Kotkassa on jo monta vuotta häirinnyt joukko sekakäyttäjiä Pasaatin torinpuoleisella edustalla. KymenSanomat tehnyt ongelmasta jo monta lehtijuttua mutta ongelma pysyy koska se ei kuulemma 'kuulu kenellekään' Pasaatin kauppakeskuksen johdon mukaan näiden hääyäminen ri kuulu heidän vartijoilleen koska ovat ovien ja seinien ulkopuolella. Muiden mukaan taas kuuluu Pasaatille ja siksi eivät puutu asiaan.
Poliisi käy silloin tällöin paikalla ja silloin narkkarit poistuvat heti paikalta mutta palaavat kun Poliisi on lähtenyt.
Tänäänkin klo 8 maissa oli useampi sekakäyttäjä jo notkumassa Pasaatin edustalla.
Eräskin naispuolinen käveli edestakaisin edustalla todella sekavan oloisena ja mietinkin että olikohan hän nyt semmoinen Peukku huumeen käyttäjä kun en ole koskaan niin sekavaa ihmistä nähnyt?
Narkomaanit pois Pasaatin ja torin edustalta.
22
266
Vastaukset
- Anonyymi
🦵💪👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
- Anonyymi
Varttukaapas kun Jumalniemen ramppimutsi tulee huudeille niin kyllä tiedätte somessa, narkit
- Anonyymi
Ja uuden s-marketin pihalla, tämä samainen pariskunta huutelee ihmisille.
- Anonyymi
Höpö höpö, muistakaa Suomen virallinen mantra: "Monikultturisuus on rikkaus. ei mulla muuta."
Itsehän olette viimeksi paikallisvaaleissa äänestäneet vihreitä ja SDP:tä ja juuri hehän tätä Pasaatin edustalla nähtävää ilmiötä ylläpitävät.
Kotkalainen äänestäjä saa sitä mitä tilaa.- Anonyymi
Kyllä ne ihan Suomalaisia narkkareita ja sekakäyttäjiä ovat mitä Pasaatin nurkilla pyörii päivittäin. Vakioporukassa on vain 2 tummaa maahanmuuttajaa. Nekin vaikuttavat enemmän alkoholisteilta kuin narkomaaneilta. Olutta siinä lipittelevät päivittäin.
Ei tähän politiikka liity mitenkään. Vihervasemmistoa ei narkomaanit edes kiinnosta. - Anonyymi
Ihan suomalaisia ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ihan Suomalaisia narkkareita ja sekakäyttäjiä ovat mitä Pasaatin nurkilla pyörii päivittäin. Vakioporukassa on vain 2 tummaa maahanmuuttajaa. Nekin vaikuttavat enemmän alkoholisteilta kuin narkomaaneilta. Olutta siinä lipittelevät päivittäin.
Ei tähän politiikka liity mitenkään. Vihervasemmistoa ei narkomaanit edes kiinnosta.Todellakin politiikkaa tähän liittyy. Vihervasemisto ja SDP ylläpitävät nykyistä järjestelmää eivätkä halua puuttua ongelmiin, varsinkaan matujen aiheuttamiin ongelmiin Pasaatissa tai muuallakaan. Olisiko aika antaa mahdollisuus muille puolueille mahdollisuus korjata tilanne ja siivota demarien aiheuttamat sotkut niinkuin tämä käsiin räjähtänyt huume ja narkkitilanne Kotkassa?
- Anonyymi
Mistä tiedät että ahdisteli?
- Anonyymi
itse olen aina pasaatilla narkkaamassa ja minulla on siihen oikeus
- Anonyymi
Miksi olet valinnut tämän tien itsellesi? Oletko heikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet valinnut tämän tien itsellesi? Oletko heikko?
tuu sanoo päin naamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu sanoo päin naamaa
Oon sanonnu monta kertaa näille uhoilijoille. Ei viitti lyödä näitä rääpäleitä, ei pelkoa että hampaat tippuis😂 ei tolla elämäntyylillä pitkään pötkitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu sanoo päin naamaa
Kuka nyt narkkeja pelkää? Iso eko mutta mihinkää ei oo ku mummoille huutajix
- AnonyymiUUSI
Tässä juuri klo seitsemäksi töihin kävelin Pasaatin edestä, niin pari ensimmäistä sekakäyttäjää aurinkolaseissa ja naaman peittävissä huppareissa oli ilnestynyt istuskelemaan torin puolelelle.
Kyllä nämä piitäisi siivota pois katukuvasta. Tiedän monia lapsiperheitä jotka eivät näiden takia viitsi lapsiaan tuoda torikahvilaan tai pasaatiin ostoksille.
Monet ajavat Kouvolan Veturiin kun se on todella siisti ja asiallinen kauppakeskus.- AnonyymiUUSI
ei kiinnosta lapsiperheet, pidä huoli omusta asioistas tukari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei kiinnosta lapsiperheet, pidä huoli omusta asioistas tukari
Me lapsiperheet juuri käymme töissä ja maksamme veroja ja juuri verojen ansiosta sinunkaltaiset voivat saada Kelasta toimeentulotukea jotta voit pitää känniä päällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me lapsiperheet juuri käymme töissä ja maksamme veroja ja juuri verojen ansiosta sinunkaltaiset voivat saada Kelasta toimeentulotukea jotta voit pitää känniä päällä.
Kovia nämä lapsiperheelliset netissä viettää aikaa, kantaa ottaa yleensä minkä normaali selittää
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Pari huotta sitten päästiin Pasaatin 2 kerroksen matulaumoista eroon kun kauppakeskus poistatti leveät penkit käytäviltä. Kyllä narkomaaneistakin päästään eroon jos/kun vartijat rupeaisivat heitä poistamaan.
- AnonyymiUUSI
Vartijathan juttelee niitten kanssa aina niin tyytyväisinä. Kavereita näköjään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vartijathan juttelee niitten kanssa aina niin tyytyväisinä. Kavereita näköjään.
Tätä olen ihmetellyt itsekin. Antaakohan vartijat ihan luvan kanssa näiden käydä kylminä aikoina piikittämässä itseään siellä 2 kerroksen yleisövessoissa?
Vähän siltä vaikuttaa kun nämä nistit istuvat välillä pitkäänkin lukitussa vessassa.
Keväällä näkyi jälkiä huumeidenkäytöstä vessoissa ja useasti jättivät tyhjiä kaljatölkkejäkin kopin lattialle.
Ällöttävää ja vaarallista touhua kun Pasaatissa asioi paljon lapsia ja lapsiperheitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070