Ratinan urheilukisat ovat hieno juttu omalle porukalle.

Anonyymi-ap

Kaikkia eivät kaikki asiat kiinnosta. Urheilijoilla on jo paljon ihailijoita. Ei ketään voi väkisin katsomoihin pakottaa. Sama muissakin yleisötapahtumissa.
Verovaroja tulisi laittaa asioihin jotka hyödyttää jokaista.
Nyt on juuri otettu katuturvallisuus esille.
Hyvä asia vaikka Tampere ei ole turvattomin kaikille. Olen kävellyt Hämeenkatua vaikka kuinka monta kertaa eikä kukaan ole häirinnyt minua ollenkaan. Olen kuitenkin nähnyt kun joku pariskunta riiteli ja mies oli uhkaava. Nainen oli vakavana. Toivon pariskunnalle eroa ja turvakotien siirtoa.

Mutta jokaista hyödyttäisi vaarallisten risteysten turvallisemmaksi tekeminen.

Aamuyö on Tampereen vaarallisin aika. Jos sinne poliisi saisi jonkun partion. Moni pelkää mennä töihin yöksi.

Muutama tervehenkinen poliisipartio Ratinan ostoskeskuksen lähelle, torille yms.

Poliisiauto joka ajaa ohi saattaa pelastaa jonkun hengen. Ei joku käsitä sitä. Poliisi voi olla toope, mutta se auto aiheuttaa paon joillekin.

Tämä on minun mielipiteeni...

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Urheilijat saavat jo ihailua, ei sinne tarvita verovarojen avulla katsojia.

• Anonyymi

Aloitus koski varmaan Ratinan kauppakesnjksen aluetta mutta yleisurheilun alle 20-vuotiaiden EM-kilpailujen päätöspäivänä Ratinan stadionilla todistettiin häiritsevää näkyä, kun Israelin 4 x 100 metrin viestijoukkueeseen kuulunut Ido Peretz näytti tekevän kurkunleikkauseleen esittelynsä aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus koski varmaan Ratinan kauppakesnjksen aluetta mutta yleisurheilun alle 20-vuotiaiden EM-kilpailujen päätöspäivänä Ratinan stadionilla todistettiin häiritsevää näkyä, kun Israelin 4 x 100 metrin viestijoukkueeseen kuulunut Ido Peretz näytti tekevän kurkunleikkauseleen esittelynsä aikana.

Aha

• Anonyymi

Ei häiritse yhtään jonkun urheilijan omat jutut.
      En ole seuraaja. Urheilijat ovat kauniita usein. Kaikki saavat varmaan ihastelua.

• Anonyymi

Tampereen keskusta on oikeasti ihan ok.
        Joidenkin sairaiden parisuhdepällien takia meni rauhallisen kaupungin keskustan maine!!
        Yksi Ratinan lähellä oleva puukotus, muualla niitä on paljon. Ei Tampere ole kaupungeista rauhattomin. Jonkun oarisuhdehelvetgi siirtyi kaupungin rauhattomuudeksi?

Kyllä minuakin olisi pitänyt jo joku häiritä Hämeenkadulla jos se olisi se vaarallinen!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen keskusta on oikeasti ihan ok.
        Joidenkin sairaiden parisuhdepällien takia meni rauhallisen kaupungin keskustan maine!!
        Yksi Ratinan lähellä oleva puukotus, muualla niitä on paljon. Ei Tampere ole kaupungeista rauhattomin. Jonkun oarisuhdehelvetgi siirtyi kaupungin rauhattomuudeksi?

Kyllä minuakin olisi pitänyt jo joku häiritä Hämeenkadulla jos se olisi se vaarallinen!!!!

PARISUHDESAIRAAT siirrättivät omat kipeytensä muille!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PARISUHDESAIRAAT siirrättivät omat kipeytensä muille!?

Oli se ihan ok, että Sokos tuli viihtyisäksi, mutta kukaan juoppo ei koskaan häirinnyt minua. Muualla on enemmän häiriköitä jotka takertuvat ohikulkijoihin!
        En juoppojen ystäväksi ala, mutta kyllä Tampereella on erilaista kuin muualla.
        Nyt Tampere on leikisti se vaikein, haha hah!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2026
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1310
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1261
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      335
      1013
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      78
      891
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      848
    9. 121
      767
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      756
    Aihe