Nämä on motoristit sekä jenkkiautoharrastajat.
Molemmat ryhmät sisältää ihmisiä jotka ovat itseään täynnä ja korostavat harrastustaan ikään kuin olisivat jumalia.
Täysiä pellejä. Mitä hienoa on omistaa ja ajaa esim. jollain 50-60 vuotta vanhalla auton romulla tai moottoripyörällä jossa on kaksi rengasta runko ja moottori.
Kaksi harrastajaryhmää joita en voi sietää
14
132
Vastaukset
- Anonyymi
Makuasia. Ite tykkään, on se kunnon mörinät, kun V8 murahtaa. Hienoja autoja, hieno harrastus.
Oleksä kateellinen? Mä en vaikkei mulla jenkkiä ookkaan, nuorena olin mukana paljon, sillonkaan ei olkut omaa autoa, muttei se este ollut. Hienoa, että tämä harrastus jatkuu👍- Anonyymi
Ap on huomion hakuinen reppana
- Anonyymi
Toki V8 antaa hienon soundin mutta nyt oli kyse näiden harrastajien asenteesta. Jumalia yrittävät olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap on huomion hakuinen reppana
Jää juuri päin vastoin. Pyrin olemaan harmaa eli haluan että minua ei huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää juuri päin vastoin. Pyrin olemaan harmaa eli haluan että minua ei huomata.
Eli loppunkulunut fossiili
- Anonyymi
Koitapa ajaa hyvä kuntoisella v8 autolla. Saattaa mieli muuttua.
- Anonyymi
En ikinä. Ääntä lähtee mutta tehot surkeat verrattuna kulutukseen ja moottorin kokoon nähden ja paino/tehosuhde surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä. Ääntä lähtee mutta tehot surkeat verrattuna kulutukseen ja moottorin kokoon nähden ja paino/tehosuhde surkea.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Pysy sinä siellä tynnyrissäs erakko
- Anonyymi
Mikäs täällä. Äitis lähti juuri tyytyväisenä taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs täällä. Äitis lähti juuri tyytyväisenä taas kerran.
Taisi olla sun äitis aasi jota hoitelit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla sun äitis aasi jota hoitelit
Piti aasia hoitaa sillä aikaa kun äijät hoiteli äitiäsi.
- Anonyymi
Kaikki harrastukset ovat ihmiselle hyväksi. Esim. Vexi 72 harrastaa nuoria naisia ja siinä sivussa kansantanhuja. Joku maalaa tauluja, joku seiniä. Jotkut keräävät rahaa, jotkut saavat sitä ilmaiseksi, naaman värin mukaan.
- Anonyymi
Kovaääni ei kasvata mikropenistä tai nosta itsetuntoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 595089
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544592Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224529Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961747- 911422
- 811388
- 2281328
- 3151039
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850