Kuinka moni käyttää naisten pikkareita ja kiihottuu niistä
Ja millaisia käytät?
Kuinka moni
20
585
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän naisten stringejä muutaman kerran viikossa.ihana suihkun jälkeen laittaa ne päälle,tulee valtavan kiihottunut oli.muna seisoo heti.annan olla vuorokauden ja runkkailen välillä.
Kaikki onbstringejä mustia lila punaiset,pitsisiä jne.olen parisuhteessa joten osa on vaimoni antamia entisiä pöksyjä.hän onneksi ymmärtää ja on itse myös innoissan minun pöksyfetissistä- Anonyymi
Lisää friikin sekoiluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää friikin sekoiluja
Niinpä näytät sekoilevan. Sinähän sen ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Tulee käytettyy...posliini pippeli ja puniset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Mulla on noin 15 erilaiset joita käytän useastikin. Aika usein tulee myös runkkailtua niiden kanssa . Tykkään ja tykkään myös katsella miehiä joilla pikkarit jalassa ja muna pullottaa. Vaikka hetero muuten oonki
- Anonyymi
Kokeillut mutta olivat liian peittävää mallia. Toisaalta muna oli varsin tiukassa puristuksissa. Fantasioin pienemmistä pikkuhousuista, joissa sivusta luiskahtaminen tapahtuisi helposti munan jäykistyessä. Löysät lyhyet urheilushortsit joista sisäosa poistettu ja kävelylle.
Jos jysähtää kunnon seisokki kotiin ei voi palata ennen sen laskemista. - Anonyymi
Voiko ihanampaa olla kuin vetää naisten punaiset pitsi stringit jalkaan ja runkata mällit seinille
- Anonyymi
Itsellä mustat latex legingsien alla punaiset läpinäkyvät seksikkäät mamma stringit ja steyupit punaiset sekä f kupin aidon näköiset ja tuntuiset tekorinnat punaisissa läpikuultavissa rintsikoissa ja mukavan paljastava sininen Havaijin mekko ohutta kangasta ja tietty Punatut huulet ja plondi peruukki! T antava CD täti 50v Kuopio!💃💄👙😘
- Anonyymi
Ainiin ja olen pyöreän pehmoinen tosi tätimäinen xxl👗😘💄t antava CD täti 50v Kuopio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin ja olen pyöreän pehmoinen tosi tätimäinen xxl👗😘💄t antava CD täti 50v Kuopio.
Oi tuommoinen emäntä kun tulisi marjareissussa vastaan pyllistelemässä puskassa. Siinä vois isäntä Kuopiosta ottaa vähän takaapäin tukea.
- Anonyymi
En käytä,mulla stayupien ja minimekon kanssa posliini kulli vapaana,ei purista.
- Anonyymi
Tykkään käyttää naisten alusasuja. Ei ole kauniimpaa kuin pitsisomisteiset rintsikat ja pikkarit💋👄
- Anonyymi
Pääsispä, tai päästäisitkö kosketteleen, kiihottaa asusi sexikäs?
- Anonyymi
Aivan mahtavaa.olet varmastu seksikäs niissä asuissa.voi kun päösisin tyttöileen kanssasi.mulla nyt pinkit stringit ja rintaliivit.ja aivan valtava seisokki päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsispä, tai päästäisitkö kosketteleen, kiihottaa asusi sexikäs?
Kyllä saa koskettaa asujen päältä, hame sukkahousut, korkkarit...
- Anonyymi
Perus kaupasta ostetut puhtaat naisten pöksyt ei ole mitenkään kiihottava päällä. Mutta käytetyt pöksyt saa kyllä liikettä nivusiin.
- Anonyymi
Minä taas pidän uusien kaupasta ostettujen alusasujen tuoksusta. Kun painaa uudet rintsikat vasten kasvoja ja vetää syvään henkeä, niin....
- Anonyymi
Usein tulee käytettyä jos jonkinlaista hepenettä normivaatteiden alla työpäivisin. Laitan aamulla siveysvyön ja valitsen mieluisat alusvaatteet. Kiimassa sitten koko päivän pyörin raksalla ja toivon välillä että joku huomaa jonkinlaista pitsiä🙈
- Anonyymi
Teinipoikana aloin käyttää koulussa silloin tällöin äidin stringejä farkkujen alla. Nykyisin tulee käytettyä välillä vaimon pitsialushousuja töissä puvun housujen alla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084575Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1043313Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881807Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141420Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241263Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2591216- 521190
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551089