Etsinnässä mies

Anonyymi-ap

Olemme aviopari M 58 N 57. Olemme nuorekkaita avoimia rehellisiä. Toiveenamme olisi löytää oulun alueelta mies tai miksei aviopari jonka kanssa jakaa erotiikan taikaa.olemme halukkaita kokeilemaan kaikenlaista seksiin liittyvää.vaimo on hyvät muodot omaava leidi.pukeutuu yleensä nuorekkaasti.käyttää esim tiukkoja farkkuja ja on nuoret vislanneet perään kun hänellä kieltämättä on hyvän näköinen perse.emme ole ylipainoisia vaan ihan sopu suhtaisia veijjareita.voit olla iältäsi mitä vain,se on pelkkä numero.voit/voitte olla myös bi henkisiä vaikkei meillä siitä ole minkaanlaista kokemusta mutta kerta se on ensimmäinen.pikaisiin tapaamisiin

11

380

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Olen 54 -v normikokoinen ja luotettava mies Keski-suomesta. Kuinka tarkka teille on tuo Oulun alue? Teidän ilmoitus näytti nimittäin hyvin kiinnostavalta.
      Itsellä ei ole kokemusta kimpasta, mutta hurjasti mielenkiintoa päästä kokeilemaan. Paljon on myös ideoita mitä voisi kimpassa kokeilla. Itse olen hyvin avoin kaikenlaisille ideoille...
      Jos kiinnostuitte, onko mahdollista keskustella jossain privaatisti? Tällä palstalla trollataan paljon

• Anonyymi

No ei oulu ole ehdoton.ajattelimme ehkä liian lyhyt näköisesti.tietysti jos täältä läheltä löytyy joku mukava kumppani niin ehä jatko tapaamiset sujuu helpommin.oikeessa olet että kohta alkaa se niin sanottu paskan jauhanta.mut seuraamme innolla minkalaisia vastauksia tulee niin niistä lähdetään karsintaa tekemään.innolla odotamme asiallisia vastauksia

• Anonyymi kirjoitti:

No ei oulu ole ehdoton.ajattelimme ehkä liian lyhyt näköisesti.tietysti jos täältä läheltä löytyy joku mukava kumppani niin ehä jatko tapaamiset sujuu helpommin.oikeessa olet että kohta alkaa se niin sanottu paskan jauhanta.mut seuraamme innolla minkalaisia vastauksia tulee niin niistä lähdetään karsintaa tekemään.innolla odotamme asiallisia vastauksia

Hei,
        Ymmärrän hyvin, jos päädytte lähempänä olevaan! Laitan itseni kuitenkin vaihtoehdoksi, koska minusta välimatka ei ole este, jos muuten halut ja toiveet kohtaavat.
        Itse olen siis 54 v mies. Normivartaloinen, luotettava, kiinnostunut kokeilemaan ja hiukan yllytyshullu. Minusta enemmän voi lukea julkisesta profiilista.
        Kimpasta ei ole aiempaa kokemusta ja minusta on hyvä että kaikki ovat ensikertalaisia. Silloin ei tule ennakko-odotuksia. Minun rooli kimpassa voi katsoja, kuvaaja tai osallistuja. Ihan se mitä te etsitte. Naisen tyydyttäminen on ollut minulle aina hyvin tärkeää ja tykkään tosi paljon antaa suuseksiä.
        Toivottavasti kuulen teistä vielä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja ajatuksistani. Joka tapauksessa ihailen teitä, kun olette rohkeasti lähteneet hakemaan sitä mikä kiinnostaa. Samasta syystä minäkin olen liikkeellä

• Anonyymi
        Uskallatkolähteä kirjoitti:

Hei,
        Ymmärrän hyvin, jos päädytte lähempänä olevaan! Laitan itseni kuitenkin vaihtoehdoksi, koska minusta välimatka ei ole este, jos muuten halut ja toiveet kohtaavat.
        Itse olen siis 54 v mies. Normivartaloinen, luotettava, kiinnostunut kokeilemaan ja hiukan yllytyshullu. Minusta enemmän voi lukea julkisesta profiilista.
        Kimpasta ei ole aiempaa kokemusta ja minusta on hyvä että kaikki ovat ensikertalaisia. Silloin ei tule ennakko-odotuksia. Minun rooli kimpassa voi katsoja, kuvaaja tai osallistuja. Ihan se mitä te etsitte. Naisen tyydyttäminen on ollut minulle aina hyvin tärkeää ja tykkään tosi paljon antaa suuseksiä.
        Toivottavasti kuulen teistä vielä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja ajatuksistani. Joka tapauksessa ihailen teitä, kun olette rohkeasti lähteneet hakemaan sitä mikä kiinnostaa. Samasta syystä minäkin olen liikkeellä

Pökkikää keskenänne homeperseet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pökkikää keskenänne homeperseet

Katos sehän on spede. Miksi et nuku öitäs. Onko jännää päästä yöllä toistaa samaa skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katos sehän on spede. Miksi et nuku öitäs. Onko jännää päästä yöllä toistaa samaa skeidaa.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Katos sehän on meidän kaikki tietävä määkijä niuvanniemeltä.

• Moikka teillä mielenkiintoinen ilmoitus , etsitte miestä kimppaan.Kiinnostaisko 76 v 74 kg176 cm 17 cm hierojamies mulla kokemusta kimpoistaAsun Oulun keskusta 12 km päässä ok-talossa , voitas saunoa grillata ottaa vaikka jonkun lonkeron ja minä tekisin eroottisenhieronnan naiselle jos hän haluaa.Kiinnostaako

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

Eikö sulla yölläkään ole muuta mielessä kun paska. Se sua näyttää todella kiinnostavan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla yölläkään ole muuta mielessä kun paska. Se sua näyttää todella kiinnostavan

Reppana päivystää yötä päivää kun muuta elämää ei enään ole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45281
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      176
      10821
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      2850
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1485
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1470
    Aihe