Pelkään että tein väärin rakastamaani ihmistä kohtaan❤️
Ihastuin, rakastuin ja sain vihaiset katseet.
Ihastumisen seurauksena vihastuminen
25
345
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tunteet jäi kertomatta. Mitä tästä opimme, aina pitää puhua ennen kuin on liian myöhäistä. Menetin jotakin käsittämättömän ihanaa, unelmieni miehen❤️
- AnonyymiUUSI
Niinkö kuvittelet?
- AnonyymiUUSI
Onko tämä mies koskaan lähestynyt sinua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä mies koskaan lähestynyt sinua?
On, meillä on ollut yhteiset hetkemme❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita nimikirjaimet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan torjunut häntä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan torjunut häntä?
En tietenkään. Kaikki kävi niin äkkiä.
Jäi kaiken jälkeen epäselväksi olisiko hän halunnut enemmän mutta ei tehnyt selväksi ja sen ehkä esti tämä varattuna oleminen 😔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään. Kaikki kävi niin äkkiä.
Jäi kaiken jälkeen epäselväksi olisiko hän halunnut enemmän mutta ei tehnyt selväksi ja sen ehkä esti tämä varattuna oleminen 😔Ei hän halunnut sinua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän halunnut sinua
Mistä niin päättelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Tekstin perusteella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekstin perusteella
Minkä tekstin? Ei se mies ole tähän mitään kirjoittanut
- AnonyymiUUSI
Logiikkasi ontuu. Ei se vihastuminen ollut ihastumisen seuraus vaan sen seuraus, että teit väärin jotain ihmistä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Paitsi tietysti jos kohde pitää sinua iljettävänä. Sitten ihastumisesta kuuleminen tai sen huomaaminen voi saada negatiivisen reaktion aikaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi tietysti jos kohde pitää sinua iljettävänä. Sitten ihastumisesta kuuleminen tai sen huomaaminen voi saada negatiivisen reaktion aikaiseksi.
Tunne oli molemmin puolinen 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunne oli molemmin puolinen 😔
Logiikka persiillään taas. Et olisi ihastunut, jos pitäisit häntä iljettävänä.
- AnonyymiUUSI
Kummatkin teki väärin ja oikein. Ei tunteet synny ilman molempia. ❤️
Menetin vaan jotakin kaunista. Itse ajattelisin että vihaisuus johtui siitä etten tehnyt asialle mitään
- AnonyymiUUSI
Ei se vihainen katse ollut varmasti sinuun suunnattu
- AnonyymiUUSI
Oli se, siitä ei voinut erehtyä. Ei ollut muita paikalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli se, siitä ei voinut erehtyä. Ei ollut muita paikalla
Olit vihainen ja näit sen vihan hänen kasvoiltaan.
- AnonyymiUUSI
Minulle kävi kauan kauan, vuosia, vuosia sitten semmoinen, että kohtasin bussissa aina tietyn naisen. Tultiin aina samoihin aikoihin kotiin töistä samalla bussilla ja sitten meillä alkoi olla aina silmäpeliä. Sitä kesti siis vuosia! Vuosia! Sitten sain auki suuni ja kävin höpöttämään hänelle niitä näitä. Pyysin häntä kahville ja ensin hän suostui ja innostuikin asiasta, mutta kun sanoin, että ei tänään, mutta ehkä tällä viikolla tai ensi viikolla niin sitten sovittiin, että katellaan ja jutellaan siitä sitten. Sitten tuli ensi viikko. Kysyin, että no, lähtisikö hän sinne kahville niin vastaus oli ei. EI.Eli mieli oli muuttunut!
Siis mitä tästä opimme? Ensinnäkin, ei missään nimessä kannata odottaa vuosia, siis VUOSIA! Toisekseen, tartu hetkeen! - AnonyymiUUSI
Sain sentään vierasta. kiitos pa noista
- AnonyymiUUSI
Olet varmaan oikeassa.
- AnonyymiUUSI
En ole vihastunut, tunnen surua ja tuskaa. Olen huolissani, että mies vain leikkii kanssani. Ei hän minua odota, ei halua tulla lähemmäksi, ei tule enää juttelemaan. Epävarmuus nakertaa, tunnen olleeni tyhmä ja lapsellinen. On siellä parempiakin vaihtoehtoja hänelle, joiden kanssa on varmaan hauskempaa. Hän saisi kenet tahansa, mutta minä tahdon vain hänet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013