Suomen pitää parantaa puolustuskykyään lisäämällä valikoimaan ydinaseita.
Suomella on kaikki tarvittava teoreettinen osaaminen aseiden valmistamiseen ja sen lisäksi suurin osa tarvittavista teknisistä laitteista. Manhattan projektina pitää vain aloittaa oma Ullanlinna projekti.
Suomen pitää valmistaa ydinase
14
121
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli vai idiootti ? Valinta on vapaa.
- Anonyymi
Itse asiassa.... asioista oikeasti ymmärtävä ihminen tajuaa että tuossa on ideaa. Vain sillä tavalla naapuri saadaan lopettamaan 100-vuotisen kiusaamisensa.
- Anonyymi
Ja sitten uhataan Venäjää sillä, että me räjäytämme Suomen tuusan nuuskaksi, jos tulette yli rajan? Näinkö? Eli ollaan valmiita uhrautumaan, kuin skorpioni vaaran uhatessa. Vähät väliä kansasta, kunhan johtajat selviytyvät ydinsuojassa.
- Anonyymi
Juuri näin.
Tottakai.
Miten muuten ?
JOhtajillakaan ei ole väliä, vai miten Medjejev ?
- Anonyymi
Kello oli alunperin seitsemän minuuttia valille puolen yön.
https://thebulletin.org/doomsday-clock/
Satavarma todiste siitä että poliitikot ovat umpisurkeita räpeltäjiä. - Anonyymi
Suomella on jo ydinase. Sen tarjoaa NATO.
- Anonyymi
Ydin aseessa on järkeä.
Itse asiassa riittää, että uskotaan, että Suomella on ydinase.- Anonyymi
Voi hellanlettas teitä lapsenmielen omaavia : )
- Anonyymi
sairaat sotahullut! otatte itellenne vihollisen ja näyttelette että teidän tarvitsee varustella..koska tämä omatekemä vihollinen on uhka.
itseviha kanavoidaan ulkopuolelle ja luullaan et ollaan oikeessa!- Anonyymi
Kerropa kenelle siitä olisi haittaa, jos Suomella olisi ydinase.
Minä keksin vain voittajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa kenelle siitä olisi haittaa, jos Suomella olisi ydinase.
Minä keksin vain voittajia.No kerropa minne se ydinase pudotettaisiin oletetun tarpeen tullen, eikä hyökkäävä osapuoli tietenkään käyttäisi omaa, ja rajusti ylivoimaista ydinase arsenaaliaan kostoon ? Täytyy ihmetellä joidenkin täyttä umpitolloutta asioissa.
- Anonyymi
Suomi on pieni muodoltaan pitkä mutta kapea maa jonka itärajalta länsirajaan on aika mitätön välimatka. Ydinaseen käyttö läntisen Venäjän suuria kaupunkeja vastaan olisi vähän tuulensuunnasta riippuen melkein sama kuin ampuisimme itse omaa maata. Ennemmin kannattaisi työskennellä sen eteen, että jo olemassaolevat ydinasevaltiot luopuisi omasta arsenaalistaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi räjäyttää Venäjän kaupunkeja?
Pelotteen ajatus on se, ettei tarvitse.
Suomessa vallitseva tuulen suunta on lännen ja lounaan välissä. Yleensä täältä kaikki halut menevät Venäjälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi räjäyttää Venäjän kaupunkeja?
Pelotteen ajatus on se, ettei tarvitse.
Suomessa vallitseva tuulen suunta on lännen ja lounaan välissä. Yleensä täältä kaikki halut menevät Venäjälle.Hajut varmaan.
Halutkin toki koska venäläiset ovat vahvasti edustettuina aikuisviihdesivustoilla. Eivät ole kovin ujoja tai tarkkoja tavarastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 344479
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383824Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n223262Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava5012496Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.192353Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o2001740- 201366
- 1141364
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään431271Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html711129