Kuinka moni käyttää naisten pikkareita ja kiihottuu niistä
Ja millaisia käytät?
Kuinka moni
7
254
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän naisten stringejä muutaman kerran viikossa.ihana suihkun jälkeen laittaa ne päälle,tulee valtavan kiihottunut oli.muna seisoo heti.annan olla vuorokauden ja runkkailen välillä.
Kaikki onbstringejä mustia lila punaiset,pitsisiä jne.olen parisuhteessa joten osa on vaimoni antamia entisiä pöksyjä.hän onneksi ymmärtää ja on itse myös innoissan minun pöksyfetissistä- Anonyymi
Lisää friikin sekoiluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää friikin sekoiluja
Niinpä näytät sekoilevan. Sinähän sen ittestäs tiedät.
- Anonyymi
Tulee käytettyy...posliini pippeli ja puniset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Mulla on noin 15 erilaiset joita käytän useastikin. Aika usein tulee myös runkkailtua niiden kanssa . Tykkään ja tykkään myös katsella miehiä joilla pikkarit jalassa ja muna pullottaa. Vaikka hetero muuten oonki
- Anonyymi
Kokeillut mutta olivat liian peittävää mallia. Toisaalta muna oli varsin tiukassa puristuksissa. Fantasioin pienemmistä pikkuhousuista, joissa sivusta luiskahtaminen tapahtuisi helposti munan jäykistyessä. Löysät lyhyet urheilushortsit joista sisäosa poistettu ja kävelylle.
Jos jysähtää kunnon seisokki kotiin ei voi palata ennen sen laskemista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247