Että olet naiseni vielä neitsyt. Niin moni on heikko lihassa mutta sinä valaiset yötaivaan täysikuun lailla.
Ja minä tiedän että olet sitä vieläkin kun yhdessä sen sinetin puramme.
"Niin moni oli kutsuttu, mutta vain yksi ainoa valittu."
Ja tiedän tämän kaiken koska olet kuin minä. Ei tätä muut voi ymmärtää.
Olet ihmeeni maanpäällä.
Se on suurin ihme
24
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauniin suloista tekstiä.
- Anonyymi
Ei ole. Fetisoitua kuonaa tuo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Fetisoitua kuonaa tuo on.
Rakadtuneen miehen tekstiä❤️
- Anonyymi
Saa nähdä monta vuotta vielä🤭
- Anonyymi
Sadan vuodenkin päästä tilanteemme samanlainen.
- Anonyymi
Oletko ratsannut kaivattusi hymeninseudun? Vai miten voit olla noin varma asiasta?
- Anonyymi
Minä vain tiedän. Ei sitä ulkopuoliset käsitä
- Anonyymi
Minä en tietääkseni ole. En tiedä luuleeko joku niin?
- Anonyymi
Ei sinulle aloitus.
- Anonyymi
Naisen kannattaa äkkiä katsella itselleen tasokkaampaa seuraa uskovaisista ja varakkaista miehistä.
- Anonyymi
Onko joku epävakaa saanut pakit?
- Anonyymi
Uskovainen ei todellakaan ole mikään tasokas.
- Anonyymi
Hänellä on minut. Ei hän muuta tarvitse.
- Anonyymi
Uskovainen ja varakas? Toisin sanoen siis lestadiolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on minut. Ei hän muuta tarvitse.
🙂🙂🙂
- Anonyymi
Ei tätä muut voi ymmärtää. On tää vaan niin ihmeellistä 🩷🤍
- Anonyymi
Saanko viedä sun neitsyyden. Se olisi suuri kunnia?❤️🤗💫
- Anonyymi
Vaimolleni se kunnia yksin kuuluu. Ehkä olet hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolleni se kunnia yksin kuuluu. Ehkä olet hän?
Ehkäpä olen juuri hän. Se olisi mukavaa❤️🤗💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä olen juuri hän. Se olisi mukavaa❤️🤗💫
Sitä meistä kumpikaan ei voi tietää. Mutta uskon kaikesta päätellen, että se on paljon enemmän. Jotain minkä voi kokea vain kaksi samanlaista.
Kyllä se varmasti on parasta mitä toisillemme voi ruumiimme voimissa tehdä. Hengessä olemme sitäkin enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä meistä kumpikaan ei voi tietää. Mutta uskon kaikesta päätellen, että se on paljon enemmän. Jotain minkä voi kokea vain kaksi samanlaista.
Kyllä se varmasti on parasta mitä toisillemme voi ruumiimme voimissa tehdä. Hengessä olemme sitäkin enemmän.❤️
- Anonyymi
Miten tällaisessa maailmassa saa pidettyä pään kylmänä? Hullun paperit kyllä saisin helposti mutta miten muut arviot? Väliaika, kahvia ja pullaa(?) - 🧠🚮
- Anonyymi
Mitä sä tarkoitat tällä?? Millä tavalla et pysty pitämään??
- Anonyymi
hienoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106