Raja auki ja kauppa käyntiin että saadaan Suomi nousuun.EU on ongelma Suomelle .Nyt täytyy jo riittää EUn määräilyt Suomen ja Suomalaisten elämästä.
Venäjä ei ole uhka Suomelle nyt ,eikä ole ollutkaan.Ukraina pidettävä kaukana Suomen asioista. Määräily sieltäkin loputtava.
Suomi Venäjä suhteet palautettava mahdollisemman nopeasti normaaliksi.
Anonyymi-ap
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Venakot heti pois Natosuomesta
- Anonyymi
RASISTI JA FASISTI.
- Anonyymi
Venäjältä suomi ei tule saamaan muuta kuin ohjuksia enää,kyllä politikkomme ovat tehneet erostoliiton ja usa käskemän työn miin hyvin,suomi köyhä ja siksi jää🤔
- Anonyymi
Alottaja voisi perehtyä asioihin vähän paremmin ennenkuin
kirjoittaa täyttä paskaa.Ei kukaan estä venäjälle menoa jos
sinne noin hinku on.Mutta muista siellä ei makseta sosiaalitukia. - Anonyymi
Putten kanssa ei kyllä kauppaa. Putte on kansainvälinen rikollinen. Rajat pysyvät kiinni turvallisuuus syistä. Nyt ei olla sini silmäisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227