Sanna Antikainen Savosta? Perussuomalaisten kansanedustaja Sanna Antikainen puhuu tässä jutussa avoimesti painostaan .Antikainen siirtyi hoitoalalta eduskuntaan vuonna 2019. Ensimmäisen eduskuntakauden lopulla hän havahtui siihen, että uusi työ oli koitua hänen terveydelleen haitaksi: paino nousi vauhdilla. Näin käy kun pääsee lihapatojen ääreen ja aveciksi pistooli Vornaselle ravintola iltoihin ja aamuihin.
Sanna Antikainen Savosta bile hile perss
Anonyymi-ap
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
- Ei Hänellä ole painon kanssa ongelmia - - - mutta Joillakin ON ;
- SDP:n "" LÄSKI-LÄJIÄ "" on- mm. Kiuru ja Kymäläinen - - Anonyymi
Sanna on hyvä kansanedustaja,sanoo suoraan asiansa niinkuin pitääkin,kiitos sinulle
- Anonyymi
On vaan niin tollukka.
- Anonyymi
Tärkeintähän on kansanedustajan puhua kiloistaan, siinä kohtaavat työ ja palkka 👍
- Anonyymi
Ylipaino on Suomessakin vakava terveys ongelma ja jotain pitäisi tehdä, nuoret eivät liiku ja syövät möttöruokaa. Köyhyys ei saa olla syy ylipainoon, liikunta ei maksa mitään ja ruokailu tapoja löytyy kyllä edullisia ja terveelisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287