Jos näkisin ne kaikki kuvat siellä 🤭❤️🤤🤪 tai sitte murtuisi jos sieltä löytys jotain kuhertelua toisen kanssa 💔
Sekoaisin lopullisesti
14
387
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne yleensä on pahimpia mahdollisia juttuja, aivan hölmöä odottaa muuta. Mutta sen voi ajatella niin, että eipä tarvi sentään mennä postimiehen mällejä vahingossa nuolemaan kenenkään aukosta.
- Anonyymi
Ei ketään mitään
- Anonyymi
Mutta minä voisin olla jos huolisit ❤️🤗
- Anonyymi
Siellä on vain sooloa.. älä pelkää;)
- Anonyymi
Vähän silti pelkään, oot liian hyvää ollaksesi totta🙀😹😻 mutta oot sinä ja niin rakas ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän silti pelkään, oot liian hyvää ollaksesi totta🙀😹😻 mutta oot sinä ja niin rakas ❤️🤗
Oon totta. Usko pois❤️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon totta. Usko pois❤️👍
Niiii taidat olla ❤️🤩🤗🥹🌈😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiii taidat olla ❤️🤩🤗🥹🌈😘
❤️
🔥
- Anonyymi
AS:ssä. Ääh, niinpä tietysti. Samaa sarjaa kuin S24.
- Anonyymi
Nousi just oksu kurkkuun, kun tajusin....
- Anonyymi
Tää ei oo sulle!! Tiedän että hän ei kirjoittaisi noin vaikkei musta tykkäiskään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei oo sulle!! Tiedän että hän ei kirjoittaisi noin vaikkei musta tykkäiskään!
Just siksi vois kirjoittaa, kun tykkää.
- Anonyymi
Ai tajusit mitä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun kommentti. En koskaan kirjoittaisi tuollaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j714578Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all522504Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622140- 741350
- 691145
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221140- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171004- 73896
- 64798