Haave toteutui, kaksi naista sängyssä

Olen ajatellut, että kerran elämässä voisin tälle palstalle kirjoittaa ja se on nyt. En usko, että toiste tulee enää samanlaista tilannetta vastaan. Ainakaan siksi, että kerta oli laatuaan ensimmäinen. Tai toinen, miten sen ottaa... Lue loppuun.

Olemme olleen yhdessä vaimoni kanssa jo yli 20 vuotta, iältämme olemme 40:n ja 50:n välissä. Meillä ei ole kummallakaan kokemusta muista seksikumppaneista, toisiamme olemme rakastaneet aina. Selitän sen verran taustoja, että joitain vuosia sitten tulimme jutelleeksi haaveista myös seksimielessä, mitä haluaisimme vielä kokea. Tuon pitkän keskustelun jälkeen olemme etsineet toista paria kanssamme sänkyyn. Kaksi kertaa olemme saaneetkin. Ihan omien kumppaneitten kanssa olemme olleet, emme ole alkaneet pareja vaihtamaan.

Mutta olemme molemmat tulleet siihen tulokseen, että vieras mies siinä kuviossa on vähän turha lisuke. Kait koemme miehet jotenkin epävarmuutta lisäävinä tai mahdollisesti uhkaavina. En tiedä, ihmisen mieli on monimutkainen. Naisiin taas liittyy lempeys ja pehmeys ja juuri sopiva jännittävyys. Vaikka sitten vaarattomuuskin; haluamme kokea turvallisen hetken ilman pelkoja yllätyksistä.

Siispä laitoimmekin seksitreffipalstalle hakuilmoituksen, jossa etsimme vain naista. Ja kuinka ollakaan meihin otti yhteyttä eräs Irene, joka oli kiinnostunut kokemaan samaan aikaan sekä miehen että naisen. Me emme luvanneet kovin räiskyvää menoa, mutta pääsimme kuitenkin hyvään keskusteluyhteyteen ja ajatukseen, että jotain voisi joskus tapahtua. Kului vuosi hiljaisuudessa kun otimme taas yhteyttä ja yhtäkkiä muutaman tunnin varoitusajalla sovimmekin, että tapaamme sinä iltana. Starttasimme siis asuntoauton lähdimme ajelemaan. Tapasimme ensin ihan juttelun merkeissä ja lähdimme vielä omille teillemme. Kun olimme saaneet auton parkkiin yöksi, juttelimme vaimon kanssa, että tässä olisi nyt paras tilaisuus, mitä vastaan koskaan tulisi. Aamulla sitten saimmekin Irenen mökille aamupalakutsun, johon menimme.

Irene oli ystävällinen ja sosiaalisesti taitava keskustelija. Meidän oli helppo olla hänen kanssaan ja olomme oli turvallinen. Niinhän siitä sitten jatkoimme asuntoautoon yhdessä ja päätimme vain antaa asioiden tapahtua. Minä riisuin vaimoni ja hän minut ja köllähdimme sängylle vierekkäin. Irene tuli minun viereeni. Kauaa ei tarvinnut tunnelmaa etsiä, kun minä olin vaimoni kimpussa ja hän minun. Ja myös Irene osallistui minun silittelyyn vähän. Minä sain silitellä häntä ja hän riisui vaatteet. Näin kaikki parhaat salaisuudet hänestä ja hän oli pehmeä ja silonen.
Samaan aikaan vaimoni kaikella kokemuksellaan piti minua hyvänä.

Kun rakastelimme vaimoni kanssa, Irene myös laittoi kerran, luvan kysyen käden "tuonne noin" ja eipä siinä kauan kestänyt, kun aamu oli viimeistä ääntä vaille valmis.

Makoilimme hetken yhdessä tiiviisti ja Irene silitteli minun selkääni. Oli mukava ja iloinen tunnelma kun hyvästelimme toisemme ja lähdimme jatkamaan matkaa. Aina sen jälkeen, kun asuntoautossa nukuin, ajattelin, että tässä kohtaa se on rakkaus tapahtunut.

--- --- ---

No, aikaa kului vuosi ja pääsimme siihen tilanteeseen, josta aloin kirjoittaa. Kun muistelimme vaimoni kanssa tuota hetkeä, mielessä oli aina se, että voisikohan siinä tapahtua vielä jotain muutakin. Vähän semmonen olo jäi, että varoja olisi vielä vähän enempään. Siispä taas vuoden kuluttua otimme yhteyttä, että miten olisi. Ja kun kaikki näytimme vihreää valoa, aloimme suunnitella uutta tapaamista. Sellainen järjestyikin ja kaava oli lähtökohtaisesti sama: Meillä auto ja Irenellä mökki. Siispä menimme reissullamme hänen luokseen ja kuviot olivat tutut: keskustelua ja teetä. Koska mikään ei laittanut tunnelmassa tai mielissä vastaan, minä kysyin kesken kaiken, sopisiko Irenelle, jos minä alkaisin vähän silitellä häntä. Ja sehän sopi. Siinä vaimoni katsellessa minä aloin Ireneä halailla ja silitellä. Varmaan hän jo tunsi minun tunnelmani, sen verran lähellä minä häntä olin.

Pitää muuten sanoa, että vaikka minulla ei ole ollut vuosiin minkäänlaisia erektio-ongelmia, minulla oli kuitenkin sinisiä tabletteja mukanani. Olin ennen tapaamista ottanut sellaisen ja ajattelin sillä, että eipähän ainakaan jää siitä kiinni. Se osoittautui myös hyväksi peliliikkeeksi.

Siirryimme tuossa kohtaa asuntoautoon ja vaimoni meni sänkyyn katselemaan, kun me riisuimme toisiamme Irenen kanssa. Tunnelma oli rauhallinen ja rento. Irene pyysi minun pitkälleen sänkyyn ja minä meninkin vaimoni viereen. Siinä alkoi sitten viime kertaa tehokkaampi hoito neljällä kädellä. Vaimoni otti sen suuhunsa ja siitä innostuneena pyysin myös Ireneä tekemään samoin. Kun tuo kynnys oli ylitetty, oli kaikki auki. Minulla oli olo, että minua hoidetaan niin hyvin kuin osataan.

En tarkkaan tiedä, mikä Irenen haave oli, mutta uskoisin hänellekin kelvanneen, kun vaimoni tuli minun päälleni kasvot minuun päin ja Irene meni meidän jalkopäätyyn. Siinä hän sai katsella niin paljon kuin halusi.

Jatkuu...

1

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyysin Ireneä vähän nuolaisemaan sieltä, ja siinä tapahtuikin se, mistä tämä mies on -joskus ääneenkin vaimolle haaveillut: "ajattele, kun joku nuolisi tuolta samaan aikaan". Koska olimme molemmat ajelleet karvat pois just, oli kaikki kosketus tosi herkkää. Ja minä kiittelin pientä lääkettä ja sen vaikutusta; nimittäin sillä taitaa olla ihan sen verran puuduttava vaikutus, että en ollut lopussa heti ensi metrillä. Tuo tunne kokolailla psyykkisfyysisesti oli niin täyteläinen ja täydellinen, että ei siinä voinut tehdä muuta kuin huokailla. Välillä me vain olimme paikallamme ja Irenen hoiti homman. Tuntui silitystä ja hierontaa ja kaikkea semmosta, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Välillä en tiennyt, olenko vaimoni sisällä vai Irenen suussa. Varmaan olin vuorotellen molemmissa. Ja sen käden liike oli aivan taianomainen; Ei siihen voinut muuta sanoa kuin "Tämän kun saisi kotiin".

Me olemme molemmat vaimoni kanssa täysin heteroita. Minä tykkään itse tosi paljon katsella, miten vaimoni hyväilee itseään rakastellessamme. Ja nyt näin sen kuinka vieras nainen hyväili vaimoni klitorista ja miten vaimoni sai kaksi orgasmia siinä kyydissä.

Pysähtynyt hetki ja ikuinen muisto. Ei ollut mihinkään kiire, eikä lainkaan estoja. Minunkin vuoroni tuli luonnollista tietä aikanaan ja omanlainen täydellisyys sekin oli.

Taas makoilimme hetken ja sain vielä viime hetken silitykset kahdelta puolelta.

Ehkä taas vuoden kuluttua uudelleen. :)

-- -- --

Tällaista voi siis olla vierailu naisena pariskunnan luona. Jos sinulla, nainen, on tällaisia haaveita, laita joku kontaktisi kommenttiin ja tuumaillaan, olisiko se mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      335
      11253
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      351
      7757
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2423
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      2117
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      139
      1975
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1591
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1251
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      52
      1044
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      878
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      772
    Aihe