Olit elämäni valo.. rakkaus, mikä oli todellista. Olisit sitä edelleen, jos siihen antaisit mahdollisuus. Sanoisit edes kerran todelliset tunteesi! Puhut ihan muuta, kuin äänesi tuo esille. Tiedän, että välität. Et vain halua tehdä mitään väärää. Sinun pitäisi antaa periksi ja kertoa. Sen jälkeen minäkin uskallan!
Puheillasi olet tuonut esille muuta, mutta en enää usko, että on näin.
Rakastan ja tulen rakastamaan sinua aina.
Rakkaalle miehelle
25
648
Vastaukset
- Anonyymi
Laita selvä tunniste niin lähestyn sinua suoraan ja rehellisesti.
- Anonyymi
En laita. Jos hän ei tee sitä pyytämättä, elämä jatkuu näin. Keskusteluyhteys kyllä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita. Jos hän ei tee sitä pyytämättä, elämä jatkuu näin. Keskusteluyhteys kyllä löytyy.
Sano nuo sanasi hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nuo sanasi hänelle.
Keskustelimme pitkästä aikaa tänään ja en voi pyytää häneltä mitään. Jos hän sanoo, että ei välitä.. luotan hänen sanoihinsa, vaikka asiasta tulee toisenlainen tunne.
- Anonyymi
😭😭😭😭😭
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Käännän tarkoituksellisesti henkilökohtaiset asiat yleisluonteisesti ja ihan syystä. Olen aika hyvä hokaamaan minulle tunnisteiden kautta annetut vihjeet ja yhdistelemään vihjeitä myös aikaisempien viestien vihjeistä. Se mikä on muuttunut, on selkeä pahantahtoisuus täällä. Sen olen oppinut, että täällä on matkijoita, joilla voi olla samoja tunnistetietoja viestin lähettäjästä. Voi olla esim. lähisukulaisia tai lähellä olevia tai jopa stalkkereita. Siksipä en lähde vastaamaan henkilökohtaisesti, ainoa oikea paikka niille on IRL.
- Anonyymi
Vihjeet on tarkoituksella laitettu, vaikka IRL en tule niitä kysymään. Rakastan häntä, mutta..
- Anonyymi
Huomasin paljon katseestasi kun se muuttui henkilökohtaisemmaksi. Olen vaan liian korrekti ja ajattelen liikaa asiaa enemmänkin muiden kannalta.
- Anonyymi
Aloittajan tilanteessa ei ole katseita vaihdettu moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseet v. 2020 oliko vuosi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katseet v. 2020 oliko vuosi?
En muista. Taisi olla vielä kauemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään perusteita puhua "rakkaudesta". Jos ette ole edes tekemisissä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään perusteita puhua "rakkaudesta". Jos ette ole edes tekemisissä!
Entä, jos rakastuin kauan aikaa sitten ja olemme pitäneet vaihtelevasti yhteyttä. Emme ole nähneet, mutta KYLLÄ! Tämäkin voi olla rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä, jos rakastuin kauan aikaa sitten ja olemme pitäneet vaihtelevasti yhteyttä. Emme ole nähneet, mutta KYLLÄ! Tämäkin voi olla rakkautta.
Niin, tuo on shittiä, etteikö voisi rakastua vaikka vain näkisi toisen. Rakastuminen tapahtuu aina korvien välissä ja on puhtaasti hengellinen tapahtuma, eikä se tarvitse edes fyysistä kosketusta alkaakseen, koska kyseessä on nimenomaan henkinen tapahtuma, rakkaus tietenkin voi lisääntyä fyysisellä läheisyydellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuo on shittiä, etteikö voisi rakastua vaikka vain näkisi toisen. Rakastuminen tapahtuu aina korvien välissä ja on puhtaasti hengellinen tapahtuma, eikä se tarvitse edes fyysistä kosketusta alkaakseen, koska kyseessä on nimenomaan henkinen tapahtuma, rakkaus tietenkin voi lisääntyä fyysisellä läheisyydellä.
Juuri näin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse vastaan sivusta, itsellä ensivaikutelmalla on ollut liian suuri merkitys suhtautumisessa toiseen. Luon mielikuvan, liian hyvä ja toiveita herättävä vaikutelma voi olla petollinen, ainakin itselle. Varsinkin, jos on haluja uskoa liian hyvään toisesta (puutteellinen oma elämä). Tilanneluku ongelma.
Virheellinen mielikuva voi aiheuttaa jälkeenpäin sen, että mielikuva muuttuu päinvastaiseksi, jos paljastuu toisesta asioita, jotka vähemmän mieleen. Erehtynyt joskus toisesta niin pahasti (traumatisoitunut nainen, ehkä?), että tuntemukset muuttuneet täysin päinvastaiseksi siitä, mitä ensivaikutelma synnytti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse vastaan sivusta, itsellä ensivaikutelmalla on ollut liian suuri merkitys suhtautumisessa toiseen. Luon mielikuvan, liian hyvä ja toiveita herättävä vaikutelma voi olla petollinen, ainakin itselle. Varsinkin, jos on haluja uskoa liian hyvään toisesta (puutteellinen oma elämä). Tilanneluku ongelma.
Virheellinen mielikuva voi aiheuttaa jälkeenpäin sen, että mielikuva muuttuu päinvastaiseksi, jos paljastuu toisesta asioita, jotka vähemmän mieleen. Erehtynyt joskus toisesta niin pahasti (traumatisoitunut nainen, ehkä?), että tuntemukset muuttuneet täysin päinvastaiseksi siitä, mitä ensivaikutelma synnytti.Eikö tämäkin selviäisi antamalla mahdollisuus tutustumiseen? Kysymällä häneltä asioita, mitkä mietityttävät?
- AnonyymiUUSI
En ole puhunut hälle mitään, joten ei minulle.
- AnonyymiUUSI
Haluat siis tekoja ?
- AnonyymiUUSI
Haluan, että hän kertoo välittävänsä minusta ja haluaa olla yhteydessä kaikista esteistä huolimatta tai sitten hän voisi kieltää yhteydenpidon kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Ottaisin loukkauksena, jos hän sanoisi että olen tuonut esiin jotain mikä ei ole niin. Elämä voi olla päällisin puolin hyvää, mutta pinnan alla aivan hirveää varsinkin henkisesti.. Mieti mitä kirjoitat sinun hänelle, jos et tiedä.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitettun tekstin voi ymmärtää joskus eri tavalla, siksi puhuminen olisi parasta. Minulle tulee hänen teoistaan tunne, että hän välittää ja tuntee minua kohtaan kuitenkin jotain, vaikka hän sanoo toista. Se on vain minun tunteeni ja ehkä siksi, koska en ole lakannut rakastamasta häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitettun tekstin voi ymmärtää joskus eri tavalla, siksi puhuminen olisi parasta. Minulle tulee hänen teoistaan tunne, että hän välittää ja tuntee minua kohtaan kuitenkin jotain, vaikka hän sanoo toista. Se on vain minun tunteeni ja ehkä siksi, koska en ole lakannut rakastamasta häntä.
Todennäköisesti tunne on molemminpuolinen .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti tunne on molemminpuolinen .
Toivoisin, että hän kertoisi sen suoraan tai sitten kieltäytyisi kaikesta yhteydenpidosta. Kertoisi tämänkin suoraan. Omat tunteeni häntä kohtaan sekoittavat ajatukset. En tule pääsemään hänestä yli tällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046