Käyn usein Noljakan S-marketissa ja siellä on nykyään ilmeisesti intiasta kotoisin olevaa henkilökuntaa. Oikein mukavia ja kohteliaita ihmisiä. Intialaiset ovat englanssikakin suurin maahanmuuttaja-ryhmä ja sopeutuvat hyvin länsimaalaiseen yhteiskuntaan. Olen nimennyt lähikauppani Kwik-E-Martiksi :D
Hienoa että työ kelpaa
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran kyseisen marketin kassalla intialinen poika otti rahat palauttamistaan pulloista/tölkeistä. Sen sijaan, että olisi ostanut karkkeja tai limonadeja, ottikin rahana. Kaveri tulee pärjäämään elämässään.
- Anonyymi
Ulkomaan vahvistukset ovat loistavia, kohteliaita asiakaspalvelijoita. Minulla pelkästään hyviä kokemuksia heistä..
- Anonyymi
Suomalisilloe kelapummeille, joilla ei mitään osaamista tai oikeaa asennetta ei anneta töitä jatkossakaanl.
- Anonyymi
Suomalaisille,
- Anonyymi
Antaa Intialaisten puuhastella. Itse keskityn tukien nostamiseen, töihin en mene enää ikinä. Muutan kohta Lieksaan työttömän paratiisiin.
- Anonyymi
Kukapa idioottia edes palkkaisi?
- Anonyymi
Ette ole tosissanne..? Hihkutte sille kun k.maalaiset pajeetit täyttävät kotimaamme ja vievät jopa koululaisten kesätyöt??
- Anonyymi
Tämä on kyllä sairainta paskaa mitä olen vähään aikaan lukenut. Varsinkin kun tällä hetkellä medioissa on jatkuvasti uutisia kuinka esim britit ja aussit ovat pulassa näiden kadullesontijoiden kanssa, ovat ottaneet ylivallan kyseisissä maissa. Ja te hihkutte? Minä ajattelin että kun tilanne menee siihen pisteeseen täällä pk-seudulla ettei täällä voi enää asua muumaajengien ja yleisen väestönmuutoksen takia muutan takaisin sukuni mestoille, Joensuuhun. Mutta nyt kuulen että sitäkin on laettu täyttämään näillä currysomaleilla niin mihin enää voi mennä??
- Anonyymi
No ei todellakaan sopeudu.
- Anonyymi
Hyvä kun on itse tarvitse mennä töihin.
- Anonyymi
Mahtavaa!
Niin hyvä, että on tällaistä henkilökuntaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1704054Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,953386SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2922625Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392336Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592087Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02040Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k71689- 441107
- 951048