minun kiusaamistani, koska olen ymmärtänyt kaiken jo vuosia sitten. Kuka teistä haluaisi edes halata sellaista ihmistä jota inhoaa yli kaiken! Olen täysin varma ettei sitä halua yksikään sellainen, joka on kokenut jotain samanlaista kuin minä! Sellaista päivää ei tule, että minulla olisi hänelle jotain hyvää sanottavaa ja voin toistaa tämän joka päivä, jos ette lopeta häiriköstäukkua kertomista! Sitä hetkeä odotan, kun saan haukkua hänet lyttyyn. Sinä hetkenä hän varmasti ymmärtää, etten pidä hänestä. Hän menetti sen mahdollisuuden joa vuosia sitten, koska hän ei osannut sanoa mitään minulle, vaikka tilausukksia olisi ollut monia kymmeniä! Tässä kirjoittaessani tunnen pelkkää ahdistusta ja syvää surua, että minua on jo vuosien ajan yritetty pakottaa johonkin sellaiseen, mikä on minulle täsyin mahdotonta! Lopettakaa se kertominen tietystä henkilöstä välittömästi. Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua haukun hänet ja otan valokuvan hänestä todistusaineeksi! Jos yhä jatkatte, se on yhtä kuin haluatte minun voivan todella huonosti, mitä olen jo kokenut kuuden vuoden ajan! Se lisää riskiä ennen aikaiseen kuolemaan! Hyi tietty mies on ällöttävä vaanija!
Yhä jatkatte
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi asetutte vai hänen puolelle, ettekä ymmärrä kuinka rankkaa elämäni on olllut viimeisten reilun kuuden vuoden ajan! Kenelle minun pitää kertoa se että projekti ei saa enää jatkua! Olen ollut hyvin hädissäni jo vuosien ajan, ja vointi menee yhä huonommaksi jos ette lopeta minun kiusaamista, sillä sitähän se on ollut jo monen vuoden ajan! Saisitte todellakin hävetä sitä, miten paljon kaikki kokemani on vaurioittanut minua ja pelkään etten kohta jaksa edes elää! Kaikki jotka ovat osallistuneet projektin toteutukseen eivät minun näkökulmasta ole hyviä ihmisiä. Onko heistä kukaan ajatellut koskaan sitä, kuinka pahalta ja ahdistavalta kaikki kautta rantain kertominen on minusta tuntunut! Elämääni on häiritty 24h vrk!
- Anonyymi
Tätä kirjoittaessani itken, olen ollut äärettömän hädissäni koko sen ajan kun olen asunut tässä talossa! Yksin asuminen on minulle mahdotonta, koska silloin pelkäisin 24h vuorokaudessa ja kuolisin nopeasti unen puutteeseen ja pelkoon! Miksi kukaan ei ymmärrä sitä kuinka huonosti olen voinut kiusaamisprojektin takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kirjoittaessani itken, olen ollut äärettömän hädissäni koko sen ajan kun olen asunut tässä talossa! Yksin asuminen on minulle mahdotonta, koska silloin pelkäisin 24h vuorokaudessa ja kuolisin nopeasti unen puutteeseen ja pelkoon! Miksi kukaan ei ymmärrä sitä kuinka huonosti olen voinut kiusaamisprojektin takia!
Pitääkö minun kuolla ennen kuin ymmärrätte sen, ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa kysymättä minulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö minun kuolla ennen kuin ymmärrätte sen, ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa kysymättä minulta!
LOPETTAKAA SE VÄLITTÖMÄSTI; VAI SIIHENKÖ HALUATTE SEN MENEVÄN WTTÄ HAUKUN TIETYN HENILÖN NIIN LYTTYYN ETTÄ HÄN VARMASTI YMMÄRTÄÄ TOIMINEENSA VÄÄRIN JO VUOSIEN AJAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297716Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937244Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317172Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t76400Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736321Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475180Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195125