Tulin eilen illalla kotiin reissu hommista vaikka minun ei olisi pitänyt tulla kun vasta tänään illalla ja kun tulin kotiin niin kuulin kihlattuni äänen kun hän oli makuuhuoneessamme ja meidän saksanpaimen koiramme oli myös samassa huoneessa!!! Menin hiljaa makuuhuoneen ovelle joka oli vähän rakosella ja näin kuinka kihlattuni runkkasi ja otti koiraltamme sen kyrpää suuhun!!! Katselin hämmästyneenä tuota näkyä jota kesti noin viitisen minuuttia ja tämän jälkeen kihlattuni meni nelinkontin ja sitten koiramme nousi hänen selkäänsä ja rupesi naimaan kihlattuani todella kovaan tahtiin ja kihlattuni voihki todella äänekkäästi ja hänen jalkansa tärisivät orgasmista johtuen lisäksi hän toisteli lausahdusta hyvä poika jatka mamman nussimista ja koirammehan jatkoi hänen nussimistaan noin viitisen minuuttia ja sitten koiramme laukesi kihlattuni pilluun jolloin hän sai todella voimakkaan ja pitkän äänekkään orgasmin!!! Itse lähdin ulos asunnosta ja tulin takaisin noin puolen tunnin päästä ja olin aivan kun mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kihlattuni tokaisi minulle että sinunhan piti tulla vasta huomena johon takaisin vaan että niin piti, kihlattuni rapsutteli koiraamme jolloin rohkaisin mieleni ja kysyin häneltä että onko hän koskaan ajatellut harrastaa seksiä koiramme kanssa, johon hän vastasi että jos hän sattuisi olemaan sellaisella fiiliksellä eikä se haittaisi minua niin kyllä hän voisi harrastaa seksiä koiramme kanssa ja samalla hän otti koiramme kyrvästä kiinni ja teki muutamia runkkuliikkeitä ja sanoi minulle että saatat hämmästyä miten koiramme olisi valmis harrastamaan seksiä ja samalla hän vielä teki muutamia runkkuliikkeitä koiramme kyrvälle!!! Sitten kihlattuni tokaisi minulle että hän olisi valmis harrastamaan seksiä koiramme kanssa jos olisi nauttinut alakertaa ja sitten hän lisäsi että hanki viikonlopuksi meille alakertaa niin hän voi tulla niin kiimaiseksi että voisi tehdä koiramme kanssa jotain mitä en ole vielä nähnyt!!! Ajattelin mielessäni että niinpä niin vai en ole vielä nähnyt!!! No ajattelin hankkia alakertaa viikonlopuksi meille ja sitten mielenkiinnolla odotan että kihlattuni tulee niin kiimaiseksi että hän rupeaa harrastamaan seksiä koiramme kanssa!!!
Miten suhtautua kun näin jotain mitä en olisi saanut!!!
6
546
Vastaukset
- Anonyymi
Spedellä suoltaa paskaa taas tuutin täydeltä buaahaa
- Anonyymi
Eläimiin sekaantuminen taitaa nykyään olla rikos! Miettikääpä sitä
- Anonyymi
Eli eläinsuojelurikoksesta on kyse! Yleensä sakkorangaistus myös vankeus mahdollista
- Anonyymi
Tuollaisia nuo piripäät on, tekevät mitävain kunhan saavat annoksensa. Suostuvat kimppaan, antavat kusta päälle ja naivat vaikka koiraa ja pikku rahalla.
- Anonyymi
Sinähän sen piripäänä tiedät mistä rahat hankit.
- Anonyymi
Ihan täyttä tuubaa. On äärettömän harvinaista että koira vielä parittelisi jo täydeksi turvoonneella kalulla. Koira alkaa ejakuloida melkein heti kun alkaa panemaan ja sitä touhua kestää ehkä 20 sekuntia korkeintaan. Mällin (kirkkaan juoksevan nesteen) roiskiminen toki jatkuu aika kauan aikaa mutta paneminen loppuu nopeasti ja kulli turpoaa isoksi ja nalkittaa kohteen että siitos varmasti tapahtuu.
Puhut täyttä paskaa etkä osaa edes kirjoittaa. Mene muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062459
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911063Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3131025Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773