Sinut oesin halunnu,mutta näellä mennään.Niinkö sillon luulit ku lähit,että oesit menny rikki minun kans?Oot paskapuheitten varjossa ollu kokoajan,mitä minusta oot ajatellu,ja mitä minusta on puhuttu?Vittu jos ite oesin reagoenu kaikkiin puheisiin,niin nyrkit pystyssä oes saanu olla jatkuvasti,mutta eipä kiinnosta.Puolitoesta viikkoa oon näetä katellu,ja kerran oot sinä tai joku muu,joka tietonen ni laittanu mulle täkyn paekkakuntaan ym. liittyen.Miksi vihjaelet siitä asiasta?Tiijossa mulla on ni ei oes tarvinnu jännittää mittää.Arvaappa vaan mitä ite oon ajatellu viimeset 22 vuotta. Aenoastaan sinä oesit saanu minut raohottumaan,mutta ei taija olla mahollista.
Riikka.M en mittää pyytele anteeksi keneltäkää.
5
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ökdkeld imfpfmf fpeke odkei epekek !
Hdspekepe eoekepep wufpfrp weåele wuwpm !
Gulp köh köh dåqro wuåpåei uoowowwi yuuu .
- hepdpr åro4uå iiiwppe - - AnonyymiUUSI
Riikka kertooko sulle mittää semmonen bändi ku ikirouta ja biisi nimeltään ikiroudan maa?Mulle rupesi reilu vuosi sitte tuntumaan.Tulit mieleen aeka vahvasti.Kaikki tai ei mitään on hyvä myös,mutta eniten tunteita herätti tämä edellinen.livekeikkoja tullu nyt kateltuo ja vuojelta 2024.youtubesta.Eilen kattoin viimeksi ikiroudan maan,niin ei ees vituttanu,2024 kesä muistuu aena mieleen tuon biisin osalta.Oesi pitäny olla kuvioessa sillon kattomassa,mutta onneksi erään henkilön toimesta sain tietää tästä bändistä ja erityisesti ikiroudan maa biisistä.Riikka meijän kotipaekkakunta on sama,kun klamydia soettaa,että:Alkaa peellä loppuu aalla)Joko Riikka nyt tajuot?
- AnonyymiUUSI
Olitko riikka sinä joka sanoit,että soppa on keitelty ja oot surullinen?En sulle mittää soppie haluo tiiä se.Sulla jos on perhe ni ei siinä mittää.Kaikki mennee niinku ennenki.
- AnonyymiUUSI
Riikka sinuo rakastan,vaikka toesen kans oesitki.Oesin ollu juuri se heppu,josta äetisi varotti,mutta jos meet minun äetiltä kysymään,niin suattaapi olla toesinpäen!En ossaa sanua kuin paha tyttö oot nykyään:)No jos leikki poes,niin kukaahan ei vaekuta sinun ja minun väleihin aenakaa minun osalta.
- AnonyymiUUSI
Mun äiti ei tykkää siitä, että menisin rikkomaan kenenkään perheen, enkä kyllä itsekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013