Suuseksi ja ikä

Anonyymi-ap

Tuollainen 16 - 20 v. tyttö ottaa taitavasti suihin, osaa homman mallikkaasti. Siinä ei kauaa sukat kulu, kun spermat on nielaistu. Juttu sujuu ja ilman sen kummmepia löpinöitä. 40 - 55 v. naiset ovat tuossa suhteessa onnettominta ikäluokkaa, vaikka muuten vielä aivan pantavia.

16

925

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskallan olla eri mieltä. Vanhempi ja kokeneempi nainen hoitaa asian paremmin.

• Anonyymi

Niin tekee ja paljon väljempi toosa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tekee ja paljon väljempi toosa.

Siltähän se pienimunaisesta saattaa tuntua :D oma vaimo on puskenut useamman lapsen pihalle ja ainavain toosa puristaa kullin vartta siihen malliin että mälli lentää ilman vaikeuksia.
        Mutta en kyllä ookkaan mikään minimuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltähän se pienimunaisesta saattaa tuntua :D oma vaimo on puskenut useamman lapsen pihalle ja ainavain toosa puristaa kullin vartta siihen malliin että mälli lentää ilman vaikeuksia.
        Mutta en kyllä ookkaan mikään minimuna.

Eunukin löpinöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eunukin löpinöitä

No mitäs löpisit. Menikö minulta jotain ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs löpisit. Menikö minulta jotain ohi.

Sää mää ja bää löpisee buaahaa

• Anonyymi

Olishan se mielenkiintoista kokea miten joku 16v kiimapillu imisi loppuunasti🥰
      Ehkä ei jäisi pelkkiin imuihin...
      M43 Satakunta

• Anonyymi

Ne kokemukset sinun olisi kannattanut hankkia 25 vuotta sitten.

• Anonyymi

Kyllähän nuori nainen imee hienosti. Tosin yli 50v nainen osaa kaikki temput ja ei turhaan ujostele. Parasta kyytiä olen saanut 55v naiselta hän osasi kaikki temput ja eipä siinä juuri tarvinnut itse tehdä mitään. Aikansa raivosi päällä ja loppujen lopuksi otti spermat syvälle suuhun. M32v

• Anonyymi

Ja sekin oli spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi

Aikoinaan tyttöystäväni oli kuusitoista kun aloitimme yhteisen seksielämän.
      Sain päättää millä tavalla hän imi ja nuoli, hän teki kaikkea mitä käskin.
      Kerran kesällä otti suihin yleisellä laiturilla ja lopulta menimme pukukoppiin rakastelemaan.
      Tosin hän myös rakasti saada suuseksiä ja joskus jouduin parikin tuntia nuolemaan häntä.

• Anonyymi

Samanlainen alku oli minun ja vaimoni parisuhteella. Hän oli viidentoista ja itse yhdeksäntoista. Yhdessä opeteltiin suuseksiä ahkerasti ja kivaahan se oli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen alku oli minun ja vaimoni parisuhteella. Hän oli viidentoista ja itse yhdeksäntoista. Yhdessä opeteltiin suuseksiä ahkerasti ja kivaahan se oli...

Lisää speden sekoiluja buaahaa

• Olen aina nauttinut suunnattomasti suuseksistä. Haaveilen päivittäin, että saisin nuolla nuoren naisen pillua ja että hän ottaisi minulta suihin.

• Anonyymi

Nuole sitä äitis aasin persettä urpo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      162
      2559
    2. 80
      1097
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      1007
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      75
      829
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      82
      684
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      100
      599
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36