Hienoa että työ kelpaa

Anonyymi-ap

Käyn usein Noljakan S-marketissa ja siellä on nykyään ilmeisesti intiasta kotoisin olevaa henkilökuntaa. Oikein mukavia ja kohteliaita ihmisiä. Intialaiset ovat englanssikakin suurin maahanmuuttaja-ryhmä ja sopeutuvat hyvin länsimaalaiseen yhteiskuntaan. Olen nimennyt lähikauppani Kwik-E-Martiksi :D

11

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran kyseisen marketin kassalla intialinen poika otti rahat palauttamistaan pulloista/tölkeistä. Sen sijaan, että olisi ostanut karkkeja tai limonadeja, ottikin rahana. Kaveri tulee pärjäämään elämässään.

• Anonyymi

Ulkomaan vahvistukset ovat loistavia, kohteliaita asiakaspalvelijoita. Minulla pelkästään hyviä kokemuksia heistä..

• Anonyymi

Suomalisilloe kelapummeille, joilla ei mitään osaamista tai oikeaa asennetta ei anneta töitä jatkossakaanl.

• Anonyymi

Suomalaisille,

• Anonyymi

Antaa Intialaisten puuhastella. Itse keskityn tukien nostamiseen, töihin en mene enää ikinä. Muutan kohta Lieksaan työttömän paratiisiin.

• Anonyymi

Kukapa idioottia edes palkkaisi?

• Anonyymi

Ette ole tosissanne..? Hihkutte sille kun k.maalaiset pajeetit täyttävät kotimaamme ja vievät jopa koululaisten kesätyöt??

• Anonyymi

Tämä on kyllä sairainta paskaa mitä olen vähään aikaan lukenut. Varsinkin kun tällä hetkellä medioissa on jatkuvasti uutisia kuinka esim britit ja aussit ovat pulassa näiden kadullesontijoiden kanssa, ovat ottaneet ylivallan kyseisissä maissa. Ja te hihkutte? Minä ajattelin että kun tilanne menee siihen pisteeseen täällä pk-seudulla ettei täällä voi enää asua muumaajengien ja yleisen väestönmuutoksen takia muutan takaisin sukuni mestoille, Joensuuhun. Mutta nyt kuulen että sitäkin on laettu täyttämään näillä currysomaleilla niin mihin enää voi mennä??

• Anonyymi

No ei todellakaan sopeudu.

• Anonyymi

Hyvä kun on itse tarvitse mennä töihin.

• Anonyymi

Mahtavaa!

Niin hyvä, että on tällaistä henkilökuntaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      4054
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      95
      3386
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      100
      2746
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      292
      2625
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2336
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      159
      2087
    7. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2040
    8. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      7
      1689
    9. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      44
      1107
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1048
    Aihe