Kuinka moni käyttää naisten pikkareita ja kiihottuu niistä
Ja millaisia käytät?
Kuinka moni
20
559
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän naisten stringejä muutaman kerran viikossa.ihana suihkun jälkeen laittaa ne päälle,tulee valtavan kiihottunut oli.muna seisoo heti.annan olla vuorokauden ja runkkailen välillä.
Kaikki onbstringejä mustia lila punaiset,pitsisiä jne.olen parisuhteessa joten osa on vaimoni antamia entisiä pöksyjä.hän onneksi ymmärtää ja on itse myös innoissan minun pöksyfetissistä- Anonyymi
Lisää friikin sekoiluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää friikin sekoiluja
Niinpä näytät sekoilevan. Sinähän sen ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Tulee käytettyy...posliini pippeli ja puniset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Mulla on noin 15 erilaiset joita käytän useastikin. Aika usein tulee myös runkkailtua niiden kanssa . Tykkään ja tykkään myös katsella miehiä joilla pikkarit jalassa ja muna pullottaa. Vaikka hetero muuten oonki
- Anonyymi
Kokeillut mutta olivat liian peittävää mallia. Toisaalta muna oli varsin tiukassa puristuksissa. Fantasioin pienemmistä pikkuhousuista, joissa sivusta luiskahtaminen tapahtuisi helposti munan jäykistyessä. Löysät lyhyet urheilushortsit joista sisäosa poistettu ja kävelylle.
Jos jysähtää kunnon seisokki kotiin ei voi palata ennen sen laskemista. - Anonyymi
Voiko ihanampaa olla kuin vetää naisten punaiset pitsi stringit jalkaan ja runkata mällit seinille
- Anonyymi
Itsellä mustat latex legingsien alla punaiset läpinäkyvät seksikkäät mamma stringit ja steyupit punaiset sekä f kupin aidon näköiset ja tuntuiset tekorinnat punaisissa läpikuultavissa rintsikoissa ja mukavan paljastava sininen Havaijin mekko ohutta kangasta ja tietty Punatut huulet ja plondi peruukki! T antava CD täti 50v Kuopio!💃💄👙😘
- Anonyymi
Ainiin ja olen pyöreän pehmoinen tosi tätimäinen xxl👗😘💄t antava CD täti 50v Kuopio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin ja olen pyöreän pehmoinen tosi tätimäinen xxl👗😘💄t antava CD täti 50v Kuopio.
Oi tuommoinen emäntä kun tulisi marjareissussa vastaan pyllistelemässä puskassa. Siinä vois isäntä Kuopiosta ottaa vähän takaapäin tukea.
- Anonyymi
En käytä,mulla stayupien ja minimekon kanssa posliini kulli vapaana,ei purista.
- Anonyymi
Tykkään käyttää naisten alusasuja. Ei ole kauniimpaa kuin pitsisomisteiset rintsikat ja pikkarit💋👄
- Anonyymi
Pääsispä, tai päästäisitkö kosketteleen, kiihottaa asusi sexikäs?
- Anonyymi
Aivan mahtavaa.olet varmastu seksikäs niissä asuissa.voi kun päösisin tyttöileen kanssasi.mulla nyt pinkit stringit ja rintaliivit.ja aivan valtava seisokki päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsispä, tai päästäisitkö kosketteleen, kiihottaa asusi sexikäs?
Kyllä saa koskettaa asujen päältä, hame sukkahousut, korkkarit...
- Anonyymi
Perus kaupasta ostetut puhtaat naisten pöksyt ei ole mitenkään kiihottava päällä. Mutta käytetyt pöksyt saa kyllä liikettä nivusiin.
- Anonyymi
Minä taas pidän uusien kaupasta ostettujen alusasujen tuoksusta. Kun painaa uudet rintsikat vasten kasvoja ja vetää syvään henkeä, niin....
- Anonyymi
Usein tulee käytettyä jos jonkinlaista hepenettä normivaatteiden alla työpäivisin. Laitan aamulla siveysvyön ja valitsen mieluisat alusvaatteet. Kiimassa sitten koko päivän pyörin raksalla ja toivon välillä että joku huomaa jonkinlaista pitsiä🙈
- Anonyymi
Teinipoikana aloin käyttää koulussa silloin tällöin äidin stringejä farkkujen alla. Nykyisin tulee käytettyä välillä vaimon pitsialushousuja töissä puvun housujen alla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622592Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999869Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.547748Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va1026529SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936247Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675861Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615350Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515243HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1244890Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084592