Kaveri varsinais-suomesta yrittänyt saada invataksia, tullut tavallinen aina ja kuskit joka kerran ajaneet liian lujaa.. potilas ollut leikkauksessa jne..
Kela taksit kaahaavat
2
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On pakko ajaa nopeasti, koska Kela ei maksa, jos ajaa hitaasti. Hidasajo vähennetään matkan hinnasta, joten aina pitää yrittää ajaa yli 50km/h koko matkan. Jos pysähtyy esim. Liikennevaloihin minuutiksi, niin seuraava minuutti pitäisi ajaa 100km/h, jotta Kela ei vähennä palkasta. Kela ei maksa myöskään odotusajasta, eikä sisältä hausta, joten kumpaakaan ei voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Kelataksi on verovaroilla maksettava palvelu. Invataksin saa, jos terveydenhuolto katsoo sen aiheelliseksi. Ei sosiaalipalveluja itse valita. Nopeudesta, matkareitista ja kaikesta mitä taksissa tapahtuu päättää kuljettaja. Taksin asiakas eli maksaja on Kela, ei kuljetettava. Kuljetettava on kuorma, joka noudattaa kuljettajan määräyksiä ja ohjeita tai kävelee.
Jos sosiaalipalvelu ei miellytä, niin aina voi maksaa itse ja tilata vaikka ambulanssin tai sisustetun ja kalustetun rekan matkoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030