Olemme aviopari M 58 N 57. Olemme nuorekkaita avoimia rehellisiä. Toiveenamme olisi löytää oulun alueelta mies tai miksei aviopari jonka kanssa jakaa erotiikan taikaa.olemme halukkaita kokeilemaan kaikenlaista seksiin liittyvää.vaimo on hyvät muodot omaava leidi.pukeutuu yleensä nuorekkaasti.käyttää esim tiukkoja farkkuja ja on nuoret vislanneet perään kun hänellä kieltämättä on hyvän näköinen perse.emme ole ylipainoisia vaan ihan sopu suhtaisia veijjareita.voit olla iältäsi mitä vain,se on pelkkä numero.voit/voitte olla myös bi henkisiä vaikkei meillä siitä ole minkaanlaista kokemusta mutta kerta se on ensimmäinen.pikaisiin tapaamisiin
Etsinnässä mies
3
103
Vastaukset
Hei
Olen 54 -v normikokoinen ja luotettava mies Keski-suomesta. Kuinka tarkka teille on tuo Oulun alue? Teidän ilmoitus näytti nimittäin hyvin kiinnostavalta.
Itsellä ei ole kokemusta kimpasta, mutta hurjasti mielenkiintoa päästä kokeilemaan. Paljon on myös ideoita mitä voisi kimpassa kokeilla. Itse olen hyvin avoin kaikenlaisille ideoille...
Jos kiinnostuitte, onko mahdollista keskustella jossain privaatisti? Tällä palstalla trollataan paljon- Anonyymi
No ei oulu ole ehdoton.ajattelimme ehkä liian lyhyt näköisesti.tietysti jos täältä läheltä löytyy joku mukava kumppani niin ehä jatko tapaamiset sujuu helpommin.oikeessa olet että kohta alkaa se niin sanottu paskan jauhanta.mut seuraamme innolla minkalaisia vastauksia tulee niin niistä lähdetään karsintaa tekemään.innolla odotamme asiallisia vastauksia
Moikka teillä mielenkiintoinen ilmoitus , etsitte miestä kimppaan.Kiinnostaisko 76 v 74 kg176 cm 17 cm hierojamies mulla kokemusta kimpoistaAsun Oulun keskusta 12 km päässä ok-talossa , voitas saunoa grillata ottaa vaikka jonkun lonkeron ja minä tekisin eroottisenhieronnan naiselle jos hän haluaa.Kiinnostaako
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070