Seikkailin aikani kuluksi Suomen Uutisten politiikan sivuilla. Täytyy tunnustaa, että Sannan useat kannanotot olivat jopa asiallisia, mutta monasti persumaisen ärhäköitä. Jos ne julkaistaisiin jonkin maakuntalehden sivuilla, saattaisi palaute olla melko kriittistä, etten sanoisi typerän murskaavaa.
Jatka vain Sanna oman lehtenne sivuilla kriittistä keskustelua siitä kuinka maa mielestäsi makaa.
Mukana asiaa Sannan kirjoitelmissa
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Tämö maa sosialistien jäljiltä konkursissa.
- Anonyymi
Oikeiston sosialistit KOK, PS, KD, RKP ottaa velkaa, leikkaa pienituloisilta ja opiskelijoilta. Pian EU ottaa Suomen pihteihinsä samaan tapaan kuin Kreikan aikoinaan ja sen jälkeen ei hyvä heilu...
- Anonyymi
Tämä maa oli Hyvinvointivaltio siihen saakka kunnes kokoomus pääsi valtaan ja suurimmat syöksyt on mahdollistanut vain petospersujen mukanaolo !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä maa oli Hyvinvointivaltio siihen saakka kunnes kokoomus pääsi valtaan ja suurimmat syöksyt on mahdollistanut vain petospersujen mukanaolo !
Juurikin näin.
Suomi OY AB lyödään nyt matalaksi lopullisesti.
Muistaakseni 80 luvulla KOK tuli hallituspuolueeksi ja sen jälkeen on velkaa otettu surutta..
Ohessa hyvä kolumni asiaan liittyen, kaunistelematon kuvaus nykyisestä tilanteesta jossa sääty Suomea rakennetaan kovalla kyydillä...
https://www.itasuomalainen.fi/uutiset--politiikka/kolumni-saatyyhteiskunnan-paluu-6.93.8592.0936323a0d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337