Käyn usein Noljakan S-marketissa ja siellä on nykyään ilmeisesti intiasta kotoisin olevaa henkilökuntaa. Oikein mukavia ja kohteliaita ihmisiä. Intialaiset ovat englanssikakin suurin maahanmuuttaja-ryhmä ja sopeutuvat hyvin länsimaalaiseen yhteiskuntaan. Olen nimennyt lähikauppani Kwik-E-Martiksi :D
Hienoa että työ kelpaa
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran kyseisen marketin kassalla intialinen poika otti rahat palauttamistaan pulloista/tölkeistä. Sen sijaan, että olisi ostanut karkkeja tai limonadeja, ottikin rahana. Kaveri tulee pärjäämään elämässään.
- Anonyymi
Ulkomaan vahvistukset ovat loistavia, kohteliaita asiakaspalvelijoita. Minulla pelkästään hyviä kokemuksia heistä..
- Anonyymi
Suomalisilloe kelapummeille, joilla ei mitään osaamista tai oikeaa asennetta ei anneta töitä jatkossakaanl.
- Anonyymi
Suomalaisille,
- Anonyymi
Antaa Intialaisten puuhastella. Itse keskityn tukien nostamiseen, töihin en mene enää ikinä. Muutan kohta Lieksaan työttömän paratiisiin.
- Anonyymi
Kukapa idioottia edes palkkaisi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071