Olit elämäni valo.. rakkaus, mikä oli todellista. Olisit sitä edelleen, jos siihen antaisit mahdollisuus. Sanoisit edes kerran todelliset tunteesi! Puhut ihan muuta, kuin äänesi tuo esille. Tiedän, että välität. Et vain halua tehdä mitään väärää. Sinun pitäisi antaa periksi ja kertoa. Sen jälkeen minäkin uskallan!
Puheillasi olet tuonut esille muuta, mutta en enää usko, että on näin.
Rakastan ja tulen rakastamaan sinua aina.
Rakkaalle miehelle
83
1574
Vastaukset
- Anonyymi
Laita selvä tunniste niin lähestyn sinua suoraan ja rehellisesti.
- Anonyymi
En laita. Jos hän ei tee sitä pyytämättä, elämä jatkuu näin. Keskusteluyhteys kyllä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita. Jos hän ei tee sitä pyytämättä, elämä jatkuu näin. Keskusteluyhteys kyllä löytyy.
Sano nuo sanasi hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nuo sanasi hänelle.
Keskustelimme pitkästä aikaa tänään ja en voi pyytää häneltä mitään. Jos hän sanoo, että ei välitä.. luotan hänen sanoihinsa, vaikka asiasta tulee toisenlainen tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nuo sanasi hänelle.
Ooks vähän äkkimakian sokurin kipeä palstasedän sanoista mielistyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks vähän äkkimakian sokurin kipeä palstasedän sanoista mielistyvä
Kyllä❤️💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä❤️💥
Kiitos tiedosta, aloittajaäijä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta, aloittajaäijä. T
Lopeta!
- Anonyymi
😭😭😭😭😭
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Niin hänkin, jotain samaa meissä on 😘
- Anonyymi
Käännän tarkoituksellisesti henkilökohtaiset asiat yleisluonteisesti ja ihan syystä. Olen aika hyvä hokaamaan minulle tunnisteiden kautta annetut vihjeet ja yhdistelemään vihjeitä myös aikaisempien viestien vihjeistä. Se mikä on muuttunut, on selkeä pahantahtoisuus täällä. Sen olen oppinut, että täällä on matkijoita, joilla voi olla samoja tunnistetietoja viestin lähettäjästä. Voi olla esim. lähisukulaisia tai lähellä olevia tai jopa stalkkereita. Siksipä en lähde vastaamaan henkilökohtaisesti, ainoa oikea paikka niille on IRL.
- Anonyymi
Vihjeet on tarkoituksella laitettu, vaikka IRL en tule niitä kysymään. Rakastan häntä, mutta..
- Anonyymi
Tämä palsta tekee jokaikisen mielenterveydelle pahaa. Näin se vaan menee. Ja syynhän kaikki tietää . Lisäksi luulosairaita tulee kaikista ja elämä vaan polkee paikallaan kun palsta passivoi. Paljon muutakin kielteistä aiheuttaa 🤕💔🙄💔😢💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta tekee jokaikisen mielenterveydelle pahaa. Näin se vaan menee. Ja syynhän kaikki tietää . Lisäksi luulosairaita tulee kaikista ja elämä vaan polkee paikallaan kun palsta passivoi. Paljon muutakin kielteistä aiheuttaa 🤕💔🙄💔😢💔
Olen samaa mieltä ja nyt on korkea aika tehdä vain IRL jotain, jos hän sitä haluaa. Jään odottamaan viestiä häneltä. Uskon, että joudun odottamaan ikuisuuden. Ikävä 💕
- Anonyymi
Huomasin paljon katseestasi kun se muuttui henkilökohtaisemmaksi. Olen vaan liian korrekti ja ajattelen liikaa asiaa enemmänkin muiden kannalta.
- Anonyymi
Aloittajan tilanteessa ei ole katseita vaihdettu moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseet v. 2020 oliko vuosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseet v. 2020 oliko vuosi?
En muista. Taisi olla vielä kauemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään perusteita puhua "rakkaudesta". Jos ette ole edes tekemisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään perusteita puhua "rakkaudesta". Jos ette ole edes tekemisissä!
Entä, jos rakastuin kauan aikaa sitten ja olemme pitäneet vaihtelevasti yhteyttä. Emme ole nähneet, mutta KYLLÄ! Tämäkin voi olla rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä, jos rakastuin kauan aikaa sitten ja olemme pitäneet vaihtelevasti yhteyttä. Emme ole nähneet, mutta KYLLÄ! Tämäkin voi olla rakkautta.
Niin, tuo on shittiä, etteikö voisi rakastua vaikka vain näkisi toisen. Rakastuminen tapahtuu aina korvien välissä ja on puhtaasti hengellinen tapahtuma, eikä se tarvitse edes fyysistä kosketusta alkaakseen, koska kyseessä on nimenomaan henkinen tapahtuma, rakkaus tietenkin voi lisääntyä fyysisellä läheisyydellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuo on shittiä, etteikö voisi rakastua vaikka vain näkisi toisen. Rakastuminen tapahtuu aina korvien välissä ja on puhtaasti hengellinen tapahtuma, eikä se tarvitse edes fyysistä kosketusta alkaakseen, koska kyseessä on nimenomaan henkinen tapahtuma, rakkaus tietenkin voi lisääntyä fyysisellä läheisyydellä.
Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vastaan sivusta, itsellä ensivaikutelmalla on ollut liian suuri merkitys suhtautumisessa toiseen. Luon mielikuvan, liian hyvä ja toiveita herättävä vaikutelma voi olla petollinen, ainakin itselle. Varsinkin, jos on haluja uskoa liian hyvään toisesta (puutteellinen oma elämä). Tilanneluku ongelma.
Virheellinen mielikuva voi aiheuttaa jälkeenpäin sen, että mielikuva muuttuu päinvastaiseksi, jos paljastuu toisesta asioita, jotka vähemmän mieleen. Erehtynyt joskus toisesta niin pahasti (traumatisoitunut nainen, ehkä?), että tuntemukset muuttuneet täysin päinvastaiseksi siitä, mitä ensivaikutelma synnytti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vastaan sivusta, itsellä ensivaikutelmalla on ollut liian suuri merkitys suhtautumisessa toiseen. Luon mielikuvan, liian hyvä ja toiveita herättävä vaikutelma voi olla petollinen, ainakin itselle. Varsinkin, jos on haluja uskoa liian hyvään toisesta (puutteellinen oma elämä). Tilanneluku ongelma.
Virheellinen mielikuva voi aiheuttaa jälkeenpäin sen, että mielikuva muuttuu päinvastaiseksi, jos paljastuu toisesta asioita, jotka vähemmän mieleen. Erehtynyt joskus toisesta niin pahasti (traumatisoitunut nainen, ehkä?), että tuntemukset muuttuneet täysin päinvastaiseksi siitä, mitä ensivaikutelma synnytti.Eikö tämäkin selviäisi antamalla mahdollisuus tutustumiseen? Kysymällä häneltä asioita, mitkä mietityttävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämäkin selviäisi antamalla mahdollisuus tutustumiseen? Kysymällä häneltä asioita, mitkä mietityttävät?
Se juna meni jo hänen kohdalla. Erehdyin luulemaan hänestä liikoja, hän olikin paha ihminen ja (olettamus) pahaa itsekin kokenut elämässään, muuten ei olisi käyttäytynyt niin minua kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista lässyttää vielä ylihuomennakin näitä palstaäijän sönkötyksiä läpi järjestyksessä. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juna meni jo hänen kohdalla. Erehdyin luulemaan hänestä liikoja, hän olikin paha ihminen ja (olettamus) pahaa itsekin kokenut elämässään, muuten ei olisi käyttäytynyt niin minua kohtaan?
Millä tavalla oli paha?
Oletteko keskustelleet asiasta?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla oli paha?
Oletteko keskustelleet asiasta?
-sivustaMitähän se tuokaan sitten ns auttaa mumista tälle provoilevalle aloittajaäijälle, että oletteko keskustelleet asiasta? Aika patologista tekstiä jos ajatuksena on, että joku ihminen pitäisi erikseen vakuuttaa siitä ettei ole paha ihminen. Let it go groomer
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virheellinen mielikuva voi aiheuttaa jälkeenpäin sen, että mielikuva muuttuu päinvastaiseksi, jos paljastuu toisesta asioita, jotka vähemmän mieleen. Erehtynyt joskus toisesta niin pahasti (traumatisoitunut nainen, ehkä?), että tuntemukset muuttuneet täysin päinvastaiseksi siitä, mitä ensivaikutelma synnytti.Koetko kaikki naiset joiden kanssa sukset menee syystä tai toisesta ristiin traumatisoituneeksi, aloittajaäijä? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo aloittajaäijä. Toiset yrittää ujuttautua just tuollaisella aistillisuudella mm ns hipit ja new age papit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista lässyttää vielä ylihuomennakin näitä palstaäijän sönkötyksiä läpi järjestyksessä. T naiselta
Lopeta!
- Anonyymi
En ole puhunut hälle mitään, joten ei minulle.
- Anonyymi
Haluat siis tekoja ?
- Anonyymi
Haluan, että hän kertoo välittävänsä minusta ja haluaa olla yhteydessä kaikista esteistä huolimatta tai sitten hän voisi kieltää yhteydenpidon kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan, että hän kertoo välittävänsä minusta ja haluaa olla yhteydessä kaikista esteistä huolimatta tai sitten hän voisi kieltää yhteydenpidon kokonaan.
Tietysti välitän. Ei se voikaan olla toisin, mutta mitään ei tule muuttumaan niin kauan kun emme tutustu IRL.😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti välitän. Ei se voikaan olla toisin, mutta mitään ei tule muuttumaan niin kauan kun emme tutustu IRL.😔
Tutustuminen alkaa yhteisestä halusta tutustua ja siitä, että osoittaa välittävänsä. Kiinnostus toisen elämästä. Ei niin, että se on yksipuolista kyselyä. Kysymyksistä huomaa toisen kiinnostuksen ja vähitellen tunteista voidaan puhua avoimesti. Tässä iässä molempien tulee olla valmis kertomaan omat ajatukset.. rehellisesti ja avoimesti. Tunteeni olen kertonut, mutta olen alkanut niitä kieltämään, koska en ole saanut takaisin mitään. Jos, IRL ei tapahdu mitään, niin sulkeudun kuoreeni.
Vastaan, kuin hänelle. Miehelle, ketä rakastan ja tulen rakastamaan. (Aloittaja) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuminen alkaa yhteisestä halusta tutustua ja siitä, että osoittaa välittävänsä. Kiinnostus toisen elämästä. Ei niin, että se on yksipuolista kyselyä. Kysymyksistä huomaa toisen kiinnostuksen ja vähitellen tunteista voidaan puhua avoimesti. Tässä iässä molempien tulee olla valmis kertomaan omat ajatukset.. rehellisesti ja avoimesti. Tunteeni olen kertonut, mutta olen alkanut niitä kieltämään, koska en ole saanut takaisin mitään. Jos, IRL ei tapahdu mitään, niin sulkeudun kuoreeni.
Vastaan, kuin hänelle. Miehelle, ketä rakastan ja tulen rakastamaan. (Aloittaja)Sinun sekava sönkötys on aloittajasetä oikoluettavissa esim niin, että just ehkä sen yhden illan osaisit olla ja tapittaa silmiin kiinnostuneena, että minä kuuntelen puhumatta tärkeimmästä eli itsestäsi hela kvällen ns. Hymähdys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sekava sönkötys on aloittajasetä oikoluettavissa esim niin, että just ehkä sen yhden illan osaisit olla ja tapittaa silmiin kiinnostuneena, että minä kuuntelen puhumatta tärkeimmästä eli itsestäsi hela kvällen ns. Hymähdys.
Lopeta jo! En ole mikään setä ja jos itse olen kiinnostunut, niin voisin "tapittaa" silmiin vaikka täysin puhumattakin. Kuuntelisin mielelläni hänen elämäntarinaansa, mutta en todellakaan tuollaisen, joka täällä vääntää päivästä toiseen jotain setäjuttuja. Oletko katkera jostakin? Vai oletko ylläpitäjä, joka tuo " keskusteluun" maustetta mukaan.
- Anonyymi
Ottaisin loukkauksena, jos hän sanoisi että olen tuonut esiin jotain mikä ei ole niin. Elämä voi olla päällisin puolin hyvää, mutta pinnan alla aivan hirveää varsinkin henkisesti.. Mieti mitä kirjoitat sinun hänelle, jos et tiedä.
- Anonyymi
Kirjoitettun tekstin voi ymmärtää joskus eri tavalla, siksi puhuminen olisi parasta. Minulle tulee hänen teoistaan tunne, että hän välittää ja tuntee minua kohtaan kuitenkin jotain, vaikka hän sanoo toista. Se on vain minun tunteeni ja ehkä siksi, koska en ole lakannut rakastamasta häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitettun tekstin voi ymmärtää joskus eri tavalla, siksi puhuminen olisi parasta. Minulle tulee hänen teoistaan tunne, että hän välittää ja tuntee minua kohtaan kuitenkin jotain, vaikka hän sanoo toista. Se on vain minun tunteeni ja ehkä siksi, koska en ole lakannut rakastamasta häntä.
Todennäköisesti tunne on molemminpuolinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin, että hän kertoisi sen suoraan tai sitten kieltäytyisi kaikesta yhteydenpidosta. Kertoisi tämänkin suoraan. Omat tunteeni häntä kohtaan sekoittavat ajatukset. En tule pääsemään hänestä yli tällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valitettavasti ole 💔
- Anonyymi
Rakastan sinua tosi paljon 🕊️
- Anonyymi
Valitettavasti tämä ei mene täältä läpi mihinkään. Toivoisin, että näin olisi, mutta eipä taida olla.
- Anonyymi
Niin minäkin sinua sillä tavoin❤️
- Anonyymi
Ammattirikollinen
- Anonyymi
Miten nii?
- Anonyymi
Haluatko kertoa tästä hieman lisää, kuten tekonäppärä ja lipevä kyybeli kysyisi☺️
- Anonyymi
Miten niin olit? Eikö ole ennään?
- Anonyymi
"Olit" tarkoittaa aikaisempia vuosien takaisia tapahtumia. Edelleen on ja tulee aina olemaan, jos kohdataan. Rakkaus oli todellista silloin ja on nyt. Kirjoitan täällä vain siksi, koska tunteet eivät ole molemminpuolisia. Yhteys kyllä löytyy, mutta..
- Anonyymi
Turhaa oli viesti tänne laittaa. Vaikka rakastan. Odotan mies viestiä, mutta tuskin sitä on tulossa. Ehkä taas muutaman vuoden päästä. Olisit saanut minut, jos olisit halunnut.
- Anonyymi
Ikävä vain pahenee, kun tilanne on tämä. Joudun yksin viemään tunteitani pois. Keksimään taas keinon niiden vähentämiselle. En kestä tätä tuskaa ja halua olla lähellä, keskustella. Haluisin kertoa viesteissä tunteistani.. mutta se on turhaa. Yhteys vielä pelaa, mutta pakkohan se on sulkea.. lopullisesti omien tunteiden vuoksi. Jos olisi pienikin mahdollisuus siitä, että hän tuntisi jollakin tavalla samoin.. toivoisin hänen kertovan. Eikö ole kuitenkin niin.. jos hän ei kysele minun elämästäni mitään.. ei kiinnostustakaan ole. Rakastan, mutta anteeksi.. omien tunteiden vuoksi en usko pystyväni olemaan pelkkä kaveri.
Rakkaalle miehelle, särkyneeltä sydämeltä, viestiketjun aloittajalta.- Anonyymi
Onko narsistinen uuvatti, eli aloittajasetä välttämätöntä performoida itsellesi ja näille tätä nk naisen kiintymystä näin sentimentaaliseen tyyliin? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko narsistinen uuvatti, eli aloittajasetä välttämätöntä performoida itsellesi ja näille tätä nk naisen kiintymystä näin sentimentaaliseen tyyliin? T naiselta
En ole edelleenkään mikään setä ja et näillä kommenteilla saa rakkauttani häntä kohtaan vähentymään.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Milloin on rehvit?
- Anonyymi
Kysy tuota ihan muualla, kuin täällä.
- Anonyymi
Sangen tärkeä kysymys
- Anonyymi
Tuskin olin mikään rakkaus. Sen verran holtitonta menoa ettei siihen rakkautta mahdu.
- Anonyymi
Kyllä hän oli ja on edelleen.
- Anonyymi
Tuliko ero jostakin syystä?
- Anonyymi
Ei liity tähän eroa.
- Anonyymi
Lähes kaikilla on ollut joskus ero takanaan, sinä tähän välttämättä liity mitään takatukkien traumateoriaa. Metateksti erääseen varsin sentimentaalisen soopaan liittyen minkä kuulin.
- Anonyymi
Mieli teki erota sillä hetkellä.
- Anonyymi
On normaalia
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Mies manopuloi ja petti
- Anonyymi
Aamen. Ja hyvästi
- Anonyymi
Haluan hänet, en hyvästejä.
- Anonyymi
Millä kirjaimella etunimesi alkaa? Niin saan hyvästit perille.
- Anonyymi
Miksette te viesti somessa, jos etsitte jotain tiettyä ihmisistä ja haluatte viestin hänelle? Tai haluatte, että joku tunnistaa, kuka kirjoittaa?
- Anonyymi
Miksi sinulla on pakkomielle näihin palstaäijän teennäisiin sanoihin itseltä itselleen itsetuntoaan nostaakseen?
- Anonyymi
Hieno kirjoitus..Arvostan ! kirjoitettu Rakkaudella !
- Anonyymi
Kiitos! Kirjoitan vain rakkaudella ja rakkaudesta häneen. Sekä ikävästä, mitä koen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Kirjoitan vain rakkaudella ja rakkaudesta häneen. Sekä ikävästä, mitä koen.
Kenelle sinä kirjoitat näin kauniisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä kirjoitat näin kauniisti?
Miehelle, kenen kanssa olen saanut lähiaikoina keskustella. Nämä keskustelut ovat herättäneet uudelleen piilottamani tunteet. En voi tunteilleni mitään. Tunteistakin hieman keskustelimme, mutta ehkä en ollut tarpeeksi avoin. En kertonut rakastavani häntä edelleen. Ehkä kiertelin ja kaartelin, kun tiesin, minkä vastauksen saan. Pelkään satuttavani itseni. Tilanne on mahdoton, ei toista voi pakottaa tuntemaan samoin. Tässä on kestänyt vain niin pitkään, että mietin..
Uskon kuitenkin hänen sanansa ja se tässä hajoittaa. Rakastan häntä ja tulen rakastamaan, vaikka omat tekonikaan eivät välttämättä sitä ole osoittaneet täydellisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle, kenen kanssa olen saanut lähiaikoina keskustella. Nämä keskustelut ovat herättäneet uudelleen piilottamani tunteet. En voi tunteilleni mitään. Tunteistakin hieman keskustelimme, mutta ehkä en ollut tarpeeksi avoin. En kertonut rakastavani häntä edelleen. Ehkä kiertelin ja kaartelin, kun tiesin, minkä vastauksen saan. Pelkään satuttavani itseni. Tilanne on mahdoton, ei toista voi pakottaa tuntemaan samoin. Tässä on kestänyt vain niin pitkään, että mietin..
Uskon kuitenkin hänen sanansa ja se tässä hajoittaa. Rakastan häntä ja tulen rakastamaan, vaikka omat tekonikaan eivät välttämättä sitä ole osoittaneet täydellisesti.Olisin voinut kirjoittaa lähes samanlaisen kirjoituksen naiselle. Meidän keskusteluista on toki jo hetki aikaa. Toivon että asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin voinut kirjoittaa lähes samanlaisen kirjoituksen naiselle. Meidän keskusteluista on toki jo hetki aikaa. Toivon että asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.
Toivon samoin sinulle! Kannustan ottamaan yhteyttä ja kertomaan aidosti tunteesi. Me naisetkaan emme ole ajatustenlukijoita.. emmekä ymmärrä myöskään mitään kiertoilmaisuja. Päätätte sitten yhdessä, miten jatkatte.
Itselleni päätös ja yhteydenpidon lopettaminen tuo järjettömän ikävän ja tuskan.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu mutta puheväli vain puuttuu ihmisiltä,mikä on joskus vaikeaa.Aloita sinä !
- Anonyymi
Olen jo puhunut 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo puhunut 💔
Jag har talat :-D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2264934Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki563332Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma362985PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842963Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne612842Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902675Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142391Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032217- 1501568
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91260