https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-tabletit-ja-alykellot/puhelimet/samsung-galaxy-z-fold-7-5g-alypuhelin-12512-gb-jetblack/943114
https://www.astroart-store.fi/product/2615/ed-102-mm-f7-linssikaukoputki
Kun tuolaisen 2300€ älypuhelimen hinnalla saa 759€ linssikaukoputken, joka on paljon kiinnostavampi harrastus, eikä älypuhelimen tarvi olla noin kallis.
Ennemmin minä säästöni laittaisin linssikaukoputkeen.
Maksaitko älypuhelimesta 2300 euroa
17
229
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä ei ehkä noin 24 euroa.
- Anonyymi
Ehkä jos olisin pankkiiri niin sitten voisin maksaa. Pankkiireilta ja päättäjiltä utelisin: Mites ne teidän sotasijoitukset? Vieläkö niissä on huippukorkeat tuotot? Ilmeisesti, sillä sotamyönteisyys on tämän päivän trendi.
- Anonyymi
Siittä lämpökameralla varustetusta puhelimesta oon kiinnostunut. Sillä näkis heti, kuinka kuumina naiset ovat!
- Anonyymi
Mutta jos tuon puhelimen päivittää Gigantissa vuoden kuluttua uusimpaan malliin, saa siitä hyvitystä ainakin 100 €.
Satanen ei ole enää mikään pikkuraha. - Anonyymi
ymmmärrän jotenkin itselläni on konus giant- tätikiikasit millä tuojoteklla
No en ihan sitä summaa maksas. Mutta katos kattokaas, on tää mun nykyinenkin sam sung. Niin yli tonnin uutena. Ihan siitä syystä kun tässä on niin hyvä kamera. Ja mä tarvin hyvää kameraa, kun kuvaan niitä videoita, 4k tällä. Tekin ootte niitä nähny. Pistin sillon linkkiä kun Disse kerran vaati.
Ensteks mä kuvasin näillä vaan videoita. Mutta nyttemmin myös valokuvia. Kun en mä jaksa raahata mitään jär-jes-telmä kameraa mukana. Ja se kuvaaminenkin sillä kestää. Kun asetat jalustan ja sateenvarjon. Ja sitten säädät valotuksen tarkennuksen aukot. Että kuvaile siinä sitten jotain lintua, niin on kilometrin päässä, ennen kun saat laukastua.
Mutta ei se kuvaaminenkaan saa olla itse tarkoitus. Mullakin on paljon turhaa kuvaa, ei löydä sieltä enää mitään. Siks hyvä kyllä linssikaukoputki, että osta se vaan. Mä taas en tiedä miten tollasella ees kattelisin. Kun oon jo vanha ja silmälasien käyttäjä. Niin mihin väliin mä sen kaukoputken laitan.Hittolainen.. mihin noin kallista puhelinta tarvii, paitsi lesoamiseen..?
- Anonyymi
Joku voisi todeta, ett pelaamiseen.
No ei todellakaan sovellu nautinnollisen pelaamiseen ölypuhelimen näyttö, eihän tuo ole edes läppärin näytön kokoinen ja sekin on aivan liian pieni pelaamiseen.
Kyllä kunnon näyttö pitää olla, kun pelataan, selainen 40" vähintään. Anonyymi kirjoitti:
Joku voisi todeta, ett pelaamiseen.
No ei todellakaan sovellu nautinnollisen pelaamiseen ölypuhelimen näyttö, eihän tuo ole edes läppärin näytön kokoinen ja sekin on aivan liian pieni pelaamiseen.
Kyllä kunnon näyttö pitää olla, kun pelataan, selainen 40" vähintään.No on pelaajia ja on "pelaajia". Toiset haluaa vaan lesota vehkeillään...
- Anonyymi
En todellakaan maksaisi.
Olen ostanut itselleni puhelimen viimeksi opiskeluaikoima joskus vuonna 2000. Sen jälkeen puhelimet ovat tulleet työnantajalta.
Jos ostaisin omalla rahalla, en maksaisi 200€ enempää. Minua ei kiinnosta mitä joku ajattelee puhelimestani eikä puhelin ole minulle mikään muu kuin käyttöesine.
Aletheias - Anonyymi
Kahdeksankymmentäluvulla mobira talkman maksoi työmiehen puolen vuoden palkan verran. Ja puhelin sai aina kunniapaikan kahvilan/baarin pöydän keskellä.
Kehuivat möhkälettä näppärän kevyeksi (olikohan viisi kiloa) ja autokäytössä vaivattomaksi!
Olihan se vaivatonta arp -puhelimen keskusvälitykseen verrattuna.
Mies 65Faijalla oli tuommoinen "kenkäpuhelin" aikanaan ja siihen oli pakko soitella koska se oli "kannettava". Aika turhaa lesoamista se oli.
- Anonyymi
Juu kahdeksankymmentä luvulla maksoi PC tietokone parisataa tuhatta markkaa.
Jos silloin olisi ollut myytävänä nykyaikainen 500€ läppäri, niin sen hinta olisi ollut varmasti muutama kymmenen miljoonaa markkaa, kun se on satoja tuhanisa kertoja tehokkaampi, kuin senajan pc tietokone.
- Anonyymi
Eipä tulisi mieleenkään. Ja mitäköhän sillä tekisin,vaikka ilmaiseksi saisin. Tällä kun pärjään ihan hyvin.🤷♀️
- Anonyymi
minulla on 50 euron uutena ostettu älypuhelin toiii se lasi hajosi ruudusta kosketusnäyttö toii jotenkin siltikin
hullua maksaa puhelimesta yli 100 eur. - Anonyymi
Muuten eri asiakin noista Antero-puhelimista: Cool Android Backup and copy ohjelma on hyvä kaikki tiedot puhelimesta tietokoneelle, helpompi tarkastella
- Anonyymi
No en maksaisi, vaikka olisin miljonääri. Ostin juuri uuden puhelimen android 79€.😅
Viisas joka osaa pyytää, tyhmä joka ajattelematta sen maksaa.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244402
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333503Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543394Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774