Polariteetin kuihduttaja

Anonyymi-ap

Ja tunteiden poistaja:

Jos mies odottaa naisen yhteydenottoa eikä itse "uskalla" ottaa asioista selvää.

Jos mies on epämääräinen

Jos mies vastuuttaa naista ottamaan yhteyttä koska itse ei uskalla

Jos mies haluaa että nainen juoksee miehen perässä

Joku jantteri varmasti kommentoi "ihan sama koskee naisiakin". Ei siinä mitään. Aina saa haluta, että naiset juoksee miesten perässä ja ottaa vastuun. Suosittelen sitä ehdottomasti jos haluat että nainen menettää kunnioituksen ja naisen halut laskee miestä kohtaan.

112

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miehet luulevat, että nainen näkee kristallipallosta heidän tunteensa.

• Anonyymi
        UUSI

En kyllä ole samaa mieltä.

Sen olen monesti havainnut, että kun nainen on vaiti ajatellut jotain, niin miehen pitäisi osata toimia noiden ajatusten mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei näe ja vaikka nainen näkisikin, polariteetti kuihtuu jos mies vaan "on". Tunteilla ei ole mitään merkitystä ilman tekoja ja päämäärää ja suuntaa. Ja riskinottoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen olen monesti havainnut, että kun nainen on vaiti ajatellut jotain, niin miehen pitäisi osata toimia noiden ajatusten mukaan.

Nyt ei ollut kyse siitä että miehen pitäisi osata toimia naisten ajatusten mukaan. Vaan siitä, että mies toimii määrätietoisesti ja kertoo mitä itse ajattelee, ottaa yhteyttä eikä jää arpomaan onko nainen kiinnostunut vai ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näe ja vaikka nainen näkisikin, polariteetti kuihtuu jos mies vaan "on". Tunteilla ei ole mitään merkitystä ilman tekoja ja päämäärää ja suuntaa. Ja riskinottoa.

Pitäisiköhän esimerkiksi sinun naisia esittävän sedän tarkistaa nämä termit ensin? Polariteetti ei aivan nyt kuvaa tätä jotain🤔 aihetta. T naiselta tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse siitä että miehen pitäisi osata toimia naisten ajatusten mukaan. Vaan siitä, että mies toimii määrätietoisesti ja kertoo mitä itse ajattelee, ottaa yhteyttä eikä jää arpomaan onko nainen kiinnostunut vai ei.

Joskus kyllä vähän vaikka voisittekin. Sivusta voimia tjsp

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sometimes it can be even common courtecy

• Anonyymi
        UUSI

Jaha, millaiset tunteet esimerkiksi? Laaja kysymys tämäkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpise mitä haluat. Minun vastaukseni oli, että naiset odottavat ajatusten lukua.
        Yhtään naista en lähestyisi sillä jos toinen roikkuu jossain kuin seinävaate ilmeettömänä. En lähde puhaltamaan henkeä hengettömään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, millaiset tunteet esimerkiksi? Laaja kysymys tämäkin

Siellä he ny opiskevat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän esimerkiksi sinun naisia esittävän sedän tarkistaa nämä termit ensin? Polariteetti ei aivan nyt kuvaa tätä jotain🤔 aihetta. T naiselta tämä

Suosittelen perehtymään asiaan tarkemmin niin ymmärrät mitä polariteetti miehen ja naisen välillä tarkoittaa. Se on vetovoiman perusta 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpise mitä haluat. Minun vastaukseni oli, että naiset odottavat ajatusten lukua.
        Yhtään naista en lähestyisi sillä jos toinen roikkuu jossain kuin seinävaate ilmeettömänä. En lähde puhaltamaan henkeä hengettömään.

Tiedätkö mitä. Sun ei tarvitse. Voit jäädä itsekin roikkumaan ilmeettömänä kuin seinäruusu 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen perehtymään asiaan tarkemmin niin ymmärrät mitä polariteetti miehen ja naisen välillä tarkoittaa. Se on vetovoiman perusta 😉

Kuulostaa liian tuskalliselta nääs minun makuun palstaäijä. Sitäpaitsi ei stemmaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa liian tuskalliselta nääs minun makuun palstaäijä. Sitäpaitsi ei stemmaa

Eli jatka vähän vähemmän viisaiden triggeröimistä sillä kaksoisliekkihommelilla. Viimeistelykommentti T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan puolin ja toisin. Tutustumis vaiheessa mies on kuitenkin usein se puhumaton puunaama.
        Sitten miesten huono puoli on tietynlainen tolloilu jolla yritetään nostaa omaa markkina-arvoa. Aletaan kehua muita naisia. Sitten vollotetaan perään kun nainen lähtee ja sanoo "täs nyt on vähän ruuhkaa".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sometimes it can be even common courtecy

You should study Finnish

• Anonyymi
        UUSI

Ei nää ,näkee toisiin ihmisiin olevat tunteet.Näissä henkimaailman asioissa ei useinkaan nää omia juttuja vaan toisten.Toinen näkijä voi kertoa sitten sille toiselle näkijälle mitä näkee tämän elämässä.
        Enneunet on ainuat missä voi nähdä oman elämän asioita tulevaisuudessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toinen pälpättää ja toinen kuuntelee sujuvasti.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta täällä voi hieman aukoa päätään ja painostaa naisena esiintyvää AP* siirtymään oikeaan elämään

• Anonyymi
      UUSI

Jos on aitoa rakkautta, niin sillä ei ole väliä kuka ottaa yhteyttä. Lukekaa historiaa niin yllätytte. Monesti pojan tai tytön vanhemmat etsivät tälle kumppanin. Joskus häneltä itseltään kysyttiin joskus ei. Nykyihminen ei ole mitenkään muuttunut tuosta ajasta, tavat ja kulttuuri on vähän erilaisia. Meidän biologiassa ei siis ole mitään joka sanoisi, kuinka pariutua, paitsi tietysti että mies naisen kanssa. Olosuhteet sanelevat enemmän kuin biologia. Ihminen on enemmän kuin eläimet. Nykyajan olosuhteet on aika hankalat pariutumiselle. Ihmiset on hirveän kuppikuntaisia.

• Anonyymi
        UUSI

” Monesti pojan tai tytön vanhemmat etsivät tälle kumppanin. Joskus häneltä itseltään kysyttiin joskus ei. ” No mitä jos se eukko ei esim diggaa?

• Anonyymi
        UUSI

Tänne palstalle on nyt siunaantunut muutama rakennekynsi -riinapetteri, joilla on unelma maskuliinisuuttaan esittävästä komeljanttarista joka heitä palvoo. Ihan vapaasti, mutta itse olen vain tavallinen mies, enkä esitä mitään sattiniprinssiä.

• Anonyymi
        UUSI

LUE UUDESTAAN. Sillä on väliä, jos haluaa säilyttää polariteetin naisen ja miehen välillä. Se on vetovoiman perusta. Biologia sanelee juuri tuon. Vaikka olisi kuinka aitoa rakkautta, polariteetti katoaa jos mies odottaa että nainen juoksee miehen perässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne palstalle on nyt siunaantunut muutama rakennekynsi -riinapetteri, joilla on unelma maskuliinisuuttaan esittävästä komeljanttarista joka heitä palvoo. Ihan vapaasti, mutta itse olen vain tavallinen mies, enkä esitä mitään sattiniprinssiä.

Sinä saat olla vapaasti satiiniprinssi. Ja odottaa naisten jahtaavan sinua. Tiedoksi nainen menettää kunnioituksen geriatrian kun joutuu tuohon rooliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä saat olla vapaasti satiiniprinssi. Ja odottaa naisten jahtaavan sinua. Tiedoksi nainen menettää kunnioituksen geriatrian kun joutuu tuohon rooliin.

Ei menetä. On olemassa meitä maskuliinisen energian naisia, joille ”satiiniprinssit” juurikin tuovat sen polariteetin. ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Geriatriaa? Ihan oikeesti nyt aloittajaäijä🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei menetä. On olemassa meitä maskuliinisen energian naisia, joille ”satiiniprinssit” juurikin tuovat sen polariteetin. ☺️

Eli haluavatko olla pikkulusikassa syleilyssä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Monesti pojan tai tytön vanhemmat etsivät tälle kumppanin. Joskus häneltä itseltään kysyttiin joskus ei. ” No mitä jos se eukko ei esim diggaa?

Itse en esim. halua töihin valtiolle. Kuitenkin koko ajan ympärilläni hyörii ja pyörii vuosikymmeniä iso liuta ihmisiä, joilla on jonkinlainen pakkomlelle saada minut töihin valtiolle. Viis siitä, että minä itse en halua valtiolle töihin. Arvatkaa tulenko minä valtiolle töihin? No en tietenkään. Koska minä en halua. Koska minä voin (olla tulematta töihin mihin itse en halua).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

LUE UUDESTAAN. Sillä on väliä, jos haluaa säilyttää polariteetin naisen ja miehen välillä. Se on vetovoiman perusta. Biologia sanelee juuri tuon. Vaikka olisi kuinka aitoa rakkautta, polariteetti katoaa jos mies odottaa että nainen juoksee miehen perässä.

Pariutumisen yksinkertaistaminen biologiaan on vain yhden uuden kuppikunnan luomista. Katsokaa vanhoja pariskuntia. Ei ne miehet mitään supermiehiä ole olleet. Ihan tavallisia miehiä joille pariutuminen on tapahtunut miten on, lähinnä olosuhteiden kautta. Jättäkää ihmiset rauhaan vaatimuksiltanne. Teidän odotukset ja vaatimukset ei hyödytä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Parempiosaisissa perheissä /suvuissa näin tehdään kyllä vieläkin.Kiristetään esim.perinnöllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä! (Sivusta)
        Olen pärjäävä, rohkea, henkisesti vahva nainen jolla on lehmän hermot ja vahva itsetunto. Kaivattuni on sluibaileva hiippari, överisti ympäripyöreä, päättämätön, häilyvä, joo joo mies ja iloinen sälli. Jos maailmanloppu tulee niin heitän hänet olkapäälleni ja kannan turvaan vaikka hän onkin 30cm pidempi.

• Anonyymi
      UUSI

.itä se tarkoittaa

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja taitaa olla jonkinlainen transhannele ja pettynyt miesten saamattomuuteen.

• Anonyymi
        UUSI

Miesten saamattomuus kertoo vain yhden asian naisten suhteen. Mies ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Piste.

Terv. transhannele

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten saamattomuus kertoo vain yhden asian naisten suhteen. Mies ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Piste.

Terv. transhannele

Mistä miehen pitäisi olla kiinnostunut jos nainen on esimerkiksi kuten sinä olet täällä? Minulla menee kiinnostus, kun naisesta huokuu "olen palkinto, yritä enemmän" kuten sinä teet. Tilalle tulee ajatus, että jos nainen haluaa jotain, niin saa kyllä olla avoimempi. En ala jahtaamaan, kun toinen ottaa askelia vastakkaiseen suuntaan. Varsinkin, kun tiedän että minulla on enemmän tarjottavaa suhteessa kuin naisella. Sitten kun naiset ovat vielä niin maskuliinisia nykyään, että apu ei meinaa kelvata tai sitä ei arvosteta. Naiset tarvitsevat miehiä enemmän kuin miehet naisia. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terv. transhannele

Sä oot joku sotilas, joka esittää ransua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot joku sotilas, joka esittää ransua.

Mustakusi aka palstasetä se on. Koko höpötysmonologin aloittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä miehen pitäisi olla kiinnostunut jos nainen on esimerkiksi kuten sinä olet täällä? Minulla menee kiinnostus, kun naisesta huokuu "olen palkinto, yritä enemmän" kuten sinä teet. Tilalle tulee ajatus, että jos nainen haluaa jotain, niin saa kyllä olla avoimempi. En ala jahtaamaan, kun toinen ottaa askelia vastakkaiseen suuntaan. Varsinkin, kun tiedän että minulla on enemmän tarjottavaa suhteessa kuin naisella. Sitten kun naiset ovat vielä niin maskuliinisia nykyään, että apu ei meinaa kelvata tai sitä ei arvosteta. Naiset tarvitsevat miehiä enemmän kuin miehet naisia. Sivusta.

Tämä ei ole mikään kilpailu, kumpi tarvitsee toista enemmän. Molemmat tarvitsevat toisia.

Totesit, että "Minulla menee kiinnostus, kun naisesta huokuu "olen palkinto, ...."
        Poikanen, nainen on se palkinto. Missä vaiheessa se muuttui niin, että miehellä on prinsessa-asu päällä ja hän odottaa prinsessakohtelua 🤣

Jos sinulla menee kiinnostus, se on naisten onni. Maskuliininen nainen toki jahtaa feminiinistä miestä ja on tyrkyllä ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole mikään kilpailu, kumpi tarvitsee toista enemmän. Molemmat tarvitsevat toisia.

Totesit, että "Minulla menee kiinnostus, kun naisesta huokuu "olen palkinto, ...."
        Poikanen, nainen on se palkinto. Missä vaiheessa se muuttui niin, että miehellä on prinsessa-asu päällä ja hän odottaa prinsessakohtelua 🤣

Jos sinulla menee kiinnostus, se on naisten onni. Maskuliininen nainen toki jahtaa feminiinistä miestä ja on tyrkyllä ennen kuin ehdit kissaa sanoa.

"Missä vaiheessa se muuttui niin, että miehellä on prinsessa-asu päällä ja hän odottaa prinsessakohtelua 🤣"

Äläpäs naura. Luuletko ettei kukaan voisi rakastaa ristiinpukeutujaa? ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Missä vaiheessa se muuttui niin, että miehellä on prinsessa-asu päällä ja hän odottaa prinsessakohtelua 🤣"

Äläpäs naura. Luuletko ettei kukaan voisi rakastaa ristiinpukeutujaa? ☺️

Sä totesit noin en mä ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekee naisesta palkinnon?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin naiset tarvitsevat miehiä?
        BTW, osaatko luoda elämää elikkäs synnyttää?

• Anonyymi
      UUSI

Polariteetti tarvitaan maskuliinisen ja feminiinisen voiman välille. Ne eivät riipu sukupuolesta.

Esimerkiksi minä olen maskuliinista energiaa ilmentävä nainen. Seurakseni sopii parhaiten feminiininen mies. En itse asiassa tunne vetoa maskuliinisia miehiä kohtaan. Ja nyt tarkoitan henkisiä ominaisuuksia, en ulkonäköä.

Myös homosuhteissa on tuo kuvaamasi polariteetti. Se ei siis riipu sukupuolesta. ☺️

• Anonyymi
        UUSI

Totta, mulla on aivan samoin.

• Anonyymi
        UUSI

Olet täysin oikeassa. Tottakai se menee noin. Aloittajana kerroin sen miten itse olen huomannut. Feminiininen mies saa romanttisen kiinnostuksen lopahtamaan ja en pysty kunnioittamaan suhteessa silloin toista, ei ole vetovoimaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Tottakai se menee noin. Aloittajana kerroin sen miten itse olen huomannut. Feminiininen mies saa romanttisen kiinnostuksen lopahtamaan ja en pysty kunnioittamaan suhteessa silloin toista, ei ole vetovoimaa.

Toivoisin ettet kertoisi vahingossa ihan epätotta periaatetta. Kyse on kuitenkin energiasta, ei fyysisistä sukuelimistä.

Meitä on todella paljon, joilla energiat eivät vastaa fyysisiä sukuelimiä. Meidän näkökulmastamme tuon polariteetin pelkistäminen sukupuoleen on kertakaikkisen epätosi väite.

En itse voi ikinä olla parisuhteessa onnellinen, ellen saa toteuttaa siinä omaa maskuliinista puoltani ja ellei minua rakasta ihminen, joka on feminiininen. Ja minä siis olen nainen.

Puhuisit asioista todenmukaisesti, kiitos. ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että kaikenlainen perässä juokseminen ja perässä juoksettaminen eivät liity polariteettiin. Ne ovat epäkunnioittavaa tapoja kohdella ketä tahansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin ettet kertoisi vahingossa ihan epätotta periaatetta. Kyse on kuitenkin energiasta, ei fyysisistä sukuelimistä.

Meitä on todella paljon, joilla energiat eivät vastaa fyysisiä sukuelimiä. Meidän näkökulmastamme tuon polariteetin pelkistäminen sukupuoleen on kertakaikkisen epätosi väite.

En itse voi ikinä olla parisuhteessa onnellinen, ellen saa toteuttaa siinä omaa maskuliinista puoltani ja ellei minua rakasta ihminen, joka on feminiininen. Ja minä siis olen nainen.

Meillä molemmilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja ne voivat erota toisistaan 😉 Sun ajatus on totta sulle, ja se ei ole sitä välttämättä mulle. Ja päinvastoin. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että kaikenlainen perässä juokseminen ja perässä juoksettaminen eivät liity polariteettiin. Ne ovat epäkunnioittavaa tapoja kohdella ketä tahansa.

Metafora se oli metafora lady 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat erilaisia fyysisesti, anatomisesti ja fysiologisesti, hormonaalisesti. Se on fakta. Aloituksen on kirjoittanut selvästi heteronainen. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä molemmilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja ne voivat erota toisistaan 😉 Sun ajatus on totta sulle, ja se ei ole sitä välttämättä mulle. Ja päinvastoin. Yksinkertaista.

Olen eri mieltä siitä, että sinulla olisi oikeus mitätöidä koko minuuteni ja elämänkokemukseni sen vuoksi, että sinulla on jokin "mielipide", josta pidät kiinni ikään kuin se olisi pyhä.

Kunnioittava ihminen ei tee noin. Kunnioittava ihminen toteaa: "Tuolla toisella on aivan erilainen kokemus itsestään kuin minulla. Hänen oikeutensa omaan kokemukseensa ja omaan minuuteensa on tärkeämpi kuin minun tähänastinen 'mielipiteeni', joka selvästikään ei perustunut faktoihin."

Järkevä ihminen omaa joustavat mielipiteet, joita muokataan jatkuvasti ja koko elämän ajan sitä mukaa, kun uutta dataa tulee vastaan.

Minun kokemukseni on nyt sitä dataa. Jos siitä huolimatta pitäydyt mielipiteessäsi, joudut valehtelemaan itsellesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä siitä, että sinulla olisi oikeus mitätöidä koko minuuteni ja elämänkokemukseni sen vuoksi, että sinulla on jokin "mielipide", josta pidät kiinni ikään kuin se olisi pyhä.

Kunnioittava ihminen ei tee noin. Kunnioittava ihminen toteaa: "Tuolla toisella on aivan erilainen kokemus itsestään kuin minulla. Hänen oikeutensa omaan kokemukseensa ja omaan minuuteensa on tärkeämpi kuin minun tähänastinen 'mielipiteeni', joka selvästikään ei perustunut faktoihin."

Järkevä ihminen omaa joustavat mielipiteet, joita muokataan jatkuvasti ja koko elämän ajan sitä mukaa, kun uutta dataa tulee vastaan.

Minun kokemukseni on nyt sitä dataa. Jos siitä huolimatta pitäydyt mielipiteessäsi, joudut valehtelemaan itsellesi.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta pakko kommentoida. Onko sinulla ymmärryksessä jotain pielessä. Sinulle juuri äsken todettiin että molemmil on oikeus olla sitä mieltä kuin haluaa. Se on kunnioitusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

OMG🫢 Kukaan ei ole mitätöinyt sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta pakko kommentoida. Onko sinulla ymmärryksessä jotain pielessä. Sinulle juuri äsken todettiin että molemmil on oikeus olla sitä mieltä kuin haluaa. Se on kunnioitusta.

Itseluottamus ei ole kovin vahva hänellä selvästi siksi vastasi noin kuin olisi pakko vakuutella muut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin! Tota pitäs olla enemmän. Kaikilla on oikeus olla mitä mieltä haluaa. Silti yhtä arvokkaita ❤️‍🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole pielessä mitään ymmärryksessä. Päin vastoin hahmotan tämän tilanteen paljon paremmin kuin te.

Minun ja tuon aloittajan väitteet eivät ole keskenään tasavertaisia, koska minun väitteeni on laajempi ja tuon aloittajan suppeampi.

Kun itse väitän, että polariteetti syntyy maskuliinisen ja feminiinisen energian kesken, se SISÄLTÄÄ alkuperäisen väitteen, koska alkuperäinen väite oli, että polariteetti on miehen ja naisen välillä.

Sen sijaan aloittajan suppeampi väite EI SISÄLLÄ minun väitettäni, koska jos polariteetti syntyy vain miehen ja naisen välille, se ei hänen mukaansa voi syntyä esimerkiksi maskuliinisen naisen ja feminiinisen miehen välille.

Tästä seuraa, että minä en ole mitätöinyt aloittajan kokemusta omalla mielipiteelläni, vaan huomautin, että se on liian suppea. Aloittaja, jos hän haluaa pysytellä alkuperäisessä, suppeammassa mielipiteessään, käytännössä mitätöi oman kokemukseni täysin.

Eli aloittajalla on epälooginen, faktoista piittaamaton mielipide.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole pielessä mitään ymmärryksessä. Päin vastoin hahmotan tämän tilanteen paljon paremmin kuin te.

Minun ja tuon aloittajan väitteet eivät ole keskenään tasavertaisia, koska minun väitteeni on laajempi ja tuon aloittajan suppeampi.

Kun itse väitän, että polariteetti syntyy maskuliinisen ja feminiinisen energian kesken, se SISÄLTÄÄ alkuperäisen väitteen, koska alkuperäinen väite oli, että polariteetti on miehen ja naisen välillä.

Sen sijaan aloittajan suppeampi väite EI SISÄLLÄ minun väitettäni, koska jos polariteetti syntyy vain miehen ja naisen välille, se ei hänen mukaansa voi syntyä esimerkiksi maskuliinisen naisen ja feminiinisen miehen välille.

Tästä seuraa, että minä en ole mitätöinyt aloittajan kokemusta omalla mielipiteelläni, vaan huomautin, että se on liian suppea. Aloittaja, jos hän haluaa pysytellä alkuperäisessä, suppeammassa mielipiteessään, käytännössä mitätöi oman kokemukseni täysin.

Oliko vielä jotain muuta mitä haluat tuoda esille? Haukkua aloittajaa vielä terävämmin ja kehaista vielä omaa tekstiä tarkemmin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vielä jotain muuta mitä haluat tuoda esille? Haukkua aloittajaa vielä terävämmin ja kehaista vielä omaa tekstiä tarkemmin?

Ei ole muuta. Halusin korjata logiikkaan perustuvat epäjohdonmukaisuudet.

Hyvää ja loogista tekstiä voi kyllä kehua, vaikka se olisi oma. 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rentoudutaan tässä vähän. Annetaan olla. Hengitä syvään sisään ja pidempi uloshengitys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🫢🫢🫢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rentoudutaan tässä vähän. Annetaan olla. Hengitä syvään sisään ja pidempi uloshengitys.

Kaikki kunnossa, olen jo rentona. Terävää logiikkaa ei tule väärinymmärtää tunnekuohuksi.

Looginen ja älykäs ajattelu ei edes onnistuisi, ellen olisi rentona. 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kunnossa, olen jo rentona. Terävää logiikkaa ei tule väärinymmärtää tunnekuohuksi.

Looginen ja älykäs ajattelu ei edes onnistuisi, ellen olisi rentona. 😉

Sivusta totean, että kyllä sun teksti oli myös osin provosoiva. Oli siinä hyvääkin mutta kehitettävääkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muuta. Halusin korjata logiikkaan perustuvat epäjohdonmukaisuudet.

Hyvää ja loogista tekstiä voi kyllä kehua, vaikka se olisi oma. 😉

Minulle taas on tärkeää, että näkemykset perustuvat laajempaan ymmärrykseen. Hyvä keskustelu syntyy, kun ei pelkästään kehuta itseään😉 sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että kyllä sun teksti oli myös osin provosoiva. Oli siinä hyvääkin mutta kehitettävääkin.

Laitapa logiikkaani liittyvät kehitysehdotukset tähän. ☺️ En halua, että omassa ajattelussani on epäloogisuuksia tai että mielipiteeni perustuisivat virheellisille faktoille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle taas on tärkeää, että näkemykset perustuvat laajempaan ymmärrykseen. Hyvä keskustelu syntyy, kun ei pelkästään kehuta itseään😉 sivu

Olen samaa mieltä, ja yllä nimenomaan selitin, miksi oma näkemykseni on laajempi kuin aloittajan. ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh...on siinä nainen joka jaksaa vängätä 🙉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh...on siinä nainen joka jaksaa vängätä 🙉

Se on sitä maskuliinisuutta naisessa konkreettisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä maskuliinisuutta naisessa konkreettisesti.

Juuri näin! Minä olen tuo "vänkääjä" ja olen koko ajan yrittänyt kertoa, että olen maskuliininen.

Sen sijaan en hyväksy sanan "vänkääminen" käyttöä, koska on päivänselvää, että minun mielipiteeni on loogisempi ja paremmin perusteltu kuin aloittajan. ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Minä olen tuo "vänkääjä" ja olen koko ajan yrittänyt kertoa, että olen maskuliininen.

Sen sijaan en hyväksy sanan "vänkääminen" käyttöä, koska on päivänselvää, että minun mielipiteeni on loogisempi ja paremmin perusteltu kuin aloittajan. ☺️

Lopettaisitko jo!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä oli päinvastoin, sorry. Sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettaisitko jo!

En, koska minulla on voimakas kilpailuvietti. 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä oli päinvastoin, sorry. Sivu

Voitko perustella, minkä vuoksi tuon toisen mielipide on loogisempi?

• Anonyymi
      UUSI

Jotku naiset on järkyttäviä, otti yhteyttä ja pyysi ulkoilemaan kanssaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et sitä kiertoilmaisujen kautta miettiny? Naiset kyllä miettis jos ekat treffit ois menossa feral ns ja kannattaakin🧐

• Anonyymi
        UUSI

Mulle toi olis täysosuma. Ottaa itte yhteyttä ja ehdottaa sopivaa ohjelmaa

• Anonyymi
        UUSI

Saitko ikuiset traumat?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä sen kuihduttaa viihtyminen muiden naisten seurassa ja olemalla heille joku sankari vaikka olisikin vain ystävyydestä kyse.

• Anonyymi
        UUSI

unohdin,Vaaralliseksi sen tekee se että sankari tukee sen toisen naisen vihollista tietämättään.

• Anonyymi
      UUSI

En usko kyseiseen teoriaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sä et taida vaan ymmärtää naisen ja miehen luontaisia eroja 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et taida vaan ymmärtää naisen ja miehen luontaisia eroja 😉

Eroja on mutta ei polariteettia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eroja on mutta ei polariteettia.

Feminiinisellä heteronaisella ja maskuliinisella miehellä on polariteettia erilaisuudesta johtuen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Feminiinisellä heteronaisella ja maskuliinisella miehellä on polariteettia erilaisuudesta johtuen.

Uskokoon ken tahtoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokoon ken tahtoo.

Tietysti tuohan on itsestään selvää!

• Anonyymi
      UUSI

Voisitko a lopettaa nämä provokatiiviset aloitukset joilla yrität saada härkittyä tunnereaktioita ja eripuraa ihmisissä. Ihan tyypillistä piirteistöä narsisteille tuollainen myrskyn nostatus ja kaaoksen luonti.
      Sitten taas ihmettelet mikä meni vituralleen ihmissuhteissa kun kaikki välttelee sua kun et ymmärrän että tuollainen ei ole normaalia ja on todella raskasta kaikille. Nautit kun saat vääntää ja imeä energiaa muista. Ei kenenkään tarvitse muuttua sellaiseksi että vastaa sun ”polariteetti-ihanteita”. Sun pitää itse etsiä sopiva eikä koittaa vääntää ja perustella miksi jonkun miehen pitäisi muuttua sinun ihanteidesi mukaiseksi. Ei kenenkään tarvi! Ihminen kadottaa hiljalleen itsensä alkaessaan muuttumaan muuksi mukautuessaan kun sille syötetään tuollaista sontaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sovitaan niin🙏 sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Olen huomannut myös usein, että miehet, jotka eivät ota vastuuta tai jäävät epämääräisiksi, tappavat polariteetin ja naisen halun. Selkeys ja rohkeus luovat vetovoimaa. Välttelevä tai passiivinen käytös johtaa helposti kunnioituksen ja halun katoamiseen👍

• Anonyymi
        UUSI

Muuten samaa mieltä, mutta vaihtaisin sanan "mies" sanaan "maskuliinisen energian ihminen".

Vastaavasti vaihtaisin sanan "nainen" muotoon "feminiinisen energian ihminen".

Kuten yllä totesin, energian laatu ei riipu sukuelimistä. Se riippuu enemmän aivojen rakenteesta sekä siitä, miten altis yksilö on yhteiskunnan sukupuolisosialisaatiolle.

• Anonyymi
        UUSI

Jos on välttelevä ja passiivinen, niin ei kiinnosta. Näin minä ainakin luen naisesta jos on tämmöinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on välttelevä ja passiivinen, niin ei kiinnosta. Näin minä ainakin luen naisesta jos on tämmöinen.

Feminiininen nainen osaa ottaa vastaan aktiivisesti. On pehmeä ja kannustava. On vastavuoroinen ja antaa maskuliinisen miehen liidata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta vaihtaisin sanan "mies" sanaan "maskuliinisen energian ihminen".

Vastaavasti vaihtaisin sanan "nainen" muotoon "feminiinisen energian ihminen".

Kuten yllä totesin, energian laatu ei riipu sukuelimistä. Se riippuu enemmän aivojen rakenteesta sekä siitä, miten altis yksilö on yhteiskunnan sukupuolisosialisaatiolle.

Itse en vaihtaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Feminiininen nainen osaa ottaa vastaan aktiivisesti. On pehmeä ja kannustava. On vastavuoroinen ja antaa maskuliinisen miehen liidata.

Tuo on parasta mitä mies voi saada. Feminiinisen naisen kunnioituksen 🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on parasta mitä mies voi saada. Feminiinisen naisen kunnioituksen 🫶

Korjaisin tätä vähäsen:

"Tuo on parasta, mitä maskuliinisen energian ihminen voi saada. Feminiinisen energian ihmisen kunnioituksen."

Minäkin naisena nautin nyt täysin siitä, että olen saanut kaikkien tätä ketjua lukevien feminiinisten miesten kunnioituksen. ✨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaisin tätä vähäsen:

"Tuo on parasta, mitä maskuliinisen energian ihminen voi saada. Feminiinisen energian ihmisen kunnioituksen."

Minäkin naisena nautin nyt täysin siitä, että olen saanut kaikkien tätä ketjua lukevien feminiinisten miesten kunnioituksen. ✨

Muuten hyvä mutta korjaisin tuota vähän

"Tuo on parasta, mitä maskuliininen mies voi saada, feminiinisen naisen kunnioituksen"

Ahh. Maskuliinisena miehenä tuo on the Best thing

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta korjaisin tuota vähän

"Tuo on parasta, mitä maskuliininen mies voi saada, feminiinisen naisen kunnioituksen"

Ahh. Maskuliinisena miehenä tuo on the Best thing

Korjauksesi on täysin turha, koska minun korjaukseni SISÄLSI jo tuon sinun korjauksesi sisällön.

Eli maskuliininen mies on aina myös maskuliinisen energian henkilö. Feminiininen nainen on aina myös feminiinisen energian henkilö.

Minun korjaukseni oli paikallaan, koska maskuliinisen energian henkilö ei ole aina mies eikä feminiinisen energian henkilö ole aina nainen.

Sinä et ole maskuliininen, koska et ole looginen etkä ymmärrä loogisia väitteitä. Logiikka on yksi maskuliinisuuden piirre.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjauksesi on täysin turha, koska minun korjaukseni SISÄLSI jo tuon sinun korjauksesi sisällön.

Eli maskuliininen mies on aina myös maskuliinisen energian henkilö. Feminiininen nainen on aina myös feminiinisen energian henkilö.

Minun korjaukseni oli paikallaan, koska maskuliinisen energian henkilö ei ole aina mies eikä feminiinisen energian henkilö ole aina nainen.

Sinä et ole maskuliininen, koska et ole looginen etkä ymmärrä loogisia väitteitä. Logiikka on yksi maskuliinisuuden piirre.

Esimerkiksi joissain narsistisen tai epäluuloisen persoonallisuuden piirteissä jankkaaminen voi liittyä kyvyttömyyteen päästää irti kontrollista tai hyväksyä toisten näkökulmaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi joissain narsistisen tai epäluuloisen persoonallisuuden piirteissä jankkaaminen voi liittyä kyvyttömyyteen päästää irti kontrollista tai hyväksyä toisten näkökulmaa.

Ei koske minua. Minä olen vain looginen. ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jankkaaminen voi näkyä persoonallisuushäiriöissä, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että ihmisellä on sellainen.
        Kyse voi olla myös:

Heikosta vuorovaikutustaidoista

Stressistä tai triggeröitymisestä

Opitusta kommunikaatiotavasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jankkaaminen voi näkyä persoonallisuushäiriöissä, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että ihmisellä on sellainen.
        Kyse voi olla myös:

Heikosta vuorovaikutustaidoista

Stressistä tai triggeröitymisestä

Opitusta kommunikaatiotavasta

Tai sitten epäloogiset ihmiset voisivat joskus vain tarkastella omia väitteitään kriittisemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten epäloogiset ihmiset voisivat joskus vain tarkastella omia väitteitään kriittisemmin.

Juuri näin. Kriittinen tarkastelu auttaa kaikkia kehittymään itsensä mukaan lukien.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Kriittinen tarkastelu auttaa kaikkia kehittymään itsensä mukaan lukien.

Totuus on, että kaipaan välillä sellaisten ihmisten seuraa, jotka osaisivat ajatella loogisesti. 😞

Tämä ketju on surullinen esimerkki siitä, mikä kaikki on tärkeämpää ihmisille kuin looginen ajattelu:

- Omassa mielipiteessä pysyminen, vaikka se ei perustuisi faktoihin.
        - Perinteiset sukupuoliroolit, vaikka ne eivät perustuisi faktoihin.
        - Enemmistön mielipiteen toistaminen, vaikka se ei perustuisi faktoihin.
        - Maskuliinisen naisen syyllistäminen ominaisuuksista, jotka maskuliinisilla miehillä ovat toivottavia.
        - Oletus siitä, että korkea sovinnaisuuspistemäärä (Big Fivessa) on naisten ominaisuus. Jos ei ole, siitä kuuluu huomauttaa matalan sovinnaisuuden naiselle.

En aina jaksaisi. 😞😞 Onneksi on olemassa loogisiakin ihmisiä. Täytyy yrittää keskittyä heihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on, että kaipaan välillä sellaisten ihmisten seuraa, jotka osaisivat ajatella loogisesti. 😞

Tämä ketju on surullinen esimerkki siitä, mikä kaikki on tärkeämpää ihmisille kuin looginen ajattelu:

- Maskuliinisen naisen syyllistäminen ominaisuuksista, jotka maskuliinisilla miehillä ovat toivottavia.
        - Oletus siitä, että korkea sovinnaisuuspistemäärä (Big Fivessa) on naisten ominaisuus. Jos ei ole, siitä kuuluu huomauttaa matalan sovinnaisuuden naiselle.

En aina jaksaisi. 😞😞 Onneksi on olemassa loogisiakin ihmisiä. Täytyy yrittää keskittyä heihin.

Looginen keskustelu vaatii avoimuutta ja faktojen kunnioittamista mutta myös omien uskomusten tarkastelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, kyseessä on suomeksi sovinnollisuus, ei sovinnaisuus. 😂 Mutta you got the point.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koske minua. Minä olen vain looginen. ☺️

Hemmetin epäkohtelias ja itsekäs sinä olet, kun et anna muille oikeutta omaan mielipiteeseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Looginen keskustelu vaatii avoimuutta ja faktojen kunnioittamista mutta myös omien uskomusten tarkastelua.

Tietysti se vaatii omien uskomusten tarkastelua. Itse arvostan suuresti ihmisiä, jotka osaavat niin tehdä, ja pyrin siihen aina itse.

Tässä ketjussa on sitten joku nenänkaivaja, joka muitta mutkitta, kevyellä kainalopierulla säestäen yhdistää feminiinisyyden vain naisiin ja maskuliinisuuden vain miehiin. Siinä jätetään ilman arvostusta se kriittinen pohdinta, jonka minä a) olen suorittanut VUOSIKAUSIEN kuluessa ja b) erittäin SELVÄKIELISESTI tuonut esille tässä keskustelussa.

Tuntemuksiani asiasta kuvaa parhaiten seuraava emoji: 🤯

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hemmetin epäkohtelias ja itsekäs sinä olet, kun et anna muille oikeutta omaan mielipiteeseen.

Mikä ihmeen pyhä lehmä on epälooginen mielipide? En tietenkään anna kenellekään oikeutta sellaiseen.

Minulla on myös voimakkaampi tarve olla looginen kuin kohtelias. Haluan että minua kunnioitetaan loogisuuteni vuoksi, ei kohteliaisuuteni vuoksi. ☺️

Valheeseen perustuva kohteliaisuus on toksista feminiinisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se vaatii omien uskomusten tarkastelua. Itse arvostan suuresti ihmisiä, jotka osaavat niin tehdä, ja pyrin siihen aina itse.

Tässä ketjussa on sitten joku nenänkaivaja, joka muitta mutkitta, kevyellä kainalopierulla säestäen yhdistää feminiinisyyden vain naisiin ja maskuliinisuuden vain miehiin. Siinä jätetään ilman arvostusta se kriittinen pohdinta, jonka minä a) olen suorittanut VUOSIKAUSIEN kuluessa ja b) erittäin SELVÄKIELISESTI tuonut esille tässä keskustelussa.

Tuntemuksiani asiasta kuvaa parhaiten seuraava emoji: 🤯

Pitkä kokemus näkyy: kyky vaihtaa asiallinen keskustelu henkilökohtaisuuksiin ja pikkumaisuuksiin – juuri se, mitä logiikkaa etsivä kaipaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen pyhä lehmä on epälooginen mielipide? En tietenkään anna kenellekään oikeutta sellaiseen.

Minulla on myös voimakkaampi tarve olla looginen kuin kohtelias. Haluan että minua kunnioitetaan loogisuuteni vuoksi, ei kohteliaisuuteni vuoksi. ☺️

Valheeseen perustuva kohteliaisuus on toksista feminiinisyyttä.

Tässä sinun ultimaattisen naisellisessa (kanamaisessa) kot-kot-kot-koti-kookotuksessasi ei kyllä ole pätkääkään maskuliinisuutta, eikä kyllä mitään kunnioittamista.

Niin kauan kuin et lurituksiasi perustele tieteelliseen tutkimusnäyttöön perustuvalla ajantasaisella tiedolla, ei sinun mielipiteesi ole sen oikeampi tai loogisempi kuin kenenkään muunkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä kokemus näkyy: kyky vaihtaa asiallinen keskustelu henkilökohtaisuuksiin ja pikkumaisuuksiin – juuri se, mitä logiikkaa etsivä kaipaa.

Minulla ei oikein ole kokemusta tällä palstalla. Haluan huomauttaa, että olen yllä nähdyssä keskustelussa toistuvasti pyytänyt perusteluita minulle esitetyihin epäloogisiin väitteisiin. Vaikka omassa kommentissani oli henkilökuvausta, se ei kohdistunut mihinkään tiettyyn keskustelijaan vaan karikatyyriin niistä henkilöistä, jotka kieltäytyivät antamasta perusteluita väitteisiinsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä sinun ultimaattisen naisellisessa (kanamaisessa) kot-kot-kot-koti-kookotuksessasi ei kyllä ole pätkääkään maskuliinisuutta, eikä kyllä mitään kunnioittamista.

Niin kauan kuin et lurituksiasi perustele tieteelliseen tutkimusnäyttöön perustuvalla ajantasaisella tiedolla, ei sinun mielipiteesi ole sen oikeampi tai loogisempi kuin kenenkään muunkaan.

Tämä ei ole tieteellinen keskustelupalsta, joten en ole perustellut näkemyksiäni tutkimusviitteillä. Voin niin tehdä, jos kerrot tarkemmin, mistä väitteestäni kaipaat tutkimusnäyttöä.

• Anonyymi
      UUSI

joku santaan kai tekssiliailt, yleisohje "try to stay claeron tosepeople, deadly... texass kkk an ika whatevwe!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2474
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1859
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1467
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1416
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      195
      1266
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1075
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      15
      979
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      135
      861
    Aihe