Minulle yrittäjänä on vuosien aikana tullut mielipuuhaksi se että saa antaa lopputilin laiskoille työntekijöille.
Minä työnantaja!
34
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän sen pitäisi olla jokaisessa työpaikassa.
- Anonyymi
Vaan ei ole?? Ikä ratkaisee? Ja kännykän rassaus. Sehän parasta tuottavuudelle????
- Anonyymi
Montako ahkeraa työntekijää on vielä yrityksessänne?
- Anonyymi
Montakos luulet olevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos luulet olevan?
666?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
666?
Pirusti on porukkaa.
- Anonyymi
Yhtä näkyi tännään syyyneevän, minkähän ihmeen takia ?.
- Anonyymi
Minä työntekijänä tykkään ladata vesipistoolin kusella ja ammuskella sillä työnjohtajaa hahaa, hauskaa hommaa :)
- Anonyymi
Vuohinemessäkö olet töissä?
- Anonyymi
Valtionvarainministeriössä olen töissä kusipistoolin kanssa, hähäää
- Anonyymi
Oletko Iisalmelaislähtöinen konepistoolikko stadissa?
- Anonyymi
Taidatpa olla niitä nysviä jotka ei uskalla potkuja antaa vaikka syytä olisikin.
- Anonyymi
Kuka on se "laiska" työntekijä, se on monimutkainen kysymys. Minä olen huomannut että yleensä esimiehen mielestä sellainen jonka naama ei miellytä on laiska ja huono. Joissakin työtehtävissä on lisäksi vaikea mitata kuka on hyvä ja kuka huono
- Anonyymi
Minä kait olen huomannut että laiskimmat työntekijät on yrityksessä omistajat ja muu johto
- Anonyymi
Aloittaja ollut pari kertaa kirpputorilla myymässä kämäsiä riepujaan ja pitää itseään yrittäjänä.
Nämä on juuri niitä onnettomia jotka tituuleeraavat itseään yrittäjiksi ja äänestävät persuja.
Kohta luulevat olevansa jo kokkareita.
Säälittävää Purramaista nousukasmaista idiotismia, jatka samalla linjalla niin persuilla ehkä kuuden prosentin kannatus 👍👍👍- Anonyymi
Niinhän sinä yhteiskunnan elätti luulet, minun firmassa tahkotaan rahaa ja laiskat saa hyvin pian potkun persauksille. Ei luojakaan laiskoja elätä.
Samoin lähtee kilometri tehtaalle tupakoitsijat jotka käy kerrankin tupakalla työaikana!!
- Anonyymi
Paljonko annat alkutiliä laiskoille työntekijöille joille annat lopputilin 🤔
- Anonyymi
Onko tuo joku uutinen?
- Anonyymi
Business Fake News
- Anonyymi
MIKÄS SUA ESTÄÄ , NYKYAIKANA RIITTÄÄ KUN SANOO ETTEI SE OSAA TYÖTÄNSÄ , JA HAISTATTAA VITUT PERÄÄN
- Anonyymi
Vaikka osaiskin työnsä jos naama ei miellytä niin voi haistattaa perän ja vitun.
- Anonyymi
Mitäs palkkasit ne.
- Anonyymi
Minkäs takia olet hamstrannut kaikki laiskat työn tekiät? Ilmeisesti ilmaista työvoimaa? Vai olisiko sittenkin kannattanut vaan ihan itse yrittää..
- Anonyymi
Sulle tulis myös potkut kun et osaa edes "tekijät"-sanaa kirjoittaa oikein.
*ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*ittu minua ärsyttää tyhmät ihmiset. Näitä riittää kun hakee työntekijöitä, yksi kymmenestä on vähän fiksumpi ja älykkäämpi mutta ei ole verrattavissa minuun mitenkään!
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä.Hoida hommas *ittuako täälä vingut! Kun niin "viisaskin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä en edes aamuisin viitsi tervehtiä.Tämän tason kapitalisti..
- Anonyymi
Minun virmassa on taukohuoneessa laiskanlinna, mitä ahkerampi työntekijä sitä pitempään saa laiskanlinnassa loikoilla 🤓
- Anonyymi
Minä näen jo työnhakijan silmistä kuka on laiska ja kuka ei ja istuma-asennosta. Näiden perusteella voisin jo työntekijät valita mutta tuskin koskaan hyvää työntekijä nykyään löytää. Kaikki jotenkin veteliäpaskoja
- Anonyymi
Kelapummi siellä huutelee 😄
- Anonyymi
Suomessa työn tuottavuus on huono, se ei johdu "laiskoista" työntekijöistä vaan huonosta työnjohdosta ja yrittäjistä.
- Anonyymi
Tuolla asenteella virma on konkurssissa alta aikayksikön.
- Anonyymi
No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo. On firma tehnyt jo tulosta 5 vuotta.
Potkulautojako valmistatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkulautojako valmistatte?
Metalliala
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444111Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643928Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924