Sosiaaliturvapaikkahuijarit menevät suomalaisten edelle kaikessa .
Mikkelin uudeksi nimeksi Mocca-Kikkeli
18
420
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkeli k.johtaja sanoo-että tulee lisää asukkaita ja ostavat kaupoista, paskat, vain Varastavat ja Raiskaavat ja Rikollisuus Lisääntyy . !
-ja Jos ostavat -niin ostavat -MEIDÄN- Suomalaisten Rahoilla - !
- Ei niillä ole OMAA-Rahaa - sillä -ME- ollaan -MAKSU-MIEHIÄ - Kaikessa !- Anonyymi
SDP ja vasemmistoliitto ja Vihreät ja Kepulaiset , on aivan innoissaan -
-kun saavat Potkia-Päähän Suomalaisia ja -HÄÄTÄÄ- asunnoista ja Paperittomat-Paskiaiset tulee tilalle - !
jo ovat SIKAMAISIA - SDP-Vasemmistoliitto -Vihreät ja Kepun -pöljäkkeet . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP ja vasemmistoliitto ja Vihreät ja Kepulaiset , on aivan innoissaan -
-kun saavat Potkia-Päähän Suomalaisia ja -HÄÄTÄÄ- asunnoista ja Paperittomat-Paskiaiset tulee tilalle - !
jo ovat SIKAMAISIA - SDP-Vasemmistoliitto -Vihreät ja Kepun -pöljäkkeet .Suvakkidemukoilla hèrahtaa vesi kielelle ja muuallekin näistä matu ukoista ja "partapojista*..
- Anonyymi
🦧🐒💩
- Anonyymi
Kaikille kirjoittajille: muistakaa, että vain otettu lääke auttaa!
- Anonyymi
Sossupummejahan nämä häädön saaneet olivat myös...
- Anonyymi
Tyttäreni sanoi ja vuosia sitten että maalaa naama tummemmaksi niin maailma aukeaa kuin taivaan portit, ei suomalaiset vieläkään nouse vastaan, miksi? Ranskalaiset olisi jo panneet hösseliksi jos omiaan kupataan kodeistansa.Sisämininisteri ,aika ottaa kantaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttäreni sanoi ja vuosia sitten että maalaa naama tummemmaksi niin maailma aukeaa kuin taivaan portit, ei suomalaiset vieläkään nouse vastaan, miksi? Ranskalaiset olisi jo panneet hösseliksi jos omiaan kupataan kodeistansa.Sisämininisteri ,aika ottaa kantaa !
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
laajenna tietoa maahanmuutosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman lailla aukeaa myös vajakkinaisten reidet...
- Anonyymi
He ovat sentään täällä syntyneitä ja yhteiskunnan rahoilla ne pakolaisetkin elävät.
- Anonyymi
Ihmetyttää tää Ukraina-kortti mikä nostetaan, pitäähän niitä auttaa, tiedän. Mutta tässä joutuu Suomalaiset evakoiksi omista kodeistaan vaikka ei olla sodassa. Jos nostaa Suomi-kortin niin on rasisti.
- Anonyymi
Mikkeli on synonyymi korruptiolle.
- Anonyymi
Ehdotan........ Mikkeli-Kalifaatti.
- Anonyymi
Miksi Mikkelissä ei suvaita persuja.
- Anonyymi
Hamasin soturit <3
- Anonyymi
Hyvä nimi. Sen voi sitten lyhentää "mikkeli".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947