En ole koskaan saanut työntyä naisen peppuun vaikka olen sitä himoinnut vuosia. Vaimo ei ole suostunut ja tuskin tulee koskaan suostumaan, ainoa hyväksytty tapa hänelle on perinteinen lähetyssaarnaaja.
Olen nyt salaa katsellut naapurin vanhempaa rouvaa, jolla on mielestäni mahtavat muodot ja erityisesti upea kookas peppu.
Hänestä on tullut minun peppu fantasioiden kohde.
Voiko vanhemmat naiset haluta/antaa työntyä peppuun?
Haluaisin saada naisen peppua
12
254
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sulla on nyt ainakin mielikuvissasi 'persepanollesi' kohde, jos ei toinen naapurin upeavartaloinen vapaa mies sua kiihota samoissa merkeissä!?
Mietipä jos se olisikin miehen tiukka anaali johon ryhtyisit jos hyvin käy!?
Kyllä onnistuu ... jos mekin kohdattaisiin näissä merkeissä!- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Jaahaas buaahaalla se vaan speden kaa lystinpito jatkuu.
- Anonyymi
Oma kihlattuni antoi välillä peppua kun oli kuusitoista.
- Anonyymi
Sinun hygienasi ei nähtävästi ole sitten hyvällä mallilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun hygienasi ei nähtävästi ole sitten hyvällä mallilla.
Piere ikeniis kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sirkus pelle taas asialla. Mee sinne sirkukseen takas. Ja hyi hitto olet siis vielä kaappihomo runkkarikin. Pitääkö sun avautua kaikesta täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin hetero, vain sinä olet vammainen runkkari kun et saa naista.
- Anonyymi
Oppaaksi anaalin maailmaasi.
https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/87a39d78-b088-421b-95e5-cbb2acad8934- Anonyymi
Sikailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikailua
Jaa sellanen meno siellä teillä.
- AnonyymiUUSI
Ollaan liki kuuskymppinen pari,ja ainakin meillä peppupano on lähes jokaviikkoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974