Härkä naiset

JANNU78

Itse seurustelin jonkin aikaa härkä-naisen kanssa ja kysynkin nyt että ovatko härkänaiset ylensä tälläisia. Hyvinä puolina täytyy härkänaisesta sanoa että mukava, fiksu,hauska, empaattinen,ystävällinen,kohtelias,tunteellinen,rakastava,
hellä,herkkä ja huumorintajuinen oli ja hyvin hyvin seksuaalinen joka oli jopa haitaksi välillä kun joka päivä olisi pitänyt jaksaa sekstailla ja joskus jopa kolmekin kertaa päivässä.
Mutta härkänainen on myös hyvin vaikea ja hankala kumppani: suuttuu tosi helposti ja pienistä mutta luojan kiitos ei ole pitkävihainen, tosi itsepäinen, usein sitä mieltä että hän ymmärtää ja tietää parhaiten kaikesta kaiken, häntä on kohdeltu väärin ja kukaan ei osaa kohdella häntä oikein ja oikealla tavalla. Mukavuudenhaluinen, joskus jopa hieman liiankin laiska, todella omistushaluinen ja liian mustasukkainen. Äkkipikainen,vaihtelunhaluinen, ottaa kauheat pultit siitä jos asiat ei mene niinkuin itse ne on suunnitellut. Lisäksi hyvin määräilevä ja kontrolloiva , usein olisi pitänyt tehdäkaikki juuri niinkuin hän käski. Ei juuri kestä itsekritiikkiä ja on tosi herkkä luokkkaantumaan. Aloittaa tappelun joskus todella naurettavista asioista ja tekee pienistä asioista riidanaiheita. Ärsyyntyy helposti. Ei ole itse kovin avoin mutta vaatii kuymppania olemaan sellainen.

En sitten tiedä ovatko kaikki härkänaiset hyvine ja huonoine puolineen juuri tuollaisia mutta aika hyvin ex-kumppani vastasi niitä yleisiä härän luonnekuvauksia mitä olen kuullut. Itse olen rapu ja härän ihannekumppani on kuulemma rapu ja ravun on härkä.

26

9613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidä

      paikkaansa.Rapu kyllä paras.

    • mutta

      ..vuosien vieriessä ainakin kiukustelu vähenee. härkäN

      • Jannu78

        No ehkä paras kumppani ravulle on toinen ravu tai muut vesielementtiin liittyvät merkit mutta aina on näissä horoskooppijutuissa lukenut että härkä sopii mainiosti ravulle.No ehkä sekin selittää miksi hän oli tuollainen kun hän on kokenut vähän erilasen ja kovemman/vaikean tähänastisen elämän kun vertaa minunb elämääni ja muutenkin hän tulee hieman erilaisista oloista ja perheestä kuin minä. Lisäksi meillä oli jonkin verran ikäeroa. Hän parikymppinen eli periaatteessa tavallaan aikuinen mutta kuitenkin aika lapsi vielä ja minä taas 27v lähes kolmikymppinen ihminen.


      • erilaisuus
        Jannu78 kirjoitti:

        No ehkä paras kumppani ravulle on toinen ravu tai muut vesielementtiin liittyvät merkit mutta aina on näissä horoskooppijutuissa lukenut että härkä sopii mainiosti ravulle.No ehkä sekin selittää miksi hän oli tuollainen kun hän on kokenut vähän erilasen ja kovemman/vaikean tähänastisen elämän kun vertaa minunb elämääni ja muutenkin hän tulee hieman erilaisista oloista ja perheestä kuin minä. Lisäksi meillä oli jonkin verran ikäeroa. Hän parikymppinen eli periaatteessa tavallaan aikuinen mutta kuitenkin aika lapsi vielä ja minä taas 27v lähes kolmikymppinen ihminen.

        .. näköjään kiehtoo ja toisaalta vierastat sitä. Jos osoittaudut hänelle luottamuksen arvoiseksi tukipilariksi - no matter what, onnistuukohan ravulta - suhteellanne on mahdollisuus.


      • Jannu78
        erilaisuus kirjoitti:

        .. näköjään kiehtoo ja toisaalta vierastat sitä. Jos osoittaudut hänelle luottamuksen arvoiseksi tukipilariksi - no matter what, onnistuukohan ravulta - suhteellanne on mahdollisuus.

        No me oltiin monissa asioissa samaa mieltä mutta myös erimieltä. Monissa asiossa ja luonteenpiirteissä oltiin samanlaisia mutta myös eroavaisuuksia oli paljon. Niin hyvissä kuin huonoissakin luonteenpiirteissä, ja kun kaksi hyvin voimakasta persoonaa seurustelee keskenään niin siinä taivas lyö helposti tulta. Sen huomasin että härkä on usein sellainen haavelija ja uppoutunut omiin ajatuksiinsa välillä hyvinkin totaalisesti. Niin ja siksi tässä kuulemma kävi näin että ero tuli kun kyseinen tyttö on seurustellut lähes koko nuoruutensa ja edellisen kanssa oli monta vuotta. He asuivatkin yhdessä useamman vuoden. Hänestä alkoi tuntua välillä seurustelumme aikana siltä että hän saattaisi nyt haluta olla ihan yksin ja keskittyä omaan elämäänsä. Hän alkoi ehkä liian äkkiä tapailla minua kun juuri oli lopettanut pitkän suhteen. Eikä me edes montaa kertaa tapailtu kun jo seurusteltii. Ja aluksi tapailtiin osittain niin että hän vielä oli tämän toisen kanssa tai asui sen luona vaikka niillä meni huonosti. Tosin ei me tehty sen jätkän selän takana mitään, eli se oli sellasta tavallaan viatonta tapailua. Ehkä sekin jotain vaikutti asioiden kariintumiseen että me oltiin tosi tiiviisti se lyhyt seurusteluaika lähes jatkuvasti yhdessä. Periaatteessa asuttiin yhdessä vaikka ei asuttukkaan varsinaisesti. Ni paljon vietettiin aikaa kimpassa. Kaiken lisäksi siihen että miksi se jätti minut oli syynä se että hänen elämänsä ja ajatusmaailmansa on ollutjo jonkin aikaa sekaisin. Ei tiedä mitä elämältä haluaa, mitä etsii, mihin tyytyy, tekee ratkaisuja ja valintoja ja tärkeitä valintoja. Mennäkkö kouluun vai töihin jne jne. Toisaalta haluaisi mennä ja olla vapaa, nauttia sinkkuudesta mutta toisaalta taas haluaisi elää parisuhteessa. Eli hänellä on sellainen etsikkoaika menossa eli hän elää mielestäni nyt aika tyypillistä vaihetta ja elämää parikymppiselle naiselle.


      • Jannu78
        Jannu78 kirjoitti:

        No me oltiin monissa asioissa samaa mieltä mutta myös erimieltä. Monissa asiossa ja luonteenpiirteissä oltiin samanlaisia mutta myös eroavaisuuksia oli paljon. Niin hyvissä kuin huonoissakin luonteenpiirteissä, ja kun kaksi hyvin voimakasta persoonaa seurustelee keskenään niin siinä taivas lyö helposti tulta. Sen huomasin että härkä on usein sellainen haavelija ja uppoutunut omiin ajatuksiinsa välillä hyvinkin totaalisesti. Niin ja siksi tässä kuulemma kävi näin että ero tuli kun kyseinen tyttö on seurustellut lähes koko nuoruutensa ja edellisen kanssa oli monta vuotta. He asuivatkin yhdessä useamman vuoden. Hänestä alkoi tuntua välillä seurustelumme aikana siltä että hän saattaisi nyt haluta olla ihan yksin ja keskittyä omaan elämäänsä. Hän alkoi ehkä liian äkkiä tapailla minua kun juuri oli lopettanut pitkän suhteen. Eikä me edes montaa kertaa tapailtu kun jo seurusteltii. Ja aluksi tapailtiin osittain niin että hän vielä oli tämän toisen kanssa tai asui sen luona vaikka niillä meni huonosti. Tosin ei me tehty sen jätkän selän takana mitään, eli se oli sellasta tavallaan viatonta tapailua. Ehkä sekin jotain vaikutti asioiden kariintumiseen että me oltiin tosi tiiviisti se lyhyt seurusteluaika lähes jatkuvasti yhdessä. Periaatteessa asuttiin yhdessä vaikka ei asuttukkaan varsinaisesti. Ni paljon vietettiin aikaa kimpassa. Kaiken lisäksi siihen että miksi se jätti minut oli syynä se että hänen elämänsä ja ajatusmaailmansa on ollutjo jonkin aikaa sekaisin. Ei tiedä mitä elämältä haluaa, mitä etsii, mihin tyytyy, tekee ratkaisuja ja valintoja ja tärkeitä valintoja. Mennäkkö kouluun vai töihin jne jne. Toisaalta haluaisi mennä ja olla vapaa, nauttia sinkkuudesta mutta toisaalta taas haluaisi elää parisuhteessa. Eli hänellä on sellainen etsikkoaika menossa eli hän elää mielestäni nyt aika tyypillistä vaihetta ja elämää parikymppiselle naiselle.

        Sitä en oikein ymmärrä mistä on kysymys nytten.Kun me erottiin, mutta niin minä kun hänkin soitellaan ja tekstaillaan viikottain toisillemme ja pari kertaa on nähtykin. Edellisellä kerralla sain olla jopa yötä siellä ja me on saatu asiat sovittua ihan riitelemättä näin jälkikäteen. Hän sanoi ettei halua nyt seurustella mun kans mutta voidaan olla ystäviä. Sanoi ettei kyllä ala katselemaan muitakaan pitkän aikaan vaan on nyt yksin. Sitä vaan ihmettelen kovasti miksi hän on yhä niin kovin kiinnostunut mun menemisistä,tekemisistä ja olemisista ja siitä olenko jo löytänyt jonkun uuden. Hän on sitä mulle toitottanut monta kertaa että ei lupaa mitään eikä mun kannata siihen tuudittautua että ollaan vielä yhdesssä, mutta hän ei pidä mahdottomuutenakaan sitä että vielä joskus yritetään uudestaan seurustella. Mitä luulette onko meillä vielä mahdollisuuksia ja palataanko me vielä joskus yhteen?


      • Härkänainen
        Jannu78 kirjoitti:

        Sitä en oikein ymmärrä mistä on kysymys nytten.Kun me erottiin, mutta niin minä kun hänkin soitellaan ja tekstaillaan viikottain toisillemme ja pari kertaa on nähtykin. Edellisellä kerralla sain olla jopa yötä siellä ja me on saatu asiat sovittua ihan riitelemättä näin jälkikäteen. Hän sanoi ettei halua nyt seurustella mun kans mutta voidaan olla ystäviä. Sanoi ettei kyllä ala katselemaan muitakaan pitkän aikaan vaan on nyt yksin. Sitä vaan ihmettelen kovasti miksi hän on yhä niin kovin kiinnostunut mun menemisistä,tekemisistä ja olemisista ja siitä olenko jo löytänyt jonkun uuden. Hän on sitä mulle toitottanut monta kertaa että ei lupaa mitään eikä mun kannata siihen tuudittautua että ollaan vielä yhdesssä, mutta hän ei pidä mahdottomuutenakaan sitä että vielä joskus yritetään uudestaan seurustella. Mitä luulette onko meillä vielä mahdollisuuksia ja palataanko me vielä joskus yhteen?

        Aika hyvin pitää paikkaansa nuo mainitut ominaisuudet. Härkä on vaativa kumppani ja perfektionisti, lisäksi omistushaluinen ja itsepäinen. Haluaa kauneutta ympärilleen ja on materialisti. Hyvät puolet on luotettavuus, suorasukaisuus, peräänantamattomuus ja sensuellisuus. Laiskuutta en tunnista itsessäni, päinvastoin olen oikea energia pommi ja koska itse saan paljon aikaan, vaadin sitä myös kumppanilta.

        Härkänainen vaati siis ns. täydellisen kumppanin mutta joka uskaltaa olla myös eri mieltä härän kanssa. Kokemusta on rapumiehestä joka oli liian kiltti. Paras on neitsyt mies.


      • jep jep
        Jannu78 kirjoitti:

        Sitä en oikein ymmärrä mistä on kysymys nytten.Kun me erottiin, mutta niin minä kun hänkin soitellaan ja tekstaillaan viikottain toisillemme ja pari kertaa on nähtykin. Edellisellä kerralla sain olla jopa yötä siellä ja me on saatu asiat sovittua ihan riitelemättä näin jälkikäteen. Hän sanoi ettei halua nyt seurustella mun kans mutta voidaan olla ystäviä. Sanoi ettei kyllä ala katselemaan muitakaan pitkän aikaan vaan on nyt yksin. Sitä vaan ihmettelen kovasti miksi hän on yhä niin kovin kiinnostunut mun menemisistä,tekemisistä ja olemisista ja siitä olenko jo löytänyt jonkun uuden. Hän on sitä mulle toitottanut monta kertaa että ei lupaa mitään eikä mun kannata siihen tuudittautua että ollaan vielä yhdesssä, mutta hän ei pidä mahdottomuutenakaan sitä että vielä joskus yritetään uudestaan seurustella. Mitä luulette onko meillä vielä mahdollisuuksia ja palataanko me vielä joskus yhteen?

        Olen sitä mieltä, että teillä on varmasti mahdollisuuksia jatkoon, jos ero ei missään tapauksessa ollut sinun syysi. Olen itse härkänainen ja tunnistan kyllä itsestäni samoja piirteitä. Omasta kokemuksestani olen myös huomannut, että se "tahdon olla yksin ja etsiä itseäni"-vaihe oli varsin lyhyt. Noin 3kk eron jälkeen olin jo hellyydenkipeä ja valmis uuteen suhteeseen. Riippuu tietysti paljon myös siitä, millainen edellinen suhde naisellasi oli, mutta härän sydän paranee kyllä ennenmmin tai myöhemmin! :) ja sitäpaitsi se utelu tekemisistäsi kertoo jo kaiken!


    • härkänainen

      Härkänainen ei aloittele riitoja vaan puolustautuu jos aihetta, siinä menit metsään. Mukavuudenhaluisena härkä ei ole laiska, vaan hoitaa työt pois alta ja nopeasti, että on enemmän aikaa ottaa lungisti. Härkänaisen kiimakin rauhoittuu kun ikää tulee ja lapsia. Koti on tärkein, rauha maassa ja hyvää ruokaa.

    • miia

      alkupuoli kuvailusta piti paikkansa mutten yhtyisi siihen että ihan noin paha muuten on. olen itse siis härkänainen.

    • zaizuki

      *wirn* kirjoititko minusta=) oli kyllä todellakin osuvaa tekstiä, mutta tämmösiä myö ollaan, minkäs teet.. Aina voi kuitenkin yritää muuttua kun tietää minkälaisia pahoja puolia lyötyy.. =) hywwää kessää kaikille härän mullikoille.=)

    • mmmmmm

      Kyllä tuo aika hyvin pitää paikkaansa, itseni kohdalla vain laimeammin...
      Mutta kaikki tuntemani härät ovat aika lailla tuollaisia, mutta se hirveä mustasukkaisuus vain puuttuu(onneksi)!

    • tizianna

      löytää mies joka tuntee härkä naisen :)

      tosin en ehkä halua seksiä useasti päivässä mutta hyväilyjä kyllä :)

    • mammuli

      Löysin itsestäni noita puolia aika paljon ,kun olin nuorempi.Ikää tulee niin seksin ruikutus laantuu.Laiska en ole sanoisinko energinen ja positiivinen.Perhe on kaikki kaikessa.Jo mua on parempi olla arvostelematta Heh.Kyllä mä nykyään kestän kritiikkiä.Joo kyllä mä haluaisin et kaikki menee mun pillin mukaan ,mutta en nykyään aina näytä sitä, nuorempana jaksoin kiukutella siitä.Olen kalat miehen kanssa ollut 10v naimisissa ja en vaihtais.Siis kyllä moni noista kolahti meikäläiseen,mutta ikä ja elämän kokemus rauhoittaa...........Toivon mukaan teillä alkaa sujumaan : )

      • Jannu78

        Siis me ei olla enää yhdessä mutta aika näyttääpalataanko vielä yhteen. Ei se seksin määrä haitannu mutta aina ei vaan olisi millään jaksanut kun en minäkään mikään kone ole


    • Heebo

      Pitää kyllä suurimmalta osin paikkansa. On välillä härkänaisessa lepyttelemistä, kun on suuttunut ja ei oikein aina tiedä että mistä. Mutta vielä on toimeen tultu... =)

      • tauruska

        Kaikki positiiviset puolet härästä ovat ehdottomasti totta eli se siitä itsekritiikin kestämisestä:) Mutta: olen itse tätä "härkyyttäni" kestänyt jo noin 40 vuotta ja tiedän ettei horoskooppimerkki ihan kaikkea määrää - kasvatus, kokemukset jne. antavat oman osansa jokaisen elämään. Olen itsekin hyvin seksuaalinen, mutta yhtä tärkeää kuin toteuttaminen on kaikki muu sitä edeltävä ja siihen liittyvä - keskustelu, läheisyys, kosketus, tuoksut, materiaalit, visuaalinen tai auditiivinen kokemus (= kauneus, taide, muoto, sanat, musiikki)... mitä vaan voi mielikuvitus luoda ihmisten välille. Itse rakastan vastakohtia - kylmää/kuumaa, mustaa/valkoista, pehmeää/kovaa, suolaista/makeaa. Tämä kaikki sekä keittiössä että sängyssä eli siitä vaan kokeilemaan!

        Se,että härkänainen suuttuu helposti ehkä johtuu juuri aistiherkkyydestä tai tunneherkkyydestä, jolloin täytyy muistaa se omaksi edukseen myös tosinpäin; otamme myös herkästi vastaan kauniit sanat ja vilpittömyyden sekä tunteella ja taidolla luodun ympäristön tai tunnelman (esim. rakastelua varten)

        Itse olen todellakin mukavuudenhaluinen, mutta teen myös töitä hullun lailla eli ehkä totuus on jossain puolivälin kieppeillä. Omistushaluinen? No, sekin on ehkä iän myötä karissut, kun en halua ajatella omistavani ihmisiä niinkuin tavaraa - sehän on, jos ei nyt sairas niin ainakin epäterve ajatus. Mustasukkainen olen vain jos siihen annetaan aihetta, eli minut on jostain syystä jätetty vaille huomiota ja toiset naiset sitä saavat. Mustasukkaisuus on yhteydessä seksuaaliseen kokemukseen (jos se on ollut kokonaisvaltaisesti tyydyttävää, kaunista ja perustunut voimakkaaseen tunteeseen) ja siihen ettei halua jakaa sitä eikä rakastaan kenenkään kanssa. Tämäkin voi muuttaa muotoaan eli jos ennen järjestin kohtauksia ym. niin nykyisin mustasukkaisuuteni ilmenee vetäytymisenä ja kylmyytenä, ehkä lopulta irrottautumisena suhteesta.

        Toivottavasti tästä oli edes jotain apua. Muuten, mitä eroavaisuuksia huomaatkin, panisin ne ystäväsi nuoruuden piikkiin.


      • Jannu78
        tauruska kirjoitti:

        Kaikki positiiviset puolet härästä ovat ehdottomasti totta eli se siitä itsekritiikin kestämisestä:) Mutta: olen itse tätä "härkyyttäni" kestänyt jo noin 40 vuotta ja tiedän ettei horoskooppimerkki ihan kaikkea määrää - kasvatus, kokemukset jne. antavat oman osansa jokaisen elämään. Olen itsekin hyvin seksuaalinen, mutta yhtä tärkeää kuin toteuttaminen on kaikki muu sitä edeltävä ja siihen liittyvä - keskustelu, läheisyys, kosketus, tuoksut, materiaalit, visuaalinen tai auditiivinen kokemus (= kauneus, taide, muoto, sanat, musiikki)... mitä vaan voi mielikuvitus luoda ihmisten välille. Itse rakastan vastakohtia - kylmää/kuumaa, mustaa/valkoista, pehmeää/kovaa, suolaista/makeaa. Tämä kaikki sekä keittiössä että sängyssä eli siitä vaan kokeilemaan!

        Se,että härkänainen suuttuu helposti ehkä johtuu juuri aistiherkkyydestä tai tunneherkkyydestä, jolloin täytyy muistaa se omaksi edukseen myös tosinpäin; otamme myös herkästi vastaan kauniit sanat ja vilpittömyyden sekä tunteella ja taidolla luodun ympäristön tai tunnelman (esim. rakastelua varten)

        Itse olen todellakin mukavuudenhaluinen, mutta teen myös töitä hullun lailla eli ehkä totuus on jossain puolivälin kieppeillä. Omistushaluinen? No, sekin on ehkä iän myötä karissut, kun en halua ajatella omistavani ihmisiä niinkuin tavaraa - sehän on, jos ei nyt sairas niin ainakin epäterve ajatus. Mustasukkainen olen vain jos siihen annetaan aihetta, eli minut on jostain syystä jätetty vaille huomiota ja toiset naiset sitä saavat. Mustasukkaisuus on yhteydessä seksuaaliseen kokemukseen (jos se on ollut kokonaisvaltaisesti tyydyttävää, kaunista ja perustunut voimakkaaseen tunteeseen) ja siihen ettei halua jakaa sitä eikä rakastaan kenenkään kanssa. Tämäkin voi muuttaa muotoaan eli jos ennen järjestin kohtauksia ym. niin nykyisin mustasukkaisuuteni ilmenee vetäytymisenä ja kylmyytenä, ehkä lopulta irrottautumisena suhteesta.

        Toivottavasti tästä oli edes jotain apua. Muuten, mitä eroavaisuuksia huomaatkin, panisin ne ystäväsi nuoruuden piikkiin.

        No osa hänen luonteenpiirteistään voi johtua nuoruudestaankin ja ne piirteet muuttuvat ajan myötä, samoin elämässä ja edellisissä suhteissa koetuista asioista ja kasvatuksella on varmasti suuri merkitys, samoin kavaripiireillä, entisillä kumppaneilla yms. Kaikki ne muovaavat yhdessä luonnetta. Hän oli myös hyvin epävarma itsestään, eikä itsevarmuutta ja itseluottamusta ollut mitenkään hirveästi. Hän oli myös kova neuvomaan välillä minua enkä oikein pitänyt siitä että minua reilusti nuorempi ihminen neuvoo minua asioissa mitä pitäs tehdä ja miten kun häntä ei saanut koskaaan kuitenkaan neuvoa ja hänen asioihinsa puuttua. Samoin ymmärrän mustasukkaisuuden tiettyyn pisteeseen asti mutta hän oli välillä aika pienistä asioista tai teoista mustasukkainen. Se meni välillä vähän naurettavaksi. Itse en sen sijaan olisi saanut olla yhtään mustasukkainen hänestä tai hänen teoistaan/käytöksestään. Ehkä myös ikäero vaikutti siihen että kävi kuten kävi. Parikymppinen elää hieman erilaisessa vaiheessa kuin kolmeakymppiä lähestyvä. Myös elämänkokemus ja ajatusmaailma on hieman toinen yms.Aikaa myöden ero kyllä tasaantuu ja ajatusmaailmat tulevat lähemmäksi toisiaan kun ikää hänellekin kertyy. Siis me ei olla mitään ystäviä vaan seurustelimme jonkin aikaa. Joku härkänainen täällä totesi että ei kestänyt sitä kuinka rapumies oli liian kiltti. No itsekin sain kuulla härkätytöltä joskus siitä kuinka olin liian kiltti kun annoin joskus asioissa periksi. Mutta tein sen ihan vaan siksi etten aina jaksanut sitä kiukuttelua,suuttumista ja äkäilyä mikä siitä olsi seurannut jos en olisi antanut periksi. Hän ei kyllä ollut mitenkään erityisen kiinnostunut ruuanlaitosta tai sisustamisesta kuten täällä on väitetty härkien olevan.


    • jääräpää

      mieheni väittää että olen juuri tuollainen kuin mitä näissä viesteissä täälä on kirjotettu härkänaisien olevan.itsepäinen,mukavuudenhaluinen,perhekeskeinen jne.mieheni sanoo ihan samalla tavalla että "ei hän mikään (seksi)kone ole,välil pittää pitää taukoo..." yli kymmenen vuotta olemme silti olleet naimisissa.mieheni on horoskooppimerkiltään kauris...väittää että minua on vaikea hallita.

    • härkäneito

      Sun tekstisi oli kuin minusta, härkäneitosesta, kirjoitettu. Voi kun minua mun miesystäväni ymmärtäisivät... Rapua en ole vielä löytänyt, ehkä sitten alkaa sujua. Ajattelin sun kirjoittaman tekstin exmiehelleni lähettää, ehkä sitten jotain oivaltaa...heh-heh:)

    • Aika vanhakin olen

      Nappiin osunut ilmaisu härkänaisesta. Kuin olisin luonnehdinnan itsestäni kuullut. Mihinkään en ole muuttunut vanhetessani vain enemmän itsekkääksi. Nyt etsinkin kaurismiestä josko hän jaksaisi kanssani.

    • härkätyttö

      en vain viitsisi tunnustaa. =)

    • Nimetön

      voi ei xD itse taidan olla joskus tuollainen..vaikka en aina myönnäkkään olevani kauhea jääräpää.. :)ja että en muka suutu helposti xD mutta..eihän kaikkien tarvitse olla hellpoja ja "kilttejä" :)

    • härkäherkku

      joo kyl läheltä meitsin luonnetta liippaa. eikös se ole kuiteski tervettä myöntää olevasa tuollainen tyttö? ravun kans 13v yhes,että sieti niinki kauan hän.

    • Anonyymi

      Itse olen härkänainen. Etunne iteäni noista piirtestä. En ole musttasukkkainen en hala ommistaa ketään olen kyllä tunne ihmnen. Vaadin sitä myöskin mieheltä. Miehen pitää olla herrasmies ja älykäs jos hän aikoo hurmata härkänaisen. Kala mies on paras

    • Anonyymi

      Moi en oo härkänainen mut oon härkämies. Mulla tärkeintä ois että jonain päivänä tässä maailmassa me kaikki ihmiset rakastaisimme enemmän. Maailma tarvii paljon enemmän rauhaa, rakkautta ja empatiaa. Itse oon pasifisti eli en hyväksy väkivaltaa missään tilanteessa. Oon huolissani eniten öyhöttäjien lisääntyvästä määrästä joka puolella maapalloa eli nämä öyhöttäjät ovat mielipiteissään kovia, ilkeitä ja julmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe