Naisellinen, jos et mies pysty ottamaan ohjaksia ja johtamaan, luomaan turvaa ja luomaan tilan jossa naisen luontainen hehku pääsee esille.
Maskuliininen mies tekee tuon luonnostaan 😍
Älä oleta naisen olevan
71
439
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Yksinhuoltajamutseissa virtaa vähän pakostikin muutkin energiat ns
- AnonyymiUUSI
Älä käännä asiaa pois miehistä ja miesten toiminnasta. Älä halvenna itseäsi noilla puheilla enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä käännä asiaa pois miehistä ja miesten toiminnasta. Älä halvenna itseäsi noilla puheilla enää.
Halvenna? Totuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halvenna? Totuus.
Totuuden osoittamiseen laitapa julkaistu tutkimus? Ai ei katoa sulla olekaan, kun se on aivan sun omasta päästä keksitty 🫢
- AnonyymiUUSI
Varmasti virtaa, kun yksin joutuu kaiken hoitamaan. Oikeanlainen mies kuitenkin vapauttaisi sitä feminiinistä energiaa, vaikka en nyt varsinaisesti tarvitse miestä.
- AnonyymiUUSI
Niin virtaakin…se on monimutkainen asia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti virtaa, kun yksin joutuu kaiken hoitamaan. Oikeanlainen mies kuitenkin vapauttaisi sitä feminiinistä energiaa, vaikka en nyt varsinaisesti tarvitse miestä.
Juuri tuo! Feminiininen naisellinen energia vapautuu miehelle kun mies pystyy olemaan maskuliininen.
- AnonyymiUUSI
Tietysti jos mies on kuvioista pois ja naisen täytyy handlata kaikessa yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti jos mies on kuvioista pois ja naisen täytyy handlata kaikessa yksin.
No ei nyt kokonaan pois mutta eipä se neljä päivää kuukaudessa kovin paljon energioita vapauta ainakaan tässä vaiheessa kun lapset on pieniä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden osoittamiseen laitapa julkaistu tutkimus? Ai ei katoa sulla olekaan, kun se on aivan sun omasta päästä keksitty 🫢
En mä halventanut tossa itseäni ja puhuin vaan omasta puolesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä halvenna ihan itse itseäsi näiden palstaäijän kommenttien päivittelyyn suhteen tällä nololla antropologiallasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki naisia esittävä setämies lisää vaikka näistä energeettisistä virtauksista palstan tarharyhmälle. LMAO
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö sä millainen mies on oikeasti maskuliininen? Voitko kertoa ja valistaa.
- AnonyymiUUSI
Osaa tehdä päätöksiä ja viedä asioita eteenpäin. Ei jyräämällä, vaan oikeissa asioissa kertoo miten toimitaan, eikä kysele vaan toimii. Yksinkertaistettuna siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaa tehdä päätöksiä ja viedä asioita eteenpäin. Ei jyräämällä, vaan oikeissa asioissa kertoo miten toimitaan, eikä kysele vaan toimii. Yksinkertaistettuna siis.
Ei kysele vaan toimii? Eli jyrää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kysele vaan toimii? 😬 eli jyrää😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kysele vaan toimii? 😬 eli jyrää😂😂😂
no just sun kaltasille, laitoin ton, että ei jyrää....arvasin, että joillekin voi olla vaikea erottaa nämä asiat toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kysele vaan toimii? Eli jyrää.
Asiansa voi perustella kyselemättä ja asiansa voi saada hoidettua jyräämättä siinä sivussa ketään. Jyrääminen ei liity noihin mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiansa voi perustella kyselemättä ja asiansa voi saada hoidettua jyräämättä siinä sivussa ketään. Jyrääminen ei liity noihin mitenkään.
Itsehän sinä niin sanoit😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ketä sä nyt syyttelet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan EI jyrää...Opettele lukemaan ja tietoa löytyy myös maskuliinisuudesta, kun oikein etsii :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin tuon kirjoitti eri henkilö. Opettele olemaan olettamatta. Ja toisekseen siinä ei esitetty ainoatakaan syytöstä. Opettele paremmin ymmärtämään lukemaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin tuon kirjoitti eri henkilö. Opettele olemaan olettamatta. Ja toisekseen siinä ei esitetty ainoatakaan syytöstä. Opettele paremmin ymmärtämään lukemaasi.
Mä kyllä tiedän mikä on maskuliini. SELLAINEN MIES EI MÄÄRÄILE. Mutta koitappa prinsessa elää päivä oikean maskuliinin kanssa. Olet ihan pihalla kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä tiedän mikä on maskuliini. SELLAINEN MIES EI MÄÄRÄILE. Mutta koitappa prinsessa elää päivä oikean maskuliinin kanssa. Olet ihan pihalla kaikesta.
Hän joka kirjoitti tuon "Asiansa voi perustella kyselemättä ja asiansa voi saada hoidettua jyräämättä siinä sivussa ketään. Jyrääminen ei liity noihin mitenkään." toteaa, että olen elänyt mm. koko lapsuuteni tuollaisen maskuliinisen miehen kanssa samassa taloudessa ja voin kertoa sen olevan hienoa. Sen verran on tullut myös äitini kanssa juteltua, että voin kertoa, ettei tuossa ole ollut hänellekään mitään vaikeaa, päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka hyvin naista esittävällä aloittajalla on oman elämän hallinta jiirissä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä perustella vaikka ja mitä jos on esim suhteellisuudentajuton luotto omiin ns vaikutusmahdollisuuksiin. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no just sun kaltasille, laitoin ton, että ei jyrää....arvasin, että joillekin voi olla vaikea erottaa nämä asiat toisistaan.
No kuule. Kyllä se on jyräämistä. Ja jos et tottele lennät pihalle. Kyllä se on pelkkää työtä. Opettele. Ei se ole prinsessa elämää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä perustella vaikka ja mitä jos on esim suhteellisuudentajuton luotto omiin ns vaikutusmahdollisuuksiin. Sivusta
Sillä taas ei ole mitään tekoa tuon asian kanssa. Tyhmyys on ihan oma lukunsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuule. Kyllä se on jyräämistä. Ja jos et tottele lennät pihalle. Kyllä se on pelkkää työtä. Opettele. Ei se ole prinsessa elämää
Ei se ole lainkaan jyräämistä, eikä siihen liity tuollaisia ehtoja. Tuo mitä kuvaat ei ole lainkaan maskuliinista. Se on betaolennon kiukuttelua, johon oikeasti maskuliininen yksilö ei ikinä sortuisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla. Sun tyylissä jankata ei ole maakuliisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliininen mies ei ikinä puhu naiselle noin!
- AnonyymiUUSI
Minä tarvitsen nyt elämääni miestä, joka seisoo omilla jaloillaan. Tarkoittaa sitä ettei mun tarvitse pelätä että minuun ripustaudutaan, minulta vaaditaan sitä ja tätä. Haluan että miehessä on sellaista vahvuutta, että mun ei tarvitse pelätä sitä että häneen nojatessa hän menee rikki. Mä en tarvitse mitään kantajaa, mutta haluaisin kumppanin . Minä kyllä vastaan panostamalla suhteeseen ja haluan miellyttää miestä kaikin tavoin, mutta minä en ala kantamaan miestä ja huolehtimaan hänestä kuin vauvasta. Eli itsenäinen aikuinen mies kiitos, tai sitten ei ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Omat asunnot parisuhteessa ois kyllä kiva. Vois mennä muutamia vuosiakin silleen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omat asunnot parisuhteessa ois kyllä kiva. Vois mennä muutamia vuosiakin silleen. Sivusta
Nyt kuulostaa tosi maskuliinille😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Performatiivista leikkimistä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Juuri näin. Prinsessan päiväuni kaatuu ensimmäiseen urokseen joka puhuu kuin neiti kaunopuheita mutta onkin hirviö
- AnonyymiUUSI
Sanoppa muuta niin tämän palstaäijän avauksen kuin sinun fasilitoinnin suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Prinsessan päiväuni kaatuu ensimmäiseen urokseen joka puhuu kuin neiti kaunopuheita mutta onkin hirviö
Mitä tarkoitit tällä aloittajaäijä, eli kun puhe on ruokotonta, niin se on ongelma? Yleensä
- AnonyymiUUSI
No, en pysty.
- AnonyymiUUSI
It vastustan vähän noit feminiininen ja maskuliininen adjektiiveja, mutta itse asia on periaatteessa täysin oikea. Jos haluaa toisesta ihmisestä (tässä tapauksessa naisesta) esille pehmeämpää energiaa, niin sille energialle täytyy silloin antaa tilaa. Se "pehmeys" ei ylipäänsä ole luonteeltaan sellaista, että se edes kykenisi jyräämään itseään esiin kaiken päättämisen, suorittamisen, tekemisen jne. alta. Se pehmeä puoli automaattisesti uppoaa ja katoaa kaiken tuon alle, vaikka olisi luonteeltaan kuinka "pehmeän naisellinen" tahansa.
- AnonyymiUUSI
Aika teknokraattista ja väkisin väännettyä puppua, aloittajasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika teknokraattista ja väkisin väännettyä puppua, aloittajasetä
Ja nuo sinun joka väliin tunkemasi sössötykset ovat vain typeriä.
- AnonyymiUUSI
Just. Naisten miehekkyyskin on miesten vika. Ehkä jos olis enemmän naisellisia naisia niin miehetkin miehistyis.
- AnonyymiUUSI
Naisellinen nainen alkaa kukoistaa feminiinistä energiaa vasta kun mies pystyy olemaan hänen seurassa maskuliininen. Miehet miehistyy oman sisäisen työn kautta👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisellinen nainen alkaa kukoistaa feminiinistä energiaa vasta kun mies pystyy olemaan hänen seurassa maskuliininen. Miehet miehistyy oman sisäisen työn kautta👍
Mitä jos nainenkin tekis jotain sisäistä työtä ja kehittäis itseään.
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoista. Tästä herää kaksi kysymystä. Onko mies vastavuoroisesti feminiinisimmillään, jos nainen ei ole naisellinen ja hehku luontaisesti? Onko myös ilman miestä oleva nainen miehekäs ja erittäin himmeä, kun mies ei ole ottamassa ohjaksia ja luo turvaa?
- AnonyymiUUSI
On. Sen takia oon itekin naisellinen kun naiset on niin körmyjä, ärjyjä eikä tippaakaan feminiinisyyttä. Tasapainon vuoksi katoaa maskuliinisuudenkin rippeet. Tykkään koko ajan enemmän vaaleanpunaisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On. Sen takia oon itekin naisellinen kun naiset on niin körmyjä, ärjyjä eikä tippaakaan feminiinisyyttä. Tasapainon vuoksi katoaa maskuliinisuudenkin rippeet. Tykkään koko ajan enemmän vaaleanpunaisesta.
Vaaleanpunainen tosin on monin paikoin miehinen väri ja alunperin Euroopassa poikakapset on puettu vaaleanpunaiseen. Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, jos kuvittelee värien oikeasti liittyvän mitenkään sukupuoleen. Itsestään varma miesyksilö(kin) uskaltaa käyttää mitä tahansa väriä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleanpunainen tosin on monin paikoin miehinen väri ja alunperin Euroopassa poikakapset on puettu vaaleanpunaiseen. Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, jos kuvittelee värien oikeasti liittyvän mitenkään sukupuoleen. Itsestään varma miesyksilö(kin) uskaltaa käyttää mitä tahansa väriä.
Voi sitä homottelun määrää jos aikoinaan olis Suomessa vaaleanpunaista pukenu päälle. Jossain naamiaisissa pellepuvussa olis vielä menny.
- AnonyymiUUSI
Pystyn olemaan naisellinen ihan ilman miestäkin
- AnonyymiUUSI
Aivan uskomaton empowerment- teksti aloittajaäijä ihan itse keksit?
- AnonyymiUUSI
Pystyn olemaan epämiehekäs ilman naistakin eikä tarvi kuunnella päänaukomista.
- AnonyymiUUSI
Mitä puppua nyt taas, palstasetä😆
- AnonyymiUUSI
Nykynaiset ovat usein vahvoja ja määrätietoisia. Ehkä he toivovat rinnalleen myös vahvan kumppanin.
- AnonyymiUUSI
Miten sä pärjäät sen kaiken kanssa kun mies lähtee 2 viikoksi panolomalle? Vaan koska on maskuliini ja tarvitsee jatkuvaa hyväksyntää ja kehumista miehisyydelleen🤣jopa miesten kanssa. Sinä et ikävä kyllä riitä
- AnonyymiUUSI
Vaan sinä olet femiini prinsessa vain HELPOMPI hyväksikäyttää miehen tarpeisiin. Itku on sitten heikkoutta. Muista se. Siinä vaiheessa kun itket niin lennät ulos
- AnonyymiUUSI
Tuollainen mies ei ole maskuliininen, vaan heikko piipittäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sinä olet femiini prinsessa vain HELPOMPI hyväksikäyttää miehen tarpeisiin. Itku on sitten heikkoutta. Muista se. Siinä vaiheessa kun itket niin lennät ulos
Tuossakaan ei ole mitään maskuliinista, päinvastoin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossakaan ei ole mitään maskuliinista, päinvastoin
Nytkö sä tajusit? Pitää viedä psykologia ääripäähän että sä ymmärrät mitä tarkoitetaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen mies ei ole maskuliininen, vaan heikko piipittäjä.
Juuri näin. Mutta nämä miehet tulee vain esille elämää elämällä ja koittamalla asua yhdessä saman katon alla kuukausia tai jopa vuosia kunnes totuus tulee ilmi. Juuri tästä syystä mies ehdottaa että osoitteet ovat erillään. Ja tietysti koska maskuliini joka osaa vietellä haluaa myös kokoajan viettelyä myös muilta naisilta. Hän ei pysty pitämään kontrollia yllä jos asut samassa osoitteessa kokoajan. Hän pystyy näyttelemään viikonlopun. Mutta haluaa itsenäisen vapaan herran elämän. Piian virka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Mutta nämä miehet tulee vain esille elämää elämällä ja koittamalla asua yhdessä saman katon alla kuukausia tai jopa vuosia kunnes totuus tulee ilmi. Juuri tästä syystä mies ehdottaa että osoitteet ovat erillään. Ja tietysti koska maskuliini joka osaa vietellä haluaa myös kokoajan viettelyä myös muilta naisilta. Hän ei pysty pitämään kontrollia yllä jos asut samassa osoitteessa kokoajan. Hän pystyy näyttelemään viikonlopun. Mutta haluaa itsenäisen vapaan herran elämän. Piian virka.
Tästä syystä naisen kuuluu olla "helppo"ja miehen olla vapaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syystä naisen kuuluu olla "helppo"ja miehen olla vapaa.
Siksi sinkkuja on PAAAAAAAAALLLLLJOOOON
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä tietenkään mahda sille mitään, jos tuollaisen tajuaminen kestää sinulla noin kauan ja vaatii vieläpä yhteisasumista. Voiko tuohon sanoa muuta kuin, että otan osaa? Jatkossa kannattaa opetella ymmärtämään ihmisten käytöstä paremmin ja olla vähemmän naiivi. Naisellisuus ei tarkoita sitä, että pitäisi olla tai esittää olevansa täysin vapaa kaikesta älystä.
Itseni on onneksi maskuliinisen isän ja maskuliinisten isoisien taholta kasvatettu immuuniksi kaikelle tuollaiselle "tietysti koska maskuliini joka osaa vietellä haluaa myös kokoajan viettelyä myös muilta naisilta" touhulle. Siinä ei ole mitään maskuliinista. Heikko itsetuntoisten piipittäjämiesten touhuja nuo. Tuollaiset miehet eivät yhtään vetoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä tietenkään mahda sille mitään, jos tuollaisen tajuaminen kestää sinulla noin kauan ja vaatii vieläpä yhteisasumista. Voiko tuohon sanoa muuta kuin, että otan osaa? Jatkossa kannattaa opetella ymmärtämään ihmisten käytöstä paremmin ja olla vähemmän naiivi. Naisellisuus ei tarkoita sitä, että pitäisi olla tai esittää olevansa täysin vapaa kaikesta älystä.
Itseni on onneksi maskuliinisen isän ja maskuliinisten isoisien taholta kasvatettu immuuniksi kaikelle tuollaiselle "tietysti koska maskuliini joka osaa vietellä haluaa myös kokoajan viettelyä myös muilta naisilta" touhulle. Siinä ei ole mitään maskuliinista. Heikko itsetuntoisten piipittäjämiesten touhuja nuo. Tuollaiset miehet eivät yhtään vetoa.Yksittäisen miehen käytös voi olla vain hetkittäistä esittämistä.
Mutta hyvä jos asia meni sinullekin perille.
Annuvainaan aikusia " vanhan ajan miehiä ei ainakaan ole olemassa enään" ja varsinkaan ne ei tykkää prinsessoista
Vanhan ajan miehet meinaan
Jos haluat jörrikän. Niin et ole prinsessa
- AnonyymiUUSI
Joko mennään todelliseen maskuliiniin? 🤣
Sellainen mies hallitsee hiljaa. Hän kunnioittaa naistaan. - AnonyymiUUSI
Yksikään aikuinen ihminen ei tarvitse mitään johtajaa eikä kaitsijaa, kaikkein vähiten naiset.
- AnonyymiUUSI
Hyperitsenäisyys on tehnyt naisista aika maskuliinisia. Mitä vanhempi nainen on ja mitä kauemmin ollut sinkku, niin sitä enemmän saa kaivaa, että se feminiinisyys sieltä löytyy. Aika moni mies ei jaksa nähdä vaivaa. Sitten jos homma ei pelitä, niin pitäisi jaksaa uudestaan sama rumba jonkun toisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Maskuliininen nainen on tarpeeton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliininen nainen on tarpeeton.
Oikeasti maskuliininen mies herättää naisen femiinisen puolen. Mutta narsisti piipittäjä haluaa äiti hahmon. Silloin naisesta kasvaa maskuliini jonka pitää taistella koko perheen vuoksi että se pysyy koossa. T. K
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti maskuliininen mies herättää naisen femiinisen puolen. Mutta narsisti piipittäjä haluaa äiti hahmon. Silloin naisesta kasvaa maskuliini jonka pitää taistella koko perheen vuoksi että se pysyy koossa. T. K
Ite oot siementäjän valinnu. Turha siitä on ulkopuolisia syyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot siementäjän valinnu. Turha siitä on ulkopuolisia syyttää.
Siksi varoitan. Ei minua kukaan silloin opastanut kun näitä perkeleitä oli tarjolla. Puhuivat suut ja silmät täyteen paskaa
- AnonyymiUUSI
Johtamaan harhaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984