...että suomen veronmaksajat, eli kansalaiset maksavat.
Kun valtio hoitaa kustannukset, eli maksaa, niin se tarkoittaa sitä....
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt älysit tuon.
- Anonyymi
Olen älynnyt tuon jo 80-luvulta saakka. Hyvä on informoida muitakin, jotka eivät älyä.
- Anonyymi
Pitää kuitenkin täsmentää aloitusta.
Suomessa kaksi kolmesta perheestä saa enemmän tukia ja palveluita kuin maksaa veroja. Kansasta perheiden kautta mitattuna vain kolmasosa maksaa veroja ja koska enemmistö ei maksa, niin kansa ei maksa veroja, vain vähemmistö maksaa.
On aika jännittävää, että sama kolmannes näkyy muuallakin vastuiden kantamisessa. Esimerkiksi vain kolmannes ihmisistä suorittaa varuspalveluksen.- Anonyymi
Jos asiaa tarkastelee huoltosuhteen kautta, niin jokaisen aikuisen työikäisen pitäisi elättää itsensä lisäksi puolet toisesta ihmisestä. Koska kaksi kolmesta joko elättää juuri ja juuri itsensä ja enemmistö ei edes itseään, niin se kolmasosa, joka on verojen nettomaksajia, joutuukin elättämään omalla työllään neljä ihmistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741