Minulle yrittäjänä on vuosien aikana tullut mielipuuhaksi se että saa antaa lopputilin laiskoille työntekijöille.
Minä työnantaja!
34
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän sen pitäisi olla jokaisessa työpaikassa.
- Anonyymi
Vaan ei ole?? Ikä ratkaisee? Ja kännykän rassaus. Sehän parasta tuottavuudelle????
- Anonyymi
Montako ahkeraa työntekijää on vielä yrityksessänne?
- Anonyymi
Montakos luulet olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos luulet olevan?
666?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
666?
Pirusti on porukkaa.
- Anonyymi
Yhtä näkyi tännään syyyneevän, minkähän ihmeen takia ?.
- Anonyymi
Minä työntekijänä tykkään ladata vesipistoolin kusella ja ammuskella sillä työnjohtajaa hahaa, hauskaa hommaa :)
- Anonyymi
Vuohinemessäkö olet töissä?
- Anonyymi
Valtionvarainministeriössä olen töissä kusipistoolin kanssa, hähäää
- Anonyymi
Oletko Iisalmelaislähtöinen konepistoolikko stadissa?
- Anonyymi
Taidatpa olla niitä nysviä jotka ei uskalla potkuja antaa vaikka syytä olisikin.
- Anonyymi
Kuka on se "laiska" työntekijä, se on monimutkainen kysymys. Minä olen huomannut että yleensä esimiehen mielestä sellainen jonka naama ei miellytä on laiska ja huono. Joissakin työtehtävissä on lisäksi vaikea mitata kuka on hyvä ja kuka huono
- Anonyymi
Minä kait olen huomannut että laiskimmat työntekijät on yrityksessä omistajat ja muu johto
- Anonyymi
Aloittaja ollut pari kertaa kirpputorilla myymässä kämäsiä riepujaan ja pitää itseään yrittäjänä.
Nämä on juuri niitä onnettomia jotka tituuleeraavat itseään yrittäjiksi ja äänestävät persuja.
Kohta luulevat olevansa jo kokkareita.
Säälittävää Purramaista nousukasmaista idiotismia, jatka samalla linjalla niin persuilla ehkä kuuden prosentin kannatus 👍👍👍- Anonyymi
Niinhän sinä yhteiskunnan elätti luulet, minun firmassa tahkotaan rahaa ja laiskat saa hyvin pian potkun persauksille. Ei luojakaan laiskoja elätä.
Samoin lähtee kilometri tehtaalle tupakoitsijat jotka käy kerrankin tupakalla työaikana!!
- Anonyymi
Paljonko annat alkutiliä laiskoille työntekijöille joille annat lopputilin 🤔
- Anonyymi
Onko tuo joku uutinen?
- Anonyymi
Business Fake News
- Anonyymi
MIKÄS SUA ESTÄÄ , NYKYAIKANA RIITTÄÄ KUN SANOO ETTEI SE OSAA TYÖTÄNSÄ , JA HAISTATTAA VITUT PERÄÄN
- Anonyymi
Vaikka osaiskin työnsä jos naama ei miellytä niin voi haistattaa perän ja vitun.
- Anonyymi
Mitäs palkkasit ne.
- Anonyymi
Minkäs takia olet hamstrannut kaikki laiskat työn tekiät? Ilmeisesti ilmaista työvoimaa? Vai olisiko sittenkin kannattanut vaan ihan itse yrittää..
- Anonyymi
Sulle tulis myös potkut kun et osaa edes "tekijät"-sanaa kirjoittaa oikein.
*ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä.Hoida hommas *ittuako täälä vingut! Kun niin "viisaskin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä.Tämän tason kapitalisti..
- Anonyymi
Minun virmassa on taukohuoneessa laiskanlinna, mitä ahkerampi työntekijä sitä pitempään saa laiskanlinnassa loikoilla 🤓
- Anonyymi
Minä näen jo työnhakijan silmistä kuka on laiska ja kuka ei ja istuma-asennosta. Näiden perusteella voisin jo työntekijät valita mutta tuskin koskaan hyvää työntekijä nykyään löytää. Kaikki jotenkin veteliäpaskoja
- Anonyymi
Kelapummi siellä huutelee 😄
- Anonyymi
Suomessa työn tuottavuus on huono, se ei johdu "laiskoista" työntekijöistä vaan huonosta työnjohdosta ja yrittäjistä.
- Anonyymi
Tuolla asenteella virma on konkurssissa alta aikayksikön.
- Anonyymi
No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.
Potkulautojako valmistatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkulautojako valmistatte?
Metalliala
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203305
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512935Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222819Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92169
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135