Kaveri varsinais-suomesta yrittänyt saada invataksia, tullut tavallinen aina ja kuskit joka kerran ajaneet liian lujaa.. potilas ollut leikkauksessa jne..
Kela taksit kaahaavat
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
On pakko ajaa nopeasti, koska Kela ei maksa, jos ajaa hitaasti. Hidasajo vähennetään matkan hinnasta, joten aina pitää yrittää ajaa yli 50km/h koko matkan. Jos pysähtyy esim. Liikennevaloihin minuutiksi, niin seuraava minuutti pitäisi ajaa 100km/h, jotta Kela ei vähennä palkasta. Kela ei maksa myöskään odotusajasta, eikä sisältä hausta, joten kumpaakaan ei voi tehdä.
- Anonyymi
Kelataksi on verovaroilla maksettava palvelu. Invataksin saa, jos terveydenhuolto katsoo sen aiheelliseksi. Ei sosiaalipalveluja itse valita. Nopeudesta, matkareitista ja kaikesta mitä taksissa tapahtuu päättää kuljettaja. Taksin asiakas eli maksaja on Kela, ei kuljetettava. Kuljetettava on kuorma, joka noudattaa kuljettajan määräyksiä ja ohjeita tai kävelee.
Jos sosiaalipalvelu ei miellytä, niin aina voi maksaa itse ja tilata vaikka ambulanssin tai sisustetun ja kalustetun rekan matkoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773