Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä hävisi omiin hommiinsa kun oli raahannut minut lämpöistuinten viereen.

Jäin siihen suu mutrullaan ihmettelemään niitä mun mielestäni väärän mallisia tekeleitä. Mietin jo että onko Tarmolla jotenkin eri mallinen takalisto. Tukittuani Tarmo paketin käyttöohjetta alkoi vähän harmittaa. Olin näet asentanut oman Tarmoni väärinpäin huussin reiän päälle. Silmät olivat tottuneet kaupunkivessan pytyn kanteen. Mun olisi pitänyt asentaa se istuin siihen nähden väärinpäin.

22

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis asensitko up side down vai jotenkin muuten?

      • Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.

        Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.

        Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.

        Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.

        Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D

        Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.

        Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.

        Maku mustikkapiirakassa on tärkein, ei sen ulkomuoto. Minustakin tuli kotona kohtalainen leipuri, kun molemmatt veljeni popsivat harjoittelutekeleeni ahnaasti suihinsa.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.

        Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.

        Termo Tarmo. Joo, kyllä mä sen ymmärsin. T: hra 47


    • Anonyymi

      Miten tää liittyy ikävä palstaan? :D

      • Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.

        Aww ♥️ kyllä se siitä t. toinen nainen


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.

        Ota mies 🙂


    • Anonyymi

      👋😁

    • Anonyymi

      🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕

      • Olen jo välillä katsellut käytettyjä koiria tori.fi palvelusta. Tämä viimeisin koirani oli viipurilainen katutyttö ja se oli ehtinyt jo olla suomalaisessa perheessäkin jonkun aikaa.


    • Anonyymi

      Olitko laittanut pyöreenreunan polvitaipeeseen päin?
      Kun olisi pitänyt laittaa suorareuna polvitaipeeseen päin.
      Ilmesesti naisen logiikkaa.
      Älä nyt ota kuitenkaan itseesi sattuu niitä kaikille. 😉
      Hyvää ilta päivää vain sinulle. 😀

      • Just noin oli käynyt. Hölmöintä vielä mennä ostamaan uutta istuinta, vaikka vika oli asennuksessa. Nyt purkittamaan mustaherukkasosetta.


    • Anonyymi

      Mustakusi aka palstasetä taas vauhdissa eri nikillä🤣

      • Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.

        Gubbe 🤣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe