En ole koskaan saanut työntyä naisen peppuun vaikka olen sitä himoinnut vuosia. Vaimo ei ole suostunut ja tuskin tulee koskaan suostumaan, ainoa hyväksytty tapa hänelle on perinteinen lähetyssaarnaaja.
Olen nyt salaa katsellut naapurin vanhempaa rouvaa, jolla on mielestäni mahtavat muodot ja erityisesti upea kookas peppu.
Hänestä on tullut minun peppu fantasioiden kohde.
Voiko vanhemmat naiset haluta/antaa työntyä peppuun?
Haluaisin saada naisen peppua
14
742
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sulla on nyt ainakin mielikuvissasi 'persepanollesi' kohde, jos ei toinen naapurin upeavartaloinen vapaa mies sua kiihota samoissa merkeissä!?
Mietipä jos se olisikin miehen tiukka anaali johon ryhtyisit jos hyvin käy!?
Kyllä onnistuu ... jos mekin kohdattaisiin näissä merkeissä!- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Jaahaas buaahaalla se vaan speden kaa lystinpito jatkuu.
- Anonyymi
Oma kihlattuni antoi välillä peppua kun oli kuusitoista.
- Anonyymi
Sinun hygienasi ei nähtävästi ole sitten hyvällä mallilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun hygienasi ei nähtävästi ole sitten hyvällä mallilla.
Piere ikeniis kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sirkus pelle taas asialla. Mee sinne sirkukseen takas. Ja hyi hitto olet siis vielä kaappihomo runkkarikin. Pitääkö sun avautua kaikesta täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin hetero, vain sinä olet vammainen runkkari kun et saa naista.
- Anonyymi
Oppaaksi anaalin maailmaasi.
https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/87a39d78-b088-421b-95e5-cbb2acad8934- Anonyymi
Sikailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikailua
Jaa sellanen meno siellä teillä.
- Anonyymi
Ollaan liki kuuskymppinen pari,ja ainakin meillä peppupano on lähes jokaviikkoista
- Anonyymi
Kyllä vanhemmatkin naiset kaipaavat peppupanoa. Tosin aika yksilöllistä ja riippuu hieman iästäkin. Itse olen ns. seksi-suhteessa 66-vuotiaaseen naiseen ja hän on hyvin tottunut anaaliseksiin ja haluaa sitä lähes aina.
- Anonyymi
Ok mutta mitkä kokemukset sinut vei aikanaan anaalin iloihin?
Oliko kokeiluja alkuun jo miespuolisen kanssa, kun anaalin harrastus ei ollut vielä näin yleistä kuin nykyään?
Monet miehet nyt jo iäkkäämmät ym. ovat saaneet ensimmäiset anal kokemukset juuri miehen kanssa!
Vaikka harvemmin sitä juuri kukaan "heteroina" ei tunnusta!
Naisia normaalimmin rakastelleet ukot ovat todella hyviä naimaan myös miesten kanssa, kun samalla haluavat imuhoitoa ym. kookas kyrpäinen kiihottaa jo pelkästään ajatuksena!
Sullakin sellaanen...🤪😋
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516817MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635953Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884559NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074499Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1624310Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941680- 4021586
- 821389
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301365Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411151