Hyrrr olipas kylmä yö

🥶🛏🧣Piti ihan laittaa sähköpatteri yöllä päälle, että tarkeni.

Aamun korvamato : "Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen"

Matti Esko - Lämmin, hellä ja pehmoinen
https://youtu.be/OJgKd9mWeNM

20

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo,sinähän olit mökillä toisen miehen kanssa.

• UUSI

Vaihtuvaista tämä palstaelämä😅. Milloin olen palstasetå, milloin mustasusi ja milloin jonkun tuttava toisen miehen kanssa. Silleen outoa, kun täällä mökillä ei ole sitä ensimmäistäkään miestä näkynyt. Itsekin vain nainen tällä omalla ainoalla nimimerkilläni.

• Anonyymi
        UUSI

Teetkö sinä oikein muistiinpanoja näihin palstaäijän skeemoihin liittyen oli kyseessä mikä tahansa teksti kirjautumattomana ja ilman? Oisko aika hankkia apua? Btw toisen miehen kanssa- no mikä tämä ns ensimmäinen olisi- sinäkö? Eromaaninen kuvitelma päällä ilmeisesti

• Anonyymi
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Vaihtuvaista tämä palstaelämä😅. Milloin olen palstasetå, milloin mustasusi ja milloin jonkun tuttava toisen miehen kanssa. Silleen outoa, kun täällä mökillä ei ole sitä ensimmäistäkään miestä näkynyt. Itsekin vain nainen tällä omalla ainoalla nimimerkilläni.

Niin oletkin nainen jolla on toinen mies vieressään.Kohta se lähtee ellei lähtenytkin ja sinä lähdet myös kaupunkiin takaisin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oletkin nainen jolla on toinen mies vieressään.Kohta se lähtee ellei lähtenytkin ja sinä lähdet myös kaupunkiin takaisin.

Nyt kuvittelet ihan liikoja tai luulet mua joksikin muuksi. Minä viihdyn yksin paremmin kuin jonkun korvikkeen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teetkö sinä oikein muistiinpanoja näihin palstaäijän skeemoihin liittyen oli kyseessä mikä tahansa teksti kirjautumattomana ja ilman? Oisko aika hankkia apua? Btw toisen miehen kanssa- no mikä tämä ns ensimmäinen olisi- sinäkö? Eromaaninen kuvitelma päällä ilmeisesti

Nikkis unohtui⚠️

• Anonyymi
      UUSI

Säät vaihtelee. 13.8. 1945 oli 16-23 astetta ja kaunis sää, kun taas kymmenen vuotta myöhemmin 13.8. 1955 oli kalsea 8 astetta koko päivän.

Minullakin oli uunissa ekat tulet illalla, vaikka yleensä on ollut tapana lokakuun alussa aloittaa lämmitykset.

• UUSI

Ei ole kesäkuussakaan mulla aiemmin ollut lämpö päällä niinkuin tänä vuonna.

• Anonyymi
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei ole kesäkuussakaan mulla aiemmin ollut lämpö päällä niinkuin tänä vuonna.

Hyvä huomio. Äitienpäivä oli viileä ja sitten kun vähän lämpeni niin "kaikki" valmistautuivat lämpimään kesäkuuhun. Taisi monelle kaupallekin olla yllätys kun kesävermeet ei heti napanneet asiakkaita.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio. Äitienpäivä oli viileä ja sitten kun vähän lämpeni niin "kaikki" valmistautuivat lämpimään kesäkuuhun. Taisi monelle kaupallekin olla yllätys kun kesävermeet ei heti napanneet asiakkaita.

Myös jäätelöä ja virvoitusjuomia ei varmaankaan mennyt niin paljon kuin mihin kauppiaat olivat varautuneet. Ihmettelin kun uutisissa mainittiin, että alkoholittomien juomien myynti on kasvanut. Kai se kasvoi, kun oli niin pitkä hellejakso. Vissyä kului enemmän niinkuin sitä uutisissa parjattua hanavettäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Myös jäätelöä ja virvoitusjuomia ei varmaankaan mennyt niin paljon kuin mihin kauppiaat olivat varautuneet. Ihmettelin kun uutisissa mainittiin, että alkoholittomien juomien myynti on kasvanut. Kai se kasvoi, kun oli niin pitkä hellejakso. Vissyä kului enemmän niinkuin sitä uutisissa parjattua hanavettäkin.

Jep. Talvisotakin päättyi jo ja ihminen on käynyt kuussakin.

• Anonyymi
      UUSI

Nautin tulevasta syksystä,viime yönä kuu mollotti taivaalla,aika upean näköinen.👀

• UUSI

Päivällä on ollutkin jo oikein mukava lämpötila. Jaksaa paremmin touhuta.

• Anonyymi
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Päivällä on ollutkin jo oikein mukava lämpötila. Jaksaa paremmin touhuta.

Lämmin täällä Savossa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin täällä Savossa.

Kyllä täälläpäinkin päivällä tarkeni 21 asteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin täällä Savossa.

Ei Laukaa oo Savossa.

• Anonyymi
      UUSI

Viimeyö oli aika vilpoinen, konetietoni ei ollut yöllä päällä, aamulla sain ulkolämmön jotain 0500 jälkeen kun herätyskelloni (jona toimii siis Nokian 4G puhelin ajastimellaan) herätti... 8.9 astetta... sisällä 20.9 nyt on sisä: 21.2, ulko: 20.4.

Oli kyllä tuuletusikkuna auki koko yön.

Patterit on kiinni kaikki, mutta kun kerrostalo, niin kaikki lämpö nousee ylös eli minulle alakerroksista.

• UUSI

Mulla meni täällä mökillä ikkunat huuruun, kun tein höyrymehua. Ei tarvitse sauballa löylyä heitellä. Nyt täällä pörisee ilmankuivain kuivaamassa ilmaa. Se on aika tehokas, kun muutamassa tunnissa kerää pari litraa vettä ilmasta. Ilma kulkeesiinä hepa suodattimen läpi, joten samalla se puhdistuu.

Se on totta, että kerrostalossa ei tarvitse paljon lämpötiloista huolehtia. Kämppä lämpenee naapureiden lämmityksellä jos asuu keskellä taloa. Tällainen lautarakenteinen mökki ei kerää lämpöä. Äkkiä jäähtyy ulkoilman mukana tai lämpeneekin jos on hellettä.

• UUSI

Joku kertoi näkemisestä. Minä en näe kuin napurit illalla. Varasin tarvikkeet leipomuksiin, mutten tiedä ehdinkö pyöräyttää pizzamuffinsit kun tuo säilöminen vie aikaa.

Hyvää Yötä nyt tänne, jos joku luki!

• Anonyymi
        UUSI

Hyvää yötä. Nuku hyvin.😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2031
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      955
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    Aihe