Kaleva
"Hallinto-oikeus hyväksyi kuntavaaleissa hylättyjä ääniä – Perussuomalaisten edustaja nousee Pyhäjärven valtuutetuksi"
Että kuka joutuu ulos.
Vaalitulos muuttuu
54
416
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä Teemu !!
- AnonyymiUUSI
Oikeus voittaa.
Olikohan vihervassut ja demarit ääntenlaskijoina?
- AnonyymiUUSI
Nyt vasemmiston ja keskustan suupielet venyy lattiaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä hyvä!!! Ei yhtään lisää vasemmistolaisia. Pyhäjärven sanomat ovat hitaita uutisoimaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä Juttu Teemu nousee valtuustoon. Jotain positiivista.
- AnonyymiUUSI
Takariviin istumaan mahtuu.
- AnonyymiUUSI
Mithän negatiivistä Kepukka emoji Pelle kapteeni nyt keksii.???
- AnonyymiUUSI
Yksi siis+1 Käpykaartilaista siis lisää,ensi vaaleissa sitten -4 Tosin 2vuoden päästä käytävissä vaaleissa peruSS onkin jo 1% puolue..Osaakohan 0pv0vk0kk0v Spermaturpa näin vaikeita lukuja??🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Hyvä jotta yksikin vassari , myös sdp voisi poistua takavasemmalle.
Suomalaiset ajetaan asunnoistaan että saadaan maahanmuuttajille tilaa.
Yle: Rivitalon asukkaat häädetään turvapaikanhakijoiden tieltä – ”Se on suoraan sanottuna perseestä”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011423091.html- AnonyymiUUSI
"Pyhäjärvi on niin vasemmistolainen, että täältä pitäisi lähteä pois." Näin ilmoitti Pyhäjärven isosuisin nainen. Persujen tapaan pelkkää puhetta ilman tekoja. 0=0
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pyhäjärvi on niin vasemmistolainen, että täältä pitäisi lähteä pois." Näin ilmoitti Pyhäjärven isosuisin nainen. Persujen tapaan pelkkää puhetta ilman tekoja. 0=0
Sanoma on kaivautunut vassarin otsalohkoon.😅
Siellä se pyörii kuin korvaamaton konsanaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoma on kaivautunut vassarin otsalohkoon.😅
Siellä se pyörii kuin korvaamaton konsanaan.Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
- AnonyymiUUSI
Jatkaa siellä mm. Oulaskankaasta valehteluaan?
- AnonyymiUUSI
Noin äkkiseltään tunnettaa, että vaalien jälkeinen sulle-mulle- meille Peräsuoli ry keskusta-vasemmisto--demarit paikkaneuvottelujen vetäjän ohjein, vaaliltk kikkaili tarpeeksi pitkään, väsyttämällä..jotta yhtä numeroa voitiin tulkita pyhäjärvisin vedättäjien laintulkinnoin heille päin.Eipä se mitää muuta, vasemmiston osalta sitten kyllä jos ääni vaikuttaisi niin että TM putoaisi tyhjään kaivoon...
- AnonyymiUUSI
Käpyykaartilaisten asema ei paranne, vaikka heille tulee yksi valehtelija lisää.
Sinänsä on oikein, että vaalitulos vahvistetaan oikein. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käpyykaartilaisten asema ei paranne, vaikka heille tulee yksi valehtelija lisää.
Sinänsä on oikein, että vaalitulos vahvistetaan oikein.Johan KepuKapteeni sai sanaarkkunsa auki.Niiiiin monipuolista samojen asioiden toistamista.Paljonko Kepu maksaa siitä että yrität katkaista asialliset keskustelut.??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johan KepuKapteeni sai sanaarkkunsa auki.Niiiiin monipuolista samojen asioiden toistamista.Paljonko Kepu maksaa siitä että yrität katkaista asialliset keskustelut.??
Olet taas vihassasi väärän henkilön kimpussa. Mitkä asialliset keskustleut muuten tässä katkaistaan?
"Noin äkkiseltään tunnettaa, että vaalien jälkeinen sulle-mulle- meille Peräsuoli ry keskusta-vasemmisto--demarit paikkaneuvottelujen vetäjän ohjein, vaaliltk kikkaili tarpeeksi pitkään, väsyttämällä..jotta yhtä numeroa voitiin tulkita pyhäjärvisin vedättäjien laintulkinnoin heille päin.Eipä se mitää muuta, vasemmiston osalta sitten kyllä jos ääni vaikuttaisi niin että TM putoaisi tyhjään kaivoon..."
Ehkä tämä on meidän persujen käsitys asiallisesta keskustelusta??? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas vihassasi väärän henkilön kimpussa. Mitkä asialliset keskustleut muuten tässä katkaistaan?
"Noin äkkiseltään tunnettaa, että vaalien jälkeinen sulle-mulle- meille Peräsuoli ry keskusta-vasemmisto--demarit paikkaneuvottelujen vetäjän ohjein, vaaliltk kikkaili tarpeeksi pitkään, väsyttämällä..jotta yhtä numeroa voitiin tulkita pyhäjärvisin vedättäjien laintulkinnoin heille päin.Eipä se mitää muuta, vasemmiston osalta sitten kyllä jos ääni vaikuttaisi niin että TM putoaisi tyhjään kaivoon..."
Ehkä tämä on meidän persujen käsitys asiallisesta keskustelusta???Sinulla tuo nälviminen on jatkunut jo kohtapuolin kymmenen vuotta.Kohteet vain vaihtuvat.Mistä löytyy tuo lainaamasi kohta ? Ei kai päästäsi.?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuo nälviminen on jatkunut jo kohtapuolin kymmenen vuotta.Kohteet vain vaihtuvat.Mistä löytyy tuo lainaamasi kohta ? Ei kai päästäsi.?
Olet surkeampi mitä kuvittelin. Lainaus löytyy tästä samasta ketjusta. Sekö on meidän persujen käsitys asiallisesta keskustelusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet surkeampi mitä kuvittelin. Lainaus löytyy tästä samasta ketjusta. Sekö on meidän persujen käsitys asiallisesta keskustelusta?
Taisi yhden äänen ihme lähteä käpälämäkeeen, kun totuus mistä epäasiallisuus alkoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisi yhden äänen ihme lähteä käpälämäkeeen, kun totuus mistä epäasiallisuus alkoi.
Olet taas Vihassasi väärän henkilön kimpussa.!! höh hih
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas Vihassasi väärän henkilön kimpussa.!! höh hih
Olet oikeassa hän on väärä eli kiero, mutta kukaan muu ei ole yhtä tyhmä, joten kirjoitin oikeasta henkilöstä. 0=0
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuolla muuta kuin kohteliaasti kysyttiin asiaa,ja sinä EPÄkohteliaasti vastasit siihen .Tuollaisten takia sinun pitäisi lähteä käpälämäkeen joka ikinen päivä.Sinä tässä olet EPÄASILLISESTI käyttäytynyt kuin pkkulapsi uhmaiässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuolla muuta kuin kohteliaasti kysyttiin asiaa,ja sinä EPÄkohteliaasti vastasit siihen .Tuollaisten takia sinun pitäisi lähteä käpälämäkeen joka ikinen päivä.Sinä tässä olet EPÄASILLISESTI käyttäytynyt kuin pkkulapsi uhmaiässä.
Syytit nälvimisestä se kai on sinun käsitys kohteliaisuudesta. Olet muuten pahasti sairas niin kertovat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syytit nälvimisestä se kai on sinun käsitys kohteliaisuudesta. Olet muuten pahasti sairas niin kertovat.
Eikö ole nälvimistä tai uhkailua KAIKKI Persuihin viittaavat kirjoituksesi?"Tap...han teidät pitäisi ym. Lukasepa tästä ketjusta seuraavat kirjoituksesi klo 16.03 ,16.38 16.46 ja16,53 eikö nuo ole nälvimisiä?????+Olet psykopaatti ja narsisti sen on täällä useat ihmiset todenneet. Psykopaatille on valehtelu yhtä helppoa kuin taksin tilaaminen,hän pitää siitä,.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole nälvimistä tai uhkailua KAIKKI Persuihin viittaavat kirjoituksesi?"Tap...han teidät pitäisi ym. Lukasepa tästä ketjusta seuraavat kirjoituksesi klo 16.03 ,16.38 16.46 ja16,53 eikö nuo ole nälvimisiä????? Olet psykopaatti ja narsisti sen on täällä useat ihmiset todenneet. Psykopaatille on valehtelu yhtä helppoa kuin taksin tilaaminen,hän pitää siitä,.
Useimmat noista on sinun omia provoja.
Esim. Mainita Oulaskankaasta valehtelusta on faktaa. Jos valehtelee pitää kestää asiasta kertomiset. Väität valehtelijan olevan psykopaatti? Tunnety hänet paremmin, joten kai voit esittää asiasta todisteita?
Miksi sinulle valehtelu on helppoa? Et saa sillä koskaan toista ääntä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä on oikein, että vaalitulos vahvistetaan oikein.Miksi olette noin typerän törkeitä, oikeus voittakoon Pyhäjärvelläkin.
- AnonyymiUUSI
Ketä ne äänestäisi joita ei kiinnosta äänestys
- AnonyymiUUSI
Onko kiharalla oma avustajansa/perseennuolijansa mukana kokouksissa lipittämässä takarivissä peppureikää ettei aika käy pitkäksi istua möllöttää suu kiinni🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Tämä esim. on typerä provo a la persut.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tuo ole juuri sitä nävimistä.Olet PAHASTI sairas kertovat Tämäkö on sitä sinun kohteliaisuuttasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo ole juuri sitä nävimistä.Olet PAHASTI sairas kertovat Tämäkö on sitä sinun kohteliaisuuttasi.
Ei ole noin typeriä ei kirjoita kuin T*nH*
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin typeriä ei kirjoita kuin T*nH*
Olet VIHASSASI väärän ihmisen kimpussa..Valehtelit muuten klo1 7.24.En ole ollut koskaan ehdokkaana missään vaaleissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet VIHASSASI väärän ihmisen kimpussa..Valehtelit muuten klo1 7.24.En ole ollut koskaan ehdokkaana missään vaaleissa.
Kuitenkin sait 2017 yhden äänen. Älä yritä kieltää itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin sait 2017 yhden äänen. Älä yritä kieltää itseäsi.
Höpö höpö ota tutti suuhun ja mene nukkumaan .Olet selvästikin unen tarpeessa.Höperöit ja pahasti.
- AnonyymiUUSI
Lopeta tuo sairasmielinen vihellys, älä keskity enää lasten pers******.
- AnonyymiUUSI
Kuka vas. tippuu pois??
- AnonyymiUUSI
varmaan se ainut, jolla olisi järkeä pääkopassa, muuthan ovat jo tyhjiä telkänpönttöjä suun jos auki saavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
varmaan se ainut, jolla olisi järkeä pääkopassa, muuthan ovat jo tyhjiä telkänpönttöjä suun jos auki saavat.
Toista se on esim. isosuisella persunaisella suu on levällään, mutta ei silti muuta pois!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toista se on esim. isosuisella persunaisella suu on levällään, mutta ei silti muuta pois!
Kepukapteeni tekee mitä osaa .Ei osaa muuta kuin vittuilla ....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kepukapteeni tekee mitä osaa .Ei osaa muuta kuin vittuilla ....
Kapteenista en tiedä, mutta jos totuus kuulostaa veetuilulta niin silloin kohteen kannattaa katsoa peiliin.
Milloin paikkakunnan isosuisin nainen muuttaa pois? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kapteenista en tiedä, mutta jos totuus kuulostaa veetuilulta niin silloin kohteen kannattaa katsoa peiliin.
Milloin paikkakunnan isosuisin nainen muuttaa pois?Kysy vaimoltasi milloin muuttaa.Suotta täältä kyselet .Likapyykki on pestävä kotona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy vaimoltasi milloin muuttaa.Suotta täältä kyselet .Likapyykki on pestävä kotona.
Heh heh Isosuinen nainen ei ole minulle avioliiton tai muutakaan kautta sukua. Minä olen tekemisissä vain rehellisten ihmisten kanssa.
Milloin isosuinen nainen muuttaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh Isosuinen nainen ei ole minulle avioliiton tai muutakaan kautta sukua. Minä olen tekemisissä vain rehellisten ihmisten kanssa.
Milloin isosuinen nainen muuttaa?Minähän kysyin "Kysy vaimoltasi"" Miksi pitää kääntää asiat sekaisin...?Onko virkarikoksen tehnyt "rehellinen"?Sinun täältä pitäisi muuttaa Kärsämäelle takaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin isosuinen nainen muuttaa?Onko Pyhäjärvellä rehellisiä, jotka temppuilevat Tikkalanmäen reviirillä.
Vanhusneuvoston puh.johtajuuskin meni päin pers*****.
- AnonyymiUUSI
Meillä on isosuinen nainen ja waffenSS siis PeruSS johdossa on nainen?? Joka näyttää aina irvistävän?kasvohalvaus liiasta imemisestä??? 🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Kylläpä kepua kenkuttaa kun Teemu pääsi valtuustoon.Pitää kiukutella kuin pikkulapsi kun ei saa tikkaria.
- AnonyymiUUSI
Sullu näyttää niska ja perse kestävän samaa paskaa.🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sullu näyttää niska ja perse kestävän samaa paskaa.🌈💦💦💦
Kapteeni on viskisieppo viikon luontoääni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kepua kenkuttaa kun Teemu pääsi valtuustoon.Pitää kiukutella kuin pikkulapsi kun ei saa tikkaria.
Lopettakaa nyt tuo vouhotus, katsotaan kuka on kukin.
Koko Tikkalanmäen poppoo on täyttä humpuukia.
- AnonyymiUUSI
Oikeus tapahtukoon.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli päivän positiivisin uutinen. Onnittelut Teemulle.
- AnonyymiUUSI
Ehkä kuitenkin positiivisin uutinen Pyhäjärvisittäin oli kriisikunta-uutinen jossa Pyhäjärvi LOISTI poissa olollaan. On se kumma ettei Ted ole vielä laittanut siitä postauksia joka tuuttiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kuitenkin positiivisin uutinen Pyhäjärvisittäin oli kriisikunta-uutinen jossa Pyhäjärvi LOISTI poissa olollaan. On se kumma ettei Ted ole vielä laittanut siitä postauksia joka tuuttiin?
No voi olla, että ensi vuonna saa sen kunnia.
Ähtäri on monta vuotta ollut siinä likellä, samoin kuin nyt Pyhäjärvi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702199Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191907- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191753- 851614