Minä työnantaja!

Anonyymi-ap

Minulle yrittäjänä on vuosien aikana tullut mielipuuhaksi se että saa antaa lopputilin laiskoille työntekijöille.

34

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän sen pitäisi olla jokaisessa työpaikassa.

• Anonyymi

Vaan ei ole?? Ikä ratkaisee? Ja kännykän rassaus. Sehän parasta tuottavuudelle????

• Anonyymi

Montako ahkeraa työntekijää on vielä yrityksessänne?

• Anonyymi

Montakos luulet olevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakos luulet olevan?

666?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

666?

Pirusti on porukkaa.

• Anonyymi

Yhtä näkyi tännään syyyneevän, minkähän ihmeen takia ?.

• Anonyymi

Minä työntekijänä tykkään ladata vesipistoolin kusella ja ammuskella sillä työnjohtajaa hahaa, hauskaa hommaa :)

• Anonyymi

Vuohinemessäkö olet töissä?

• Anonyymi

Valtionvarainministeriössä olen töissä kusipistoolin kanssa, hähäää

• Anonyymi

Oletko Iisalmelaislähtöinen konepistoolikko stadissa?

• Anonyymi

Taidatpa olla niitä nysviä jotka ei uskalla potkuja antaa vaikka syytä olisikin.

• Anonyymi

Kuka on se "laiska" työntekijä, se on monimutkainen kysymys. Minä olen huomannut että yleensä esimiehen mielestä sellainen jonka naama ei miellytä on laiska ja huono. Joissakin työtehtävissä on lisäksi vaikea mitata kuka on hyvä ja kuka huono

• Anonyymi

Minä kait olen huomannut että laiskimmat työntekijät on yrityksessä omistajat ja muu johto

• Anonyymi

Aloittaja ollut pari kertaa kirpputorilla myymässä kämäsiä riepujaan ja pitää itseään yrittäjänä.
      Nämä on juuri niitä onnettomia jotka tituuleeraavat itseään yrittäjiksi ja äänestävät persuja.
      Kohta luulevat olevansa jo kokkareita.
      Säälittävää Purramaista nousukasmaista idiotismia, jatka samalla linjalla niin persuilla ehkä kuuden prosentin kannatus 👍👍👍

• Anonyymi

Niinhän sinä yhteiskunnan elätti luulet, minun firmassa tahkotaan rahaa ja laiskat saa hyvin pian potkun persauksille. Ei luojakaan laiskoja elätä.
        Samoin lähtee kilometri tehtaalle tupakoitsijat jotka käy kerrankin tupakalla työaikana!!

• Anonyymi

Paljonko annat alkutiliä laiskoille työntekijöille joille annat lopputilin 🤔

• Anonyymi

Onko tuo joku uutinen?

• Anonyymi

Business Fake News

• Anonyymi

MIKÄS SUA ESTÄÄ , NYKYAIKANA RIITTÄÄ KUN SANOO ETTEI SE OSAA TYÖTÄNSÄ , JA HAISTATTAA VITUT PERÄÄN

• Anonyymi

Vaikka osaiskin työnsä jos naama ei miellytä niin voi haistattaa perän ja vitun.

• Anonyymi

Mitäs palkkasit ne.

• Anonyymi

Minkäs takia olet hamstrannut kaikki laiskat työn tekiät? Ilmeisesti ilmaista työvoimaa? Vai olisiko sittenkin kannattanut vaan ihan itse yrittää..

• Anonyymi

Sulle tulis myös potkut kun et osaa edes "tekijät"-sanaa kirjoittaa oikein.
        *ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!
        Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!

Hoida hommas *ittuako täälä vingut! Kun niin "viisaskin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän tason kapitalisti..

• Anonyymi

Minun virmassa on taukohuoneessa laiskanlinna, mitä ahkerampi työntekijä sitä pitempään saa laiskanlinnassa loikoilla 🤓

• Anonyymi

Minä näen jo työnhakijan silmistä kuka on laiska ja kuka ei ja istuma-asennosta. Näiden perusteella voisin jo työntekijät valita mutta tuskin koskaan hyvää työntekijä nykyään löytää. Kaikki jotenkin veteliäpaskoja

• Anonyymi

Kelapummi siellä huutelee 😄

• Anonyymi

Suomessa työn tuottavuus on huono, se ei johdu "laiskoista" työntekijöistä vaan huonosta työnjohdosta ja yrittäjistä.

• Anonyymi

Tuolla asenteella virma on konkurssissa alta aikayksikön.

• Anonyymi

No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.

Potkulautojako valmistatte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potkulautojako valmistatte?

Metalliala

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3305
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2935
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2819
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2169
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe