Ajelen silloin tällöin tohmajärven läpi Kiteelle ja minua on jo vuosikymmenen ihmetyttänyt miten huonokuntoiset aseman baari? Rakennukset saa olla ilman että kukaan puuttuu? Oikeat törkykasat jotka kyllä ei ole mikään Tohmajärven ylpeys ohikulkijalle. Käsitänkö oikein, että kyseessä on vielä yritys kiinteistöt eikö omistaja välitä yhtään millaisen julkikuvan antaa? Hyi ök
Huonokuntoiset rötisköt ohikulkumatkalla
13
379
Vastaukset
- Anonyymi
tohmajärven humalikkaile omiaa sinne ol baari joku perustamassa kuulus ympäristö vira haltijalle
- Anonyymi
Saha ja tiiltehas koki kovan kohtalon, baari ei sitä kestänyt vaan rapistui
- Anonyymi
joku paikallinen ol suana siitä paarista äkki lähön niistä rappusista ate ei muuta loppu ikänään huastanakaa tumosii baarin myöjii lisee en tiiä omistus suhteita korjaus kellää ou rahnaa juuassa puu juuka hyvä esmerkki
- Anonyymi
Miettinenkö se omistaa ? Miksi ei pidä julkisivuja kunnossa?
- Anonyymi
missä puheen j ohtaja timot jussit torilla kaivolla savuilla
- Anonyymi
toiste asiat kiinostaa kiinteistö haltijaa
- Anonyymi
sehä hallinoi koko asemaa jakemiee kyyläyksien kunkku tietäjä itäisiltä mailta
- Anonyymi
NÄIN SE ON KUN AJAA 1117 LADA SAMARALLA MALLIA 2009,MAILMA NÄYTÄÄ TODELLA ERIKOISELTA KULJETTAJAN SILMISSÄ.
- Anonyymi
JA MISTÄ SUUNASTA OLIT TULOSSA.? JA SILLOIN TÄLLÖIN AJELEN OHI? ,VOI VOI KYLLÄ OLET OIKEA MAILMAN KÄVIJÄ.!!!
- Anonyymi
rakennuksesta ol kyse eikä auton merkistä auto olminkämerkkinen tahaa kunhan tieliikenne kelepoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakennuksesta ol kyse eikä auton merkistä auto olminkämerkkinen tahaa kunhan tieliikenne kelepoinen
KYL SE ON NIIN MESEN IKKUNAST KAIK NÄYTTÄÄ KURJALTA .TÄÄLLÄ NÄÄ KÖYHÄT JA VÄHÄ VARASET ASUU.MÄNKEE HYVÄT YSTÄVÄT JA TOVERIT, KÄYMÄÄN ULKOMAILLA ,,SIELLÄ TYÖ NIÄTTE TODELLA HUONOJA RAKENNUKSIA..MINÄ OLEN NÄHNYT.SEN PAHAN PUOLEN MAILMASTA.,SE EI OLE NIIN KAUNIS KUIN TV .SSÄ.????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYL SE ON NIIN MESEN IKKUNAST KAIK NÄYTTÄÄ KURJALTA .TÄÄLLÄ NÄÄ KÖYHÄT JA VÄHÄ VARASET ASUU.MÄNKEE HYVÄT YSTÄVÄT JA TOVERIT, KÄYMÄÄN ULKOMAILLA ,,SIELLÄ TYÖ NIÄTTE TODELLA HUONOJA RAKENNUKSIA..MINÄ OLEN NÄHNYT.SEN PAHAN PUOLEN MAILMASTA.,SE EI OLE NIIN KAUNIS KUIN TV .SSÄ.????
eikös ne nykysi ajaBMV llä varovasti radasta yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös ne nykysi ajaBMV llä varovasti radasta yli
voi ku ois omia lutto virmojen voiku meset bmv ois joskus maksettu elekee ajoo junan alle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317