Etsinnässä mies

Anonyymi-ap

Olemme aviopari M 58 N 57. Olemme nuorekkaita avoimia rehellisiä. Toiveenamme olisi löytää oulun alueelta mies tai miksei aviopari jonka kanssa jakaa erotiikan taikaa.olemme halukkaita kokeilemaan kaikenlaista seksiin liittyvää.vaimo on hyvät muodot omaava leidi.pukeutuu yleensä nuorekkaasti.käyttää esim tiukkoja farkkuja ja on nuoret vislanneet perään kun hänellä kieltämättä on hyvän näköinen perse.emme ole ylipainoisia vaan ihan sopu suhtaisia veijjareita.voit olla iältäsi mitä vain,se on pelkkä numero.voit/voitte olla myös bi henkisiä vaikkei meillä siitä ole minkaanlaista kokemusta mutta kerta se on ensimmäinen.pikaisiin tapaamisiin

12

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Olen 54 -v normikokoinen ja luotettava mies Keski-suomesta. Kuinka tarkka teille on tuo Oulun alue? Teidän ilmoitus näytti nimittäin hyvin kiinnostavalta.
      Itsellä ei ole kokemusta kimpasta, mutta hurjasti mielenkiintoa päästä kokeilemaan. Paljon on myös ideoita mitä voisi kimpassa kokeilla. Itse olen hyvin avoin kaikenlaisille ideoille...
      Jos kiinnostuitte, onko mahdollista keskustella jossain privaatisti? Tällä palstalla trollataan paljon

      • Anonyymi

        No ei oulu ole ehdoton.ajattelimme ehkä liian lyhyt näköisesti.tietysti jos täältä läheltä löytyy joku mukava kumppani niin ehä jatko tapaamiset sujuu helpommin.oikeessa olet että kohta alkaa se niin sanottu paskan jauhanta.mut seuraamme innolla minkalaisia vastauksia tulee niin niistä lähdetään karsintaa tekemään.innolla odotamme asiallisia vastauksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei oulu ole ehdoton.ajattelimme ehkä liian lyhyt näköisesti.tietysti jos täältä läheltä löytyy joku mukava kumppani niin ehä jatko tapaamiset sujuu helpommin.oikeessa olet että kohta alkaa se niin sanottu paskan jauhanta.mut seuraamme innolla minkalaisia vastauksia tulee niin niistä lähdetään karsintaa tekemään.innolla odotamme asiallisia vastauksia

        Hei,
        Ymmärrän hyvin, jos päädytte lähempänä olevaan! Laitan itseni kuitenkin vaihtoehdoksi, koska minusta välimatka ei ole este, jos muuten halut ja toiveet kohtaavat.
        Itse olen siis 54 v mies. Normivartaloinen, luotettava, kiinnostunut kokeilemaan ja hiukan yllytyshullu. Minusta enemmän voi lukea julkisesta profiilista.
        Kimpasta ei ole aiempaa kokemusta ja minusta on hyvä että kaikki ovat ensikertalaisia. Silloin ei tule ennakko-odotuksia. Minun rooli kimpassa voi katsoja, kuvaaja tai osallistuja. Ihan se mitä te etsitte. Naisen tyydyttäminen on ollut minulle aina hyvin tärkeää ja tykkään tosi paljon antaa suuseksiä.
        Toivottavasti kuulen teistä vielä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja ajatuksistani. Joka tapauksessa ihailen teitä, kun olette rohkeasti lähteneet hakemaan sitä mikä kiinnostaa. Samasta syystä minäkin olen liikkeellä


      • Anonyymi
        Uskallatkolähteä kirjoitti:

        Hei,
        Ymmärrän hyvin, jos päädytte lähempänä olevaan! Laitan itseni kuitenkin vaihtoehdoksi, koska minusta välimatka ei ole este, jos muuten halut ja toiveet kohtaavat.
        Itse olen siis 54 v mies. Normivartaloinen, luotettava, kiinnostunut kokeilemaan ja hiukan yllytyshullu. Minusta enemmän voi lukea julkisesta profiilista.
        Kimpasta ei ole aiempaa kokemusta ja minusta on hyvä että kaikki ovat ensikertalaisia. Silloin ei tule ennakko-odotuksia. Minun rooli kimpassa voi katsoja, kuvaaja tai osallistuja. Ihan se mitä te etsitte. Naisen tyydyttäminen on ollut minulle aina hyvin tärkeää ja tykkään tosi paljon antaa suuseksiä.
        Toivottavasti kuulen teistä vielä, kerron mielelläni lisää itsestäni ja ajatuksistani. Joka tapauksessa ihailen teitä, kun olette rohkeasti lähteneet hakemaan sitä mikä kiinnostaa. Samasta syystä minäkin olen liikkeellä

        Pökkikää keskenänne homeperseet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkikää keskenänne homeperseet

        Katos sehän on spede. Miksi et nuku öitäs. Onko jännää päästä yöllä toistaa samaa skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos sehän on spede. Miksi et nuku öitäs. Onko jännää päästä yöllä toistaa samaa skeidaa.

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tietää buaahaa

        Katos sehän on meidän kaikki tietävä määkijä niuvanniemeltä.


    • Moikka teillä mielenkiintoinen ilmoitus , etsitte miestä kimppaan.Kiinnostaisko 76 v 74 kg176 cm 17 cm hierojamies mulla kokemusta kimpoistaAsun Oulun keskusta 12 km päässä ok-talossa , voitas saunoa grillata ottaa vaikka jonkun lonkeron ja minä tekisin eroottisenhieronnan naiselle jos hän haluaa.Kiinnostaako

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Eikö sulla yölläkään ole muuta mielessä kun paska. Se sua näyttää todella kiinnostavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla yölläkään ole muuta mielessä kun paska. Se sua näyttää todella kiinnostavan

        Reppana päivystää yötä päivää kun muuta elämää ei enään ole


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe