En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔
Miehelle naiselta
On niin vaikea olla lähelläsi
32
4240
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et saa / saisi? Eräs ihanuus ainakin saisi tehdä kaiken tuon ja saisi myös omakseen....
- Anonyymi
Siksi kannattaa etsiä kunnollinen ja varakas mies.
- Anonyymi
Jokainen kohta on paikkaansapitämätön. Jos olisit hän.
- Anonyymi
Olisinpa hän. Vaan tuskin olen.
Kerrohan, millaiset hiukset sinulla on? Millaiset hänellä?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa hän. Vaan tuskin olen.
Kerrohan, millaiset hiukset sinulla on? Millaiset hänellä?
ApMinulla lyhyet ruskeat, hänellä pitkät mustat.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla lyhyet ruskeat, hänellä pitkät mustat.
-sivustaOhi.
Ap
- Anonyymi
Minkäs teet J-nainen kun oon vaan niin ihana.
Terkuin m-mies.- Anonyymi
Niin ootkin ihana.
- Anonyymi
Niin. Minä oon semmonen yksisarvinen, johon voi vain impi koskea.
- Anonyymi
Koskisin heti, jos oisin siel!
-sivusta
- Anonyymi
Nyt täytyy vain yrittää olla reipas ja jaksaa, en voi koskaan olla hänelle mieluinen?
- Anonyymi
On hän minulle mieluinen. Tykkään hänestä juuri sellaisena kuin on. Kunpa hän tykkäisi minusta, vaan en ole oikein varma. Ei kai tykkää tarpeeksi. Yritän olla reipas, pakko vaan jaksaa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hän minulle mieluinen. Tykkään hänestä juuri sellaisena kuin on. Kunpa hän tykkäisi minusta, vaan en ole oikein varma. Ei kai tykkää tarpeeksi. Yritän olla reipas, pakko vaan jaksaa.
ApSulla vaaleat hiukset, mulla vaalean ruskeat.
Onko näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vaaleat hiukset, mulla vaalean ruskeat.
Onko näin?Onhan se näin. Mutta en usko, että hän kirjoittaisi yöllä tänne, saati muulloinkaan. Lisätunnisteita?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMuista jatkaa reippaana poikana tätä oscarin arvoista suoritusta naisena esiintyen todella intellektuelleille. T
- Anonyymi
😎🌂
👕🤌
🩳
🛹- Anonyymi
Rozz ;)
- Anonyymi
Tuttu tunne.
Mutta silti haluaisin edes nähdä sitä ihmistä, enää edes sekään ei onnistu.
Jäljelle jäi vaan tyhjyys.
Tyhjä paikka sielussa siinä kohtaa missä pitäisi löytyä rakkaus. - Anonyymi
Vaaleat hiukset minulla, mutta hiuket puuttuu... 🤠 tetsoninalta
Naiselle varsinkin hänelle
Laulu luikauttaa: Hatsune Miku - levan Polkka
(Eeva polka 1952) - Anonyymi
Juurikin tämä ❤️ Haluaisi pysyä toisen rinnalla, mutta tekee kipeää kun mikään ei etene. Tuntuu, että on turhaan näyttänyt välittämistä ja toinen ehkä halunnut vain pelata. Lähdin, koska en enää pystynyt uskomaan siihen että asiat olisivat oikeasti edenneet ❤️
- Anonyymi
Vaikutti siltä että toinen halusi huomiota itselleen, mutta ei osannut millään tavalla näyttää että välittää toisesta. Ei se niinkään voi mennä.
- Anonyymi
Oletko miettinyt miksi ei näyttänyt? Olisiko siihen voinut olla muita syitä, kuin ettei osannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi ei näyttänyt? Olisiko siihen voinut olla muita syitä, kuin ettei osannut?
Ei halunnut. Siksi olikin hyvä lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halunnut. Siksi olikin hyvä lähteä.
Miksi ei mielestäsi halunnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei mielestäsi halunnut?
Ei sitten ehkä ollutkaan niin kiinnostunut. Joskus yksinkertaisin vastaus on se oikea.
-kaukaa sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oli monimutkainen tilanne.
- Anonyymi
Huomionhakuisuus jatkui ja jatkui, mutta mitään ei annettu takaisin. Rakkautta se ei ainakaan ollut hänen puoleltaan.
- Anonyymi
Ja sitten miettii, että kuka jaksaa yksipuolisesti antaa huomiota jollekin, jolta ei saa koskaan mitään takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten miettii, että kuka jaksaa yksipuolisesti antaa huomiota jollekin, jolta ei saa koskaan mitään takaisin.
Panomies
- Anonyymi
Kyllä sen rakkauden mielellään kohdistaa sellaiselle, joka sitä osaa oikeasti arvostaa ❤️ On todella kuluttavaa osoittaa rakkautta yksipuolisesti.
- Anonyymi
Hyvää yötä nainen
- Anonyymi
Juttelu ok mutta siihen jää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1118403Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735114Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras253362- 312067
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1151537- 571530
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381367Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1781349Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601109Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si29947