https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b0c49dc9-7bb2-474a-8acc-a5d1fd934b98
Niin tietenkin VIP lippu ilmainen, juoma ilmainen, ruoka ilmainen, kyyti ilmainen ja majoutus ilmainen. On se hienoa ryypätä valtion piikkiin..
Näin paljon maksoi Ruisrock reissu valtiolle RYPPÄÄVÄT VALTION PIIKKIIN
17
162
Vastaukset
Sehän on vasemmisto ay mafioineen, joka oikein vaatii jotta työpaikan pitää erilaisia etuja maksaa palkan lisäksi. Miksei sama voi koskea ministereitä?
- Anonyymi
Opastan sinua.
Kyllä nyt noissa vatakunnallisissa yleissitovissa työehtosopimuksissa on kerrottu ja määritelty todella tarkasti ihan kaikki ne palkatun työvoiman oikeudet ja edut työelämän erilaisissa pyörteissä.
Orpon johtama rosvoklaani oli ryyppäämässä ja riehumassa Ruisrockissa omalla vapaa-ajallaan täysin kokonaan yhteiskunnan piikkiin. Tämä lasketaan kyllä sitten selkeäksi korruptioksi, kun kukaan noista mainituista henkilöistä ei edes ilmoittanut saamaansa lahjusta esimerkiksi verottajalle. Anonyymi kirjoitti:
Opastan sinua.
Kyllä nyt noissa vatakunnallisissa yleissitovissa työehtosopimuksissa on kerrottu ja määritelty todella tarkasti ihan kaikki ne palkatun työvoiman oikeudet ja edut työelämän erilaisissa pyörteissä.
Orpon johtama rosvoklaani oli ryyppäämässä ja riehumassa Ruisrockissa omalla vapaa-ajallaan täysin kokonaan yhteiskunnan piikkiin. Tämä lasketaan kyllä sitten selkeäksi korruptioksi, kun kukaan noista mainituista henkilöistä ei edes ilmoittanut saamaansa lahjusta esimerkiksi verottajalle.Mainitsemasi työsopimukset ovat humpuukia ja suuri syy työttömyyden kasvuun, koska ne eivät vaadi tuottavuutta palkan vastineeksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mainitsemasi työsopimukset ovat humpuukia ja suuri syy työttömyyden kasvuun, koska ne eivät vaadi tuottavuutta palkan vastineeksi!
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Minähän kirjoitin pelkästään nyt vain noista voimassa olevista valtakunnallisista yleissitovista työehtosopimuksista.En todellakaan nyt minkäänlaisista työsopimuksista.
Tiedoksesi nyt sinulle tietämättömälle porvaritollolle, että työsopimus on täysin eri asia kuin työehtosopimus, suurin ero noissa kahdessa on se, että kaikki viralliset valtakunnalliset yleissitovat työehtosopimukset neuvottelevat ammattiyhdistysliikkeen keskusjärjestöt yhdessä työnantajien keskusjärjestöjen kanssa. Kun sen sijaan työsopimus tehdään aina pelkästään vain palkatun työntekijän ja työnatjan kesken. Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Minähän kirjoitin pelkästään nyt vain noista voimassa olevista valtakunnallisista yleissitovista työehtosopimuksista.En todellakaan nyt minkäänlaisista työsopimuksista.
Tiedoksesi nyt sinulle tietämättömälle porvaritollolle, että työsopimus on täysin eri asia kuin työehtosopimus, suurin ero noissa kahdessa on se, että kaikki viralliset valtakunnalliset yleissitovat työehtosopimukset neuvottelevat ammattiyhdistysliikkeen keskusjärjestöt yhdessä työnantajien keskusjärjestöjen kanssa. Kun sen sijaan työsopimus tehdään aina pelkästään vain palkatun työntekijän ja työnatjan kesken.Työehtosopimukset ovat suoraan pehvasta, koska niistä puuttuu se tärkein eli maininta siitä, että palkka on ansaittava työn tuloksilla!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työehtosopimukset ovat suoraan pehvasta, koska niistä puuttuu se tärkein eli maininta siitä, että palkka on ansaittava työn tuloksilla!
HEH. Oletko hullu vai humalassa. Jos et ole humalassa niin lopullinen poksahdus taitaa olla sinulla lähellä.
Sinun ajatuksilla nykyisen eduskunnan hallituspuolueiden kansaedustajille ja ministereille ei siis olisi saanut maksaa mitään. No palkkio se taitaa ollakin nimikkeeltä mikä heille maksetaan Suomen tuhoamisesta.
No kerros vielä miten ja kuka määrittelisi palkan työn tuloksesta? Sainko minä ja työtoverit aikoinaan liian pientä palkkaa kun yritys teki järjettömästi voittoa, lähes miljardin vuosittain. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mainitsemasi työsopimukset ovat humpuukia ja suuri syy työttömyyden kasvuun, koska ne eivät vaadi tuottavuutta palkan vastineeksi!
Oletko siis muka tehnyt töitä ilman että olisit tehnyt työsopimusta. Haiskahtaa ettet ole koskaan ollut töissä, ainakaan rehellisissä töissä.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis muka tehnyt töitä ilman että olisit tehnyt työsopimusta. Haiskahtaa ettet ole koskaan ollut töissä, ainakaan rehellisissä töissä.
Tein aina oman työsopimuksen jonka lisäksi tietysti laki antoi raameja eikä tarvinnut KATUA!
3 viikon työttömyyttä lukuun ottamatta olin koko työikäni työssä tai opiskelemassa. Olin niin palkkatyössä kuin työnantajanakin ja pärjäsin aika hyvin.
Ay mafiasta en piitannut tipan tippaa!Anonyymi kirjoitti:
HEH. Oletko hullu vai humalassa. Jos et ole humalassa niin lopullinen poksahdus taitaa olla sinulla lähellä.
Sinun ajatuksilla nykyisen eduskunnan hallituspuolueiden kansaedustajille ja ministereille ei siis olisi saanut maksaa mitään. No palkkio se taitaa ollakin nimikkeeltä mikä heille maksetaan Suomen tuhoamisesta.
No kerros vielä miten ja kuka määrittelisi palkan työn tuloksesta? Sainko minä ja työtoverit aikoinaan liian pientä palkkaa kun yritys teki järjettömästi voittoa, lähes miljardin vuosittain.Päinvastoin niin hallitus kuin hallituspuolueet tekevät hyvää työtä korjatessaan vähitellen vasemmiston aikaansaamaa talouden sudenkuoppaa jossa menot ovat paljon tuloja suuremmat!
Edellinen SS hallitus saisi maksaa palkkionsa takaisin, kun eivät tehneet mitään talouden tasapainon eteen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tein aina oman työsopimuksen jonka lisäksi tietysti laki antoi raameja eikä tarvinnut KATUA!
3 viikon työttömyyttä lukuun ottamatta olin koko työikäni työssä tai opiskelemassa. Olin niin palkkatyössä kuin työnantajanakin ja pärjäsin aika hyvin.
Ay mafiasta en piitannut tipan tippaa!Sinun mielestä siis työsopimukset on humpuukia mutta sitten kerrot aina tehneesi oman työsopimuksen kuten muutkin. Voiko kukaan muu olla noin sekaisin?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Päinvastoin niin hallitus kuin hallituspuolueet tekevät hyvää työtä korjatessaan vähitellen vasemmiston aikaansaamaa talouden sudenkuoppaa jossa menot ovat paljon tuloja suuremmat!
Edellinen SS hallitus saisi maksaa palkkionsa takaisin, kun eivät tehneet mitään talouden tasapainon eteen!Ilmeisesti tuo tuli huumorilla? Vai oletko mielenterveyspotilas?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Päinvastoin niin hallitus kuin hallituspuolueet tekevät hyvää työtä korjatessaan vähitellen vasemmiston aikaansaamaa talouden sudenkuoppaa jossa menot ovat paljon tuloja suuremmat!
Edellinen SS hallitus saisi maksaa palkkionsa takaisin, kun eivät tehneet mitään talouden tasapainon eteen!No kerro meille kaikille mitä hyvää nykyinen sinimusta hallitus on saanut aikaan.
Ja kun olet näillä palstoilla tunnettu. Niin työttömyyden kasvattaminen, valtion velan kasvattamien, kurjuuden kasvattaminen, kaiken tuhomaminen eikä yritysten kaataminen ole Kokoomuksen ulkopuolella hyväksi ajateltua tekoja. Mutta sinä omin ajatuksinesi ja uskontoinesi, kaikki muut ymmärtää miten asiat menee. Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestä siis työsopimukset on humpuukia mutta sitten kerrot aina tehneesi oman työsopimuksen kuten muutkin. Voiko kukaan muu olla noin sekaisin?
Olen tehnyt oman sopimuksen jossa ei viitata ay mafiaan tipan tippaa. Laki ja oma sopimus ovat riittäneet ja hyvin on mennyt! Ei oma sopimus paljoa tekstiä kaipaa, työtehtävät ja palkka siihen riittää lain lisäksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen tehnyt oman sopimuksen jossa ei viitata ay mafiaan tipan tippaa. Laki ja oma sopimus ovat riittäneet ja hyvin on mennyt! Ei oma sopimus paljoa tekstiä kaipaa, työtehtävät ja palkka siihen riittää lain lisäksi!
Mikä ero siis sinun tekemissä työsopimuksissa on muihin nähden.
Oliko jotain eroa palkan osalta? Kerro?
Oliko jotain eroa työajoissa tai lomissa? Kerro?
Siis miten muiden tekemät työsopimukset on humpuukia sinun tekemään työsopimukseen nähden. Oletkohan edes koskaan ollut töissä? Taidat kirjoittaa huumorilla, tai sitten olet mielisairas. Ei sinusta täällä kukaan ota selvää, kun ole sekaisin ja et lopulta osaa sanoa mitä mieltä olet. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro lisää mitä tarkoitat? Oli aika sekaista. Mikä mafia?
Taidat olla jossain aineissa. Anonyymi kirjoitti:
Mikä ero siis sinun tekemissä työsopimuksissa on muihin nähden.
Oliko jotain eroa palkan osalta? Kerro?
Oliko jotain eroa työajoissa tai lomissa? Kerro?
Siis miten muiden tekemät työsopimukset on humpuukia sinun tekemään työsopimukseen nähden. Oletkohan edes koskaan ollut töissä? Taidat kirjoittaa huumorilla, tai sitten olet mielisairas. Ei sinusta täällä kukaan ota selvää, kun ole sekaisin ja et lopulta osaa sanoa mitä mieltä olet.palkka oli sovittu minun ja työnantajan kesken ja itse neuvottelin jos katsoin olevani enemmän arvoinen usein siinä onnistuen. Jos ei onnistunut niin aloin hakemaan uutta työnantajaa ja paras vaihto nosti palkkaa lähes 50% eikä työnantajan tarvinnut katua vaan olin siellä yli 10 vuotta palkkaa ansaitsemassa. Lomathan ovat lakiin kirjoitettuna, ei niihin mitään ay mafiaa tarvita! Ei ikinä ollut vaikeuksia hoitaa asioita vaikka en ay mafian vahtimana ollutkaan enkä ole koskaan vuosikymmentenkään aikana ollut kuin tupakkalakossa jonka tein syksyllä 1964 ja joka edelleen on voimissaan.
Olen varsin hyvin tuonut esiin sen mitä mieltä mistäkin olen, jos et ymmärrä niin vika on muualla kuin minun päässäni tai teksteissäni.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
palkka oli sovittu minun ja työnantajan kesken ja itse neuvottelin jos katsoin olevani enemmän arvoinen usein siinä onnistuen. Jos ei onnistunut niin aloin hakemaan uutta työnantajaa ja paras vaihto nosti palkkaa lähes 50% eikä työnantajan tarvinnut katua vaan olin siellä yli 10 vuotta palkkaa ansaitsemassa. Lomathan ovat lakiin kirjoitettuna, ei niihin mitään ay mafiaa tarvita! Ei ikinä ollut vaikeuksia hoitaa asioita vaikka en ay mafian vahtimana ollutkaan enkä ole koskaan vuosikymmentenkään aikana ollut kuin tupakkalakossa jonka tein syksyllä 1964 ja joka edelleen on voimissaan.
Olen varsin hyvin tuonut esiin sen mitä mieltä mistäkin olen, jos et ymmärrä niin vika on muualla kuin minun päässäni tai teksteissäni.Mutta ihan itse pidät itseäsi muista eroavana, eikö totta. Kaikkien muidenkin osalta työsopimukset sovitaan noin.
Ja sinulta lähti taas laukalle siihen nähden mikä oli ketjun aloitus, ja nykyisen hallituksen toiminta.
No sinä käännät joka asian minä itse sepostukseen. Ja hyvin helppo päätellä että pelkkää jaskaa jauhat kun tilanteesi ollut se mikä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931