pissa housuihin

heppatyttönen

Tykkään aina silloin tällöin talleilla käydessä pissiä housuun. Käytän yleensä tummansinisiä ratsastushousuja, joissa "vahinko" ei kovin hyvin näy. On aika jännä tunne, kun pissa valuu housuja pitkin saappaisiin asti ja villasukatkin kastuu. Siinä sitä sitten vaan saappaat litisten käyskennellään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ;)

201

46790

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luukas the heppa

      missä päin maalimaa asustelet?

      • Anonyymi

        Oullu


    • sanna

      Alkuperäisen viestin aitouden kyllä laitan kyseenalaiseksi.
      Myönnän päästäneeni ratsastustunnilla pissaa
      housuuni, mutta se tuntui nololta vaikka oloni
      kyllä helpottui. Ratsastushousuistani sitä ei
      huomannut, mutta jos asia minua kiihoittaisi
      kastelisin housuni mieluiten muussa tilanteessa.

    • mkkkv

      vihdoinkin opetella ridaamaan?
      PS Mitenkäs sadesäällä? käytätkö kuriksia, joihin vois laskea ihan vapaasti...

    • heppa*tyttö

      Kokeile ens kerralla vaippaa. Se hieroo ridatessa klittaakin kivasti. :)

      • mkkkv

        sä käytät siis itse vaippaa ridatessa?????????


      • tena poika

        itse en ratsasta mutta vaipat ovat ahkerassa käytössä, käyttäisin lultavasti enemmänkin vaipaa mutta en uskalla olla kauheasti vaipoissa yleisillä paikoilla :(


      • Anonyymi
        mkkkv kirjoitti:

        sä käytät siis itse vaippaa ridatessa?????????

        tykkään pissata housuni seison paikalla annan pissan tulla on märkä olo
        pissa on lemmen juomaa juon pissaani litran vaipasta
        jumppelo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tykkään pissata housuni seison paikalla annan pissan tulla on märkä olo
        pissa on lemmen juomaa juon pissaani litran vaipasta
        jumppelo

        Sainkin juoda


    • heppanainen32v

      Minulla on tapanani pissata ratsastuhousuihin talleilla, mulla on mustat ratsastus housut joista ei huomaa märkyyttä.
      Kerran halusin kokeilla millaista olisi istua hevosen selässä kakat housussa, ja se ei ollut oikein mukava kun kakka levisi ympäri pyllyä.
      Onko kukaan tyttö tai nainen pissinyt housuun talleilla?

      • heppaope33

        Itse toimin ratsastuksen opettajana ja olen kerran pissinyt housuun kesken tunnin.
        Vaikka sitä ei huomattu, mutta ei ollut mukava vetää tunti loppuun märissä ratsastushousuissa.


      • asta45

        Olen pissannut housuun kesken tunnin onneksi oli mustat ratsastus housut joista ei märkyys näkynyt.
        Kerran kakkasin ratsastus housuihin ratsastaessani oli jännä istua hevosen selässä kakka pöksyissä.


      • ddd22
        asta45 kirjoitti:

        Olen pissannut housuun kesken tunnin onneksi oli mustat ratsastus housut joista ei märkyys näkynyt.
        Kerran kakkasin ratsastus housuihin ratsastaessani oli jännä istua hevosen selässä kakka pöksyissä.

        Miltä se tuntui? Oliko kiihottavaa? vai tuliko jotain mielihyvää, jännitystä siitä huomaako joku? mitä se joku aattelee asiasta? Olen kiinnostunnut asiasta...


      • 33d
        asta45 kirjoitti:

        Olen pissannut housuun kesken tunnin onneksi oli mustat ratsastus housut joista ei märkyys näkynyt.
        Kerran kakkasin ratsastus housuihin ratsastaessani oli jännä istua hevosen selässä kakka pöksyissä.

        Oliko se mikava tunne?


      • Anonyymi
        ddd22 kirjoitti:

        Miltä se tuntui? Oliko kiihottavaa? vai tuliko jotain mielihyvää, jännitystä siitä huomaako joku? mitä se joku aattelee asiasta? Olen kiinnostunnut asiasta...

        tuntuin ihan kivalta olla kakka pöksyissä ja kun oli sellaiset joustavat alkkarit polymidia ja elastaania kun ihan käytän muutenkin housuliivi malleja ja napoita alusasuja kun lirahtaa pikkuisen ja vaihdan useasti ja teen pikkuhousupyykkiä


      • Anonyymi

        olen kakannut talleilla ratsastushousuihin kun se kiihoittikin ja pidän usein tukevia alusasuja ja vaihdan niitä ihan päivittäin ridin lady


    • innostuvani asiasta

      jo aiemmin mutta tajunnan räjäytti kuutamolla ohjelma jossa r&b jonna (popstarohjelmasta) kertoi ilosaarirockista tullessa pissanneensa housunsa pyöräkellarissa boyfrendin edessä. Wau... oisinpa ollut sen poikakaverin asemassa sillon.

      Livenä en moista oo nähnyt (nuoren naisen housuunlaskemista) mutta vähän vastaava juttu tapahtu nyt bussissa kun parikymppiset tytöt tuli paikallisdösässa eteeni ja toinen mainitsi kuinka oli ollu liki laskee housuun äsken kun oli tullut pitkän matkan opiskelupaikkakunnalta siihen keskustaan bussissa ja juuri ehti vessaan. Se toinen oikein innostui ja alkoi sit kertoo omaa tarinaa mitenkään hämääntymättä ympärillä istuvista. Se selitti kuinka se oli just tänä kesänä kavereiden kanssa konsertista tullessa ollu pitkässä taksijonossa elämänsä kauheimmassa hädässä ja käyttäen juuri sanontaa " ...yhtäkkiä sitä vaan tuli varmaan neljä minuuttia, nää samat housut jalassa, ne oli niin märät ettei paljon kuivaa paikka jääny ... " Kuvittelin sen kohtuu hyväpeppusen blondin niissä vaaleen beigeissä "pilleissä" tummuvissa elastaanipöksyissä, eikä se mielikuva ihan äkkiä päästä häipynytkää... huhhuh... muilla vastaavia?

      • vaan

        seksikumppanin edessä housuun pissaaminen on älyttömän kiihottava esileikki, pelkät alkkarit jalassa ei tuu paljon pyykkiäkään. Toisinaan tullu harrastettua ja aina toimii!


    • Talliope

      Olen usein pissannut housuihin tunteja pitäessäni. Varsinkin kesällä aikataulu on tiukka, uusia ryhmiä tulee eikä välissä aina ehdi käydä vessassa. Helpompi on vain päästää housuihin, ei sitä ulkopuolinen huomaa jos housut on oikean väriset. Kieltämättä asia tuntuu aika hassulta ja olo märissä housuissa vähän pervolta, ehkä jotenkin jännältäkin. Kesäaikaan housut kaiken lisäksi kuivuu yleensä nopeasti eikä kotiin lähtiessä välttämättä enää itsekään huomaa mitään. No ehkä pienen pistävän hajun, mutta talleilla tuoksuu aina muutenkin luonnolle.

    • jaana-

      Itekkin ratsastaessa usein vaan pissin housuun. Ei se oo mun mielestä mitenkään epämukavaa ratsastaa märissä housuissa. Se on vaan helpompaa päästää pissit housuun kun lähteä johonkin kyykkäilemään.

      Kakatkin on pari kertaa tullut ratsastaessa housuun, kun ei oo vaan pystynyt pidätteleen ja päättänyt että päästää housuun eikä viiti nousta pois hevosen selästä. Kyllä siihenkin aika nopeesti sitten tottuu että kakka housussa ollaan hevosen selässä.

      • assi40

        Näkikö sinua kukaan kun olit kakannut tai pissannut housuun.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Näkikö sinua kukaan kun olit kakannut tai pissannut housuun.

        Kyllä ihmiset näki mut pisut tai kakat housussa. En sitten tiedä tajusko kukaan.

        Housuihin pissin kyllä aika usein, mutta tummista housuista ei huomaa että ne on märät. Kyllä oon pissinyt ratsastushousuihin muiden lähellä, eikä kukaan oo ikinä sanonut mitään.

        Kakat housussa olen ratsastanut vain yksin. Tallilla tosin on ollut muitakin sillon kun oon ollut kakat housussa. Ei ainakaan kukaan tullut sanomaan mitään, en tiedä miten hyvin näkyi.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kyllä ihmiset näki mut pisut tai kakat housussa. En sitten tiedä tajusko kukaan.

        Housuihin pissin kyllä aika usein, mutta tummista housuista ei huomaa että ne on märät. Kyllä oon pissinyt ratsastushousuihin muiden lähellä, eikä kukaan oo ikinä sanonut mitään.

        Kakat housussa olen ratsastanut vain yksin. Tallilla tosin on ollut muitakin sillon kun oon ollut kakat housussa. Ei ainakaan kukaan tullut sanomaan mitään, en tiedä miten hyvin näkyi.

        Kuinka kauan olet ollut kakat housussa.
        Itse olin tänään ratsastamassa ja laskin pissat ja kakat housuun ratsastin yksin noin tunnin tarpeet housussa.
        Pissaan housuun aika useasti.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kuinka kauan olet ollut kakat housussa.
        Itse olin tänään ratsastamassa ja laskin pissat ja kakat housuun ratsastin yksin noin tunnin tarpeet housussa.
        Pissaan housuun aika useasti.

        Pisimmillään oon tainnut isot kakat housussa olla reilut kaksi tuntia.

        assi miten sitten siivosit kakat ja mitä sulla oli ratsastushousujen alla?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Pisimmillään oon tainnut isot kakat housussa olla reilut kaksi tuntia.

        assi miten sitten siivosit kakat ja mitä sulla oli ratsastushousujen alla?

        Kotona suihkulla asun tallien lähellä.
        Miten itse siivosit housusi oliko sinulla pitkä kotimatka.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kotona suihkulla asun tallien lähellä.
        Miten itse siivosit housusi oliko sinulla pitkä kotimatka.

        Kotiin mulla on reilu 10 km matka jonka useimmiten meen bussilla. Tallin vessassa paperilla pyyhin suurimmat kakat pois pepusta. Vaihdoin sitten pikkuhousut ja laitoin päälle jotkut toiset housut. Ratsastushousut ja pikkuhousut laitoin muovipussiin. Bussimatkalla sitten vaan mahdollisimman kauas muista ihmisistä. Hajua oli jäänyt jonkin verran, ja kyllä ne toisetkin housut siinä istuessa likaantu. Kotona sitten menin suihkuun ja pesin molemmat housut.

        Jos on pelkät pisut housussa niin en usein vaihda housuja kun vasta kotona.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kotiin mulla on reilu 10 km matka jonka useimmiten meen bussilla. Tallin vessassa paperilla pyyhin suurimmat kakat pois pepusta. Vaihdoin sitten pikkuhousut ja laitoin päälle jotkut toiset housut. Ratsastushousut ja pikkuhousut laitoin muovipussiin. Bussimatkalla sitten vaan mahdollisimman kauas muista ihmisistä. Hajua oli jäänyt jonkin verran, ja kyllä ne toisetkin housut siinä istuessa likaantu. Kotona sitten menin suihkuun ja pesin molemmat housut.

        Jos on pelkät pisut housussa niin en usein vaihda housuja kun vasta kotona.

        Oletko joutunut tunnustamaan kellekkään että olet kakannut tai pissinyt housuun.


      • heppaope33
        jaana- kirjoitti:

        Pisimmillään oon tainnut isot kakat housussa olla reilut kaksi tuntia.

        assi miten sitten siivosit kakat ja mitä sulla oli ratsastushousujen alla?

        Jos olit kaksi tuntia kakat housuissa kyllä sen varmastikin huomattiin.
        Olen kakannut housuun viisi kertaa talleilla, ja tyttäreni huomasi kerran olin kakannut housuihin, ja hän kysyi minulta äiti kakkasit sä housuun eikä muuta kuin myöntää.
        Samalla kerralla kun lähdimme talleita sinne tuli rouva joka huomasi minun kakanneen housuun.


      • veiteri
        heppaope33 kirjoitti:

        Jos olit kaksi tuntia kakat housuissa kyllä sen varmastikin huomattiin.
        Olen kakannut housuun viisi kertaa talleilla, ja tyttäreni huomasi kerran olin kakannut housuihin, ja hän kysyi minulta äiti kakkasit sä housuun eikä muuta kuin myöntää.
        Samalla kerralla kun lähdimme talleita sinne tuli rouva joka huomasi minun kakanneen housuun.

        Kiihoituit seksuaalisesti tehdessäsi tarpeesi housuihisi?
        Pidätkö ratsastushousuja seksikkäinä?
        Minä miehenä kyllä haluan ratsastushousuissa kulkevaa naista kovastikin, en ole vain ajatellut että heillä on ,,skat housuissa.

        Analysoitko hajuja? muistellen mitä tuli syötyä?
        Eikö satula vahingoitu pissaamisesta?

        Haluaisitko joskus kylmään pimpsaasi kuumaa kalua?
        Ulkona, hevonen odottelisi sen aikaa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oletko joutunut tunnustamaan kellekkään että olet kakannut tai pissinyt housuun.

        Kerran mulla oli hiukan vaaleemmat ratsastushousut päällä. Olin kaverin kanssa kahdestaan ratsastamassa. Mulla sitten oli siinä kiva pisuhätä. En kehdannut mennä mihinkään tien sivuun. Päätin sitten pissiä housuun ja toivoin ettei kaveri huomaa. Talleilla sitten kun noustiin hevosten selästä se näki et mun housut oli märät. Kysyi multa "ootko sä pissinyt housuus?". Mä sit sanoin jotain "joo kun en pystyny pidätteleen". Se vaan vastas ok eikä puhunu siit sen enempää.

        Sillon kun olin isot kakat housussa yli kaksi tuntia niin olin yksin ratsastamassa metsässä, jossa ei muita ollut. Eikä sitä nää jos on hevosen selässä. Tallilla vaan välttelin muita ihmisiä aika onnistuneesti.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran mulla oli hiukan vaaleemmat ratsastushousut päällä. Olin kaverin kanssa kahdestaan ratsastamassa. Mulla sitten oli siinä kiva pisuhätä. En kehdannut mennä mihinkään tien sivuun. Päätin sitten pissiä housuun ja toivoin ettei kaveri huomaa. Talleilla sitten kun noustiin hevosten selästä se näki et mun housut oli märät. Kysyi multa "ootko sä pissinyt housuus?". Mä sit sanoin jotain "joo kun en pystyny pidätteleen". Se vaan vastas ok eikä puhunu siit sen enempää.

        Sillon kun olin isot kakat housussa yli kaksi tuntia niin olin yksin ratsastamassa metsässä, jossa ei muita ollut. Eikä sitä nää jos on hevosen selässä. Tallilla vaan välttelin muita ihmisiä aika onnistuneesti.

        Milloinka olet ollut viimeksi pissat tia kakat housussa?


      • Utelias!
        jaana- kirjoitti:

        Kerran mulla oli hiukan vaaleemmat ratsastushousut päällä. Olin kaverin kanssa kahdestaan ratsastamassa. Mulla sitten oli siinä kiva pisuhätä. En kehdannut mennä mihinkään tien sivuun. Päätin sitten pissiä housuun ja toivoin ettei kaveri huomaa. Talleilla sitten kun noustiin hevosten selästä se näki et mun housut oli märät. Kysyi multa "ootko sä pissinyt housuus?". Mä sit sanoin jotain "joo kun en pystyny pidätteleen". Se vaan vastas ok eikä puhunu siit sen enempää.

        Sillon kun olin isot kakat housussa yli kaksi tuntia niin olin yksin ratsastamassa metsässä, jossa ei muita ollut. Eikä sitä nää jos on hevosen selässä. Tallilla vaan välttelin muita ihmisiä aika onnistuneesti.

        Millaset kengät teillä on ollu jalassa kun olette pissinyt housuun ratsastaessa??
        Ja onko myös kengät kastunut pissasta? Kovasti kiinnostaisi tietää!!


      • jaana-
        Utelias! kirjoitti:

        Millaset kengät teillä on ollu jalassa kun olette pissinyt housuun ratsastaessa??
        Ja onko myös kengät kastunut pissasta? Kovasti kiinnostaisi tietää!!

        Mulla on ollut jalassa nahkaset ratsastuskengät. Se että kastuuko kengät riippuu siitä kuinka paljon pissii ja päästääkö kaiken kerralla. Joskus se pisu valuu kenkiin asti, joskus kengät pysyy kuivina.

        Viimeksi olin pisut housussa viime viikon maanantaina. Olin juonut aika paljon ja ratsastaessa rupes pissittään. Mul oli tummat ratsastushousut jalassa. Aattelin et on mukavampi vaan päästää housuun kuin pidätellä. Siinä ratsastaessa sitten vaan pissin housuun. Oli jo aika kova hätä kun päästin, niin se pisu valui sitten kenkiin asti. Menin sitten noissa märissä housuissa bussilla kotiin.

        Isot kakat housussa olin viimeks joskus kesäkuun lopulla. Olin melkeen koko päivän ratsastamassa, joten sillon tuli myös pissittyä housuun. Ei ollut muita ratsastajia niin kun tuli kakkahätä niin kakkasin vaan housuun. Olin sitten kakat housussa muistaakseni reilun tunnin. Tallilla olin sitten pukuhuonetiloissa yksin. Riisuin sit vaatteet ja olihan ne aika likaset. Ratsastushousut ja pikkuhousut oli ihan pisussa. Lisäksi kakat oli siellä pepun alla levinnyt ulos pikkuhousuista ja sotkenut housut, niin että näkyi ruskea jälki. Laitoin likaset vaatteet muovipussiin. Menin vessaan ja pesin pepusta pahimmat kakat pois ja laitoin toiset vaatteet päälle.

        Pienemmät kakat mul oli housuissa joskus puoltoist kuukautta sitten. Oltiin kavereiden kanssa harjottelemassa. Mul oli siinä pieni kakkahätä, mutttei kova enkä kehdannut housuun päästää kun kavereita oli. Jossain kohtaa kun lihakset jännitty niin pääs kuitenkin karkaamaan vähän housuun, ehkä joku golfpallon kokonen kakka. Enempää ei sillä kerral päässy. Lähin sitten kotiin ratsastushousuissa pienet kakat housussa.

        Mitä te muut ratsastajat joil on joskus tullut housuun pidätte ratsastushousujen alla? Ja onko jollain teistä tullut pisut tai kakat housuun jossain kisoissa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Mulla on ollut jalassa nahkaset ratsastuskengät. Se että kastuuko kengät riippuu siitä kuinka paljon pissii ja päästääkö kaiken kerralla. Joskus se pisu valuu kenkiin asti, joskus kengät pysyy kuivina.

        Viimeksi olin pisut housussa viime viikon maanantaina. Olin juonut aika paljon ja ratsastaessa rupes pissittään. Mul oli tummat ratsastushousut jalassa. Aattelin et on mukavampi vaan päästää housuun kuin pidätellä. Siinä ratsastaessa sitten vaan pissin housuun. Oli jo aika kova hätä kun päästin, niin se pisu valui sitten kenkiin asti. Menin sitten noissa märissä housuissa bussilla kotiin.

        Isot kakat housussa olin viimeks joskus kesäkuun lopulla. Olin melkeen koko päivän ratsastamassa, joten sillon tuli myös pissittyä housuun. Ei ollut muita ratsastajia niin kun tuli kakkahätä niin kakkasin vaan housuun. Olin sitten kakat housussa muistaakseni reilun tunnin. Tallilla olin sitten pukuhuonetiloissa yksin. Riisuin sit vaatteet ja olihan ne aika likaset. Ratsastushousut ja pikkuhousut oli ihan pisussa. Lisäksi kakat oli siellä pepun alla levinnyt ulos pikkuhousuista ja sotkenut housut, niin että näkyi ruskea jälki. Laitoin likaset vaatteet muovipussiin. Menin vessaan ja pesin pepusta pahimmat kakat pois ja laitoin toiset vaatteet päälle.

        Pienemmät kakat mul oli housuissa joskus puoltoist kuukautta sitten. Oltiin kavereiden kanssa harjottelemassa. Mul oli siinä pieni kakkahätä, mutttei kova enkä kehdannut housuun päästää kun kavereita oli. Jossain kohtaa kun lihakset jännitty niin pääs kuitenkin karkaamaan vähän housuun, ehkä joku golfpallon kokonen kakka. Enempää ei sillä kerral päässy. Lähin sitten kotiin ratsastushousuissa pienet kakat housussa.

        Mitä te muut ratsastajat joil on joskus tullut housuun pidätte ratsastushousujen alla? Ja onko jollain teistä tullut pisut tai kakat housuun jossain kisoissa?

        Päästin kerran vahingossa kakat housuun kisoissa, mutta läkisin heti vessaan tuskin sitä kukaan huomasi.
        Oletko itse pissinnyt tai kakannut missään kisoissa housuun, ja huomasiko sitä kukaan.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Päästin kerran vahingossa kakat housuun kisoissa, mutta läkisin heti vessaan tuskin sitä kukaan huomasi.
        Oletko itse pissinnyt tai kakannut missään kisoissa housuun, ja huomasiko sitä kukaan.

        Kisoissa en oo ikinä kakannut housuun, mut pissinyt kyllä oon.

        Kun pissit tai kakkaat housuun niin minkä takia yleensä teet? Et kehtaa muiden edessä pissiä/kakata, vai kun on helpompaa vaan päästää housuun, vai tuleeko vahingossa kun ei pysty pidätteleen? Ja millasii alusvaatteita käytät ratsastaessa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kisoissa en oo ikinä kakannut housuun, mut pissinyt kyllä oon.

        Kun pissit tai kakkaat housuun niin minkä takia yleensä teet? Et kehtaa muiden edessä pissiä/kakata, vai kun on helpompaa vaan päästää housuun, vai tuleeko vahingossa kun ei pysty pidätteleen? Ja millasii alusvaatteita käytät ratsastaessa?

        Pissat lirahtaa vahingossa housuun, ja kakalle en kehtaa mennä kun on toisia lähellä.Yleensä käytän maxi alkkareita, ja viileällä ilmalla sukkiksia. Useinmiten helpompa laskea housuun kun ujo luonne.
        Miksi pissaat tai kakkaat housuun, ja miltä sinusta tuntuu kävellä kun on kakat pisut pöksyissä.
        Minkälaisia alusvaatteita sinä käytät ratsastaessa?
        Oletko nähnyt että joku ratsastaja olisi kakannut tai pissinyt housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kisoissa en oo ikinä kakannut housuun, mut pissinyt kyllä oon.

        Kun pissit tai kakkaat housuun niin minkä takia yleensä teet? Et kehtaa muiden edessä pissiä/kakata, vai kun on helpompaa vaan päästää housuun, vai tuleeko vahingossa kun ei pysty pidätteleen? Ja millasii alusvaatteita käytät ratsastaessa?

        Huomattiinko sitä kun olit pisut housuissa kisoissa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Pissat lirahtaa vahingossa housuun, ja kakalle en kehtaa mennä kun on toisia lähellä.Yleensä käytän maxi alkkareita, ja viileällä ilmalla sukkiksia. Useinmiten helpompa laskea housuun kun ujo luonne.
        Miksi pissaat tai kakkaat housuun, ja miltä sinusta tuntuu kävellä kun on kakat pisut pöksyissä.
        Minkälaisia alusvaatteita sinä käytät ratsastaessa?
        Oletko nähnyt että joku ratsastaja olisi kakannut tai pissinyt housuun?

        Ratsastushousuihin pissin aina tahallaan, kun on vaan helpompaa kuin nousta hevosen selästä laskea housut ja mennä kyykkyyn. Housuun kakkaan samoista syistä, mutta jos on kavereiden kanssa niin en tee housuun vaan meen johonkin sivummalle kakalle.

        Pisut housussa kävely ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Kakka housussa kävely riippu kuinka iso kakka on. Kakat housussa kävely on hiukan erikoista mutta siihen sit tottuu hetken kuluttua. Usein kakat on levinnyt ympäri peppua niin tuntuu koko alueella. Joskus kakat kans lähtee putoomaan alas, muttei kovin nopeesti kun on kireet ratsastushousut.

        Muistaakseni en oo ikinä nähnyt ketään ratsastajaa kakat housussa.

        Kerran tosin pukuhuoneesta löysin pikkuhousut joissa oli pepun kohdalla kakan jälkiä. Oli tosin jo pesty kakkaamisen jälkeen. Pikkuhousut hais kyllä hiukan kakalle ja myöskin pisulle.

        Joistakin ratsastajista oon kattonut et onkohan toi pissinyt housuun, mut en oo varmasti nähnyt kertaakaan.

        Ratsastaessa käytän melko usein hipstereitä. Joskus oon tosin ratsastanut ilman pikkuhousujakin. Myös muita alusvaatteita käytän satunnaisesti.

        Miltä sinusta tuntuu kävellä pisu tai kakka housussa ja ootko ite nähnyt jonkun muun ratsastajan pissineen tai kakkineen housuunsa? Onko sun kaverit ikinä huomanneet sun tehneen housuun? Miltä sust tuntuu ratsastaa pisut tai kakat housussa? Minkä värisiä ratsastushousuja sä käytät ja näkyykö niistä hyvin jos oot pisunut tai kakannut housuus? Kerrotko tarkemmin jostain kerrasta kun oot päästänyt ratsastaessa housuus?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ratsastushousuihin pissin aina tahallaan, kun on vaan helpompaa kuin nousta hevosen selästä laskea housut ja mennä kyykkyyn. Housuun kakkaan samoista syistä, mutta jos on kavereiden kanssa niin en tee housuun vaan meen johonkin sivummalle kakalle.

        Pisut housussa kävely ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Kakka housussa kävely riippu kuinka iso kakka on. Kakat housussa kävely on hiukan erikoista mutta siihen sit tottuu hetken kuluttua. Usein kakat on levinnyt ympäri peppua niin tuntuu koko alueella. Joskus kakat kans lähtee putoomaan alas, muttei kovin nopeesti kun on kireet ratsastushousut.

        Muistaakseni en oo ikinä nähnyt ketään ratsastajaa kakat housussa.

        Kerran tosin pukuhuoneesta löysin pikkuhousut joissa oli pepun kohdalla kakan jälkiä. Oli tosin jo pesty kakkaamisen jälkeen. Pikkuhousut hais kyllä hiukan kakalle ja myöskin pisulle.

        Joistakin ratsastajista oon kattonut et onkohan toi pissinyt housuun, mut en oo varmasti nähnyt kertaakaan.

        Ratsastaessa käytän melko usein hipstereitä. Joskus oon tosin ratsastanut ilman pikkuhousujakin. Myös muita alusvaatteita käytän satunnaisesti.

        Miltä sinusta tuntuu kävellä pisu tai kakka housussa ja ootko ite nähnyt jonkun muun ratsastajan pissineen tai kakkineen housuunsa? Onko sun kaverit ikinä huomanneet sun tehneen housuun? Miltä sust tuntuu ratsastaa pisut tai kakat housussa? Minkä värisiä ratsastushousuja sä käytät ja näkyykö niistä hyvin jos oot pisunut tai kakannut housuus? Kerrotko tarkemmin jostain kerrasta kun oot päästänyt ratsastaessa housuus?

        Kakka housuissa on vähän hankalaa, jos kakka on vähänkin löysää.
        Kyllä minut nähty pissat housussa monet kerrat,ja kakat yhden kerran.
        Ratsastaminen kakathousussa on epämielyttävää,mutta pisut ei vaikuta mitenkkään.Käytän mustia ratsastushousuja yleensä.
        Kerran oltiin kaverin metsässä ratsastamassa en hänelle mulla kauhea pissahätä
        siinä sitten laskin pissat housuun.Mitä itse pidät kakat housussa ratsastamisesta?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ratsastushousuihin pissin aina tahallaan, kun on vaan helpompaa kuin nousta hevosen selästä laskea housut ja mennä kyykkyyn. Housuun kakkaan samoista syistä, mutta jos on kavereiden kanssa niin en tee housuun vaan meen johonkin sivummalle kakalle.

        Pisut housussa kävely ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Kakka housussa kävely riippu kuinka iso kakka on. Kakat housussa kävely on hiukan erikoista mutta siihen sit tottuu hetken kuluttua. Usein kakat on levinnyt ympäri peppua niin tuntuu koko alueella. Joskus kakat kans lähtee putoomaan alas, muttei kovin nopeesti kun on kireet ratsastushousut.

        Muistaakseni en oo ikinä nähnyt ketään ratsastajaa kakat housussa.

        Kerran tosin pukuhuoneesta löysin pikkuhousut joissa oli pepun kohdalla kakan jälkiä. Oli tosin jo pesty kakkaamisen jälkeen. Pikkuhousut hais kyllä hiukan kakalle ja myöskin pisulle.

        Joistakin ratsastajista oon kattonut et onkohan toi pissinyt housuun, mut en oo varmasti nähnyt kertaakaan.

        Ratsastaessa käytän melko usein hipstereitä. Joskus oon tosin ratsastanut ilman pikkuhousujakin. Myös muita alusvaatteita käytän satunnaisesti.

        Miltä sinusta tuntuu kävellä pisu tai kakka housussa ja ootko ite nähnyt jonkun muun ratsastajan pissineen tai kakkineen housuunsa? Onko sun kaverit ikinä huomanneet sun tehneen housuun? Miltä sust tuntuu ratsastaa pisut tai kakat housussa? Minkä värisiä ratsastushousuja sä käytät ja näkyykö niistä hyvin jos oot pisunut tai kakannut housuus? Kerrotko tarkemmin jostain kerrasta kun oot päästänyt ratsastaessa housuus?

        Ootko ajanut pyörällä kakat housussa koskaan,eikö kakan haju haittaa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Huomattiinko sitä kun olit pisut housuissa kisoissa?

        Ei se mun mielest oo mitenkään kovin epämiellyttävää ratsastaa kakat housussa. Siihen tottuu aika nopeesti.

        Kerran olin kisoissa pidemmän matkan päässä ilman kavereita. Sillon mul oli mun aika vaaleet ratsastushousut. Päästin pisut sit housuun. Niist näky kyllä ihan selvästi et oon pissinyt housuun, ja kyllä ne varmaan näki. Kuitenkaan ei kukaan tullu siitä sanomaan.

        Ootko sä nähnyt ketään ratsastajaa pissit tai kakat housussa? Ja mitä sun kaveris sano kun näki sut pisut tai kakat housussa? Kun kakkaat housuun ratsastaessa niin miten paljon se leviää ja miten paljon sulta yleensä tulee kakkaa? Ja kun pissit housuun niin mistä kohdin housut kastuu?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Ootko ajanut pyörällä kakat housussa koskaan,eikö kakan haju haittaa?

        Kerran pyöräilin tallilta kotiin sen jälkeen kun olin ratsastaessa kakannut housuun. Joskus se haju haittaa vähän, mut etenkään tuulisella säällä sitä ei huomaa.

        Ootko ite koskaan pyöräillyt kakat housussa ja haittaako itseäs kakan haju?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran pyöräilin tallilta kotiin sen jälkeen kun olin ratsastaessa kakannut housuun. Joskus se haju haittaa vähän, mut etenkään tuulisella säällä sitä ei huomaa.

        Ootko ite koskaan pyöräillyt kakat housussa ja haittaako itseäs kakan haju?

        Olen pyöräillyt kakat ja pisut kotiin tänään, luulisin ettei sitä nähty,ja haju itseäni juurikaan haittaa.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ei se mun mielest oo mitenkään kovin epämiellyttävää ratsastaa kakat housussa. Siihen tottuu aika nopeesti.

        Kerran olin kisoissa pidemmän matkan päässä ilman kavereita. Sillon mul oli mun aika vaaleet ratsastushousut. Päästin pisut sit housuun. Niist näky kyllä ihan selvästi et oon pissinyt housuun, ja kyllä ne varmaan näki. Kuitenkaan ei kukaan tullu siitä sanomaan.

        Ootko sä nähnyt ketään ratsastajaa pissit tai kakat housussa? Ja mitä sun kaveris sano kun näki sut pisut tai kakat housussa? Kun kakkaat housuun ratsastaessa niin miten paljon se leviää ja miten paljon sulta yleensä tulee kakkaa? Ja kun pissit housuun niin mistä kohdin housut kastuu?

        Kaverit vähän nauroi kun aikuinen oli pissa ja kakannut housuun.Multa yleensä melko paljon. Pissaan housuun housut kastuu edestä takaa.Mistä sun housut kastuu kun pissaat housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ei se mun mielest oo mitenkään kovin epämiellyttävää ratsastaa kakat housussa. Siihen tottuu aika nopeesti.

        Kerran olin kisoissa pidemmän matkan päässä ilman kavereita. Sillon mul oli mun aika vaaleet ratsastushousut. Päästin pisut sit housuun. Niist näky kyllä ihan selvästi et oon pissinyt housuun, ja kyllä ne varmaan näki. Kuitenkaan ei kukaan tullu siitä sanomaan.

        Ootko sä nähnyt ketään ratsastajaa pissit tai kakat housussa? Ja mitä sun kaveris sano kun näki sut pisut tai kakat housussa? Kun kakkaat housuun ratsastaessa niin miten paljon se leviää ja miten paljon sulta yleensä tulee kakkaa? Ja kun pissit housuun niin mistä kohdin housut kastuu?

        Oon kun pissi housuun ratsastaessaan.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Olen pyöräillyt kakat ja pisut kotiin tänään, luulisin ettei sitä nähty,ja haju itseäni juurikaan haittaa.

        Oliks sulla ratsastushousut jalassa vai jotkut muut?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kaverit vähän nauroi kun aikuinen oli pissa ja kakannut housuun.Multa yleensä melko paljon. Pissaan housuun housut kastuu edestä takaa.Mistä sun housut kastuu kun pissaat housuun?

        Kun pissin ratsastushousuihin niin ne kastuu haaroista ja pepusta ja jonkin verran lahkeista riippuen paljonko tulee pisua.

        Kakat kun päästän housuun niin ne leviää ympäri peppua ulos pikkuhousuista ja joskus alkaa mennä lahkeeseen asti.

        Millases tilantees oot nähnyt ratsastajan pisut tai kakat housussa? Onko kukaan sun kaveri ikinä päästänyt housuunsa ratsastaessa? Ja miten sul kakka leviää kun kakit housuun?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kaverit vähän nauroi kun aikuinen oli pissa ja kakannut housuun.Multa yleensä melko paljon. Pissaan housuun housut kastuu edestä takaa.Mistä sun housut kastuu kun pissaat housuun?

        Onko kaverit nähnyt sut monta kertaa pisut housussa? Entä kakat housussa? Missä vaihees kaveris huomas et olit päästänyt housuus? Vaihdoitko sit housus kavereiden nähden ja mitä sanoit et miks päästit housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Onko kaverit nähnyt sut monta kertaa pisut housussa? Entä kakat housussa? Missä vaihees kaveris huomas et olit päästänyt housuus? Vaihdoitko sit housus kavereiden nähden ja mitä sanoit et miks päästit housuun?

        jonkin pisut housussa ja kakathousussa kerran, läksin kotiin en selittelemmän. He huomasivat sen kun nousin hevosen selästä.
        Mitä sun kaverisi sanoi kun näki sut kakat tai pissat housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        jonkin pisut housussa ja kakathousussa kerran, läksin kotiin en selittelemmän. He huomasivat sen kun nousin hevosen selästä.
        Mitä sun kaverisi sanoi kun näki sut kakat tai pissat housussa?

        Kerran kaveri kysy onko mulla pissit housussa vastasin et on ni se vastas vaan ok eikä puhunu enempää. Muuten ei oo tultu sanomaan mitään kun mul on pisut tai kakat housussa.

        Kun kaveris huomas sut pisut tai kakat housussa niin vaihdoitko vaattees kavereiden nähden? Onko kukaan sun kaveri ikinä pissinyt tai kakkinut ratsastushousuihin?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oon kun pissi housuun ratsastaessaan.

        Kun kakit housuun ratsastaessa niin miten paljon kakka leviää? Miten ja missä siivoat kakat pois?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kun kakit housuun ratsastaessa niin miten paljon kakka leviää? Miten ja missä siivoat kakat pois?

        Kakkaa leviääympäri peppua ja nivusiin. Kakat pesen aina kotona kun on lyhyt matka.
        Kaverini kakkasi housuun kerran tullessamme tanssimasta,ihmettelin kun hän muttui melko hiljaiseksi,ja sitten hän että kakka tuli housuun hänen housuistaan näkyi kohouma.
        Erään nais ratsastajan olen nähnyt taluttavan hevosta kakat housussa.
        Ootko kakannut tai pissinyt housuun missään muualla kerro jokin tapaus?
        Onko sun kaveris koskaan pissinyt tai kakkinut että houmannut?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Onko kaverit nähnyt sut monta kertaa pisut housussa? Entä kakat housussa? Missä vaihees kaveris huomas et olit päästänyt housuus? Vaihdoitko sit housus kavereiden nähden ja mitä sanoit et miks päästit housuun?

        Kerran kaveri huomas mun kun olin kakannut ja pissinyt housuun.
        Olimme tulossa eräistä juhlista,kun tuli armoton tarve päästä veskiin siinä sitten päästin kakat ja pissit housuihin.
        Luulisi että kaverini lisäksi sitä ei huomannut kukaan toinen,mulla oli hame päällä. Kaverini kysyi hetken kuluttua onks sulla kakat päässy taas housuun,ja mä sanoin että just pääsy hän totesi onneks sul toi hame päälläs,mutta toista on mulla kun pissat pääs housuun kaverin housut olivat aika märät.Onko sun kaveris ollut koskaan pissit tai kakat housussa jossakin?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kun kakit housuun ratsastaessa niin miten paljon kakka leviää? Miten ja missä siivoat kakat pois?

        Kakat siivoan housuista pois kotona suihkulla.Miten siivoat kakat pois housuistasi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kakat siivoan housuista pois kotona suihkulla.Miten siivoat kakat pois housuistasi?

        Riippuu millaset kakat on housussa. Jos on pienet kakat niin usein meen kotiin kakat housussa ja siellä suihkulla. Joskus saatan tallilla vessassa pyyhkästä hiukan kakkoja pois. Jos on isot kakat housussa niin usein tallin vessassa pyyhin isommat kakat pois. Joskus meen kotiin ratsastushousuissa, joskus vaihdan jotkun muut housut. Kotona sitten meen suihkuun.

        Tahallaan mä pissin ja kakkaan housuun kun oon ratsastamassa tai kun oon uimassa. Joskus harrastan vesiurheiluja sillon pisun ja joskus kakin märkäpukuun. Lisäksi joskus tahallani pissaan hameeseen. Ja muutenkin jos housut on muutenkin likaset ja märät niin saatan pissiä tai kakkia niihin, riippuu tilanteesta.

        Joskus oon nähnyt kavereilta tullut housuun.

        Kuinka paljon sulta yleensä tulee kakkaa housuun? Onks sulla joskus tullut pienet kakat housuun kun oot muusta syystä joutunut silleen puskemaan? Entä jos oot kauempana ratsastamassa kotoa miten sit siivoat kakat jos tulee?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Riippuu millaset kakat on housussa. Jos on pienet kakat niin usein meen kotiin kakat housussa ja siellä suihkulla. Joskus saatan tallilla vessassa pyyhkästä hiukan kakkoja pois. Jos on isot kakat housussa niin usein tallin vessassa pyyhin isommat kakat pois. Joskus meen kotiin ratsastushousuissa, joskus vaihdan jotkun muut housut. Kotona sitten meen suihkuun.

        Tahallaan mä pissin ja kakkaan housuun kun oon ratsastamassa tai kun oon uimassa. Joskus harrastan vesiurheiluja sillon pisun ja joskus kakin märkäpukuun. Lisäksi joskus tahallani pissaan hameeseen. Ja muutenkin jos housut on muutenkin likaset ja märät niin saatan pissiä tai kakkia niihin, riippuu tilanteesta.

        Joskus oon nähnyt kavereilta tullut housuun.

        Kuinka paljon sulta yleensä tulee kakkaa housuun? Onks sulla joskus tullut pienet kakat housuun kun oot muusta syystä joutunut silleen puskemaan? Entä jos oot kauempana ratsastamassa kotoa miten sit siivoat kakat jos tulee?

        Kakkaa tulee melko paljon.Kyllä kakat on tullut housuun joskus kaupassa se oli vahinko.Kastuuko su hame yhtään kun pisut tulee housuun,ja oletko kakannut hameeseen?
        Jos olen pitkällä ratssatusmatkalla puhdistaudun tallin veskissä.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Riippuu millaset kakat on housussa. Jos on pienet kakat niin usein meen kotiin kakat housussa ja siellä suihkulla. Joskus saatan tallilla vessassa pyyhkästä hiukan kakkoja pois. Jos on isot kakat housussa niin usein tallin vessassa pyyhin isommat kakat pois. Joskus meen kotiin ratsastushousuissa, joskus vaihdan jotkun muut housut. Kotona sitten meen suihkuun.

        Tahallaan mä pissin ja kakkaan housuun kun oon ratsastamassa tai kun oon uimassa. Joskus harrastan vesiurheiluja sillon pisun ja joskus kakin märkäpukuun. Lisäksi joskus tahallani pissaan hameeseen. Ja muutenkin jos housut on muutenkin likaset ja märät niin saatan pissiä tai kakkia niihin, riippuu tilanteesta.

        Joskus oon nähnyt kavereilta tullut housuun.

        Kuinka paljon sulta yleensä tulee kakkaa housuun? Onks sulla joskus tullut pienet kakat housuun kun oot muusta syystä joutunut silleen puskemaan? Entä jos oot kauempana ratsastamassa kotoa miten sit siivoat kakat jos tulee?

        Tuliko sun kaverilta pissat vai kakat housuun?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kakkaa tulee melko paljon.Kyllä kakat on tullut housuun joskus kaupassa se oli vahinko.Kastuuko su hame yhtään kun pisut tulee housuun,ja oletko kakannut hameeseen?
        Jos olen pitkällä ratssatusmatkalla puhdistaudun tallin veskissä.

        Riippuu siitä missä asennossa on. Seisaaltaan jos pissin lyhyeeseen hameeseen niin hame ei välttämättä kastu ollenkaan. Joskus kyl hame, etenkin pidempi, kastuu. Hameeseen en oo koskaan kakkinut.

        Kavereilla on ollut pisut ja kakat housussa.

        Huomattiinko et sul olit kakat housussa kun kakit hameeseen kaupassa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Riippuu siitä missä asennossa on. Seisaaltaan jos pissin lyhyeeseen hameeseen niin hame ei välttämättä kastu ollenkaan. Joskus kyl hame, etenkin pidempi, kastuu. Hameeseen en oo koskaan kakkinut.

        Kavereilla on ollut pisut ja kakat housussa.

        Huomattiinko et sul olit kakat housussa kun kakit hameeseen kaupassa?

        En usko että huomattiin kakkasin kaupassa. Missä tilanteissa sun kaverit on ollut pisut ja kakat housussa,ja millaiset vaatteet heillä oli päällään?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        En usko että huomattiin kakkasin kaupassa. Missä tilanteissa sun kaverit on ollut pisut ja kakat housussa,ja millaiset vaatteet heillä oli päällään?

        Kaverin kanssa oltiin kävelemässä rannalle kun hänen kakkahätä ylti tosi kovaksi. Hän kakkasi bikineihinsä. Käveltiin joku reilu kilometri rannalle. Kaveri meni mereen pesemään kakat pois.

        Kaverilta kerran lirahti hiukan pisua farkkuihinsa. Ehti kuitenkin vessaan. Välillä jotkut mun kaverit kans pissii märkäpukuihinsa jos ollaan vesillä urheilemas jotain.

        Onko sun kaverit ikinä kakannut housuun ja ootko nähny kun ne siivoo vahingon jälkiä?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kaverin kanssa oltiin kävelemässä rannalle kun hänen kakkahätä ylti tosi kovaksi. Hän kakkasi bikineihinsä. Käveltiin joku reilu kilometri rannalle. Kaveri meni mereen pesemään kakat pois.

        Kaverilta kerran lirahti hiukan pisua farkkuihinsa. Ehti kuitenkin vessaan. Välillä jotkut mun kaverit kans pissii märkäpukuihinsa jos ollaan vesillä urheilemas jotain.

        Onko sun kaverit ikinä kakannut housuun ja ootko nähny kun ne siivoo vahingon jälkiä?

        Yksi kaveri kakkasi housuun lenkillä hän putsasi pyllynsä pienessä lammessa.Toinen kaveri pisui housuunsa risteilyllä hänen farkut kastui vähän.Millaista pissiä märkäpukuun oletko kakannut märkä pukuun?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Yksi kaveri kakkasi housuun lenkillä hän putsasi pyllynsä pienessä lammessa.Toinen kaveri pisui housuunsa risteilyllä hänen farkut kastui vähän.Millaista pissiä märkäpukuun oletko kakannut märkä pukuun?

        Ei se märkäpukuun pisuminen mitenkään erityiseltä tunnu. Puku kastuu muutenkin niin se on ihan ok mielestäni pissiä siihen. Oon myös ollut kakat märkäpuvussa.

        Miten hyvin kaveris sai putsattua lammessa? Miten kakkaseks jäi sen jälkeen ja paljonko kakka oli levinnyt?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ei se märkäpukuun pisuminen mitenkään erityiseltä tunnu. Puku kastuu muutenkin niin se on ihan ok mielestäni pissiä siihen. Oon myös ollut kakat märkäpuvussa.

        Miten hyvin kaveris sai putsattua lammessa? Miten kakkaseks jäi sen jälkeen ja paljonko kakka oli levinnyt?

        kyllä hän sai pylllynsä melko puhtaaksi.Mikälaista on olla kun kaka onmärkäpuvussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        kyllä hän sai pylllynsä melko puhtaaksi.Mikälaista on olla kun kaka onmärkäpuvussa?

        Kun kakat märkäpuvussa kastuu niin ne leviää kyl aika paljon. Muuten tuntuu samalta kuin mihin tahansa housuihin kakkiminen.

        Onko muilla kavereilles sattunut kakkavahinkoja? Jos kakit ratsastushousuihin ja siivoot tallilla niin miten siivoot ja kuinka puhtaaks saat?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kun kakat märkäpuvussa kastuu niin ne leviää kyl aika paljon. Muuten tuntuu samalta kuin mihin tahansa housuihin kakkiminen.

        Onko muilla kavereilles sattunut kakkavahinkoja? Jos kakit ratsastushousuihin ja siivoot tallilla niin miten siivoot ja kuinka puhtaaks saat?

        Työkaveri kakkasi housuihinsa työpaikalla.
        Ratsastushousut erittäin kakkasiksi pepun saan melkopuhtaaksi.Miten sä saat ratsastushousut ja pepun puhtaaksi talleilla?
        Mikä noloin housuun kakkaamisesi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Työkaveri kakkasi housuihinsa työpaikalla.
        Ratsastushousut erittäin kakkasiksi pepun saan melkopuhtaaksi.Miten sä saat ratsastushousut ja pepun puhtaaksi talleilla?
        Mikä noloin housuun kakkaamisesi?

        Talleilla jos kakin ja siivoon siel ni lasken ratsastushousut ja laitan ne muovikassiin. Pepun sitten pyyhin paperilla ja suihkutan vedellä. Miten sä putsaat kakat talleilla? Onks sul ratsastaes mukana aina vaihto pikkuhousut?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Talleilla jos kakin ja siivoon siel ni lasken ratsastushousut ja laitan ne muovikassiin. Pepun sitten pyyhin paperilla ja suihkutan vedellä. Miten sä putsaat kakat talleilla? Onks sul ratsastaes mukana aina vaihto pikkuhousut?

        Mulla aika lyhyt matka kotiin useasti pyöräilen kotiin siistin itteni vasta kotona talleilla pesen pyllyn suihkulla,mulla on aina vaihto mukana.
        Ootko kakannut tai pissinyt housuun julkisella paikalla kerro kokemuksistasi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulla aika lyhyt matka kotiin useasti pyöräilen kotiin siistin itteni vasta kotona talleilla pesen pyllyn suihkulla,mulla on aina vaihto mukana.
        Ootko kakannut tai pissinyt housuun julkisella paikalla kerro kokemuksistasi?

        Oon ollut märkäpuvussa kakit housussa rannalla. Julkisella paikalla on pissiny hameeseen mutten housuihin.

        Jos oot jossain pidemmällä ratsastamassa ja joudut siivoomaan kakat talleilla niin miten sen teet? Onko kukaan sun kaveri myöntänyt ratsastaessa tahallaan kakkivansa tai pisuvansa housuihin?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Oon ollut märkäpuvussa kakit housussa rannalla. Julkisella paikalla on pissiny hameeseen mutten housuihin.

        Jos oot jossain pidemmällä ratsastamassa ja joudut siivoomaan kakat talleilla niin miten sen teet? Onko kukaan sun kaveri myöntänyt ratsastaessa tahallaan kakkivansa tai pisuvansa housuihin?

        Mulla on pitkillä ratsastus matkoilla aina vaihtovaatteita mukana,kakat siivoan jossa lammessa tai ratsastan lyhyintä reittiä talleille miten itse teet?
        Yksi tunnusti kerran että kakkinut ja housuun ratsastaessaan.
        Onko sun kaverisi tunnustanut päästäneensä kakat tai pisut housuun ratsastaessaan?
        Kastuiko sun hamees kun sä pissit siiheen millaisessa paikassa sä olit silloin,ja näkikö sitä kaverisi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulla on pitkillä ratsastus matkoilla aina vaihtovaatteita mukana,kakat siivoan jossa lammessa tai ratsastan lyhyintä reittiä talleille miten itse teet?
        Yksi tunnusti kerran että kakkinut ja housuun ratsastaessaan.
        Onko sun kaverisi tunnustanut päästäneensä kakat tai pisut housuun ratsastaessaan?
        Kastuiko sun hamees kun sä pissit siiheen millaisessa paikassa sä olit silloin,ja näkikö sitä kaverisi?

        Ei oo myöntänyt et ratsastaes. Pari tosin on myöntänyt pissivänsä märkäpukuun. Lisäksi yks myöns kerran kakanneensa märkäpukuun ja mä näinkin sen kakat märkäpuvussa kun se riisu.

        Useimmiten hame ei kastu kun pissin. Kun seison jalat aika haralla ja annan pisun tulla. Olin sillon yksin jossain kadulla.

        Ootko nähnyt kaverias kakat ratsastushousuissa? Jos siivoot tallin vessassa miten teet sen? Miten sun kaveri sano siivoavansa kakkansa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ei oo myöntänyt et ratsastaes. Pari tosin on myöntänyt pissivänsä märkäpukuun. Lisäksi yks myöns kerran kakanneensa märkäpukuun ja mä näinkin sen kakat märkäpuvussa kun se riisu.

        Useimmiten hame ei kastu kun pissin. Kun seison jalat aika haralla ja annan pisun tulla. Olin sillon yksin jossain kadulla.

        Ootko nähnyt kaverias kakat ratsastushousuissa? Jos siivoot tallin vessassa miten teet sen? Miten sun kaveri sano siivoavansa kakkansa?

        Oon nähny kaverini kakat ratsastushousuissa hän pesi pyllynsä suihkulla talleiila.Talleilla on suihku vessassa.
        Kuinka usein pissinyt hameeseen eikö kaverisi ole koskaan yllättänyt sinua, sulla on ollut pisut hameessa?
        Ootko talvella pissinyt tai kakkinut housuun?
        Onko sut yllätetty kakat housussa ja jos on niin minkälaisessa
        tilanteessa?Ootko koskaan että olisi julkisella paikalla pisut tai kakit housussa tahi hameessa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oon nähny kaverini kakat ratsastushousuissa hän pesi pyllynsä suihkulla talleiila.Talleilla on suihku vessassa.
        Kuinka usein pissinyt hameeseen eikö kaverisi ole koskaan yllättänyt sinua, sulla on ollut pisut hameessa?
        Ootko talvella pissinyt tai kakkinut housuun?
        Onko sut yllätetty kakat housussa ja jos on niin minkälaisessa
        tilanteessa?Ootko koskaan että olisi julkisella paikalla pisut tai kakit housussa tahi hameessa?

        Talvella ratsastaessa välttelen housuun pissimistä ja kakkimista. Hameeseen oon talvellakin pisunut. Usein mun hame ei kastu kun pissin siihen. Vaan pikkuhousut kastuu, niin kaverit ei tiedä että oon pisunut hameeseen. Oon ollu julkisella paikalla hameessa kun oon pisunut pikkuhousuihin. Oon ollut julkisella paikalla myös pissit ja kakat ratsastushousuissa ja märkäpuvussa.

        Kun kaverisi kakkasi housuunsa kuinka likaisiksi ratsastushousut jäivät? ootko ikinä kakannut pitkillä ratsastusmatkoilla ratsastaessa housuun niin että pitäs siivota tallilla ja unohtanut vaihto pikkuhousut? Mitä sitten teit?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Talvella ratsastaessa välttelen housuun pissimistä ja kakkimista. Hameeseen oon talvellakin pisunut. Usein mun hame ei kastu kun pissin siihen. Vaan pikkuhousut kastuu, niin kaverit ei tiedä että oon pisunut hameeseen. Oon ollu julkisella paikalla hameessa kun oon pisunut pikkuhousuihin. Oon ollut julkisella paikalla myös pissit ja kakat ratsastushousuissa ja märkäpuvussa.

        Kun kaverisi kakkasi housuunsa kuinka likaisiksi ratsastushousut jäivät? ootko ikinä kakannut pitkillä ratsastusmatkoilla ratsastaessa housuun niin että pitäs siivota tallilla ja unohtanut vaihto pikkuhousut? Mitä sitten teit?

        Kyllä ratsastus housut jäivät likaisiksi.kerran kävi niin eikä auttanut muuta kuin kävellä kotiin kakat ja pisut housussa. Onko sulla käynyt niin ei ollut vaihtohousuja mukana?
        Etkö oo kakkinu hameeseen koskaan,ja näki kukaan sitä kun olit pissit ja ratsashousuissa,minkälaisella paikalla olit silloin?
        Millaista susta on olla talvella pissi hameessa?
        Onko sulla meinannut tai pissit tahi kakit housuun työ tai opiskelupaikalla?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kyllä ratsastus housut jäivät likaisiksi.kerran kävi niin eikä auttanut muuta kuin kävellä kotiin kakat ja pisut housussa. Onko sulla käynyt niin ei ollut vaihtohousuja mukana?
        Etkö oo kakkinu hameeseen koskaan,ja näki kukaan sitä kun olit pissit ja ratsashousuissa,minkälaisella paikalla olit silloin?
        Millaista susta on olla talvella pissi hameessa?
        Onko sulla meinannut tai pissit tahi kakit housuun työ tai opiskelupaikalla?

        On käynyt. Kerran olin kauempana ratsastamassa vähän erilaisessa maastossa, olin hotellissa. Olin lähtenyt hotellilta kävellen pari kilometria. Oli päällä ratsastushousut lähtiessä. Päivällä sitten kakin housuun. Pukkarissa illalla huomasin ettei ollut vaihtopikkuhousuja eikä päällihousuja tai hametta mukana. Kävelin sitten kakat ja pisut housussa hotellille. Sillon varmaan ihmiset näki että mitä olin tehnyt.

        En oo ikinä kakkinut hameeseen.

        Talvella kun pisun hameeseen niin on hetken kivan lämmin, mut sit alkaa kylmetä. Mut kestä jos kävelee nopeesti.

        Kyl mul on koulussa meinannut tulla housuun. Koulupäivän jälkeen on usein tosi pissihätä. Joskus pissin hameeseen, mutta jos ei oo hametta vaan housut niin meen usein johonkin puskaan kyykkyyn.

        Kerran oli tosi lähellä ettei tullut housuun kakat. Lukioissa kokeessa ni en ehtinyt ennen vessaan. Jouduin koko kokeen ajan pidätteleen kakkaa. Sain kyl tehtyy vessaan mut lähellä oli ettei tullut housuun.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Talvella ratsastaessa välttelen housuun pissimistä ja kakkimista. Hameeseen oon talvellakin pisunut. Usein mun hame ei kastu kun pissin siihen. Vaan pikkuhousut kastuu, niin kaverit ei tiedä että oon pisunut hameeseen. Oon ollu julkisella paikalla hameessa kun oon pisunut pikkuhousuihin. Oon ollut julkisella paikalla myös pissit ja kakat ratsastushousuissa ja märkäpuvussa.

        Kun kaverisi kakkasi housuunsa kuinka likaisiksi ratsastushousut jäivät? ootko ikinä kakannut pitkillä ratsastusmatkoilla ratsastaessa housuun niin että pitäs siivota tallilla ja unohtanut vaihto pikkuhousut? Mitä sitten teit?

        Minkä ikäsenä sä kiinnostuit housuun päästmisestä alkoiko jostakin vahingosta? Oot koskaan kokeillut vaippaan pissimistä tai kakkimista?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        On käynyt. Kerran olin kauempana ratsastamassa vähän erilaisessa maastossa, olin hotellissa. Olin lähtenyt hotellilta kävellen pari kilometria. Oli päällä ratsastushousut lähtiessä. Päivällä sitten kakin housuun. Pukkarissa illalla huomasin ettei ollut vaihtopikkuhousuja eikä päällihousuja tai hametta mukana. Kävelin sitten kakat ja pisut housussa hotellille. Sillon varmaan ihmiset näki että mitä olin tehnyt.

        En oo ikinä kakkinut hameeseen.

        Talvella kun pisun hameeseen niin on hetken kivan lämmin, mut sit alkaa kylmetä. Mut kestä jos kävelee nopeesti.

        Kyl mul on koulussa meinannut tulla housuun. Koulupäivän jälkeen on usein tosi pissihätä. Joskus pissin hameeseen, mutta jos ei oo hametta vaan housut niin meen usein johonkin puskaan kyykkyyn.

        Kerran oli tosi lähellä ettei tullut housuun kakat. Lukioissa kokeessa ni en ehtinyt ennen vessaan. Jouduin koko kokeen ajan pidätteleen kakkaa. Sain kyl tehtyy vessaan mut lähellä oli ettei tullut housuun.

        Mulla lukiossa pissat housuun kun tentin jälkeen kerkesin vessaan sain notettua hameen sitte oli istua pöntölle ettei lattia kastuisi,se läheteä kaverin kanssa kaupunkiin kun oli pisut housussa.
        Miten sun kaveri reagoi kun sä olit jukisella paikalla pissat ja kakat ratsastushousuiissa?
        Millä tavalla sun kotiväki reagoi kun sä tulet kotiin pissat tai kakat housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulla lukiossa pissat housuun kun tentin jälkeen kerkesin vessaan sain notettua hameen sitte oli istua pöntölle ettei lattia kastuisi,se läheteä kaverin kanssa kaupunkiin kun oli pisut housussa.
        Miten sun kaveri reagoi kun sä olit jukisella paikalla pissat ja kakat ratsastushousuiissa?
        Millä tavalla sun kotiväki reagoi kun sä tulet kotiin pissat tai kakat housussa?

        Kaverit ei tiedä et oon ollut pisut ja kakat housussa julkisella paikalle. Tai joillekin oon kertonu mut kukaan ei oo nähny.

        Kotona vanhemmat aina vähän naureskelee kun iso tyttö kakkii ja pissii housuunsa. Mut ei se niit haittaa.

        Mitä sun kaverit sanoo kun oot pissat ja kakat housussa ja mitä sun kotiväki sanoo?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kaverit ei tiedä et oon ollut pisut ja kakat housussa julkisella paikalle. Tai joillekin oon kertonu mut kukaan ei oo nähny.

        Kotona vanhemmat aina vähän naureskelee kun iso tyttö kakkii ja pissii housuunsa. Mut ei se niit haittaa.

        Mitä sun kaverit sanoo kun oot pissat ja kakat housussa ja mitä sun kotiväki sanoo?

        Kaverit ja kotiväki nauraa kun nainen kakit ja pisut housussa.
        Kun pissaat hameseen onko sulla pitkä,lyhyt vai kapea,leveähelmainen hame,ja minkä värisiä hameita suosit?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kaverit ja kotiväki nauraa kun nainen kakit ja pisut housussa.
        Kun pissaat hameseen onko sulla pitkä,lyhyt vai kapea,leveähelmainen hame,ja minkä värisiä hameita suosit?

        Mä en juurikaan välitä millanen hame on päällä. Jos on pitkä hame niin nostan sitä vähän. Sit seison kans jalat harallaan kun pisun hameeseen. Useimmiten hame säilyy ihan kuivana.

        Onko kukaan vieras ihminen ikinä tullut sanomaan sulle kun sul on pisut tai kakat housussa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Mä en juurikaan välitä millanen hame on päällä. Jos on pitkä hame niin nostan sitä vähän. Sit seison kans jalat harallaan kun pisun hameeseen. Useimmiten hame säilyy ihan kuivana.

        Onko kukaan vieras ihminen ikinä tullut sanomaan sulle kun sul on pisut tai kakat housussa?

        On tullut eräs huomautti joskus että tyttö käynyt vahinko kun olin hänen hississä. Onko sulle vieras huomauttanut joku vieras että ootko kakannut tai pissinyt housuun,ja miten hän sen havaitsi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        On tullut eräs huomautti joskus että tyttö käynyt vahinko kun olin hänen hississä. Onko sulle vieras huomauttanut joku vieras että ootko kakannut tai pissinyt housuun,ja miten hän sen havaitsi?

        Mulle ei koskaan oo vieras tullut sanomaan että sul on kakat housussa. Onko sulle koskaan käynyt niin että sul on kova hätä ja kaveris on sanonut sulle et päästä vaan housuun. Tai et kaverillas ollut hätä ja sä oot sanonut et päästä housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Mulle ei koskaan oo vieras tullut sanomaan että sul on kakat housussa. Onko sulle koskaan käynyt niin että sul on kova hätä ja kaveris on sanonut sulle et päästä vaan housuun. Tai et kaverillas ollut hätä ja sä oot sanonut et päästä housuun?

        Mulle ei kaveri sanonu et päästä housuun.
        Onko kaveri sanonu et päästä housuun ja jos on minkälainen oli tilanne?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulle ei kaveri sanonu et päästä housuun.
        Onko kaveri sanonu et päästä housuun ja jos on minkälainen oli tilanne?

        Kerran oltiin vesillä mul oli kova kakkahätä. Kaveri sano mulle et päästä vaan housuus. Kakkasin sit märkäpukuun. Sama kaveri on myös mun nähden kakannut ite märkäpukuunsa, näin sen myös pukkaris kakat housus.

        Ootko sä koskaan ite sanonut kaverilles eet päästää housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran oltiin vesillä mul oli kova kakkahätä. Kaveri sano mulle et päästä vaan housuus. Kakkasin sit märkäpukuun. Sama kaveri on myös mun nähden kakannut ite märkäpukuunsa, näin sen myös pukkaris kakat housus.

        Ootko sä koskaan ite sanonut kaverilles eet päästää housuun?

        En oo sanonu. Ootko koskaan koittanu vaippaa?
        Mä löin kerran vetoa kaverin kanssa kun sanoi etten pysty kakkimaan housuun.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        En oo sanonu. Ootko koskaan koittanu vaippaa?
        Mä löin kerran vetoa kaverin kanssa kun sanoi etten pysty kakkimaan housuun.

        En oo koskaan koittanut vaippaa.

        Jos oot kakannut ratsastushousuihin kaukana kotoa ja pukuhuoneissa on pukuhuoneissa on porukkaa niin meetkö vaan sinne vai ootatko et tyhjenee. Kerran kaveri joutu piileskelemään kakat märkäpuvussa kun pukkaris oli porukkaa.

        Kerro tarkemmin tilanteesta kun löit kaveris kanssa vetoa.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        En oo koskaan koittanut vaippaa.

        Jos oot kakannut ratsastushousuihin kaukana kotoa ja pukuhuoneissa on pukuhuoneissa on porukkaa niin meetkö vaan sinne vai ootatko et tyhjenee. Kerran kaveri joutu piileskelemään kakat märkäpuvussa kun pukkaris oli porukkaa.

        Kerro tarkemmin tilanteesta kun löit kaveris kanssa vetoa.

        Ei ole ollu sellasta tilannetta vielä.Onko sulla ollu sellainen tilanne?
        Mä kaverille et mul on kakkahätä ja pysty pidättään kauan,hän sanoi lyön satasesta vetoa että ettet laskeen housuun.Mintenkä sun kauan sun kaveri joutui olemaan piilossa muilta ennen kuin hän peseytymään?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Ei ole ollu sellasta tilannetta vielä.Onko sulla ollu sellainen tilanne?
        Mä kaverille et mul on kakkahätä ja pysty pidättään kauan,hän sanoi lyön satasesta vetoa että ettet laskeen housuun.Mintenkä sun kauan sun kaveri joutui olemaan piilossa muilta ennen kuin hän peseytymään?

        Mun kaveri joutu odottelemaan reilun puol tuntia. Sen jälkeen mentiin sen kans pukkariin ja se peseyty samal kun mä katoin ettei muit oo tulos. Sil meni aika kauan siivota kakkoja, kun oli levinnyt.

        Kun löit vetoa niin mitä kaveris sano kun kakkasit housuus. Millaset housut sul oli ja miten peseydyit?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Mun kaveri joutu odottelemaan reilun puol tuntia. Sen jälkeen mentiin sen kans pukkariin ja se peseyty samal kun mä katoin ettei muit oo tulos. Sil meni aika kauan siivota kakkoja, kun oli levinnyt.

        Kun löit vetoa niin mitä kaveris sano kun kakkasit housuus. Millaset housut sul oli ja miten peseydyit?

        Mulla oli päälläni silloin farkut ja peseydyin kotona.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulla oli päälläni silloin farkut ja peseydyin kotona.

        Kauanko jouduit oleen kakat housussa? Näkikö moni? Jos kaveris on kakannut housuun niin ootko ikinä auttanut kaverias peseytymään?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kauanko jouduit oleen kakat housussa? Näkikö moni? Jos kaveris on kakannut housuun niin ootko ikinä auttanut kaverias peseytymään?

        Oon ollu pari tuntia kakat housussa.Oon auttanu kaveria kun hällä olit annoin omat puhttaat housuni.Entä ootko itse antanu kaverille puhtaat houstut? Onko sun kaveri antanut sulle puhtaat housut?
        Oon lähdössä treffeille sopiiko että kirjoitetllaan houmenna?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oon ollu pari tuntia kakat housussa.Oon auttanu kaveria kun hällä olit annoin omat puhttaat housuni.Entä ootko itse antanu kaverille puhtaat houstut? Onko sun kaveri antanut sulle puhtaat housut?
        Oon lähdössä treffeille sopiiko että kirjoitetllaan houmenna?

        En oo antanut kaverille puhtait housui eikä kaveri oo antanut mulle. Ei oo ollut tarvetta koskaan.

        Kerran kaveri oli kakannut märkäpukuunsa. Se ei halunnut et sen vanhemmat saa tietää. Pukkarissa autoin sitä peseytymään. Märkäpuvusta on vaikee pestä kakat kun ne leviää niin. Ensin mentiin vessaan ja se laski märkäpuvun. Pyyhittiin märkäpuku paperilla pahimamt kakat. Sit mä pyyhin kaverin pepusta ja pikkuhousuista jotka oli päällä kakkaa niin paljon kun sain. Sit pyyhin sen pikkuhousujen sisältä kakat. Sit mentiin suihkuun. Autoin kaverii suihkuttaan kakat sen pepusta.

        Kerran kaveri autto mua peseytymään. Mut siel pukkaris ei ollut suihkuja missään niin piti vaan pyyhkiä. Jäi peppu vielä likaseks ja joutu laittamaan puhtaat vaatteet vaik oli viel peppu kokonaan kakassa.

        Ootko sä auttanut kaverias tai kaveri sua siivoomaan kakkoja kun on tullut housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        En oo antanut kaverille puhtait housui eikä kaveri oo antanut mulle. Ei oo ollut tarvetta koskaan.

        Kerran kaveri oli kakannut märkäpukuunsa. Se ei halunnut et sen vanhemmat saa tietää. Pukkarissa autoin sitä peseytymään. Märkäpuvusta on vaikee pestä kakat kun ne leviää niin. Ensin mentiin vessaan ja se laski märkäpuvun. Pyyhittiin märkäpuku paperilla pahimamt kakat. Sit mä pyyhin kaverin pepusta ja pikkuhousuista jotka oli päällä kakkaa niin paljon kun sain. Sit pyyhin sen pikkuhousujen sisältä kakat. Sit mentiin suihkuun. Autoin kaverii suihkuttaan kakat sen pepusta.

        Kerran kaveri autto mua peseytymään. Mut siel pukkaris ei ollut suihkuja missään niin piti vaan pyyhkiä. Jäi peppu vielä likaseks ja joutu laittamaan puhtaat vaatteet vaik oli viel peppu kokonaan kakassa.

        Ootko sä auttanut kaverias tai kaveri sua siivoomaan kakkoja kun on tullut housuun?

        Mitä sun äiti sanoo kun hän näkee sut kakat tai pisut housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mitä sun äiti sanoo kun hän näkee sut kakat tai pisut housussa?

        Äiti vaan naureskelee vähän kun aikuinen tyttö kakkii tai pissii housuunsa. Ei se nykyään kyl välttämättä enää sano mitään, on jo tottunut. Mitä sun äitis sanoo kun oot pisut tai kakit housussa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Äiti vaan naureskelee vähän kun aikuinen tyttö kakkii tai pissii housuunsa. Ei se nykyään kyl välttämättä enää sano mitään, on jo tottunut. Mitä sun äitis sanoo kun oot pisut tai kakit housussa?

        Ootko sä koskaan nähny äitiäsi pissit tai kakit housussa? Onko sulla kakit tai pissit housuun kun et oo pystyny pidättämään?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Ootko sä koskaan nähny äitiäsi pissit tai kakit housussa? Onko sulla kakit tai pissit housuun kun et oo pystyny pidättämään?

        En oo nähny äitiini pisut tai kakit housussa. Kerran on tullut kakat housuun yritin pidätellä mut ei vaan pystynyt.

        Mitä sun äitis sanoo kun näkee sut pisut tai kakat housussa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        En oo nähny äitiini pisut tai kakit housussa. Kerran on tullut kakat housuun yritin pidätellä mut ei vaan pystynyt.

        Mitä sun äitis sanoo kun näkee sut pisut tai kakat housussa?

        Äiti on vihanen ja aika pakottaa pistämään vaipan päälle. Mä näin joskus kakat housussa ja useamman kerran pisut housussa. Ootko sä nähnyt vanhempaa naista koskaan pisut tai kakit housussa ja oot minkälaisessa tilanteessa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Äiti on vihanen ja aika pakottaa pistämään vaipan päälle. Mä näin joskus kakat housussa ja useamman kerran pisut housussa. Ootko sä nähnyt vanhempaa naista koskaan pisut tai kakit housussa ja oot minkälaisessa tilanteessa?

        Kakat housussa en mielestäni oo nähnyt vanhempaa naista. Pari kertaa oon nähnyt vanhemman naisen pisut housussa. Kävelemässä kadulla tai jossain muussa julkisella paikalla.

        Ootko sä koskaan auttanut kaverias siivoomaan kakkoja housusta tai kaveri sua?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kakat housussa en mielestäni oo nähnyt vanhempaa naista. Pari kertaa oon nähnyt vanhemman naisen pisut housussa. Kävelemässä kadulla tai jossain muussa julkisella paikalla.

        Ootko sä koskaan auttanut kaverias siivoomaan kakkoja housusta tai kaveri sua?

        Oon auttanu kaveria kun hän kakannut housuun pesin kaverin pyllyn suihkulla hän itse kannatteli hamettaan. Kaveri pesi mun pylly kerran.
        Missä tilanteessa olet nähnyt naisia pisut housussa oliko heillä minkälaiset vaatteet minkä ikäisiä naiset suurinpiirtein oli?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oon auttanu kaveria kun hän kakannut housuun pesin kaverin pyllyn suihkulla hän itse kannatteli hamettaan. Kaveri pesi mun pylly kerran.
        Missä tilanteessa olet nähnyt naisia pisut housussa oliko heillä minkälaiset vaatteet minkä ikäisiä naiset suurinpiirtein oli?

        Ihan oon nähnyt normaaleis tilanteis. Kerran ainakin kadulla kävellessä, kerran ostoskeskuksessa. Molemmilla oli melko kireet farkut jalassa. Olivat jonkin verran yli neljänkymmenen.

        Kerrotko tarkemmin siitä kun kaveris auttoi sua pesemään kakat?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ihan oon nähnyt normaaleis tilanteis. Kerran ainakin kadulla kävellessä, kerran ostoskeskuksessa. Molemmilla oli melko kireet farkut jalassa. Olivat jonkin verran yli neljänkymmenen.

        Kerrotko tarkemmin siitä kun kaveris auttoi sua pesemään kakat?

        Oltiin noin vähän juhlimassa ja multa pääsi kakka vahingossa housuun menimme kaverin asunnolle kaveri sanoi mee veskiin ja nosta hamees mä huuhtelen sun pyllys puhtaaksi,ja antoi mulle puhtaat alkkarit ja sukkikset.
        Onko äitis pessy viima aikoina sun pyllyä?
        Mitä sun sisko tai veli sanoo kun sulla on kakat tai pisut housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Oltiin noin vähän juhlimassa ja multa pääsi kakka vahingossa housuun menimme kaverin asunnolle kaveri sanoi mee veskiin ja nosta hamees mä huuhtelen sun pyllys puhtaaksi,ja antoi mulle puhtaat alkkarit ja sukkikset.
        Onko äitis pessy viima aikoina sun pyllyä?
        Mitä sun sisko tai veli sanoo kun sulla on kakat tai pisut housussa?

        Äiti ei auta mua peseytymään. Mun sisko suhtautuu aika rauhallisesti kun oon kakkinut tai pisunut housuun. Joskus se on auttanut mua peseytymään.

        Kerro tarkemmin siitä kun kaveris autto sua peseytymään?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Äiti ei auta mua peseytymään. Mun sisko suhtautuu aika rauhallisesti kun oon kakkinut tai pisunut housuun. Joskus se on auttanut mua peseytymään.

        Kerro tarkemmin siitä kun kaveris autto sua peseytymään?

        Mun kaveri kun mä hieman huppelissa en tarkalleen muista kuinka se kävi.
        Onko siskosi pissiny tai kakkinu housuun että sä oot ja jos on oliko hänellä päällään housut vai hame ja minkälaisissa tilateissa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mun kaveri kun mä hieman huppelissa en tarkalleen muista kuinka se kävi.
        Onko siskosi pissiny tai kakkinu housuun että sä oot ja jos on oliko hänellä päällään housut vai hame ja minkälaisissa tilateissa?

        Kerran siskolta tuli pisut housuun. Oltiin autossa liikenneruuhkassa. Hänellä oli tiukat siniset farkut. Mitä sun sisko tai veli sanoo kun oot kakit tai pisut housus?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran siskolta tuli pisut housuun. Oltiin autossa liikenneruuhkassa. Hänellä oli tiukat siniset farkut. Mitä sun sisko tai veli sanoo kun oot kakit tai pisut housus?

        Mulla ei oo veljeä. Sisko joskus on vähän huvittunut.Ajoiko sun sisko autoa silloin kun pissi housuun? Onko sun kakkinut housuun tai hameeseen? Ei sun äitisi ole pissinyt tai kakkinut housuun?
        Mun äiti kakkinut pissinyt housuun monta kertaa.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mulla ei oo veljeä. Sisko joskus on vähän huvittunut.Ajoiko sun sisko autoa silloin kun pissi housuun? Onko sun kakkinut housuun tai hameeseen? Ei sun äitisi ole pissinyt tai kakkinut housuun?
        Mun äiti kakkinut pissinyt housuun monta kertaa.

        Sisko ajho sillon autoa. Siskolta kerran kakkas housuun. Äitii en oo nähnyt koskaan pisut tai kakat housus enkä oo kuullut et ois päästänyt.

        Onko sun siskos koskaan kakannut tai pisunut housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Sisko ajho sillon autoa. Siskolta kerran kakkas housuun. Äitii en oo nähnyt koskaan pisut tai kakat housus enkä oo kuullut et ois päästänyt.

        Onko sun siskos koskaan kakannut tai pisunut housuun?

        Kyllä mun kakkas housuun yhtenä päivänä tällä viikolla kun olimme lenkillä. Äiti tuli eilen töistä kotiin kakat hameessa.Missä tilanteessa sun sisko kakkas housuun? Ootteko menny siskon kanssa kotiin yhtäaikaa pisut ja kakit housussa mitä äiti sanoi?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kyllä mun kakkas housuun yhtenä päivänä tällä viikolla kun olimme lenkillä. Äiti tuli eilen töistä kotiin kakat hameessa.Missä tilanteessa sun sisko kakkas housuun? Ootteko menny siskon kanssa kotiin yhtäaikaa pisut ja kakit housussa mitä äiti sanoi?

        Oltiin siskon kanssa bussissa. Enne bussimatkaa siskolla oli jo kakkahätä mutta ei ollut vessaa ja ajatteli et jaksaa pidätellä kotiin. Bussissa sit sille tuli kestämätön hätä. Jos oltas jääty bussista oltas jouduttu odottamaan yli tunti. Sanoin sille et kakkaa vaan housuus, mä voin auttaa siivoon. Se sit kakkas housuunsa. Sil oli tiukat vaaleet farkut jalassa. Kotona ei ollut äiti kotona. Autoin sitä pesemään sen pepun ja housut.

        Kerran meil oli hirvee pissahätä molemmilla kaupungilla, meil oli housut molemmil. Sisko sano et jos molemmat vaan pissittas housuun. Kotona äiti vaan nauro kun kaks isoa tyttöä tulee kotiin pisut housussa.

        Miks sun sisko ja äiti kakkas housuunsa? Miten ne sit siivos kakat?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Oltiin siskon kanssa bussissa. Enne bussimatkaa siskolla oli jo kakkahätä mutta ei ollut vessaa ja ajatteli et jaksaa pidätellä kotiin. Bussissa sit sille tuli kestämätön hätä. Jos oltas jääty bussista oltas jouduttu odottamaan yli tunti. Sanoin sille et kakkaa vaan housuus, mä voin auttaa siivoon. Se sit kakkas housuunsa. Sil oli tiukat vaaleet farkut jalassa. Kotona ei ollut äiti kotona. Autoin sitä pesemään sen pepun ja housut.

        Kerran meil oli hirvee pissahätä molemmilla kaupungilla, meil oli housut molemmil. Sisko sano et jos molemmat vaan pissittas housuun. Kotona äiti vaan nauro kun kaks isoa tyttöä tulee kotiin pisut housussa.

        Miks sun sisko ja äiti kakkas housuunsa? Miten ne sit siivos kakat?

        Äitillä ja siskolla oli hirveä kakkahätä.Molemmat pesi pepun suihkulla.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Äitillä ja siskolla oli hirveä kakkahätä.Molemmat pesi pepun suihkulla.

        Ootko koskaan auttanut äitiäs tai siskoas pesemään kakkoja? Kuinka paljon he olivat kakanneet ja paljonko kakat oli levinnyt?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Oltiin siskon kanssa bussissa. Enne bussimatkaa siskolla oli jo kakkahätä mutta ei ollut vessaa ja ajatteli et jaksaa pidätellä kotiin. Bussissa sit sille tuli kestämätön hätä. Jos oltas jääty bussista oltas jouduttu odottamaan yli tunti. Sanoin sille et kakkaa vaan housuus, mä voin auttaa siivoon. Se sit kakkas housuunsa. Sil oli tiukat vaaleet farkut jalassa. Kotona ei ollut äiti kotona. Autoin sitä pesemään sen pepun ja housut.

        Kerran meil oli hirvee pissahätä molemmilla kaupungilla, meil oli housut molemmil. Sisko sano et jos molemmat vaan pissittas housuun. Kotona äiti vaan nauro kun kaks isoa tyttöä tulee kotiin pisut housussa.

        Miks sun sisko ja äiti kakkas housuunsa? Miten ne sit siivos kakat?

        Mun äiti pissas housuun tänään kun olimme kaupungilla hänelle vaan kauhea hätä eikä pystynyt pidättämään äitin hame kastui takaa.
        Milloinka sä sun sisko olette viimeksi pissineet tai kakkineet housuun näkikö kukaan ?
        Minkä ikäsenä sä housuun päästämisestä?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mun äiti pissas housuun tänään kun olimme kaupungilla hänelle vaan kauhea hätä eikä pystynyt pidättämään äitin hame kastui takaa.
        Milloinka sä sun sisko olette viimeksi pissineet tai kakkineet housuun näkikö kukaan ?
        Minkä ikäsenä sä housuun päästämisestä?

        Sisko on jossain alkusyksystä viimeks tainnu päästää housuun. Viimeks pissin ratsastushousuihin maanantaina. Pari viikkoo sit viikonloppuna myös kakin ratsastushousuihin. Ootko koskaan auttanut äitiäs tai siskoas pesemään kakkoja? Miten paljon äitis housut kastu?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ootko koskaan auttanut äitiäs tai siskoas pesemään kakkoja? Kuinka paljon he olivat kakanneet ja paljonko kakat oli levinnyt?

        Sisko pepun pessyt monet kerrat ja äitin pepun pesin eilen. Ootko sä pessyt siskosi pyllyn ja sisaresi pessyt sun pyllyn? Onko sun kakkinut tai pissinyt hameisiin?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Sisko on jossain alkusyksystä viimeks tainnu päästää housuun. Viimeks pissin ratsastushousuihin maanantaina. Pari viikkoo sit viikonloppuna myös kakin ratsastushousuihin. Ootko koskaan auttanut äitiäs tai siskoas pesemään kakkoja? Miten paljon äitis housut kastu?

        Kyllä äidin hame kastui takapuolelta.


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Sisko pepun pessyt monet kerrat ja äitin pepun pesin eilen. Ootko sä pessyt siskosi pyllyn ja sisaresi pessyt sun pyllyn? Onko sun kakkinut tai pissinyt hameisiin?

        Kyl mä oon pessyt siskoni pepun ja sisko mun pepun.

        Kerro tarkemmin miten sä peset toisen pepun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kyl mä oon pessyt siskoni pepun ja sisko mun pepun.

        Kerro tarkemmin miten sä peset toisen pepun?

        Huuhdon suihkulla kakat pois ja sitten pesen pepun saiippualla. Miten sä peset pepun? Oletko peruskoulussa pissiny tai kakkinu housuun ja jos niin opettaja ja kaveri suhtautui siihen? Onko sunn kakkinu tai pissiny koulussa housuun?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Huuhdon suihkulla kakat pois ja sitten pesen pepun saiippualla. Miten sä peset pepun? Oletko peruskoulussa pissiny tai kakkinu housuun ja jos niin opettaja ja kaveri suhtautui siihen? Onko sunn kakkinu tai pissiny koulussa housuun?

        Ensin vessassa pyyhin paperilla pahimmat kakat pois. Sit vaatteet pääl suihkuun suihkulla pesen vaatteista kakat ja pepusta lopuks käsin ja vedellä.

        En oo peruskoulus päästänyt housuun mut koulupäivän jälkeen kotimatkalla oon. Kaverit ei nähnyt.

        Kun peset jonkun pepun miten paljon kakat on yleensä levinnyt?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ensin vessassa pyyhin paperilla pahimmat kakat pois. Sit vaatteet pääl suihkuun suihkulla pesen vaatteista kakat ja pepusta lopuks käsin ja vedellä.

        En oo peruskoulus päästänyt housuun mut koulupäivän jälkeen kotimatkalla oon. Kaverit ei nähnyt.

        Kun peset jonkun pepun miten paljon kakat on yleensä levinnyt?

        Kakka leviää ympäri peppua.Tuliko sulla kakat vai pissit koulumatkalla housuun?Onko sisaresi laskenut koulussa alleen?
        Mulla meni kerran ysiluokalla kesken tunnin kakat sitten mä seuraavat kaksi tuntia kakat housussa.Sisko on ainakin kaksi pissinyt koulussa alleen.Mitä sun äiti sanoi kun sä tulit kakat housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kakka leviää ympäri peppua.Tuliko sulla kakat vai pissit koulumatkalla housuun?Onko sisaresi laskenut koulussa alleen?
        Mulla meni kerran ysiluokalla kesken tunnin kakat sitten mä seuraavat kaksi tuntia kakat housussa.Sisko on ainakin kaksi pissinyt koulussa alleen.Mitä sun äiti sanoi kun sä tulit kakat housussa?

        Mä oon päästänyt kakat ja pisut molemmat housuun kotimatkalla koulusta. Mun äiti ei oo ollut kotona kun oon tullut pisut tai kakit housussa kotiin. Mä en tiiä et mun sisko ois päästänyt housuunsa.

        Siivositko kakat kotona vai koulussa? Kun siivot kakkoja onko ne yleensä levinnyt pikkuhousuista ulos ja onko levinnyt etumuksen puolelle? onko sul tai perheenjäsenilläs tai kavereillas koskaan tullut ihan pienet kakat housuun?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Mä oon päästänyt kakat ja pisut molemmat housuun kotimatkalla koulusta. Mun äiti ei oo ollut kotona kun oon tullut pisut tai kakit housussa kotiin. Mä en tiiä et mun sisko ois päästänyt housuunsa.

        Siivositko kakat kotona vai koulussa? Kun siivot kakkoja onko ne yleensä levinnyt pikkuhousuista ulos ja onko levinnyt etumuksen puolelle? onko sul tai perheenjäsenilläs tai kavereillas koskaan tullut ihan pienet kakat housuun?

        Kakat siivoisin pois kotona.Kyllä etumus on useasti kakassa ja valuu hyvin pikkuhousuista pois.Isää en ole kakat tai pisut housussa koskaan. Äidillä on joskus pikku kakat ja pisut housussa. Eräs kakkii aika usein housuun.
        Miten onko perheejäsenillä koskaan kakat tai pisut housussa?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kakat siivoisin pois kotona.Kyllä etumus on useasti kakassa ja valuu hyvin pikkuhousuista pois.Isää en ole kakat tai pisut housussa koskaan. Äidillä on joskus pikku kakat ja pisut housussa. Eräs kakkii aika usein housuun.
        Miten onko perheejäsenillä koskaan kakat tai pisut housussa?

        Isää tai äitiä en oo koskaan nähnty kakat tai pissit housussa. Siskon oon nähnyt useempaakin otteeseen. Kerran oon veljen nähnyt pisut ja kakat housussa.

        Onko sun vaatteisiin jääny pissistä tai kakasta jälkiä jotka ei pesussa oo lähtenyt pois? Millasii pikkuhousui sä yleensä käytät?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Isää tai äitiä en oo koskaan nähnty kakat tai pissit housussa. Siskon oon nähnyt useempaakin otteeseen. Kerran oon veljen nähnyt pisut ja kakat housussa.

        Onko sun vaatteisiin jääny pissistä tai kakasta jälkiä jotka ei pesussa oo lähtenyt pois? Millasii pikkuhousui sä yleensä käytät?

        Kakasta ja jää jälkiä housuihin.Missä veljesi oli kakat ja pisut housussa?
        Omko sun kaveris koskaan kakannut tai pissinyt koulussa housuun?
        Mun kaveri kakki housuun yläastella.Toisen sisareni oon pari kertaa pisut ja kakat hameessa. pissiikö tai kakkiiko sun sisko hameisiin?
        Useimmiten tai alkkareita.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Isää tai äitiä en oo koskaan nähnty kakat tai pissit housussa. Siskon oon nähnyt useempaakin otteeseen. Kerran oon veljen nähnyt pisut ja kakat housussa.

        Onko sun vaatteisiin jääny pissistä tai kakasta jälkiä jotka ei pesussa oo lähtenyt pois? Millasii pikkuhousui sä yleensä käytät?

        Sopiiko jatketaan keskustelua huomenna?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Kakasta ja jää jälkiä housuihin.Missä veljesi oli kakat ja pisut housussa?
        Omko sun kaveris koskaan kakannut tai pissinyt koulussa housuun?
        Mun kaveri kakki housuun yläastella.Toisen sisareni oon pari kertaa pisut ja kakat hameessa. pissiikö tai kakkiiko sun sisko hameisiin?
        Useimmiten tai alkkareita.

        Kerran veljeltä tuli pissat housuun lentokoneessa. Ei saanut nousta penkeiltä eikä se pystynyt pidätteleen. Kerran matkustettiin metrolla siskon ja veljen kanssa. Veli ei pystynyt pidätteleen ja tuli kakat housuun. Lisäks veli pissaa aina uikkareihinsa tahallaan.

        Kerran yks meidän luokkalainen pissas housuunsa. Se oli kyl hiukan kipeenä niin sen takia. Ei paljoo, mut selvä märkä jälki.

        Kyl mun sisko on varmaan joskus päästänyt hameeseen.

        Millasii pikkuhousui sä ja sun siskos käytätte? Kauanko siskos on pisimmillään ollut kakat housussa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran veljeltä tuli pissat housuun lentokoneessa. Ei saanut nousta penkeiltä eikä se pystynyt pidätteleen. Kerran matkustettiin metrolla siskon ja veljen kanssa. Veli ei pystynyt pidätteleen ja tuli kakat housuun. Lisäks veli pissaa aina uikkareihinsa tahallaan.

        Kerran yks meidän luokkalainen pissas housuunsa. Se oli kyl hiukan kipeenä niin sen takia. Ei paljoo, mut selvä märkä jälki.

        Kyl mun sisko on varmaan joskus päästänyt hameeseen.

        Millasii pikkuhousui sä ja sun siskos käytätte? Kauanko siskos on pisimmillään ollut kakat housussa?

        Mitä sun äiti sanoi sun veljellä oli kakit ja pisut housussa? Eikö sun äitis oo tosissaan laskenu alleensa koskaan? Mun äiti suutui joskus kun siskoa pisut ja kakat housussa. Äiti oli kerran itsekin kakat housussa noin kolme tuntia. Me siskon käytämme ylennsä tai alkkareita minkälaisia alkkareita te käytätte? Kummat sun sisko hameeseen?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mitä sun äiti sanoi sun veljellä oli kakit ja pisut housussa? Eikö sun äitis oo tosissaan laskenu alleensa koskaan? Mun äiti suutui joskus kun siskoa pisut ja kakat housussa. Äiti oli kerran itsekin kakat housussa noin kolme tuntia. Me siskon käytämme ylennsä tai alkkareita minkälaisia alkkareita te käytätte? Kummat sun sisko hameeseen?

        Sano veljelle vaan et mites tolleen päässy käymään. En oo ikinä kuullu tai nähny äidillä pissit housussa. Mä käytän ite hipstereitä, sisko käyttää perus naisten alkkareit. Sisko on kyl pisunut hameseen, en tiiä onko kakkinut.

        Millases tilantees äitis oli kolme tuntii housus ja millaset housut oli. Ootko ikinä sanonut siskolles et päästä vaan housuun kun on valittanut et on hätä tai onko äitis/siskos sanonut sulle?


      • jaana-
        assi40 kirjoitti:

        Mitä sun äiti sanoi sun veljellä oli kakit ja pisut housussa? Eikö sun äitis oo tosissaan laskenu alleensa koskaan? Mun äiti suutui joskus kun siskoa pisut ja kakat housussa. Äiti oli kerran itsekin kakat housussa noin kolme tuntia. Me siskon käytämme ylennsä tai alkkareita minkälaisia alkkareita te käytätte? Kummat sun sisko hameeseen?

        Ootko sä tai sun sisko ikinä joutunut pesemään kakkoja housusta julkisessa vessassa?


      • jo
        heppaope33 kirjoitti:

        Jos olit kaksi tuntia kakat housuissa kyllä sen varmastikin huomattiin.
        Olen kakannut housuun viisi kertaa talleilla, ja tyttäreni huomasi kerran olin kakannut housuihin, ja hän kysyi minulta äiti kakkasit sä housuun eikä muuta kuin myöntää.
        Samalla kerralla kun lähdimme talleita sinne tuli rouva joka huomasi minun kakanneen housuun.

        tää viestiketju, sinä joka kirjoitat tänne nimimerkeillä heppeope, jaana ja assi 40 lienet sama henkilö, miespuolinen sellainen. Itseänikin kiihottaa pissaleikit ja erityisesti housuun pissaaminen eri muodoissa, mutta saman asian loputon päivästä toiseen jatkuva jankkaaminen on tympeää ja vie mielenkiinnon koko palstaa kohtaan. Perhe jossa aikuiset lapset ja vanhemmat jatkuvasti pissivät ja kakkivat housuihinsa naureskellen hyväntahtoisesti asialle on jotain niin överiä että ei tiedä pitäisikö sille itkeä vai nauraa. Samoin loputon jahkaaminen näkikö kukaan tai miten siivosit pissat ja kakat on saman henkilön kysymänä ja vastaamana älytöntä. Tällaiset keskustelut kuuluvat mielestäni jonnekin kahdenkeskisille viestinvaihtopalstoille, jos sieltä vaan löytää samanhenkisen kaverin. Tämän palstan parasta antia on erikoisten fetissien harrastajien julkinen keskustelu, joten toivon pissaleikeistä kiinnostuneiden edelleen kirjoittelevan tänne vaikka miten erikoisista variaatioista, eikä kaiken tarvitse edes olla totta, kunhan pysytään kohtuudessa. Hyvää syksyä pissan ystäville!


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Sano veljelle vaan et mites tolleen päässy käymään. En oo ikinä kuullu tai nähny äidillä pissit housussa. Mä käytän ite hipstereitä, sisko käyttää perus naisten alkkareit. Sisko on kyl pisunut hameseen, en tiiä onko kakkinut.

        Millases tilantees äitis oli kolme tuntii housus ja millaset housut oli. Ootko ikinä sanonut siskolles et päästä vaan housuun kun on valittanut et on hätä tai onko äitis/siskos sanonut sulle?

        Me olimme kaupungilla kävelemässä kun nyt meni kakka pöksyyn kyllä hän sanoi että kakkahätä,äidillä päällään silloin sininen puoli hame kotiin tullussamme hän haisi voimakkaasti.

        Onko sun sisko koskaan kakkinu hameeseen?

        Koittaako sun äiti koskaan sun tai pyllyä että kakit tai pisut housussa?

        Onko sun sisko pissi tai kakkinu housuun koulussa ja jos on niin millä luokalla se tapahtui?

        Onko sun kaveris koskaan pissiny tai kakannu housuun koulussa?

        Mulla meni eilen treffeillä pisut ja kakat hameeseen äiti pakoitti mut pitämään vaippaa seuraavan viikon.


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ootko sä tai sun sisko ikinä joutunut pesemään kakkoja housusta julkisessa vessassa?

        Kerran meni kakka huosuun kaupassa,ja kaupan veskissä jouduin paperilla pyykimään kakat pois. Siskon pyllyä puhdistettiin kerran baarin veskissä.Onko sun tai siskon pyllyä putsattu julkisessa veskissä?
        ootko nähnyt koskaan ketään sukulaistasi pisut tai kakit housussa tai hameessa?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Kerran veljeltä tuli pissat housuun lentokoneessa. Ei saanut nousta penkeiltä eikä se pystynyt pidätteleen. Kerran matkustettiin metrolla siskon ja veljen kanssa. Veli ei pystynyt pidätteleen ja tuli kakat housuun. Lisäks veli pissaa aina uikkareihinsa tahallaan.

        Kerran yks meidän luokkalainen pissas housuunsa. Se oli kyl hiukan kipeenä niin sen takia. Ei paljoo, mut selvä märkä jälki.

        Kyl mun sisko on varmaan joskus päästänyt hameeseen.

        Millasii pikkuhousui sä ja sun siskos käytätte? Kauanko siskos on pisimmillään ollut kakat housussa?

        Onko sun veli pissiny tai kakkinu housuunsa lähi aikoina? Sisko on ollu kakat housussa noin viisi tuntia. Miten kauan sun sisko tai veli on ollut kakat housussa?Onko sun veljes kakkinu tai pissiny koulussa housuun? Oletko sä tai sun sisko pissiny tai kakannu housuun treffeillä?Kysy äidiltäsi onko hän pissannut tai kakannut housuun koskaan?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Isää tai äitiä en oo koskaan nähnty kakat tai pissit housussa. Siskon oon nähnyt useempaakin otteeseen. Kerran oon veljen nähnyt pisut ja kakat housussa.

        Onko sun vaatteisiin jääny pissistä tai kakasta jälkiä jotka ei pesussa oo lähtenyt pois? Millasii pikkuhousui sä yleensä käytät?

        Ootteko sä siskosi ja koskaan yhtä aikaa pisut ja kakit housussa?Mua nolottaa ihan hirveesti kun pitäis lähteä tädin synttäreille vaipassa.
        Vanhin sisko oli tänään pisut housussa ratsastamassa,ja tiistaina hän tuli töistä kotiin kakat ja pisut hameessaan.Saanko kysyä minkä ikäsiä te olette?


      • assi40
        jaana- kirjoitti:

        Ootko sä tai sun sisko ikinä joutunut pesemään kakkoja housusta julkisessa vessassa?

        Missä sä oot kun et vastaa?


      • jaana-assi-heppaope33
        assi40 kirjoitti:

        Missä sä oot kun et vastaa?

        lopeta jo itsellesi kirjoitteleminen... kiitos... näkemiin


      • -
        heppaope33 kirjoitti:

        Jos olit kaksi tuntia kakat housuissa kyllä sen varmastikin huomattiin.
        Olen kakannut housuun viisi kertaa talleilla, ja tyttäreni huomasi kerran olin kakannut housuihin, ja hän kysyi minulta äiti kakkasit sä housuun eikä muuta kuin myöntää.
        Samalla kerralla kun lähdimme talleita sinne tuli rouva joka huomasi minun kakanneen housuun.

        Kuinka vanha tyttäresi oli kun näki sut kakat housussa? Entä onko tyttäresi itse koskaan vanhemmalla iällä kakannut housuunsa?


      • heppaope33
        - kirjoitti:

        Kuinka vanha tyttäresi oli kun näki sut kakat housussa? Entä onko tyttäresi itse koskaan vanhemmalla iällä kakannut housuunsa?

        Tyttäreni oli 15 vuotias kun mut kakat housussa.
        Kyllä tyttäreni on kakannut housuun 16 vuotiaana.


      • -
        heppaope33 kirjoitti:

        Tyttäreni oli 15 vuotias kun mut kakat housussa.
        Kyllä tyttäreni on kakannut housuun 16 vuotiaana.

        Kerrotko tarkemmin siitä kun tyttäres näki sut kakat housussa ja siitä kun se ite kakkas housuun?


      • heppaope33
        - kirjoitti:

        Kerrotko tarkemmin siitä kun tyttäres näki sut kakat housussa ja siitä kun se ite kakkas housuun?

        Tyttäreni huomasi minut kakat housussa kun ajoimme kotiin.
        Tyttäreni oli kakannut koulumatkalla housuun.


      • 76fuygiugkjhkl
        assi40 kirjoitti:

        Tuliko sun kaverilta pissat vai kakat housuun?

        kaksi nuijaa löytänyt toisensa juttuketjusta päätellen...


      • Anonyymi
        jaana- kirjoitti:

        Mulla on ollut jalassa nahkaset ratsastuskengät. Se että kastuuko kengät riippuu siitä kuinka paljon pissii ja päästääkö kaiken kerralla. Joskus se pisu valuu kenkiin asti, joskus kengät pysyy kuivina.

        Viimeksi olin pisut housussa viime viikon maanantaina. Olin juonut aika paljon ja ratsastaessa rupes pissittään. Mul oli tummat ratsastushousut jalassa. Aattelin et on mukavampi vaan päästää housuun kuin pidätellä. Siinä ratsastaessa sitten vaan pissin housuun. Oli jo aika kova hätä kun päästin, niin se pisu valui sitten kenkiin asti. Menin sitten noissa märissä housuissa bussilla kotiin.

        Isot kakat housussa olin viimeks joskus kesäkuun lopulla. Olin melkeen koko päivän ratsastamassa, joten sillon tuli myös pissittyä housuun. Ei ollut muita ratsastajia niin kun tuli kakkahätä niin kakkasin vaan housuun. Olin sitten kakat housussa muistaakseni reilun tunnin. Tallilla olin sitten pukuhuonetiloissa yksin. Riisuin sit vaatteet ja olihan ne aika likaset. Ratsastushousut ja pikkuhousut oli ihan pisussa. Lisäksi kakat oli siellä pepun alla levinnyt ulos pikkuhousuista ja sotkenut housut, niin että näkyi ruskea jälki. Laitoin likaset vaatteet muovipussiin. Menin vessaan ja pesin pepusta pahimmat kakat pois ja laitoin toiset vaatteet päälle.

        Pienemmät kakat mul oli housuissa joskus puoltoist kuukautta sitten. Oltiin kavereiden kanssa harjottelemassa. Mul oli siinä pieni kakkahätä, mutttei kova enkä kehdannut housuun päästää kun kavereita oli. Jossain kohtaa kun lihakset jännitty niin pääs kuitenkin karkaamaan vähän housuun, ehkä joku golfpallon kokonen kakka. Enempää ei sillä kerral päässy. Lähin sitten kotiin ratsastushousuissa pienet kakat housussa.

        Mitä te muut ratsastajat joil on joskus tullut housuun pidätte ratsastushousujen alla? Ja onko jollain teistä tullut pisut tai kakat housuun jossain kisoissa?

        mullakin on tullut ratsastessa kakka housuun jo ihan nuorena ja vieläkin tykkään siitä kun on pisut ja pikkuisen kakkaa pikkuhousuissa nim. senna


      • Anonyymi
        Utelias! kirjoitti:

        Millaset kengät teillä on ollu jalassa kun olette pissinyt housuun ratsastaessa??
        Ja onko myös kengät kastunut pissasta? Kovasti kiinnostaisi tietää!!

        Moi


      • Anonyymi
        jaana- kirjoitti:

        Mulla on ollut jalassa nahkaset ratsastuskengät. Se että kastuuko kengät riippuu siitä kuinka paljon pissii ja päästääkö kaiken kerralla. Joskus se pisu valuu kenkiin asti, joskus kengät pysyy kuivina.

        Viimeksi olin pisut housussa viime viikon maanantaina. Olin juonut aika paljon ja ratsastaessa rupes pissittään. Mul oli tummat ratsastushousut jalassa. Aattelin et on mukavampi vaan päästää housuun kuin pidätellä. Siinä ratsastaessa sitten vaan pissin housuun. Oli jo aika kova hätä kun päästin, niin se pisu valui sitten kenkiin asti. Menin sitten noissa märissä housuissa bussilla kotiin.

        Isot kakat housussa olin viimeks joskus kesäkuun lopulla. Olin melkeen koko päivän ratsastamassa, joten sillon tuli myös pissittyä housuun. Ei ollut muita ratsastajia niin kun tuli kakkahätä niin kakkasin vaan housuun. Olin sitten kakat housussa muistaakseni reilun tunnin. Tallilla olin sitten pukuhuonetiloissa yksin. Riisuin sit vaatteet ja olihan ne aika likaset. Ratsastushousut ja pikkuhousut oli ihan pisussa. Lisäksi kakat oli siellä pepun alla levinnyt ulos pikkuhousuista ja sotkenut housut, niin että näkyi ruskea jälki. Laitoin likaset vaatteet muovipussiin. Menin vessaan ja pesin pepusta pahimmat kakat pois ja laitoin toiset vaatteet päälle.

        Pienemmät kakat mul oli housuissa joskus puoltoist kuukautta sitten. Oltiin kavereiden kanssa harjottelemassa. Mul oli siinä pieni kakkahätä, mutttei kova enkä kehdannut housuun päästää kun kavereita oli. Jossain kohtaa kun lihakset jännitty niin pääs kuitenkin karkaamaan vähän housuun, ehkä joku golfpallon kokonen kakka. Enempää ei sillä kerral päässy. Lähin sitten kotiin ratsastushousuissa pienet kakat housussa.

        Mitä te muut ratsastajat joil on joskus tullut housuun pidätte ratsastushousujen alla? Ja onko jollain teistä tullut pisut tai kakat housuun jossain kisoissa?

        No saattaapa joskus tulla! Sori ei jaksa kirjottaa kauheesti!!


      • Anonyymi
        jaana- kirjoitti:

        Kerran mulla oli hiukan vaaleemmat ratsastushousut päällä. Olin kaverin kanssa kahdestaan ratsastamassa. Mulla sitten oli siinä kiva pisuhätä. En kehdannut mennä mihinkään tien sivuun. Päätin sitten pissiä housuun ja toivoin ettei kaveri huomaa. Talleilla sitten kun noustiin hevosten selästä se näki et mun housut oli märät. Kysyi multa "ootko sä pissinyt housuus?". Mä sit sanoin jotain "joo kun en pystyny pidätteleen". Se vaan vastas ok eikä puhunu siit sen enempää.

        Sillon kun olin isot kakat housussa yli kaksi tuntia niin olin yksin ratsastamassa metsässä, jossa ei muita ollut. Eikä sitä nää jos on hevosen selässä. Tallilla vaan välttelin muita ihmisiä aika onnistuneesti.

        ole, hiljaa senkin vitun paska.


    • Mikä Hakkien

      Tykkään käydä talleille ja kusta tummanharmaisiin ajohaalareihin, jotenkin se kutittaa kaasujalkaa kummasti ja on pakko painaa kaasu pohjaan et pääsee akkia suihkuun.

    • ElisaS

      Nyt on ulkona ollut jo sen verran lämmin, että ratsastaessa voi taas alkaa huoletta pissimään ratsastushousuihin.

      Onko joku jo tänä keväänä ehtinyt pissata ratsastushousuihinsa?

      • pidättelijä

        tykkään pidättää pissaa. Saan siitä kiksejä. Ulosteen pidättelystä en pidä koska se aiheuttaa ummetusta ja kakkoja ei meinaa saada enää millään pihalle.


        Paras paikka pidätteellä on bikinit tai uimapuku päällä rannalla tai saunassa. Eikä haittaa jos tulee housuun tai lauteille.

        Perjantaina kun kuumia ilmoja oli vielä, mentiin kaverin kanssa rannalle ottamaan aurinkoa, ja otettiin 1,5 l limsapullot mukaan.. Oli kuumaa ja molemmilla tyhjeni pullot aika nopeata. Sitten mua alkoi pissattaa. Ajattelin vaan, että mukavahan tässä on maata mahlalleen ja pidätellä. Oltiin siinä n. tunnin ja kaveri rupesi valittamaan, että huh. pakko päästä johonkin pissalle. Kauhea hätä. Sanoi, että muullakin on, mutta puskaan ei voi mennä kaikki näkee. Sitten kaveri ehdotti, että mennään uimaan ja päästetään veteen ja sitten uitiin vähän matkaa ja helpotettiin sinne.

        Sitten kerran kun asuin vielä kotona. Oltiin siskon kanssa saunassa ja mä olin pidätellyt pitkään pissaa. Sitten mulla oli kauhea pissahätä kun oltiin saunassa ja pissat meinasi tulla väkisin pihalle. Sitten sisko lähti suihkuun ja pois ja vihdoin oli mun vuoro. Sitten suihkussa mua pissatti niin kovaa, että oli pakko kyykistyä siihen lattiakaivoon.


      • janoissaaan
        pidättelijä kirjoitti:

        tykkään pidättää pissaa. Saan siitä kiksejä. Ulosteen pidättelystä en pidä koska se aiheuttaa ummetusta ja kakkoja ei meinaa saada enää millään pihalle.


        Paras paikka pidätteellä on bikinit tai uimapuku päällä rannalla tai saunassa. Eikä haittaa jos tulee housuun tai lauteille.

        Perjantaina kun kuumia ilmoja oli vielä, mentiin kaverin kanssa rannalle ottamaan aurinkoa, ja otettiin 1,5 l limsapullot mukaan.. Oli kuumaa ja molemmilla tyhjeni pullot aika nopeata. Sitten mua alkoi pissattaa. Ajattelin vaan, että mukavahan tässä on maata mahlalleen ja pidätellä. Oltiin siinä n. tunnin ja kaveri rupesi valittamaan, että huh. pakko päästä johonkin pissalle. Kauhea hätä. Sanoi, että muullakin on, mutta puskaan ei voi mennä kaikki näkee. Sitten kaveri ehdotti, että mennään uimaan ja päästetään veteen ja sitten uitiin vähän matkaa ja helpotettiin sinne.

        Sitten kerran kun asuin vielä kotona. Oltiin siskon kanssa saunassa ja mä olin pidätellyt pitkään pissaa. Sitten mulla oli kauhea pissahätä kun oltiin saunassa ja pissat meinasi tulla väkisin pihalle. Sitten sisko lähti suihkuun ja pois ja vihdoin oli mun vuoro. Sitten suihkussa mua pissatti niin kovaa, että oli pakko kyykistyä siihen lattiakaivoon.

        Paljonkohan sulle pitäisi maksaa että saisin toimia wc:näsi :P


    • Jenna--------

      Mä olen maalta kotoisin ja minulla on vanhempien luona oma hevonen ja menen lähes joka viikonloppu ratsastelleen ja joskus tuuraan vanhempia navettatöissä


      Kerran mun piti tuurata vanhempia navetalla kun vanhemmat lähti johonkin. Otin illalla muutaman siiderin ja menin naukkuun ja kello soitti aamu kuusi ja oli kiire navetalle. Kauhea pissahätäkin oli, mutta kiire lehmiä lypsämään eikä ehtinyt edes vessaan. Navetalla alkoi pissattaan ihan sietämättömästi ja ajattelin, että täällä jos missä on hyvä paikka koittaa housuun pissaamista. Annoin sitten palaa ja päästin pitkän pissan vanhoihin farkkuihin ja valu saappaisiin asti.

      Ratsastaessa on myös useasti tullut kova pissahätä, mutta oon vaan pidätellyt vessaan asti.

      • työmies87

        nam. tekisit tuon saman naamalleni.


    • Zaxink

      Pissasitko tänä kesänä housuusi talleilla kertaakaan?

      • Liruttelija

        Mistäpäin nämä housuun pissailijat ovat? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.


      • Talkootyttö80

        Olin toimitsijana pitkäksi venyneissä estekisoissa enkä voinut poistua paikalta vessaan kesken kaiken vaikka hätä oli kova. Ei siinä auttanut kuin pissata seisaaltaan housuun. Oli onneksi tummansiniset ratsastusfarkut joten en usko että juuri kukaan huomasi mitään. Olo märissä housuissa ja saappaissa kylmässä syyskelissä ei kyllä tuntunut kovin mukavalta.


      • PisFun
        Talkootyttö80 kirjoitti:

        Olin toimitsijana pitkäksi venyneissä estekisoissa enkä voinut poistua paikalta vessaan kesken kaiken vaikka hätä oli kova. Ei siinä auttanut kuin pissata seisaaltaan housuun. Oli onneksi tummansiniset ratsastusfarkut joten en usko että juuri kukaan huomasi mitään. Olo märissä housuissa ja saappaissa kylmässä syyskelissä ei kyllä tuntunut kovin mukavalta.

        Jouduitko kauan odottamaan pois pääsyä ja oliko vaihtovaatteita mukana, vai jouduitko menemään pöksyt märkänä kotiin asti?


      • Talkootyttö80
        PisFun kirjoitti:

        Jouduitko kauan odottamaan pois pääsyä ja oliko vaihtovaatteita mukana, vai jouduitko menemään pöksyt märkänä kotiin asti?

        Ehkä siinä vajaan tunnin verran meni ennen kuin pääsin saappaat litisten kotiin. Vaikka olin kylmissäni niin muuten olo helpottui pissaamisesta huomattavasti. Tulipa sekin todettua omakohtaisesti että housuun pissaaminen lämmittää mukavasti ehkä noin viisi sekuntia mutta sen jälkeen kylmä tulee nopeasti. Aikamoinen kontrasti kieltämättä ja hävettävän nolo tapaus kaiken kaikkiaan. En tiedä voisiko housuun pissaaminen tuoda mielihyvää toisissa olosuhteissa mutta ei ainakaan julkisesti. Aika jännä tunne se joka tapauksessa oli jos nyt niin voi sanoa.


      • Pissimikko
        Talkootyttö80 kirjoitti:

        Ehkä siinä vajaan tunnin verran meni ennen kuin pääsin saappaat litisten kotiin. Vaikka olin kylmissäni niin muuten olo helpottui pissaamisesta huomattavasti. Tulipa sekin todettua omakohtaisesti että housuun pissaaminen lämmittää mukavasti ehkä noin viisi sekuntia mutta sen jälkeen kylmä tulee nopeasti. Aikamoinen kontrasti kieltämättä ja hävettävän nolo tapaus kaiken kaikkiaan. En tiedä voisiko housuun pissaaminen tuoda mielihyvää toisissa olosuhteissa mutta ei ainakaan julkisesti. Aika jännä tunne se joka tapauksessa oli jos nyt niin voi sanoa.

        Kiva kun on muitakin "pissihulluja" liikenteessä. Mä oon harrastanut kusileikkejä 15v alkaen ja nyt oon 50v.Tänäkesänä ei tarvinnut palella märissä farkuissa , kun antaa tulla vaan vaikkapa pysäkin penkillä , junassa , leffassa.Eikä haittaa vaikka lirii lenkkareihin asti.Sittenhän on varpaat kivan litsut.
        Yleensä mulla on mustat housut,mutta joskus kännissä ei ole väliä.Oikeastaan haluankin , et naiset näkisi ja se kiihottaa.Kerran bussipysäkillä meinasi rakko haljeta ja siinä oli myös kaksi teinityttöä ja oli pakko sanoa niille , et nyt tulee , ja kyykyin penkin viereen ja annoin tulla kaikki.Toinen tytöistä kääntyi pois,mutta toinen oli aika kiinnostunut ja katsoi mun toimitusta koko ajan ja sanoi et, sulla on vissiin ihan kivaa.Mulla oli tummansiniset farkut ja kysyin noustuani,et näkyykö,johon tyttö sanoi:näkyy mut ei haittaa",onneksi mulla oli puolipitkä huppari jolla voin sit peittää märät huusuni jos tuli jotain "mummoja"jotka ei ymmärrä mitään.Paras pisuttelu asu on mustat wetlook-leggarit , ja tietenkin ilman pikkareita ,joiden kanssa olen uskaltanut ulos pyöräillessäni,ja puistonpenkillä antanut kusen tulla,vaikka ihmisiä on kulkenut ohi,tietenkin vain naisten kulkiessa.Jotkut ovat huomanneet ja jotkut ei.Joskus on naisilta tullut niin ovelia katseita,että varmaan olisivat halunneet leikkiin mukaan.Aika ovelat ovat keinonahka leggarit,kun niistä pissi tulee läpi vain vähän pieninä pisaroina ja kaikki jää niinkuin kumipussiin ja sit kun nousee ylös,niin kaikki valuu alas pitkin sääriä ja sit kengät on täynnä, aion senkin kokeilla vielä sen seitsemännenkin kerran ja julkisesti,sillai vähän salaa.Kesällä se on kivaa seisaaltaan ,kun on vaikka sandaalit,tai avojaloin.Talvellakaan pisuttelut ei ole ongelma,jos on mustat kiiltäväpintaiset toppikset ja alla vaikka ohuet trikoot,annan liriä,kastuu ja kivaa,muttei tule kylmä.Iltasin olen nyt jo käyttänyt kevyttoppareita.Tää kiva harrastus saattaa olla niitten " mummojen" mielestä jopa ympäristöongelmammutta myönnän ,et joskus siitä jopa nautitaan,ainakin minä ,mutta jotkut muutkin sen tiedän . Olinpa kerran bussissa ja nuorilta naisilta takavasemmalta kuului,et joku on unohtanut käydä vessassa ja katsoin heihin iskien silmää ja vastaukseksi sain loistavilla silmillä "hnii`ì! Ja jotain hassua näin heidänkin mieltymyksissään : heidän kengät olivat ihan märät vaikka oli kuivakesäkeli,mut pysäkin takana oli vesioja. Siis samat kivat kun mullakin.En tiedä heidän sängyistään,mutta mun on vähän lätäkkö,kun tykkään liriä sängyssäkin leikkiessäni.Oivoi kuinkamonet sängyt olen työssäni nähnyt lätäkköisinä,niin kuivuneina kuin märkinäkin opikelia-asunnoissa,joten jos näen avoimen märän sängyn tyttöjen asuntolassa,mun on pakko mennä lirimään siihen ja antaa orkun tulla.Ei ole tullut kommentteja,koska jos tykkää lätäkkösängystä,ei haittaa lisälätäkkö yhtään,vaan päinvastoin.Entiedä ovatko sänkyjen haltijat huomanneet jotain....Toivottavarti heillä on kivaa edelleen ,niinkuin mullakin.


    • Tuhmapissahousu

      Kohta päästän pissat housuun=D

    • f+e

      Miks te pissitte housuihinne ku yhtä hyvin voisitte laskee housun ja pissata maahan? vois olla jälkeenpäin mukavampi olo...

    • Suski_31

      Pissasin viime yönä housuun baarista kotiin kävellessä. Housut kastui melkoisesti ja höyryä vaan nousi farkuista ilmaan pakkasessa. Aluksi tuntui hetken suorastaan polttavan kuumalta ja hyvin pian todella kylmältä. Tulipa käytännössä todistettua tuokin asia. Kaikkea näköjään pitää kokeilla pissahädässä ja pienessä humalatilassa. Perille päästessä housut oli reisistä ihan jäästä koppurassa.

      • jepulis81

        kengät oli jalassa ja kastuko ne myös???


      • Suski_31
        jepulis81 kirjoitti:

        kengät oli jalassa ja kastuko ne myös???

        Sellaiset puolikorkeavartiset lämminvuoriset mokkasaappaat. Kyllähän nekin kastui varsinkin sisäpuolelta kun pissaa valui saappaisiin.


      • jepulis81
        Suski_31 kirjoitti:

        Sellaiset puolikorkeavartiset lämminvuoriset mokkasaappaat. Kyllähän nekin kastui varsinkin sisäpuolelta kun pissaa valui saappaisiin.

        on mukava koittaa poistaa pissan hajua!!! Ei varmaankaan voi oikein pestä jos ovat aitoa mokkaa?!


      • Suski_31
        jepulis81 kirjoitti:

        on mukava koittaa poistaa pissan hajua!!! Ei varmaankaan voi oikein pestä jos ovat aitoa mokkaa?!

        Näin on, peseminen on hankalaa. Sain kuivattua ne helposti, mutta pistävä pissan haju on kyllä ongelma. Farkut sentään sai laittaa suoraan koneeseen. Ehkä joutuu uudet saappaat ostamaan, onneksi ale on alkanut ;)


      • ,,,,,,
        Suski_31 kirjoitti:

        Näin on, peseminen on hankalaa. Sain kuivattua ne helposti, mutta pistävä pissan haju on kyllä ongelma. Farkut sentään sai laittaa suoraan koneeseen. Ehkä joutuu uudet saappaat ostamaan, onneksi ale on alkanut ;)

        Ois ollu kiva nähdä :)

        Millaset farkut sulla oli jalassa ja näkikö joku? Eiks ois ollu mahdollista käydä "penkassa"?


      • Suski_31
        ,,,,,, kirjoitti:

        Ois ollu kiva nähdä :)

        Millaset farkut sulla oli jalassa ja näkikö joku? Eiks ois ollu mahdollista käydä "penkassa"?

        Aika tiukat vaaleansiniset, mutta ei niistä juuri erota onko märät vai ei. Pidätyskykyni on aika heikko ja kun ensin vähän lirahti housuun niin vahinko oli jo tapahtunut, en enää välittänyt vaan annoin mennä loputkin farkkuihin.


      • ,,,,,,,
        Suski_31 kirjoitti:

        Aika tiukat vaaleansiniset, mutta ei niistä juuri erota onko märät vai ei. Pidätyskykyni on aika heikko ja kun ensin vähän lirahti housuun niin vahinko oli jo tapahtunut, en enää välittänyt vaan annoin mennä loputkin farkkuihin.

        kusi kesällä housuunsa. Festarialueelle mennessä sillä oli jo kova hätä kun luuli siellä pääsevänsä vessaan, mutta bajamajoille olikin sika pitkä jono ja housuunhan sillä tuli siinä jonotellessa koko rakollinen! Sillä oli crazy agen "pink wings- farkut" joten ei niistäkään vahinkoa juuri huomannu, kun sisäreidet on ihan tummat.

        Mutta joutui sitten käymään farkut jalassa uimassa järvessä ;)


      • vaipat.on.ihania
        ,,,,,,, kirjoitti:

        kusi kesällä housuunsa. Festarialueelle mennessä sillä oli jo kova hätä kun luuli siellä pääsevänsä vessaan, mutta bajamajoille olikin sika pitkä jono ja housuunhan sillä tuli siinä jonotellessa koko rakollinen! Sillä oli crazy agen "pink wings- farkut" joten ei niistäkään vahinkoa juuri huomannu, kun sisäreidet on ihan tummat.

        Mutta joutui sitten käymään farkut jalassa uimassa järvessä ;)

        Miks pissitte ja kakitte housuun??????? Käyttäkää vaippaa!


      • Ellu E Pisss
        Suski_31 kirjoitti:

        Aika tiukat vaaleansiniset, mutta ei niistä juuri erota onko märät vai ei. Pidätyskykyni on aika heikko ja kun ensin vähän lirahti housuun niin vahinko oli jo tapahtunut, en enää välittänyt vaan annoin mennä loputkin farkkuihin.

        Mullehan se kävi pikkulikkana vähän silleen, että olin neljännellä luokalla koulusta kotiin menossa ja aattelin jo ennen lähtöä käydä pissillä, vaan en sitten käynytkään. Luulin, että jaksan kyllä pidätellä kotiin asti. Siinä kävellessä sitten tunsin, kuinka pieniä liruja alkoi väkisin päästä housuihin. Mulla oli melko kireät punaiset toppahousut ja kumarruin katsomaan näkyykö niiden päälle mitään. Ja näkyihän se tumma läntti siellä jalkojen välissä. Takissakin oli niin lyhyt helma, ettei sitä voinut silläkään peittää.
        Ihmettelin kun en tuntenut edes häpeää, vaan se tuntui pöksyissä enemminkin lämpimälle ja ihan jännälle. Aloin olla jo kotipihassa ja pissahätä senkun kasvoi. Ajattelin, että nyt kyllä lasken ihan tahallani kaikki housuun viimeistä tippaa myöten. Olin jo niin lähellä ovea, että ehtisin livahtaa rappukäytävään kenenkään huomaamatta vaikka kuinka märissä housuissa. Niinpä jäin parkkipaikalle seisomaan autojen väliin ja annoin tulla. Ja sitten oli pimperossa lämmintä ja märkää. Äkkiä rappukäytävään kun pihalla ei näkynyt ketään.
        Olin jo puolimatkassa menossa, kun tajusin, että naapurin mies kävelee vastaani. Hätäännyin niin, etten keksinyt muuta kuin pysähtyä naama seinään päin seisomaan. Eipä se enää hyödyttänyt. -No onkos se Ellulle sattunu pissavahinko? Lähetäänpäs tuonne meille kuivattelemaan noita housuja. Ethän sinä tuon näkösenä haluais kotiin mennä.- Silloin vasta ajattelin, että mitenkähän olisin kotona onnistunut livahtamaan huoneeseeni mutsini näkemättä.
        Jos heti olisin arvannut, mitenkä mukavaa puhaa siitä housujen kuivattelusta tulikaan, en olisi epäröinyt hetkeäkään. Niitä nimittäin kasteltiin ja kuivateltiin vielä pitkin talvea tämän naapurin luona. Eikä se todellakaan ollut mikään epämiellyttävä kokemus. Siitä ne pissaleikit jäi tavaksi ja nyt vielä nelivitosenakin kuuluvat harrastuksiini.


      • näin on

        Jos juo paljon vaikka vettä ja siiten pissaa sen lähes heti on aivan puhdasta.

        Sitten taas sellainen väkevä pissa joka tulee kun ei ole juonut juuri mitään ja pissat on ollut pitkään rakossa on vasta se joka haisee.


      • Suski_31 kirjoitti:

        Sellaiset puolikorkeavartiset lämminvuoriset mokkasaappaat. Kyllähän nekin kastui varsinkin sisäpuolelta kun pissaa valui saappaisiin.

        Oi ihana kuulla kuinka sun kengät on menny pilalle. Olihan ne kalliit merkki kengät? Jos kiinnostaa tienata niillä kengillä vielä niin voitais olla yhteyksissä


    • Avartavaa

      Tämä on eroottisin keskusteluketju, mitä koskaan olen lukenut. Pakko kysellä tutuilta ratsastaja- ja sukeltajanaisilta kommentteja joskus. :)

    • Pissathousussa

      Olen poika ja tykkän pissata housuun tahallani koska se kiihottaa minua. Yleensä laitan housuihin äidin pikku housunsuojan ja sitten siihe lurauttelen aina vähä kerrallaa. Tosin aina välillä lurauta nii että housut ovat ihan kokonaan märät. Minustahousuun pissaaminen on äärettömän kiihottavaa. Harmittaa kun ei ole pokkaa mennä ostamaan vaippoja.
      Onko muitakin ketkä pitävät sitä kiihottavana?

    • Kiihottunut

      Minäkin harrastan silloin tällöin housuun pissaamista tahallani

    • Siinä tosissaan on jotain niin ihanan kiihottavaa ja samalla tuhmaa että monesti tulee orkkukin tosi nopeasti. HARMI Vaan kun joutuu aina nautiskelemaan yksinään 😕

    • Anonyymi

      Helena Snellmanin emätin alkoi vuotamaan kytät evakkoon asemalta.

    • Anonyymi

      Ei asian vierestä muistan erään tositarinan rumpalista, joka soitti teatterissa orkesterimontussa lavan edessä. Enne keikkaa kävi huitaisemassa pitkän oluen kulman kuppilassa kaverin kanssa. Esitys alkoi ja kusihätä kasvoi expotentiaalisesti keikan edetessä. Pakoon ei pääse, esitys kestää väliaikaan saakka, olet yleisön edessä rumpupatterin takana. Ei auta muuta kuin laskea housuun ja soitella setti loppuun housunpuntti märkänä. Tässä tuskin oli eroottista latausta, lähinnä vitutusta ja makeat naurut kavereiden kesken

    • Anonyymi

      Mä tykkään pissata ulkoiluhousuihin. Tällä hetkellä mulla on mustat ulkoiluhousut jalassa, ja rakko täynnä kun leikkikaveri ei päästä mua vessaan. Kohta tulee housuvahinko
      😂😂
      t. 27vee kundi.

    • Anonyymi

      Mulla on taas letku housuista.

      Voi roiskia vaikka naamalle ravatessa !!!

    • Minä päästän housuun aika harvoin tahallani housuun ja vahingossa tulee usein siksi kun en kerkeä, en voi pidätellä, en saa nauhoja tai nappia auki.

      • Anonyymi

        Eiköhän toi kusi ole ehtinyt aika hyvin vuosien saatossa ehtinyt kuivua. Ei taida olla enää hajuakaan jäljellä.


    • Anonyymi

      Minä tykkään pissata tahallani koti ovelleni kun menee vaikka poikia ohi tai sitten julkisella paikalla vaikka kauppa keskuksessa
      päästää tulemaan reisiä pitkin. Yleisin tapani on vessa jonossa varsinkin kun on yhteinen vessa sit vaan annan tulla siihen alleni.

      • Anonyymi

        Uuhh... pääsisipä katsomaan livenä. Vaikea löytää seuraa pissifantasioihin


    • Onko naisilla ollu minkälaisia kenkiä joihin on pissat valunu? Ois mahtava nähdä ku pissat tai jopa kakat valuis näteille lenkkareille tai korkkareille

      • Anonyymi

        Tässä nyt olis pariin eri juttuun kokemusta. Ens,en oikein usko kakan valuvan kenkiin asti jos nyt ei ihan kuralla ole ja haju olis kyllä karmiva.
        Mä kanssa festareilla tai konserteissa oon lirauttanut huosuun..lähde nyt sieltä keskeltä kenttää väkijoukossa vessaa etsimään..juomia on kuitenkin nautittu niin hätä tulee takuuvarmasti jossain kohtaa.
        Suosin mustaa farkkua,leggaria ym.ja yleensämulla saappaat vielä lahkeiden päällä niin sinne saappaaseenhan se ohjautuu.
        Ja jos sadesää niin ei mitään huomaa jos muutenkaan..kerran oli sellaiset avokärkiset saappaat,piikkikorkoiset,"hauskasti" valui ulos kärjistä mutta en usko että kukaan huomasi mitään ja olisin sanonut että juomaa loiskahti jaloille.
        Muuten oon pilannut korkkareita oikeilla mutafestareilla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt olis pariin eri juttuun kokemusta. Ens,en oikein usko kakan valuvan kenkiin asti jos nyt ei ihan kuralla ole ja haju olis kyllä karmiva.
        Mä kanssa festareilla tai konserteissa oon lirauttanut huosuun..lähde nyt sieltä keskeltä kenttää väkijoukossa vessaa etsimään..juomia on kuitenkin nautittu niin hätä tulee takuuvarmasti jossain kohtaa.
        Suosin mustaa farkkua,leggaria ym.ja yleensämulla saappaat vielä lahkeiden päällä niin sinne saappaaseenhan se ohjautuu.
        Ja jos sadesää niin ei mitään huomaa jos muutenkaan..kerran oli sellaiset avokärkiset saappaat,piikkikorkoiset,"hauskasti" valui ulos kärjistä mutta en usko että kukaan huomasi mitään ja olisin sanonut että juomaa loiskahti jaloille.
        Muuten oon pilannut korkkareita oikeilla mutafestareilla...

        Oi korkkareiden meneminen pilalle kurassa kuulostaa tosi kivalta. Youtubessa on paljo videoita siitä ku korkkarit ja monet muut kivat kengät sotketaan kuraan. Ois kiva keskustella aiheesta enemmänki ja voisin myös ostaa videoita kengistä jos tällanen kiinnostaa. Nakkaa tähän vaikka sähköposti alle niin laitan viestiä? Tai jos et halua niin voin laittaa omanikin tähän alle


    • Anonyymi

      Joo laita ihmeessä oma sähköpostiosoitteesi tänne. Olen sitten sinuun yhteydessä :)
      Odotan innolla, että pääsen tekemään hyvää viihdettä.

    • Anonyymi

      moi

      • Anonyymi

        Mo:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mo:)

        :D ei


    • Anonyymi

      Joo, minäki kuseskelen usein toista silmään.

    • Anonyymi

      voi kuule ihan kamalaa.

    • Anonyymi

      Pissin välillä ratsastaessani! Kyllä tuntuu oudolta kun kakat pärskähti hevosen selässä 😳 ei muuta kun täyttä kaasua himaan suihkuun ja housu vaihdolla!

      • Anonyymi

        Joskus kun hevosella hypänny on kyl lirahtanu housuun tahalla en oo päästäny enkä ollenkaa jos hame päällä,sillon voi aika nopeesti kyykätä aj pisisä minne vaa,pikkarit vaa ales niin onnistuu nopee.
        On joskusmuulloki lirahdellu kun hyppiny tms


    • Anonyymi

      Ite ois kiva löytää nainen joka tykkäis goldenshowerista suuhun

    • Anonyymi

      vittu, opetelkaa kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Mahtaa hevosta vituttaa kun yksi kusee päälle.

    • Anonyymi

      Ostin aikuisten vaippoi ja nautin niihin kusemisesta 🤤

    • Anonyymi

      Mulla tulee aika usein puolivahingossa housuun, kun yliaktiivinen rakkoni iskee kovan pissaamistarpeen päälle. Käytän yleensä vaaleita farkkuja, joista kastuminen kyllä näkyy. Yleensä käytän takkia, jolla voin sen aika hyvin peittää ja kaupassa ostoskorilla peittäminen onnistuu aika hyvin. On kuitenkin mukavan jännittävää seurata miten ihmiset reagoivat housuun pissanneeseen aikuiseen joka hoitelee asioitaan ihan normaalisti, kun annan märkyyden näkyä.
      Hyvin harvoin on kukaan osoittanut huomanneensa märkiä housujani ja luulen sen johtuvan jonkinlaisesta myötähäpeästä.

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe