Että sillä lailla

Anonyymi-ap

Koskas vihreitä on ruvennut työnteko kiinnostaa ja vielä muiden työnteko????? lopettakaa paskan jauhaminen, ite tuhositte suomen valtion talouden ollessanne edellisessä hallituksessa V........U HÄVETKÄÄ, YHTEISKUNNAN ELÄTIT!!!

5

153

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tuhosivat? Minkä talouden?

Talous oli hyvässä kunnossa Marinin jälkeen! Työllisyys korkealla, työttömyys väheni vuosi vuodelta.

Eikä velkakaan ollut sitä luokkaa, mitä nyt Purra ottaa!

Talous ei leikkaamalla parane! Se johtuu palveluyhteiskunnasta! Yrityksistä jo 70% on palvelualalla. Nämä työllistävät eniten.

Purra leikkaa ostovoimaa ja varsinkin tehokkaalta kuluttajalta. Hän vie joka euronsa yrityksen kassaan.

Nyt vähemmän. Nyt vähemmän. Yritykset potkivat pois työvoimaa . Siksi massatyöttömyys.

Tämä tulee maksamaan enemmän kuin "säästöt'.

Purra on tyhmä kuin saapas!

• Anonyymi

Kukas sinulla tuollaista paskaa on selittänyt, ei tainnut ihan olla talous kunnossa kun nykyinen säästää ja säästää taliavo, jos olisi talous ollut kunnossa ei olisi tarvinnut tehdä nykyisen hallituksen mitään säästöjä!! Työttömyys nousi mariini hallituksen aikana totaalisesti, mariinin työllisyysluvut olivat vain paperilla mustaa valkoisella idiootti , Se velka minkä edellinen hallitus otti oli suomen ennätys johon jo eu:kin puuttui, kukahan tuollaista paskaa on sinulle puhunut, itse olen politiikassa ollut mukana jo 30 v, on tuota tietoa pikkaisen enempi kuin sinulla kakara. Mariini valehteli työllisyysluvut sen takia meni saulin kanssa välit poikki ym. tämä konkurssien aalto joka alkoi jo mariinin hallituksen aikana jatkuu vieläkin. Ei ole rahaa hoitajille tuumasi mariini mutta kuinkas ollakkaan kehitysapuun löytyi sama päivänä 241 miljoonaa euroa, sillä olisi saanut jo monta työllistä sairaanhoitajaa!! työttömyss kasvoi mariinin hallituksen aikana tuhansilla!! Jos näin on mitä valheita kerrot niin kerrohan missä ne mariinin luomat työpaikat nyt sitten on???????? Koska työllistämisrahoja katosi n. 10 miljoonaa!!

• Anonyymi

Marin hoiti Suomen hyvään alamäkeen hallituskaudellaan, sai nauttia edellisen hallituksen toimista ja otti kehut siitä itselleen. Nyt "nautimme" Marinin uroteoista, hyvin laittoi alamäen alkuun.

• Anonyymi

en tunne ketään vihreää, joka olisi koskaan tehnyt mitään tuottavaa työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe