Akat VITTUUN Rahdinmetsästäjistä!!!

Anonyymi-ap

Akat VITTUUN Rahdinmetsästäjistä!!!ne ei SAATANA!!kuulu yhtään siihen ohjelmasarjaan,mulla loppui katsominen tasan tarkkaan siihen kun se yksi mummeli tuli siihen PERKELE!!!sen saa heivata kabyysista tienposkeen kävelköön loppumatkan vaikka 100 mailia toiseen osavaltioon,säässä kuin säässä ihan helvetin sama kunhan vaan pysyy poissa pilaamasta ohjelmasarjaa kotona nyrkin ja hellan välissä niin on parempi kurinpalautusta vaan jos vielä naamaansa näyttää tämä tehtäköön selväksi myös muille hamesankareille että heille lätkäistään pääsykielto saavat osallistua vastaisuudessa Rahdinmetsästäjiin vain puhelimitse ei fyysisesti paikalla olemalla.

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi ollut mukava nähdä nainen ratissakin. Onhan näitä maailmaa kiertäviä ammattilaisia ollut jo viime vuosituhannelta. Mutta oikeassa olet, en minäkään jaksa katsella puolisoita! Ja tuollainen tositeeveetyrkkykin.

• Anonyymi

Siinä joku katkera elämänkoululainen itkee, kun naiset vieneet hänen työpaikkansa ja nyt vihaa kaikkia naisia. Ei ihme, että olet säälittävä sinkku.

• Anonyymi

Meinaat aloittaja varmaan sitä pariskuntaa,joka on Joensuusta kotoisin.
      Nehän on asuneet jenkkilässä 20-30 vuotta ja tehneet tota rahtari hommaa.
      Ei ole pakko katsoa,jos vituttaa sen naisen naama,vaihda kanavaa siksi aikaa.

• Anonyymi

Minua tökkii se hauskan ammatin arkipäiväistäminen sen vaimon roolin myötä. Kas kun ei ala kamera kuvaamaan siivousta ja sitä silitystä, jota miehensä ei tee. Ketä oikeasti kiinnostaa? Jos ei naista saatu rattiin, olisi voitu tuollainen tylsänsorttinen perusvaimo jättää kokonaan pois. Vai onko se sen ukon jatke? Höh.

• Anonyymi

Onha suomessakin rekkakuskeina naisia.😎👍

• Anonyymi

Kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy.

• Anonyymi00008

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe