Mitä ootta mieltä sukuseuroista ja sukurutsaisesta perimästä?
Elokuun pähkinä
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulaiset kokoontuu yhteen juopottelemaan.
- Anonyymi
Persut valehtelevat mm. Oulaskankaasta eikä muukaan toiminta taida olla rehellistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut valehtelevat mm. Oulaskankaasta eikä muukaan toiminta taida olla rehellistä?
Nuorisosäätiö ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisosäätiö ????
Pahimmasta päästä, sinne meni rahat, sinne asumukset joillekin nousee uudet tönöt siinä sivussa.
Meillä tämä oligarkkius hieman miedommalla maulla.
- Anonyymi
Sukuseurat on jees; kätevää sumplia omia verisukulaisia kaupungin paalupaikoille, pysyy valta paremmn omissa käsissä
- Anonyymi
Ja tyhjäntekijäksi kaupungin tai hankehommiin
- Anonyymi
Versio jenkkien, "kukukuksklaanista" lakanat päässä, pirun sarvet atraimena.
Onpa herransanaa ulos laulavana.
Siten se on nähtynä. - Anonyymi
Mikkelissä kokoomus, keskusta ja vihreät ajoi suomalaiset pois omista kodeissa, tehtiin maahanmuuttajille tilaa.
Valtio maksaa ,siis veronmaksajat että kannattaa suomalaiset laittaa tien päälle.
Asunnoissa remontit tehdään verorahoilla, että tähän on menty.
Kulttuuri rikastuu suomalaisten kustannuksella. - Anonyymi
Kuka muistaa paloauto varkauden? Ne oli aikoja ne!!!
- Anonyymi
Sukujen hallitsemassa kunnassa nepotismi ja eritasoisia , sommitellaan pöydän alta järjestelyt omille, sekä sukuun kuuluville on kalliisti vaiettu todellisuus.
Maalla , maanalla, metsässä, heivataan ohi muiden työtilaisuuksia yhtiöissä ja halinnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991