Oiskohan mitään hyviä vinkkejä miten saada suzuki pvn runko suoraksi kun moottorin kehto/runko osio joka kiertää moottorin on kiero. Pitäis saada hyviä vinkkejä millä suoristaa tai osaava tekiä joka suoristais sen.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Siihen taitaa olla laillisia keinoja aika vähän. Mopon purkaminen ja pelkkä runko penkkiin ja lämmittämällä oikaisu. Se lämmittäminen on ammattilaisen työtä ja oikaisu vaatii tarkkuutta. Sitten rungon uudestaan maalaaminen. Kylmänä vääntäminen aiheuttaa murtumisia. Tuolta voit löytää parhaat neuvot ja tekijät: https://forum.vmpk.fi/
- Anonyymi
Tori.fi löytyy useampi runko sinun mopoon. Varmaan edullisempi ja helpompi vaihtaa runko kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628