Miksi elätämme loisia kalliissaa vuokra-asunnoissa? Olisi korkea aika ottaa käyttöön taas köyhien talot!
Köyhäintalot käyttöön
32
267
Vastaukset
- Anonyymi
On sinulla hirveä halu palata ajassa taaksepäin. Mihin se koskee kun noin koville ottaa?
- Anonyymi
köyhää pelottaa jo?
- Anonyymi
Kyllä vanhat kunnon kunnalliskodit olisivat kova sana, kun on kohta palattu vanhustenhoidossa lähes kivikauteen jolloin vanhat ja vaivaiset jätettiin metsään kuolemaan...
- Anonyymi
No eihän sinne teille nyt kovin montaa köyhää enää sovi.
- Anonyymi
Ota kokkari lääkket mitä sulle on määrätty.
- Anonyymi
Pelottaako loisijaa. Viiden vuoden sisällä todellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako loisijaa. Viiden vuoden sisällä todellisuutta.
Sinähän vauhkoat kuin äänestäjä: ensi vaaleissa, ensi vaaleissa...
- Anonyymi
Köyhyys ja kurjuus on yleensä itse aiheutettu.
- Anonyymi
Elämänkoulu loiset loisiivat vuokra asunnoissa polttaavat tupakkaa asuntojen sisällä, roskaavat asuntoja, eläävät kuin siat pellossa.
Älkää ikinä vuoratko elämänkoulu loisrotille mittään. Toivotaan, että edes Kaupungit kauan eivät vuokraa loisille mitään. Eläkööt loiset kadulla.- Anonyymi
Mistäs maasta sitä ollaan kotoisin?
- Anonyymi
On tainnut sinulla koulut jäädä käymättä.
Opettele edes alkeellinen oikeinkirjoitus. - Anonyymi
Opiskelijat nykyisin samanlaisia.Yöt riehuvat roskia ja kaljapulloja heitellä minne sattuu,rappukäytävät rävitään,Tupakkaa poltellaan missäsattuu natsat heitellään kadulle ja nurmikoille.Roskapussit parvekkeilta ulos,rotta vilisee siellä täällä.Millään ei mitäänväliä...Hävetkää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs maasta sitä ollaan kotoisin?
uskoisin että tää mestari on kumpumaasta eli outokummusta.ei sieltä koskaan hirveän järkevää juttua ole tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut sinulla koulut jäädä käymättä.
Opettele edes alkeellinen oikeinkirjoitus.Hyvinhän tuosta asian ymmärsi, paitsi sinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän tuosta asian ymmärsi, paitsi sinä...
Ymmärsin varsin hyvin.
Jos valitetaan elämänkoululaisista, niin luulisi valittajalla olevan paremmat " eväät ".
Yleensä tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- Anonyymi
Ketkä niitä vuokria nostelee?
- Anonyymi
Jos aloittaja ryhtyisit poliitikoksi niin voisin äänestää sinua loistoideasi takia. Ei muuta kun numero esiin niin uurnilla tavataan.
- Anonyymi
miekii runkaan ja peilailen ihtiäni,
peräkammarissa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miekii runkaan ja peilailen ihtiäni,
peräkammarissa...No on sulla touhut... Mutta onhan sinulla aikaakin kun työtä olet ikäsi vältellyt ja elantosi toisten taskuista kelan kautta kauhonut.
- Anonyymi
käy pöytään vaan,
duunarin rahoittamia antimia nauttimaan...
- Anonyymi
Joensuussa slummi aluetta on Rantakylä. Narkkareita, alkoholisteja täynä.
Elämänkoulurottaroskat.
Maailmasta tulisi turvallisempi paikka asua ilman näitä köyhiä, jotka elävät kelan ja sossun luukulta kuukaudesta toiseen.- Anonyymi
Noljakka ja utra ja marjala ihan samanlaisia slummeja.
- Anonyymi
Tunnet siis turvattomuutta kela ja sossun luukun läheisyydessä.
- Anonyymi
Miten te kerkiätte näitä slummialueita (yhdyssana muuten) kiertelemään? Eikö ole töitä?
- Anonyymi
Elä hättäile, hallitus hoittaa homman ja vie meijät kohden 1900 luvu alakupuolta. Pia kerjuule piäsöö keskitulonenkii jos potkut suap, köyhimmät kuoloo poikkeen...
Ihmissii myö kaikki ollaa, ollaa siivosti nii suahaa ellee kuolemmaa asti...- Anonyymi
Niin, kaikkihan ne uhkakuvat toteutuvat sitten joskus.
- Anonyymi
VALESOKKELITALOT ALKAA OLLA TIENSÄ PÄÄSSÄ JA TALOJEN HINNAT ROMMAA JA NIITÄ EI SAA MYYDYKSI NIIN SITTEN ON KÖYHIÄ
- Anonyymi
Nyt jos köyhä alkais korjaamaan niitä valesokkelitaloja ni silloinhan hänestä tulisi entistä köyhempi.
- Anonyymi
ihan sama kiljua voi juoda vaikka missä pääasia on että vessa on lähellä ja suihkukin olisi parempi löytyä jos housuun tulee röpöt
- Anonyymi
RÖPÖ RÖPÖ RÖPÖ RÖPÖTI RÖÖÖÖÖÖÖ
- Anonyymi
Kaikki tuet vastikkeellisiksi, menkööt keräämään vaikka koiranpaskoja.
Opiskelijoilta kaikki tuet pois, vähemmän ryyppäävät, taas saa koko syksyn katsoa ja kuulla. Toivottavasti kirkonmäkeen kylvetään jotain haisevaa niin pysyvät poissa. Ylipistoko sivistyslaitos, kyllä, joka vuosi sieltä punkaa yhteiskunnan elättejä. Joo, ja puolustajat voitte painua puristelemaan juomatölkkejä, sieltä suomijuntin autuus löytyy. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kaikki sosiaaliset etuudet pitäisi muuttaa vastiikkeelliseksi. Ei enää ilmais almuja suomalaisille. Moni elämänkoulu roska ihminen esimerkiksi käyttää rahat huumeisiin ja juomiseen. Opiskelijat ja vanhukset ovat hätää kärsimässä, kun sillä välin Suomessa jaetaan tukia loisille, jotka polttavat tupakkaa asuntojen sisällä. Älkää ikinä vuoratko asuntoja elämän koulu roskille/luottotiedottomille. Säästätte pitkän pennin, kun asunto on hyvän vuokralaisen käytössä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161