Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni.

Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen"

Matti Esko - Lämmin, hellä ja pehmoinen
https://youtu.be/OJgKd9mWeNM
20276
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Joo,sinähän olit mökillä toisen miehen kanssa.

1Äänestä
  • Aloittaja

Vaihtuvaista tämä palstaelämä😅. Milloin olen palstasetå, milloin mustasusi ja milloin jonkun tuttava toisen miehen kanssa. Silleen outoa, kun täällä mökillä ei ole sitä ensimmäistäkään miestä näkynyt. Itsekin vain nainen tällä omalla ainoalla nimimerkilläni.

Äänestä

• Teetkö sinä oikein muistiinpanoja näihin palstaäijän skeemoihin liittyen oli kyseessä mikä tahansa teksti kirjautumattomana ja ilman? Oisko aika hankkia apua? Btw toisen miehen kanssa- no mikä tämä ns ensimmäinen olisi- sinäkö? Eromaaninen kuvitelma päällä ilmeisesti

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Vaihtuvaista tämä palstaelämä😅. Milloin olen palstasetå, milloin mustasusi ja milloin jonkun tuttava toisen miehen kanssa. Silleen outoa, kun täällä mökillä ei ole sitä ensimmäistäkään miestä näkynyt. Itsekin vain nainen tällä omalla ainoalla nimimerkilläni.

Niin oletkin nainen jolla on toinen mies vieressään.Kohta se lähtee ellei lähtenytkin ja sinä lähdet myös kaupunkiin takaisin.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin oletkin nainen jolla on toinen mies vieressään.Kohta se lähtee ellei lähtenytkin ja sinä lähdet myös kaupunkiin takaisin.

Nyt kuvittelet ihan liikoja tai luulet mua joksikin muuksi. Minä viihdyn yksin paremmin kuin jonkun korvikkeen kanssa.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Teetkö sinä oikein muistiinpanoja näihin palstaäijän skeemoihin liittyen oli kyseessä mikä tahansa teksti kirjautumattomana ja ilman? Oisko aika hankkia apua? Btw toisen miehen kanssa- no mikä tämä ns ensimmäinen olisi- sinäkö? Eromaaninen kuvitelma päällä ilmeisesti

Nikkis unohtui⚠️

Äänestä

Säät vaihtelee. 13.8. 1945 oli 16-23 astetta ja kaunis sää, kun taas kymmenen vuotta myöhemmin 13.8. 1955 oli kalsea 8 astetta koko päivän.

Minullakin oli uunissa ekat tulet illalla, vaikka yleensä on ollut tapana lokakuun alussa aloittaa lämmitykset.

Äänestä
  • Aloittaja

Ei ole kesäkuussakaan mulla aiemmin ollut lämpö päällä niinkuin tänä vuonna.

Äänestä

Ei ole kesäkuussakaan mulla aiemmin ollut lämpö päällä niinkuin tänä vuonna.

Hyvä huomio. Äitienpäivä oli viileä ja sitten kun vähän lämpeni niin "kaikki" valmistautuivat lämpimään kesäkuuhun. Taisi monelle kaupallekin olla yllätys kun kesävermeet ei heti napanneet asiakkaita.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä huomio. Äitienpäivä oli viileä ja sitten kun vähän lämpeni niin "kaikki" valmistautuivat lämpimään kesäkuuhun. Taisi monelle kaupallekin olla yllätys kun kesävermeet ei heti napanneet asiakkaita.

Myös jäätelöä ja virvoitusjuomia ei varmaankaan mennyt niin paljon kuin mihin kauppiaat olivat varautuneet. Ihmettelin kun uutisissa mainittiin, että alkoholittomien juomien myynti on kasvanut. Kai se kasvoi, kun oli niin pitkä hellejakso. Vissyä kului enemmän niinkuin sitä uutisissa parjattua hanavettäkin.

Äänestä

Myös jäätelöä ja virvoitusjuomia ei varmaankaan mennyt niin paljon kuin mihin kauppiaat olivat varautuneet. Ihmettelin kun uutisissa mainittiin, että alkoholittomien juomien myynti on kasvanut. Kai se kasvoi, kun oli niin pitkä hellejakso. Vissyä kului enemmän niinkuin sitä uutisissa parjattua hanavettäkin.

Jep. Talvisotakin päättyi jo ja ihminen on käynyt kuussakin.

Äänestä

Nautin tulevasta syksystä,viime yönä kuu mollotti taivaalla,aika upean näköinen.👀

Äänestä
  • Aloittaja

Päivällä on ollutkin jo oikein mukava lämpötila. Jaksaa paremmin touhuta.

Äänestä

Päivällä on ollutkin jo oikein mukava lämpötila. Jaksaa paremmin touhuta.

Lämmin täällä Savossa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Lämmin täällä Savossa.

Kyllä täälläpäinkin päivällä tarkeni 21 asteessa.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Lämmin täällä Savossa.

Ei Laukaa oo Savossa.

Äänestä

Viimeyö oli aika vilpoinen, konetietoni ei ollut yöllä päällä, aamulla sain ulkolämmön jotain 0500 jälkeen kun herätyskelloni (jona toimii siis Nokian 4G puhelin ajastimellaan) herätti... 8.9 astetta... sisällä 20.9 nyt on sisä: 21.2, ulko: 20.4.

Oli kyllä tuuletusikkuna auki koko yön.

Patterit on kiinni kaikki, mutta kun kerrostalo, niin kaikki lämpö nousee ylös eli minulle alakerroksista.

Äänestä
  • Aloittaja

Mulla meni täällä mökillä ikkunat huuruun, kun tein höyrymehua. Ei tarvitse sauballa löylyä heitellä. Nyt täällä pörisee ilmankuivain kuivaamassa ilmaa. Se on aika tehokas, kun muutamassa tunnissa kerää pari litraa vettä ilmasta. Ilma kulkeesiinä hepa suodattimen läpi, joten samalla se puhdistuu.

Se on totta, että kerrostalossa ei tarvitse paljon lämpötiloista huolehtia. Kämppä lämpenee naapureiden lämmityksellä jos asuu keskellä taloa. Tällainen lautarakenteinen mökki ei kerää lämpöä. Äkkiä jäähtyy ulkoilman mukana tai lämpeneekin jos on hellettä.

Äänestä

Aloittaja

Joku kertoi näkemisestä. Minä en näe kuin napurit illalla. Varasin tarvikkeet leipomuksiin, mutten tiedä ehdinkö pyöräyttää pizzamuffinsit kun tuo säilöminen vie aikaa.

Hyvää Yötä nyt tänne, jos joku luki!

Äänestä
  • Hyvää yötä. Nuku hyvin.😊

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni.

Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen"

Matti Esko - Lämmin, hellä ja pehmoinen
https://youtu.be/OJgKd9mWeNM

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu