Minne sä aina välillä joudut

Anonyymi-ap

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot tajuttoman söpö, en ymmärrä sitäkään miten tuollaisia voi ees olla olemassa mutta luojan kiitos on ja olen saanut tuollaisen ihmeen kohdata 🤭🤩😘🤫🙏

30

4978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti on kunnollinen.

• Anonyymi

On hän, tiedän sen

• Anonyymi

Et kai puhu jostain tyhjäntoimittajasta? Ei täällä koko aikaa voi olla.

• Anonyymi

En tarkoittanut palstaa

• Anonyymi

Hakea mistä siis? Nainen vai mies?

• Anonyymi

Nainen ha Instagramista puhuin

• Anonyymi

En oo täällä jatkuvasti,kun en oo varma, keskustelenko oekean naesen kans.

• Anonyymi

Olen nyt mökillä, tulehan tänne.

• Anonyymi

Missä? 😊Voisin vaikka mennäkin jos tietäisin minne ja hän kutsuisi koska ei ole ensi viikolla töitäkään.

• Anonyymi

Riikka?En tiiä varmaksi,että ootko?No ite saat selevää kunnollisuuvestani.Ei mulla tarvi mittää esittää ja valehella.jos et usko,niin ei voe mittää.

• Anonyymi

Tämän ei pitänyt koskaan tapahtua, ja sinun on osattava olla ilman minuakin sillä minä en aina tule olemaan täällä. Minut houkuteltiin haluihisi, ja julma optimismi on ehto sille, että ongelmalliseen kohteeseen säilyttää kiintymyksen ennen sen menettämistä. Haet minut takaisin sieltä minne ajattelen jo unohtuvani. Tämä kaikki romanttinen on mahdollinen kuvitelmasi ansiosta, joka on täynnä ideaalista ominaisuutta x, jonka voit projisoida minuun, koska olen niin kätevästi usein poissa. Ulkoisesti en aina niinkään säihky joten mitä ihmettä minussa näet söpönä sillä selkeys ja avoimuuskin saattaa loistaa poissaolollaan kun pitäisi ilmoittaa itsestään ollessaan kerrankin läsnä.

• Anonyymi

Kerro lisää... ?

• Anonyymi

Niin säkin oot ihme mulle 💫🔥💫

• Anonyymi

🤗❤️🤗

• Anonyymi

Sanoispa joku mulle näin 🙈

• Anonyymi

Ehkä sanoikin tai ainakin vielä tulee sanomaan ☺️

• Anonyymi

J+J forever

• Anonyymi

Harvoin nähdään myöhemmin useammin kun J nainen ehtii

• Anonyymi

Nyt on töitä ja kalalle lähtö moi J nainen

• Anonyymi

elän pimennossa -j N

• Anonyymi

jos itselle, niin ei kiinnosta. ja joo käydään katsomassa Mutta se on sitä kiusaa myös ostopuolella eli pakotetaan ahtauteen. jospa Otten nämä toisivat jotakin.

• Anonyymi

niiltä kun yrittää edes tavaran ostoa saada, ei tuu mitää jos ei anna extraa. itse painostavat vaikka mihin mitä ei korvata sitten mitenkään.

• Anonyymi

koska ryhtyvät korvaamaan kaikkea mitä estäneet ja vieneet.

• Anonyymi

Olenhan mä siellä aina! Mitä ihmettä?

• Anonyymi

Niin mutta sua ei näy siellä ehdotuksissa pitkiin aikoihin, kunnes kirjoitan nimesi hakuun ja käyn katsomassa sinua 😍 näen kyllä vain yhden kuvan ku en uskalla alkaa seuraamaan sinua 🤭

• Anonyymi

Olet varattu

• Anonyymi

Ei voi lähestyä varattua naista

• Anonyymi

En oo varattu

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Ja Tarua myös 😍🤭☺️

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      100
      6274
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      504
      4415
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2983
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      130
      1197
    5. 43
      1111
    6. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      823
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      48
      821
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      751
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      748
    Aihe