Rahaa aseisiin yli varojen? Pöljää touhua. Pitäisi luoda suhteita naapuriin!
Järjetöntä meno!
13
135
Vastaukset
- Anonyymi
Järjetön putler.
- Anonyymi
Russofobian takia. Vielä elää natsismi vahvana Suomessakin.
- Anonyymi
Ei, vaan turvallisuuden takia. Turvallisuus maksaa.
- Anonyymi
Milloin lähdetään tekemään SUUR SUOMEE
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä sitä faktaa, ettei naapuria välttämättä kiinnostaa mikään muu, kuin levittää omaa valtapiiriään mahdollisimman laajalle.
- Anonyymi
Kylläpä iskee sensuuri jos usaa kehuu
- Anonyymi
USA ON MAAPALLON SUURIN ONGELMA
- Anonyymi
Eiköhän se ihmispässi ole. Homo junttiensis. Kovia kansoittumaan missä vaan. Ja jos hyviä olisuhteita suotu, niin eiköhän nekin saumat paskota totaalisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ihmispässi ole. Homo junttiensis. Kovia kansoittumaan missä vaan. Ja jos hyviä olisuhteita suotu, niin eiköhän nekin saumat paskota totaalisesti.
Olisuhteita, juuri.
- Anonyymi
MAASTAMME tuli täysivaltainen USAN SÄTKYNUKKEVSLTIO
- Anonyymi
Kokoomuslaisista saa ainakin hyvää lihaa kriisiaikoina tarvittaessa. Ihan sama, mikä hallinto. Tulee SÄÄSTÖÄ!
- Anonyymi
Persut menee sinitummasalaattina ohessa, niissä ei läskiä eikä rankaakaan.
Terveiset vaan tasavallan "puolustusvoimille".
- Anonyymi
Tämähän on alkua vasta. Massa- ja sotahysteria ja russofobia on vallannut euroopan ja varsinkin Suomen päättäjät. Sillä on vakavia seurauksia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247