Huonokuntoiset rötisköt ohikulkumatkalla

Anonyymi-ap

Ajelen silloin tällöin tohmajärven läpi Kiteelle ja minua on jo vuosikymmenen ihmetyttänyt miten huonokuntoiset aseman baari? Rakennukset saa olla ilman että kukaan puuttuu? Oikeat törkykasat jotka kyllä ei ole mikään Tohmajärven ylpeys ohikulkijalle. Käsitänkö oikein, että kyseessä on vielä yritys kiinteistöt eikö omistaja välitä yhtään millaisen julkikuvan antaa? Hyi ök

13

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tohmajärven humalikkaile omiaa sinne ol baari joku perustamassa kuulus ympäristö vira haltijalle

• Anonyymi

Saha ja tiiltehas koki kovan kohtalon, baari ei sitä kestänyt vaan rapistui

• Anonyymi

joku paikallinen ol suana siitä paarista äkki lähön niistä rappusista ate ei muuta loppu ikänään huastanakaa tumosii baarin myöjii lisee en tiiä omistus suhteita korjaus kellää ou rahnaa juuassa puu juuka hyvä esmerkki

• Anonyymi

Miettinenkö se omistaa ? Miksi ei pidä julkisivuja kunnossa?

• Anonyymi

missä puheen j ohtaja timot jussit torilla kaivolla savuilla

• Anonyymi

toiste asiat kiinostaa kiinteistö haltijaa

• Anonyymi

sehä hallinoi koko asemaa jakemiee kyyläyksien kunkku tietäjä itäisiltä mailta

• Anonyymi

NÄIN SE ON KUN AJAA 1117 LADA SAMARALLA MALLIA 2009,MAILMA NÄYTÄÄ TODELLA ERIKOISELTA KULJETTAJAN SILMISSÄ.

• Anonyymi

JA MISTÄ SUUNASTA OLIT TULOSSA.? JA SILLOIN TÄLLÖIN AJELEN OHI? ,VOI VOI KYLLÄ OLET OIKEA MAILMAN KÄVIJÄ.!!!

• Anonyymi

rakennuksesta ol kyse eikä auton merkistä auto olminkämerkkinen tahaa kunhan tieliikenne kelepoinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakennuksesta ol kyse eikä auton merkistä auto olminkämerkkinen tahaa kunhan tieliikenne kelepoinen

KYL SE ON NIIN MESEN IKKUNAST KAIK NÄYTTÄÄ KURJALTA .TÄÄLLÄ NÄÄ KÖYHÄT JA VÄHÄ VARASET ASUU.MÄNKEE HYVÄT YSTÄVÄT JA TOVERIT, KÄYMÄÄN ULKOMAILLA ,,SIELLÄ TYÖ NIÄTTE TODELLA HUONOJA RAKENNUKSIA..MINÄ OLEN NÄHNYT.SEN PAHAN PUOLEN MAILMASTA.,SE EI OLE NIIN KAUNIS KUIN TV .SSÄ.????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KYL SE ON NIIN MESEN IKKUNAST KAIK NÄYTTÄÄ KURJALTA .TÄÄLLÄ NÄÄ KÖYHÄT JA VÄHÄ VARASET ASUU.MÄNKEE HYVÄT YSTÄVÄT JA TOVERIT, KÄYMÄÄN ULKOMAILLA ,,SIELLÄ TYÖ NIÄTTE TODELLA HUONOJA RAKENNUKSIA..MINÄ OLEN NÄHNYT.SEN PAHAN PUOLEN MAILMASTA.,SE EI OLE NIIN KAUNIS KUIN TV .SSÄ.????

eikös ne nykysi ajaBMV llä varovasti radasta yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös ne nykysi ajaBMV llä varovasti radasta yli

voi ku ois omia lutto virmojen voiku meset bmv ois joskus maksettu elekee ajoo junan alle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7442
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      44
      4789
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1850
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1317
    Aihe