🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä hävisi omiin hommiinsa kun oli raahannut minut lämpöistuinten viereen.
Jäin siihen suu mutrullaan ihmettelemään niitä mun mielestäni väärän mallisia tekeleitä. Mietin jo että onko Tarmolla jotenkin eri mallinen takalisto. Tukittuani Tarmo paketin käyttöohjetta alkoi vähän harmittaa. Olin näet asentanut oman Tarmoni väärinpäin huussin reiän päälle. Silmät olivat tottuneet kaupunkivessan pytyn kanteen. Mun olisi pitänyt asentaa se istuin siihen nähden väärinpäin.
Läheltä piti
21
619
Vastaukset
- Anonyymi
Siis asensitko up side down vai jotenkin muuten?
Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.
Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D
Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.Maku mustikkapiirakassa on tärkein, ei sen ulkomuoto. Minustakin tuli kotona kohtalainen leipuri, kun molemmatt veljeni popsivat harjoittelutekeleeni ahnaasti suihinsa.
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.
Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.
Termo Tarmo. Joo, kyllä mä sen ymmärsin. T: hra 47
- Anonyymi
Miten tää liittyy ikävä palstaan? :D
Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.
Aww ♥️ kyllä se siitä t. toinen nainen
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ota mies 🙂
- Anonyymi
👋😁
- Anonyymi
🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕
Olen jo välillä katsellut käytettyjä koiria tori.fi palvelusta. Tämä viimeisin koirani oli viipurilainen katutyttö ja se oli ehtinyt jo olla suomalaisessa perheessäkin jonkun aikaa.
- Anonyymi
Olitko laittanut pyöreenreunan polvitaipeeseen päin?
Kun olisi pitänyt laittaa suorareuna polvitaipeeseen päin.
Ilmesesti naisen logiikkaa.
Älä nyt ota kuitenkaan itseesi sattuu niitä kaikille. 😉
Hyvää ilta päivää vain sinulle. 😀Just noin oli käynyt. Hölmöintä vielä mennä ostamaan uutta istuinta, vaikka vika oli asennuksessa. Nyt purkittamaan mustaherukkasosetta.
- Anonyymi
Mustakusi aka palstasetä taas vauhdissa eri nikillä🤣
Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.
Gubbe 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939