Olen jo pidemmän aikaa saanut ihmisen läheltäni kiinni vaikka mistä valheista ja on täysin pätevät todisteetkin että on valehdellut ja jää niistä kiinni jatkuvasti. Mutta itse vaan aloittaa riidan ja hyökkäyksen ettei ole muka tehnyt mitään ja väistää kaikki kysymykset ja esittää kuin ei ymmärtäisi edes mistä puhutaan. Yrittää vaihtaa puheenaihetta vaan että unohtaisin ja hän pääsisi taas jatkamaan samaa kierrettä. Ei kai ole enää muuta mahdollisuutta kuin estää hänet ja poistaa kokonaan elämästä ja yhteydet poikki. Olen niin lukemattomia kertoja puhunut tästä ja sanonut ettei enää mutta jatkaa vaan yhä pahemmin tietyllä tapaa joten estot ja ikuinen välirikko. Ei kai muuta voi.
Valehtelua valehtelua...
107
677
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti asiaa toisesta näkökulmasta: miksi olet pitänyt hänet elämässäsi tähän saakka?
Kyllä, olet oikeassa. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua.- Anonyymi
Olen miettinyt asiaa paljonkin monesta näkökulmasta ja antanut ihmiselle mahdollisuuden myöntää valehtelun ja virheensä mutta hän ei sitä todellakaan aio tehdä ja sanonut myös että arvostaisin jos ottaisi vastuun mutta ei aio tehdä sitä. Joten ei jää enää vaihtoehtoja ja minä olen sitten paha kun olen ottanut jo etäisyyttä koko ajan enemmän mutta ei vaan jaksa enää. Ilmeisen patologinen valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt asiaa paljonkin monesta näkökulmasta ja antanut ihmiselle mahdollisuuden myöntää valehtelun ja virheensä mutta hän ei sitä todellakaan aio tehdä ja sanonut myös että arvostaisin jos ottaisi vastuun mutta ei aio tehdä sitä. Joten ei jää enää vaihtoehtoja ja minä olen sitten paha kun olen ottanut jo etäisyyttä koko ajan enemmän mutta ei vaan jaksa enää. Ilmeisen patologinen valehtelija.
Patologinen valehtelu ei lopu ikinä. Siinä on kyse vakavammista jutuista jo. Se jatkuu ja pahenee vain. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole paha. Sinulla on oikeus suojella itseäsi ja etsiä elämääsi ihmisiä, jotka ovat sinulle rehellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tämäpä dramaattista höpötystä huutomerkillä, palstasetä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patologinen valehtelu ei lopu ikinä. Siinä on kyse vakavammista jutuista jo. Se jatkuu ja pahenee vain. :(
Ai meinaatko sinä aloittajaäijä esim, että yrittävät keksiä koko ajan parempaa pskaa ns? Toisinaan näin ymmärtääkseni. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaatko sinä aloittajaäijä esim, että yrittävät keksiä koko ajan parempaa pskaa ns? Toisinaan näin ymmärtääkseni. Tee
Hän söi kissani1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän söi kissani1
No mitä jätit pöydälle lojumaan tilaisuus tekee varkaan, kuten pöydän sisällön tiirailu
- Anonyymi
Täällä niitä valehtelun mestareita myös riittää eli ei kannata uskoa kyllä juurikaan mitä lukee ja kaikkia nimitellään harhaisiksi ja pitäisi olla suljetulla eli ei hyvä paikka liian herkille ja jos muutenkin jo elämässä valehtelua mutta kunhan täälläkin pitää rajansa mitä sietää. Niin kuin irl pitää tehdä myös.
- Anonyymi
Niin, ainahan sitä voi semmoistakin tulkuttaa ja kuvitella kovasti tunnistavansa sen kelle täällä tulkuttaa. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ainahan sitä voi semmoistakin tulkuttaa ja kuvitella kovasti tunnistavansa sen kelle täällä tulkuttaa. T naiselta
Voisitko T nainen välillä tehdä jotain muuta kuin tunkea joka ketjuun ihan pashaa jauhamaan. Mikä luulet olevasi.
- Anonyymi
Estoon vaan kun ei kerran pysty keskustelemaan asiasta eikä halua yrittää edes parempaa ei sun kannata tuntea huonoa omaatuntoa siitä vaikka tiedän ettei ole mukavaa estää ketään. Mutta olet parhaasi varmasti jo yrittänyt pidempään. Rajansa kaikella.
- Anonyymi
Just ghost and go, never explain bro
- Anonyymi
Mistäs olet itse valehdellut kun noin hanakasti haluat yrityää toista muistuttaa tämän valheista johtuuko siitä ettet vaan itse jäisi valheistasi kiinni
- Anonyymi
Vakiovastaus aina joltain samalta varmaan. Että se on sun oma syy jos joku tekee väärin. Nyt tarvittaisiin tänne sitä joka halusi auttaa ihmisiä avohoidossa koska itsekin kokenut kovia voisi tulla tännekin ketjuun vähän neuvomaan näissä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakiovastaus aina joltain samalta varmaan. Että se on sun oma syy jos joku tekee väärin. Nyt tarvittaisiin tänne sitä joka halusi auttaa ihmisiä avohoidossa koska itsekin kokenut kovia voisi tulla tännekin ketjuun vähän neuvomaan näissä. :)
Namaste. Kerropa millaista neuvoa kaipaisit. 😊
🕉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉Testataan vähän sua mitäs sanot onko ap syyllinen ja paha kun joku toinen valehtelee jatkuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testataan vähän sua mitäs sanot onko ap syyllinen ja paha kun joku toinen valehtelee jatkuvasti?
Ap ei ole syyllinen eikä paha. Ap on halunnut valehtelijalle jotain hyvää, mutta valehtelija ei arvosta sitä hyvää. Valehtelija ei vielä ymmärrä, miten epäkunnioittavaa hänen käytöksensä on.
Nyt maailmankaikkeus haluaisi Ap:lle jotain hyvää. Sen toteuttamiseksi Ap:n on opittava arvostamaan ja suoraan sanoen rakastamaan itseään.
Mutta kaikki kivulias on jätettävä elämästä kiitoksen kanssa. Mikään, mistä ei luovu sanomalla "kiitos", tulee aina takaisin eri muodossa, koska läksyä ei ole silloin vielä opittu. Kaikki kivut ovat opettajiamme, ja niitä voi kiittää ennen niistä luopumista. 😊
🕉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei ole syyllinen eikä paha. Ap on halunnut valehtelijalle jotain hyvää, mutta valehtelija ei arvosta sitä hyvää. Valehtelija ei vielä ymmärrä, miten epäkunnioittavaa hänen käytöksensä on.
Nyt maailmankaikkeus haluaisi Ap:lle jotain hyvää. Sen toteuttamiseksi Ap:n on opittava arvostamaan ja suoraan sanoen rakastamaan itseään.
Mutta kaikki kivulias on jätettävä elämästä kiitoksen kanssa. Mikään, mistä ei luovu sanomalla "kiitos", tulee aina takaisin eri muodossa, koska läksyä ei ole silloin vielä opittu. Kaikki kivut ovat opettajiamme, ja niitä voi kiittää ennen niistä luopumista. 😊
🕉Eli ap tulisi olla kiitollinen valehtelun maailmasta ja kiittää valehtelijaa ettei saa jotain muuta pahaa eri muodossa elämäänsä ja sitten voi ilman itsensä syyttämistä estää ihmisen ja vapautua hänestä joka varmaan vienyt luottamuksen moniin muihinkin. Näinkö ajattelet siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ap tulisi olla kiitollinen valehtelun maailmasta ja kiittää valehtelijaa ettei saa jotain muuta pahaa eri muodossa elämäänsä ja sitten voi ilman itsensä syyttämistä estää ihmisen ja vapautua hänestä joka varmaan vienyt luottamuksen moniin muihinkin. Näinkö ajattelet siis?
Kyllä, valehtelun kokemisesta tulisi kiittää, niin oudolta kuin se voikin kuulostaa. Siitä ei ole pakko kiittää itse valehtelijaa, toki niinkin voi tehdä, mutta tärkeintä on kiittää itse kokemusta. Se on opettanut ap:lle jotain tärkeää, jonka vuoksi hän on tässä tänään ja kysyy, saako hän luvan rakastaa itseään. 💖 Kyllä saa. Minä en sitä anna, mutta kyllä saa.
Kyllä, sitten voi ilman itsensä syyttämistä estää kyseisen ihmisen. Valehtelija on vastuussa omasta kehityksestään. Hän joko jatkaa valehtelua muille ihmisille tai ymmärtää jossain vaiheessa, että hän vahingoittaa itseään ja muita.
🕉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ap tulisi olla kiitollinen valehtelun maailmasta ja kiittää valehtelijaa ettei saa jotain muuta pahaa eri muodossa elämäänsä ja sitten voi ilman itsensä syyttämistä estää ihmisen ja vapautua hänestä joka varmaan vienyt luottamuksen moniin muihinkin. Näinkö ajattelet siis?
Palaan aiheeseen huomenna illalla. Huomenna päivällä on menoa, mutta autan mielelläni taas kun ehdin.
🕉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, valehtelun kokemisesta tulisi kiittää, niin oudolta kuin se voikin kuulostaa. Siitä ei ole pakko kiittää itse valehtelijaa, toki niinkin voi tehdä, mutta tärkeintä on kiittää itse kokemusta. Se on opettanut ap:lle jotain tärkeää, jonka vuoksi hän on tässä tänään ja kysyy, saako hän luvan rakastaa itseään. 💖 Kyllä saa. Minä en sitä anna, mutta kyllä saa.
Kyllä, sitten voi ilman itsensä syyttämistä estää kyseisen ihmisen. Valehtelija on vastuussa omasta kehityksestään. Hän joko jatkaa valehtelua muille ihmisille tai ymmärtää jossain vaiheessa, että hän vahingoittaa itseään ja muita.
🕉Miltäs tämä ajattelutapa sinusta kuulosti?
🕉️ - Anonyymi
Vähän liian hengästyneeseen tyyliin kirjoitit tämän kommentin aloitukseesi ihan vain draaman vuoksi, palstasetä. Joku innokas valehtelija tms näköjään peukutti aloituksen teeman vuoksi ns. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs tämä ajattelutapa sinusta kuulosti?
🕉️Ihan hirveetä skeidaa sekin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉Tehkää mulle kanakeittoa heti1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää mulle kanakeittoa heti1
Suuri suru vähän myös green bean
- Anonyymi
Tiedän niin nuo ihmiset jotka ei osaa puhua juurikaan mistään totta eivät varmaan enää itsekään tiedä mikä on valhe ja mikä totuus. Mutta se on ikävintä kun menee luotto ihmisiin pitkäksikin aikaa ja myös sellaisiin joihin ehkä voisi luottaa. Valehtelu on tuhoavaa. :/
- Anonyymi
Oli se ohjelma antiikkia antiikkia niin pitäis tehdä uusi reality ohjelma noista pskan puhujista juurikin valehtelua valehtelua nimellä...sinne pääsis vaan pahimmat tapaukset mutta niitähän onkin paljon maailmassa ja ihan jo palstallakin. Sit lopussa paha sais jotenkin palkkansa.
- Anonyymi
Sulle valehdellut?
- Anonyymi
Saitko kiinni tämän palstaäijän stoorin perusteella että kuka olisi tämä valehtelija sekä muut keskeiset henkilöt? Tsemppiä
- Anonyymi
Jos se ei liity suhun niin älä puutu toisten elämään. Saatana.
- Anonyymi
Tää sopis meän kylän motoksi niin ei tarttis perustaa niitä itkumuureja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sopis meän kylän motoksi niin ei tarttis perustaa niitä itkumuureja
Mutta kaikki saavat ottaa kantaa ja kokea, että tällä alkuperäisellä jollain vaihtuvalla hänellä jotka kukaan ei tunne on varmasti ollut syynsä kokea miten asiat on. Sekin vaihtuu mutta ei se niin justiin ole Vissiin sekään
- Anonyymi
No mistä asioista?? 😅 Puoliso, joku muu? Millaista riitelyä?
- Anonyymi
Kissa vie aina kielen, kun halutaan vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa vie aina kielen, kun halutaan vastauksia.
Täältä anonyymilta palstaltako sinä tivaat vastauksia ja keneenkään liittyen ja millä oikeudella? Sitäpaitsi urpå vastasit aloittajasedän omaan kommenttiin. T naiselta
- Anonyymi
Jos oot Kirsi. Haluan susta eroon pikimmiten. Oot yökkö
- Anonyymi
Hampaaton mummmo
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oletko sinä aloittaja- ja susiäijä ny hylkäämässä tämän mielikuvitusystävättäresi Kirsin?
- Anonyymi
En tiedä. Itse salaviestittelet miesten kanssa.
- Anonyymi
Miten voit tietää jonkun ihmisen viestit oletko lukenut hänen puhelintaan? Se on rikos nykyään. Jopa avioliitossa puhelimet on yksityisiä ja toisen puhelinta ei oteta. Joten sun salaviestisyytökset on harhaa todennäköisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit tietää jonkun ihmisen viestit oletko lukenut hänen puhelintaan? Se on rikos nykyään. Jopa avioliitossa puhelimet on yksityisiä ja toisen puhelinta ei oteta. Joten sun salaviestisyytökset on harhaa todennäköisesti.
Kertonut toiselle henkilölle että tekee näin.
- Anonyymi
Kenelle se sinä kummajainen koet täällä vastailevasi? Nämä mainitsemasi salaviestit on varmaan aloittajaäijän kirjoittamaa performanssia. Eipä sillä, että kenenkään viestittelyt sulle kuuluisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle se sinä kummajainen koet täällä vastailevasi? Nämä mainitsemasi salaviestit on varmaan aloittajaäijän kirjoittamaa performanssia. Eipä sillä, että kenenkään viestittelyt sulle kuuluisi
Ei mua kiinnosta. ✌🏻😋🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertonut toiselle henkilölle että tekee näin.
No joo niin varmaan on. On teillä jutut. Voi kun ihmiset miettisivät vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo niin varmaan on. On teillä jutut. Voi kun ihmiset miettisivät vähän.
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Osaa ne lupailla ummet ja lammet muttei koskaan näkyny sitä korttia:/.
- Anonyymi
Mitä näkynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näkynyt?
Justhan mä sanoin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan mä sanoin .
Korttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan mä sanoin .
Korttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korttia?
Sekavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korttia?
Ei ole korttia- millä sinä pillis perustelet piipari. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa.
Sun maailmankuva on sun valintas. Sivusta
- Anonyymi
Tee miten parhaaksi näet. Ihan täysin turhaa sitä tänne lässyttää. Täällä ihmiset ei sua tuu auttamaan löytääksesi oman sisäisen vastauksesi. Piste.
- Anonyymi
Jotain te hippasvinskat kuitenkin selvästi saatte siitä, että käytte russuttamassa näihin palstaäijän avauksiin. Taidatte olla niitä päästään sakeita tunnistelijoita ja siitä syystä täällä inisette itikkana. T naiselta nääs tämä arvio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain te hippasvinskat kuitenkin selvästi saatte siitä, että käytte russuttamassa näihin palstaäijän avauksiin. Taidatte olla niitä päästään sakeita tunnistelijoita ja siitä syystä täällä inisette itikkana. T naiselta nääs tämä arvio
Taitaa gubbe esiintyä t naisena!
- Anonyymi
Lähe vetää siitä suhteesta. Mikä sua vaivaa????
- Anonyymi
Miettiny aina et ei kukaan toinen sitä toisen puolesta tee. 🤔
- Anonyymi
Ap ei muuten puhunut suhteesta ihan tiedoksi vaan. Ihmissuhde voi olla joku muukin kuin parisuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei muuten puhunut suhteesta ihan tiedoksi vaan. Ihmissuhde voi olla joku muukin kuin parisuhde.
No lopettakoon sen kusisen ihmissuhteensa? Tarviiko kysyä täältä?
No ei tarvitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lopettakoon sen kusisen ihmissuhteensa? Tarviiko kysyä täältä?
No ei tarvitse.Kenen ns ihmissuhteesta sinä täällä palstasedän aloituksessa taas joikaat tätä folkloristista kansanlauluasi? Hanki todellisuudentajus takaisin VViimein trubaduuri ja katoa täältä sönköttämästä. T naiselta ps vie Hölinäkeiju völjyssä
- Anonyymi
Jos oot mies nimeltä valehtelija- hyväksikäyttäjä Mikko. Saat kärsiä Karman koetuksen.
- Anonyymi
Karma kiertää. 8888888888888
- Anonyymi
Onks sama ku Sergei....?kiusaaja jalokivi varas,varokaa tuota!
- Anonyymi
No niin ketju on lähtenyt elämään taas omaa elämäänsä ihan sivuraiteille. Ap ei puhunut mitään tällaista eikä yksityiskohtia. Hyvin yleisellä tasolla. Niin kuin pitääkin. Ihan fiksusti toimi toisin kuin tämä loppupää täällä alkaa olla eri tason hommia. Ei kuulu palstalle.
- Anonyymi
Sä et päätä mikä tänne kuuluu ja mikä ei kuulu.
- Anonyymi
Yleisellä tasolla?! Mitä luulet ensinnäkin tuon auttavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et päätä mikä tänne kuuluu ja mikä ei kuulu.
No etpä kyllä sinäkään. Ei kukaan täällä päätä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä kyllä sinäkään. Ei kukaan täällä päätä mitään.
Ei päätä ei. Ja tämä aloitus ei auta aloittajaa mitenkään.
- Anonyymi
Itsehän sinä oot taas näitä elämänkoulun lehtolapsia varten aloittajaäijä länkyttänyt iha puutaheinää aloituksen tukkoon. T
- Anonyymi
Mistähän nyt voi olla kysymys? Jos on aikaa änkyttää toisen elämästä noin paljon niin suosittelen hankkimaan muita harrastuksia.
- Anonyymi
Et ole luotettava. Oletko miettinyt sitä puolta asiasta. Sulle uskoudutaan ja lätiset asiat kaikille.
- Anonyymi
Ihan sekavia juttuja taas vaihteeksi. Kenelle lie höpöttävät.
- Anonyymi
Kuka on uskoutunut ja kelle ja adhd lääkitys. Hei rauhoittukaa ihmiset nyt on taas liian villi meno täällä. Toivottavasti ihmiset ei enää vastaa sekoviesteihin niin kaipa ma mennessä taas rauhoittuu. Huomaa että viikonloppu tulossa palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sekavia juttuja taas vaihteeksi. Kenelle lie höpöttävät.
Menikö tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin.
Aika laajaskaalainen tämä sinun yritys vaikuttaa muiden tunteisiin tai vastaavasti kertoa niistä. Sivusta jaksuja
- Anonyymi
Älä mustamaalaa toista jos oma pääsi on työn suhteen noin pehmeä. Hanki adhd lääke.
- Anonyymi
Ah valehtelen niiinnnn paljon että tuhoan sillä kaiken. Saan vihdoin olla vapaa, rauhassa ja yksin. Ainoa taktiikka päästä eroon kaikista turhista toksisuuskasoista ympärilläni. Joskus joutuu leikkimään paskaa päästäkseen eroon.
- Anonyymi
Oikein ❤️❤️❤️❤️❤️🥰🫶🥰🫶🥰🫶🫶🥰🫶🥰🫶Mahtavaa valehdella.
- Anonyymi
Kerrohan aloittajaäijä lisää tästä emojein kevennetystä kommentista- et tapaa ketään, et tunne naapureitasi mutta auot niille päätä täällä ja kuvittelet heidät tänne ottamaan onkeensa vai onko joku muu jännittävämpi skeema? T naiselta
- Anonyymi
Haluu susta eroon. 👍🏻 Helpota tilannetta ja estä se.
- Anonyymi
Käskystä!
- Anonyymi
Kyse on kaverista ja ystävästä ja kiitos vaan kaikille niin mukavista ja asiallisista, tosi fiksuista jutuista. Oli kyllä viimeinen kerta kun mitään kirjoitan. Ihan hirveä paikka täynnä jotain susia jotka hyökkii kaikki toistensa kimppuun. Kiitos tämä ketju päättyy tähän, minun takiani ei kannata riidellä täällä eikä nostaa sotaa. -Ap ja poistun myös itse täältä nyt eli turha odottaa mitään vastauksia mihinkään. Saatte jäädä keskenään tappelemaan niin pitkään kuin jaksatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on kaverista ja ystävästä ja kiitos vaan kaikille niin mukavista ja asiallisista, tosi fiksuista jutuista. Oli kyllä viimeinen kerta kun mitään kirjoitan. Ihan hirveä paikka täynnä jotain susia jotka hyökkii kaikki toistensa kimppuun. Kiitos tämä ketju päättyy tähän, minun takiani ei kannata riidellä täällä eikä nostaa sotaa. -Ap ja poistun myös itse täältä nyt eli turha odottaa mitään vastauksia mihinkään. Saatte jäädä keskenään tappelemaan niin pitkään kuin jaksatte.
Loppuiko työaika? Tietääkö työnantaja mihin käytät aikasi? 😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä suusi kiinni, olen lomalla ja mulla on oikeus lopettaa tämä paskanjauhanta täällä mun aloituksesta omalta osaltani ja sulle ei mun aikataulut kuulu ei sunkaan aikataulut mulle. Sinä voit kirjoittaa koko iltavuorosi vaikka epäilen ettet edes ole töissä mutta mun työaikani ei kuulu sulle eikä kyllä lomanikaan. Ja piste. Sanoin että jauhakaa mitä haluatte mutta jättäkää minut jo rauhaan. Ei tullut lainkaan asiallista keskustelua joten ei kiitos. Kadun että ikinä kirjoitin mitään mutta ihminen oppii onneksi virheistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä suusi kiinni, olen lomalla ja mulla on oikeus lopettaa tämä paskanjauhanta täällä mun aloituksesta omalta osaltani ja sulle ei mun aikataulut kuulu ei sunkaan aikataulut mulle. Sinä voit kirjoittaa koko iltavuorosi vaikka epäilen ettet edes ole töissä mutta mun työaikani ei kuulu sulle eikä kyllä lomanikaan. Ja piste. Sanoin että jauhakaa mitä haluatte mutta jättäkää minut jo rauhaan. Ei tullut lainkaan asiallista keskustelua joten ei kiitos. Kadun että ikinä kirjoitin mitään mutta ihminen oppii onneksi virheistään.
Minä haluan lähettää halauksia. 🤗🤗🤗 Eihän se ole rauhasi häiritsemistä?
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menepä kertomaan kun varmaan tiedät ap työpaikankin kun niin näsäviisas olet. Mitä haet tuollaisilla veemäisillä heitoilla, antaa sulle jonkun sairaan hyvänolon tunteen ja tyydytyksen. Just niin tämän palstan toimintaa eli ap ei sulle mitään henkkoht vaan kaikille täällä vaan huudellaan niin paljon kuin sielu sietää paitsi se joku susi sai kyllä kaikki työvuoronsa jossain kauppakeskuksessa tykittää tänne jotain sydämin ja emojeja ja joka minuutin päivittää missä on ja mitä tekee. Se ei taas tuntunut häirivän ketään että koko iltavuorokin hurahti ketjussa usein. Kannattaa vaan unohtaa kaikki saman tein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei kannata olla vapaa-ajalla sellainen joka ei osaa päästää työstä tai ”työstä” irti. Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
- Anonyymi
Entäpä jos puhuukin totta, mietippä sitä. Jos kyse on palstakirjoituksista, mene itse puhumaan lääkärille ongelmastasi.
- Anonyymi
Eipä mun kaveri täällä kirjoittele joten ei ollut ap tapauksessa kyse mistään palstasta. Ihan pitkäaikainen irl ystävyys. Kyllä te jaksatte yrittää tehdä toiselle mahdollisimman huonoa täällä mutta niin kuin sanoin ajoitte ainakin yhden ihmisen täältä aika kertaheitolla pois. Tämä ei ole sen arvoinen paikka missä kannattaa yrittää keskustella asioista. Onneksi lomamatka ystävien kanssa joihin voi luottaa odottaa eli kaikenlaista kivaa tiedossa. :)
- Anonyymi
Mitä jos menet itse lääkäriin kysymään miksi olen ikävä ja inhottava ihminen ihan tuntemattomille eikä mulla ole siihen mitään syytä kunhan vaan haluan olla. Ja kuten sanoin jos on useampi ihminen todistanut valheet niin ei ole totta puhunut. Ja pitkään antanut mahdollisuuksia korjata tilannetta joten sinuna olisin hiljaa jos ei ole tuon fiksumpaa. Vai lääkärille salli mun nauraa.
- Anonyymi
Aika omituinen teema- tai kappalejako tässä kommentissa, jossa vastasit palstasedän aloitukseen palstalla. Niin.
- Anonyymi
Luin koko ketjun ja onpa kyllä ilkeää kohtelua ap saanut enkä kyllä tajua yhtään miksi. Ilmeisesti tämän paikan ihmiset on vaan tahallaan satuttavia kun joillain on joku kipeä tilanne elämässä ei varmasti ole helppoa estää tai poistaa elämästä pitkäaikaista ihmistä mutta ei valehtelun takia voi sellaisen kanssa olla ymmärrän ihan täysin. Voimia ap ja onneksi sulla on muita luotettavia ja hyviä ihmisiä ja ystäviä olemassa, ihanaa lomaa ja reissua toivon. ♥ Älä välitä näistä ihmisistä täällä.
- Anonyymi
Kiitos tuhannesti yhden kivan ja lämpimän ihmisen kommentista. Hyvää yötä ja kauniita unia ja kaunista elokuuta ja kesän loppua sulle!
- Anonyymi
Kirjoitit aloittajasetä humpuukisi loppuun, että älä välitä näistä ihmisistä täällä. Tarkoittaako se sitä, että mikään kälkätyksesi ei nivoidu tosielämään millään tavalla? Nyt meni nääs kaikki arvot uusiksi byää. T naiselta
- Anonyymi
En kommentoi patologisesta valehtelusta muuta kuin se on raskasta, haavoittavaa ja surullista toista ihmistä kohtaan.
- Anonyymi
Olet todellakin oikeassa, sitä se on ollut ja pitkään ja vienyt voimia ja tuonut paljon myös surua ja tuskaa elämään. Mutta jossain vaiheessa on pakko suojella itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todellakin oikeassa, sitä se on ollut ja pitkään ja vienyt voimia ja tuonut paljon myös surua ja tuskaa elämään. Mutta jossain vaiheessa on pakko suojella itseään.
Patologinen valehtelu liittyy muihin mielenterveyden ongelmiin. Oireita voidaan lievittää ja käyttäytymistä voidaan auttaa ymmärtämään. Se on kuitenkin tosi surullinen piirre.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patologinen valehtelu liittyy muihin mielenterveyden ongelmiin. Oireita voidaan lievittää ja käyttäytymistä voidaan auttaa ymmärtämään. Se on kuitenkin tosi surullinen piirre.
Lievittää aloittajasetä siis miten- esim niinkö, että kaikki ympärillä myötäilee ja peesailee keisaria ilman vaatteita? Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi nyyh nyyh draamasetä eli aloittaja, paskaaks siinä jos tiiät jo että ”se” valehtelee
- Anonyymi
Nyt riippuu vähän mistä valehtelee ja kannattaa muistaa, että voi olla sinullakin vääriä tulkintoja. Toinen saattaa välitä todella sinusta ja voi olla, että teet tilanteen itse vaikeammaksi, jos sinun lähtökohtainen ajatus on, että valehtelee…vaikka näin ei välttämättä tekisi. Passiivoidut ja luuletko, että hänelle tulee tunne, että voi luottaa sinuun.
Omasta mielestä tilanteessa tulee pysähtyä, kohdata ja puhua avoimesti. Molempien yrittää ymmärtää toista. On eri asia valheella joka asiasta, kuten patalogiset valehtelijat tekee, ne valehtelee kaikesta, asioista joista ei olisi järkeäkään. Se että etäännyt voi tehdä toiselle vaikeaksi olla kanssasi, luottaa… mitä tahdot ja tunteen voiko suhun luottaa.
Ei voi aina syyttää toista vaan ymmärtää oma osuutensa kahden välisessä luottamuksen ja kommunikoinnin luomisessa.- Anonyymi
Kysehän oli juuri joka asian valehtelusta, teillä on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia. Ja puhuttu on enemmän kuin varmaan jaksaa enää. Ei se valehteluun auta.
- Anonyymi
Mitä jos vain puhuisitte keskenänne. Suurentelet vain asioita mielessäsi.
- Anonyymi
Onpa harvinaisen typeriä neuvoja hänhän on jutellut jo pidemmän aikaa ja koittanut selvittää asiaa mutta toinen ei kerran suostu eikä halua niin mitäpä siinä on enää tehtävissä. Antakaa jo olla taidatte itse olla juurikin noita jotka turvautuvat valehteluun joka tilanteessa. Ja kokee sen olevan normaalia käytöstä. Ap tsemppiä ja aika auttaa toipumaan ja suruun jota nyt käyt läpi. Tiedän sen omasta samantapaisesta kokemuksesta.
- Anonyymi
Ja Ap on pyytänyt ettei enää halua täällä asiaa jatkaa omalta osaltaan joten ehkä kunnioitetaan sitä. Tehkää omat ketjunne valehtelusta jos haluatte jatkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1578017Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1027333Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27306Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317222Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217028Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t836818Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126482Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236284Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488