Luona ja Migri laajentavat siksi Mikkelissä, sinne otetaan valtava määrä syksyllä saapuvia Gazan alueen pakoloisia. Suomi on linjannut ottavansa KAIKKI gazalaiset tänne.
Gazalaisia tulossa Mikkeliin!
15
244
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkelistä kaikkien muutettava pois,tilalle tulee kaazalaisii,,,ovat jo tulossa eka laiva jo rantautunu,,kaupungin johtajan firma perii vuokrat,,,rahat saatuaan lentää nauru saarille palmujen katveeseen,,
- Anonyymi
Tevetuloatuloa vaan Gaasalaiset , täälä Mikkelissä onkin rauhallisempaa kuin sielä Gaasassa jossa saa pelätä ruokajonossa milloin kranaatti tai ohjus isku harventaa ruokajonoa , , saame tänne myös työvomaa , , joutaakin vähän kouluuttaa paikallisija lusmuja raittiiseen elämäntapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tevetuloatuloa vaan Gaasalaiset , täälä Mikkelissä onkin rauhallisempaa kuin sielä Gaasassa jossa saa pelätä ruokajonossa milloin kranaatti tai ohjus isku harventaa ruokajonoa , , saame tänne myös työvomaa , , joutaakin vähän kouluuttaa paikallisija lusmuja raittiiseen elämäntapaan.
Joo hamasin jengiä luomaan turvallisuutta😅
- Anonyymi
aloittaja, rauhoitu, lähde välillä ulos, aurinko paistaa, lämmintä on!
- Anonyymi
Kukaan sivistysvaltioissa EI halua islamisteja maahansa ! Kyllä sullakin vielä mieli muuttuu. Silloin onkin jo myöhäistä. Näinhän se aina menee.
- Anonyymi
Persut äänestivätkin jo suomalaisten häätämisen puolesta valtuustossa.
- Anonyymi
Saitko jo. Käynti suihkun kautta. Persut ei ole niin tyhmiä kuin te islamistit. Onneksi.
- Anonyymi
Oooooh.....Aaaaah.....Ihanaa....Uuuuuh....Tummia miehiä....Aaah....mä oon jo ihan litimärkä ajatuksesta....Uuuuuh...Mun pikkarit kastuu..Tummia miehiä Gaasasta...uuuuh..
- Anonyymi
Saako valittu kansa bommittaa jos tulee hamas-jäpikkäitä? Pitäskö taloille ottaa vakuutukset.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa kotivakuutukset kuntoon vielä kun kerkee.
- Anonyymi
Mikkelissä riittää työtä ahkerille ja osaaville tekijöille
- Anonyymi
Mikkelissä ei vain ole työtä tarjolla. Koulutettu ei lähde siivooman muiden paskoja. Joten bay bay Mikkeli pakolaisten paratiisi.
- Anonyymi
Voi ei, se tietää pahoja aikoja Suomelle ! Voi ei. Onneksi (nyt täytyy jo näinkin todeta) meillä on vieressä Venäjä joka saattaa tulla auttamaan jos ehdoista sovitaan.
- Anonyymi
Venäjä saattaakin liittää Suomen vielä Suur-Venäjäänsä. Silloin hamasit ottaa kyllä täällä turpaansa. Kun ei kerran Perussuomalaisetkaan auttaneet.
- Anonyymi
Onneksi sinne Suosaareen on tulossa pääasiassa Ukrainalaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4831791Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781537Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161335- 100925
- 51889
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15741Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732