Paria tai miestä

Anonyymi-ap

Moikka
Ollaan 50+ pariskunta.kiihkeitä rakastavaisia estottomia mutta ennen kaikkea rehellisiä.kuljemme asuntoautolla pitkin suomea.olisi kiva löytää jokin leirintäalue minne tulisi toinen caravaanari pari tai pelkkä mies, jonka kanssa voisimme viettää aikaa,meillä ei ole kokemusta kimppaseksistä mutta siitä on puhuttu jo kauan eli nyt on aika toteuttaa tämä unelma.

44

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos 44 vuotias fiksu ja ok mies kiinnostaa niin voitaisiin nähdä vaikka Messillässä.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Ja edelleen sulla sama kiinnostuksen kohde. Etkö saa sitä tarpeeksi. Eikös ole sanonta siitä puhe mistä puute.


    • Anonyymi

      Moi.
      Myös 6kymppinen mies on ajelemassa kohti raumaa....kyllä kiinnostaa...

      • Anonyymi

        Katos niuvanniemen pipipääkin on herätetty. Etkö ole vielä lääkkeitäsi saanut kun noin kiukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos niuvanniemen pipipääkin on herätetty. Etkö ole vielä lääkkeitäsi saanut kun noin kiukuttaa.

        Täysi hullun lääkitystä ei saada kohdalleen sitten milään.


      • Anonyymi

        nyt 6 kymppinen ajoin jo ohi


    • Anonyymi

      Tulkaa puumalan pistohiekoille. Täällä olisi mies teille.

      • Anonyymi

        Pane keskenäs persiiseen hiekkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pane keskenäs persiiseen hiekkaa

        Miksi sinä teet niin. Ei minua ainakaan moinen kiinnosta. No spedeillä on spedejen huvit.


    • Anonyymi

      017 ois pariskunta ja paikka on meillä et pystyy autolla olee pihassa hyvin.T 54v M ja 49v N

      • Anonyymi

        Pökkikää keskenänne homeperseet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkikää keskenänne homeperseet

        Ei niitä löydy kun teiltä. Iteppähän tiiätte mitä ootte.


      • Anonyymi

        Voitas tulla minnepäin ajellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitas tulla minnepäin ajellaan

        Ehkä me ollaan kalajoella pe-la


    • Anonyymi

      Teiden tukot joutaa tie vie helvettiin kaistalle

      • Anonyymi

        Ja sinä olet matkalla sinne.


    • Anonyymi

      Ikävää että kun aloitimme tämän viestiketjun niin nämä sairaat tyypit pilaa koko idean.kai ne jotain mielihyvää saa siitä että haukkuu toisia

      • Anonyymi

        Missäpäin suomea ajelette?


    • Anonyymi

      Ajelettako koskaan Etelä-Pohjanmaan suunnalla?

      • Anonyymi

        Kyllä ajellaan


    • Anonyymi

      Ollaan tällä hetkellä ähtärin suunnilla..rannikolle suunta

      • Anonyymi

        Mitä kautta ajeletta? Seinäjoki-Kurikka-kauhajoki suunnalla olis 43v bi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta ajeletta? Seinäjoki-Kurikka-kauhajoki suunnalla olis 43v bi mies

        No ne on ohitettu🙈pietarsaareen jäämme leiriytymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on ohitettu🙈pietarsaareen jäämme leiriytymään

        Harmi, olis ollu paksua munaa tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on ohitettu🙈pietarsaareen jäämme leiriytymään

        Siisti mukava ja terve luotettava hoikka nuorekas 50v isukki vois tulla moikkaamaan. Olis kiva kokemus tulla naimaan rouva kimpassa. Yhdessä tai erikseen molemmat käy. Mistä Teidät tunnistaa? Kik?


    • Anonyymi

      Itse myö pikkasen asuntoautolla liikuskelen.Olen 60 ok kok.ja näk. mies satakunnasta.Eronnut olen jonkiaikaa sitten ja on kokeilun halu tällaseen tullut että nainen oisi huomion keskipisteenä.Asustelen satakunnassa.

    • Täällä kanssa karavaanaripari.....

      • Anonyymi

        Mitä karavaanaripari etsii....
        Kys.m61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä karavaanaripari etsii....
        Kys.m61

        Seksiseuraa.paria tai miestä kolmanneksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiseuraa.paria tai miestä kolmanneksi

        Missäpäin karavaanari pari menee?
        M.61


    • Anonyymi

      55 treenattu mies käytössä, sysmässä

    • Anonyymi

      Moi
      Olemme kalajoella pe illasta lauantaihin. Oisko ketään joka voisi tulla sinne toteuttamaan meidän fantasiaamme.mieheni voi olla jopa poissa jos saan seuralaisen.tai jos löytyy pari niin olemme kaikki mukana.varaamme hotellihuoneen sieltä joss voidaan touhuilla.haluamme kuitenkin pysyä anonyymeinä asuntoautomme kanssa turvallisuussyistä.nyt ehdotuksia kehiin, alkaa halut olla sillä mallilla että pakko saada nyt viimeistään vierasta,olemme molemmat aivan kiimaisia tän asian suhteen

      • Anonyymi

        Jos vielä p.saari/kokkola seudulla niin edellä mainittu 50v isukki vois tulla käymään jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vielä p.saari/kokkola seudulla niin edellä mainittu 50v isukki vois tulla käymään jossain.

        Kokkolalassa ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolalassa ollaan.

        Voin tulla käymään. 50v isukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolalassa ollaan.

        Mistä löydän ja tunnistan? 50v isukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydän ja tunnistan? 50v isukki

        Kalajoella


    • Anonyymi

      Missäpäin nyt ajelette minä oisin satakunnassa asuntoautolla liikkeellä.

    • Anonyymi

      moi, käytteks nallikarissa. kiva siisti mies 49v vois tulla kaveriks vaunulle

      • Anonyymi

        Tullaan nallikariin huomenna


    • Anonyymi

      Nyt ois 50v isukki vapaalla kokkolassa

    • Anonyymi

      Jos lukisitte nää viestit niin tietäisitte missä ollaan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe