St1 teki poikkeuksellisen päätöksen – tältä asemalta ei saa enää polttoainetta laisinkaan
https://www.is.fi/autot/art-2000011420656.html
Kiitän kymmenien vuosien pysähdyspaikasta ja kahvi-/ ruokatauosta.
Nyt tiedän tästä eteen päin että teillä ei ole enää halua palvella meitä tavallisia asiakkaita, työmatkalaisia, rahtareita jne.vaan eriasvoistatte meidät.
Terve. sair.kuljetus
Shell /St1 Ylöjärvi
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai niitä polttonesteitä myydä jos ympäristölupaa, joka moisen toiminnan kieltää, ei ole eikä tule. Kyse ei ole sähköautoilun suosimisesta. Epäilen, että myisivät vaikka vettä jos auto sillä kulkisi ympäristöluvan mukaisesti.
- Anonyymi
Se on valita kysymys, halutaanko palvella ja ketä.
- Anonyymi
Shellillä on syöty satoja lounaita ja juotu kahvia satoja kuppeja. Nyt se on loppu, periaatteesta boikottiin.
- Anonyymi
Meitä on monia jotka tekevät samoin.
- Anonyymi
Ylöjärven kaupunki ei antanut enää ympäristölupaa tuolle asemalle. Se lupa tarvitaan, että voi myydä polttoaineita. Menikö nyt jakeluun, että asema ei lopettanut polttoaineiden myyntiä omasta tahdostaan.
- Anonyymi
Niin no mitä sitten. Voi vain kysyä mitä muut asemat ovat jatkoluvan saamiseksi tehneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960