Joensuun keskustan alueella alkusyksyn ajalta on poliisin tiedossa useita tapauksia.
Poliisin tietojen mukaan nuoret joko ostavat tai anastavat halpoja deodoranttipulloja, tyhjentävät ne esimerkiksi perunalastupussiin ja imppaavat pullosta purkautuneita ponnekaasuja.
Poliisipartiot ovat jalkautuneet tehostetusti kauppakeskuksiin, ja tekevät imppaamassa olleista nuorista ilmoitukset lastensuojeluviranomaisille sekä lasten huoltajille.
Joensuun keskustassa useita imppaustapauksia
16
189
Vastaukset
- Anonyymi
Narkkarit ovat ihmisroskia. Jokainen narkkareista ei ansaitse elää.
- Anonyymi
Antakaa lapsille tarpeeksi rahaa ettei tartte korvikepaskoja nuuhkia.
- Anonyymi
Huumeita, en voi sietää. Ihmissaastat käyttävät huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita, en voi sietää. Ihmissaastat käyttävät huumeita.
Sinunkin lapsestasi voi siis tulla ihmissaastaa.
Kaikki narkkarit ovat jonkun lapsia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin lapsestasi voi siis tulla ihmissaastaa.
Kaikki narkkarit ovat jonkun lapsia.Sehän riippuu kasvatuksesta.Anna lapsellesi aikaa ja rakkautta,ei tarvii pyörii tuolla narkkaripiireissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu kasvatuksesta.Anna lapsellesi aikaa ja rakkautta,ei tarvii pyörii tuolla narkkaripiireissä..
Hyvistä perheistä tulevat lapsetkin voi olla narkkeja.
- Anonyymi
Ja vanhemmat vastuuseen.
- Anonyymi
Haistoin tänään kainalooni laittamani deodornatin., älkää pidättökö!
- Anonyymi
Ajoissa kiinnijääminen on tärkeää tulevaisuuden kannalta.
- Anonyymi
Vanhempien varallisuuden näkee sitä kuinka laadukkaita viinoja heidän lapsensa juovat ja kuinka kalliita savukkeita polttavat.
- Anonyymi
Peukkua alkaa onneksi olla isosti jaossa.
- Anonyymi
Narkit ovat ihmiskunnan pohjasakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narkit ovat ihmiskunnan pohjasakkaa.
Kuten sinäkin.
- Anonyymi
Kelan elätit, eli työssäkäyvien verorahoilla loisivat, ovat myös ihmissaastaa.
- Anonyymi
PEUUUUUUKKKKUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGHHHH!
- Anonyymi
Tehän olette tyypillisiä karjalaismoukkia ja narsisteja kun kyttäätte lapsia ja juoruatte heidän pienistä iloistaan. Kyllä jumala teitä rankaisee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734