Mietin täällä vain, J

Anonyymi-ap

että mitähän sinulle kuuluu ja mitähän puuhailet. Olet varmaan palannut kesälomalta töihin. Toivottavasti kesäsi oli rentouttava ja mukava.

Ikävä-palstan lukeminen saa minut lähestulkoon voimaan fyysisestikin pahoin tätä nykyä, joten ei oikein tee mieli kirjoitella siellä... Ajattelen silti sinua edelleen joka päivä ja toivon, että näkisin sinut vielä. Olet minulle tärkeä. 🧡

-S-

24

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin samanlaiset mietteet mullakin! 🤔

• Anonyymi

"Ajattelen silti sinua edelleen joka päivä ja toivon, että näkisin sinut vielä. Olet minulle tärkeä. 🧡" Paska puhetta, mutta uskon ☝🏼
      -J-

• Anonyymi

I want to believe.

• Anonyymi

Aika kulahtanut olet jo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei sit mult tää niin kuin varmaan sisällön perusteella arvaat kun tiedän miten sun kesä on mennyt eikä mistään lomista ole ollut irl puhetta. Tärkeät jutut kirjoitan aina jatkossakin henk.koht viestillä enkä tee aloituksia sulle tääl edelleenkään. Paljon on taas trolleja ollut täällä. Ite uskon vain mitä välillämme on irl ❤️ Yxi S

• Anonyymi

Unohda jo, viestisi eivät ole olleet pitkään aikaan enää toivottuja. Tiedät sen itsekin S.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda jo, viestisi eivät ole olleet pitkään aikaan enää toivottuja. Tiedät sen itsekin S.

Hänelle ne ovat olleet toivottuja joten ohi. Asiasta on juteltu henkilökohtsisilla viesteillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle ne ovat olleet toivottuja joten ohi. Asiasta on juteltu henkilökohtsisilla viesteillä.

Lisään vielä, että tämä ei liity siihen palstan Juhaan eikä suteen eikä pupuun vaan neljänteen Jm.

• Anonyymi

Miten täällä kaikki naiset kaipaa vaan j miehiä miten se on mahdollista oikeasti? Vai onko nämä jotain samoja jotka vaan pyörii täällä.

• Anonyymi

jorma ou_tila

• Anonyymi

Kukapa Nainen ei Juhaa kaipaisi, jos on kerran Juhan kokenut.

• Anonyymi

No sanopas muuta👍🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sanopas muuta👍🤍

Onnea teille. Oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea teille. Oikeasti.

Kiitos paljon❤️

• Anonyymi
        UUSI

Minä en kaipaa ketään tuntematonta Juhaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kaipaa ketään tuntematonta Juhaa.

Mutta tuttua kyllä?

• Anonyymi

Hyvä kappale🩷tallensin

• Anonyymi

Ilimoja on pielly.J.

• Anonyymi

Nyt J miettimään, kuka hemmetin S. Anonyymi ässiä suomi täynnä.

• Anonyymi
      UUSI

Oikeen mukavaa viikonloppua Sari. Miten sitä on helteissä pärjäilty

• Anonyymi
      UUSI

Usein kaipuu on sellainen tasainen taustahumina, joka ei erityisemmin tee itseään arjessa tiettäväksi. Se vain on - vanha tuttu läsnäolo siellä jossain, jokaisen arkisen ajatuksen ja merkityksettömänkin teon kulisseissa. Välillä taas tulee niin haikea olo, että kurkkua kuristaa ja kyynel meinaa tulla silmään. Kuten nyt... 💔

Toivon niin, että sinulla on kaikki hyvin ja että olet onnellinen. Että elämä kohtelee sinua hyvin. On ikävä. -ap

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka kauan olet tätä henkilöä kaivannut?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe