Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot tajuttoman söpö, en ymmärrä sitäkään miten tuollaisia voi ees olla olemassa mutta luojan kiitos on ja olen saanut tuollaisen ihmeen kohdata 🤭🤩😘🤫🙏
Minne sä aina välillä joudut
10
1662
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti on kunnollinen.
- AnonyymiUUSI
On hän, tiedän sen
- AnonyymiUUSI
Et kai puhu jostain tyhjäntoimittajasta? Ei täällä koko aikaa voi olla.
- AnonyymiUUSI
En tarkoittanut palstaa
- AnonyymiUUSI
Hakea mistä siis? Nainen vai mies?
- AnonyymiUUSI
Nainen ha Instagramista puhuin
- AnonyymiUUSI
En oo täällä jatkuvasti,kun en oo varma, keskustelenko oekean naesen kans.
- AnonyymiUUSI
Olen nyt mökillä, tulehan tänne.
- AnonyymiUUSI
Missä? 😊Voisin vaikka mennäkin jos tietäisin minne ja hän kutsuisi koska ei ole ensi viikolla töitäkään.
- AnonyymiUUSI
Riikka?En tiiä varmaksi,että ootko?No ite saat selevää kunnollisuuvestani.Ei mulla tarvi mittää esittää ja valehella.jos et usko,niin ei voe mittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575740
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465097Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313031Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252541- 512518
- 432210
- 231950
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151691Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101652