Sanna lähti festareille bilettämään eikä tekoitkenyt yhtään lapsensa perään

Anonyymi-ap

Iloa, valoa ja .......

12

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun lapset itkevät, kun sinä olet kotona.

• Anonyymi

Sinulla varmaan paljonkin ikää, sinun nuoruudessa vanhemmat kävivät vain töissä, akka nyrkin ja hellan välissä.
      Katsos ajat ovat niistä ajoista muuttuneet.

Taidat olla hyvin yksinkertainen, koska tuollaista kirjoitat.

• Anonyymi

Kyllä äitien pitää olla kotona hoitamassa lapsensa ja pitämässä huolta kodista ja puolisostaan, että mies pääsee edustamaan perhettä.
      Onhan se ennen kuulumatonta nykymaailmassa jos äidit poistuvat kotoa muualle kuin kauppaan ja gynekologille.
      T: Persu

• Anonyymi

Aloituksessa mainittu "äiti" ei muuta teekään kuin poistu kotoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa mainittu "äiti" ei muuta teekään kuin poistu kotoa.

Virkanaisten ei tarvitse koskaan hoitaa itse lapsiaan, se on ainoastaan kouluttamattomien naisten tehtäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virkanaisten ei tarvitse koskaan hoitaa itse lapsiaan, se on ainoastaan kouluttamattomien naisten tehtäviä.

Eihän nää äidit tiedä näistä asioista, on otettu niiltä lapset huostaan ja vielä katkerina tulevat juorupalstoille haukkumaan kunnon ihmisiä.

• Anonyymi

Sanna on edelleen nuori 39-vuotias nainen Suomen Tambereelta. Hänellä on täysi nuoren naisen oikeus näytellä hoikkaa varttansa, ja härnätä sillä pihtailullansa miehiä.
      https://urly.fi/3Tye

Vanhenemisen tauti iskee kaikkiin kuitenkin lopulta. Alkaa tavara happaneen kaikilla.

• Anonyymi

Ei tuo vartalo kovinkaan kummoinen ole. Rasvaton, naisellisuus uupuu täysin. Luonne jo tiedetään, plussaa ei tule siitäkään, muutenkin täysin tavallisen näköinen nainen. Ei ruma eikä kaunis. Saattaahan joku kiinnostua pelkästä paljaasta pinnasta, oli sitten millaisen henkilön pintaa tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo vartalo kovinkaan kummoinen ole. Rasvaton, naisellisuus uupuu täysin. Luonne jo tiedetään, plussaa ei tule siitäkään, muutenkin täysin tavallisen näköinen nainen. Ei ruma eikä kaunis. Saattaahan joku kiinnostua pelkästä paljaasta pinnasta, oli sitten millaisen henkilön pintaa tahansa.

Kauniit kasvot ja ei ole pilannut itseään täyteaineilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniit kasvot ja ei ole pilannut itseään täyteaineilla.

Kakkoseen voisin astua.

• Anonyymi

Iloa, Valoa ja ennen kaikkea Hauskuutta.😁💡🤸🏻‍♀️

• Anonyymi

Ja jauhoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      39
      2701
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      53
      2507
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2212
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      334
      1923
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      135
      1655
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1338
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1197
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1106
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1076
    Aihe