Kaveri varsinais-suomesta yrittänyt saada invataksia, tullut tavallinen aina ja kuskit joka kerran ajaneet liian lujaa.. potilas ollut leikkauksessa jne..
Kela taksit kaahaavat
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
On pakko ajaa nopeasti, koska Kela ei maksa, jos ajaa hitaasti. Hidasajo vähennetään matkan hinnasta, joten aina pitää yrittää ajaa yli 50km/h koko matkan. Jos pysähtyy esim. Liikennevaloihin minuutiksi, niin seuraava minuutti pitäisi ajaa 100km/h, jotta Kela ei vähennä palkasta. Kela ei maksa myöskään odotusajasta, eikä sisältä hausta, joten kumpaakaan ei voi tehdä.
- Anonyymi
Kelataksi on verovaroilla maksettava palvelu. Invataksin saa, jos terveydenhuolto katsoo sen aiheelliseksi. Ei sosiaalipalveluja itse valita. Nopeudesta, matkareitista ja kaikesta mitä taksissa tapahtuu päättää kuljettaja. Taksin asiakas eli maksaja on Kela, ei kuljetettava. Kuljetettava on kuorma, joka noudattaa kuljettajan määräyksiä ja ohjeita tai kävelee.
Jos sosiaalipalvelu ei miellytä, niin aina voi maksaa itse ja tilata vaikka ambulanssin tai sisustetun ja kalustetun rekan matkoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343464- 112768
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032605Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1212413
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3931120Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos50993Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t6978Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850