että mitähän sinulle kuuluu ja mitähän puuhailet. Olet varmaan palannut kesälomalta töihin. Toivottavasti kesäsi oli rentouttava ja mukava.
Ikävä-palstan lukeminen saa minut lähestulkoon voimaan fyysisestikin pahoin tätä nykyä, joten ei oikein tee mieli kirjoitella siellä... Ajattelen silti sinua edelleen joka päivä ja toivon, että näkisin sinut vielä. Olet minulle tärkeä. 🧡
-S-
Mietin täällä vain, J
24
498
Vastaukset
- Anonyymi
Niin samanlaiset mietteet mullakin! 🤔
- Anonyymi
"Ajattelen silti sinua edelleen joka päivä ja toivon, että näkisin sinut vielä. Olet minulle tärkeä. 🧡" Paska puhetta, mutta uskon ☝🏼
-J- - Anonyymi
I want to believe.
- Anonyymi
Aika kulahtanut olet jo.
- Anonyymi
Olisi kiva joskus vaihtaa kuulumisia.
https://www.youtube.com/watch?v=cJ6Wuv9CejA&list=RDcJ6Wuv9CejA&start_radio=1 - Anonyymi
Ei sit mult tää niin kuin varmaan sisällön perusteella arvaat kun tiedän miten sun kesä on mennyt eikä mistään lomista ole ollut irl puhetta. Tärkeät jutut kirjoitan aina jatkossakin henk.koht viestillä enkä tee aloituksia sulle tääl edelleenkään. Paljon on taas trolleja ollut täällä. Ite uskon vain mitä välillämme on irl ❤️ Yxi S
- Anonyymi
Unohda jo, viestisi eivät ole olleet pitkään aikaan enää toivottuja. Tiedät sen itsekin S.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jo, viestisi eivät ole olleet pitkään aikaan enää toivottuja. Tiedät sen itsekin S.
Hänelle ne ovat olleet toivottuja joten ohi. Asiasta on juteltu henkilökohtsisilla viesteillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle ne ovat olleet toivottuja joten ohi. Asiasta on juteltu henkilökohtsisilla viesteillä.
Lisään vielä, että tämä ei liity siihen palstan Juhaan eikä suteen eikä pupuun vaan neljänteen Jm.
- Anonyymi
Miten täällä kaikki naiset kaipaa vaan j miehiä miten se on mahdollista oikeasti? Vai onko nämä jotain samoja jotka vaan pyörii täällä.
- Anonyymi
jorma ou_tila
- Anonyymi
Kukapa Nainen ei Juhaa kaipaisi, jos on kerran Juhan kokenut.
- Anonyymi
No sanopas muuta👍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanopas muuta👍🤍
Onnea teille. Oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille. Oikeasti.
Kiitos paljon❤️
- AnonyymiUUSI
Minä en kaipaa ketään tuntematonta Juhaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kaipaa ketään tuntematonta Juhaa.
Mutta tuttua kyllä?
- Anonyymi
Hyvä kappale🩷tallensin
- Anonyymi
Ilimoja on pielly.J.
- Anonyymi
Nyt J miettimään, kuka hemmetin S. Anonyymi ässiä suomi täynnä.
- AnonyymiUUSI
Oikeen mukavaa viikonloppua Sari. Miten sitä on helteissä pärjäilty
- AnonyymiUUSI
Usein kaipuu on sellainen tasainen taustahumina, joka ei erityisemmin tee itseään arjessa tiettäväksi. Se vain on - vanha tuttu läsnäolo siellä jossain, jokaisen arkisen ajatuksen ja merkityksettömänkin teon kulisseissa. Välillä taas tulee niin haikea olo, että kurkkua kuristaa ja kyynel meinaa tulla silmään. Kuten nyt... 💔
Toivon niin, että sinulla on kaikki hyvin ja että olet onnellinen. Että elämä kohtelee sinua hyvin. On ikävä. -ap - AnonyymiUUSI
Kuinka kauan olet tätä henkilöä kaivannut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224