🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä hävisi omiin hommiinsa kun oli raahannut minut lämpöistuinten viereen.
Jäin siihen suu mutrullaan ihmettelemään niitä mun mielestäni väärän mallisia tekeleitä. Mietin jo että onko Tarmolla jotenkin eri mallinen takalisto. Tukittuani Tarmo paketin käyttöohjetta alkoi vähän harmittaa. Olin näet asentanut oman Tarmoni väärinpäin huussin reiän päälle. Silmät olivat tottuneet kaupunkivessan pytyn kanteen. Mun olisi pitänyt asentaa se istuin siihen nähden väärinpäin.
Läheltä piti
22
720
Vastaukset
- Anonyymi
Siis asensitko up side down vai jotenkin muuten?
Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.
Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D
Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.
Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.Maku mustikkapiirakassa on tärkein, ei sen ulkomuoto. Minustakin tuli kotona kohtalainen leipuri, kun molemmatt veljeni popsivat harjoittelutekeleeni ahnaasti suihinsa.
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.
Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.
Termo Tarmo. Joo, kyllä mä sen ymmärsin. T: hra 47
- Anonyymi
Miten tää liittyy ikävä palstaan? :D
Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.
Aww ♥️ kyllä se siitä t. toinen nainen
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.
Ota mies 🙂
- Anonyymi
👋😁
- Anonyymi
🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕
Olen jo välillä katsellut käytettyjä koiria tori.fi palvelusta. Tämä viimeisin koirani oli viipurilainen katutyttö ja se oli ehtinyt jo olla suomalaisessa perheessäkin jonkun aikaa.
- Anonyymi
Olitko laittanut pyöreenreunan polvitaipeeseen päin?
Kun olisi pitänyt laittaa suorareuna polvitaipeeseen päin.
Ilmesesti naisen logiikkaa.
Älä nyt ota kuitenkaan itseesi sattuu niitä kaikille. 😉
Hyvää ilta päivää vain sinulle. 😀Just noin oli käynyt. Hölmöintä vielä mennä ostamaan uutta istuinta, vaikka vika oli asennuksessa. Nyt purkittamaan mustaherukkasosetta.
- Anonyymi
Mustakusi aka palstasetä taas vauhdissa eri nikillä🤣
Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.
Gubbe 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
